Quote van het jaar, nu al.quote:
Die heb ik alvast in mijn zakquote:
Ik was wel aan het versieren geslagen maar het stopte net zo onverwacht als het begon -_-quote:Op maandag 9 januari 2012 19:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dan eenmaal aan het versieren bent geslagen: ga niet vreemd
Jij wil geen buitenvrouw?quote:
Ach ik ben een softie daar doe je niks aan, ik moet maar een lelijk type zoeken die niemand anders wil, weet ik zeker dat ze niet vreemd gaat.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet te soft zijn, anders gaat zij dalijk vreemd.
Dat is gelul. Echt grote onzinquote:Op maandag 9 januari 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet te soft zijn, anders gaat zij dalijk vreemd.
Ik heb hoe dan ook geen behoefte aan vreemdgaan. Ik wil er gewoon achter komen of ik ooit nog "bekend" kan gaanquote:
Verdomme, kap daar eens meequote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik ben een softie daar doe je niks aan, ik moet maar een lelijk type zoeken die niemand anders wil, weet ik zeker dat ze niet vreemd gaat.
Nee lijkt me verschrikkelijk als iemand die je vertrouwt je vertrouwen zo beschaamt achter je rug om, daarom zou ik dat iemand anders ook niet aan doen.quote:
ja zie je wel. dus wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel iets gedaan maar voordat ik een officiele relatie had, zeg maar. Maar dat weten jullie al.
Ik zou het nu nooit meer doen, maar toen was het nog niet zo serieus.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik ben een softie daar doe je niks aan, ik moet maar een lelijk type zoeken die niemand anders wil, weet ik zeker dat ze niet vreemd gaat.
Naast de mensen op FOK (want daar weet ik het niet van), ken ik geen enkele vrouw die nooit is vreemdgegaan. Nooit gekend ook.quote:
Als je er behoefte aan hebt moet je het maar uitmaken, of vragen aan je vriendin of ze een open relatie wil, kan ook nog.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb hoe dan ook geen behoefte aan vreemdgaan. Ik wil er gewoon achter komen of ik ooit nog "bekend" kan gaan
Neem het niet serieus mens.quote:
inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee lijkt me verschrikkelijk als iemand die je vertrouwt je vertrouwen zo beschaamt achter je rug om, daarom zou ik dat iemand anders ook niet aan doen.
Tuurlijk nietquote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Met wat voor sletten ga jij om?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naast de mensen op FOK (want daar weet ik het niet van), ken ik geen enkele vrouw die nooit is vreemdgegaan. Nooit gekend ook.
En nee, dat is geen universele constante. Ik zeg alleen dat hij niet alles over zich heen moet laten komen.
Ik weet even niet wat ik daarvan moet vinden. Behalve uitermate treurigquote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Naast de mensen op FOK (want daar weet ik het niet van), ken ik geen enkele vrouw die nooit is vreemdgegaan. Nooit gekend ook.
Het was niets superernstigs, als het maar niet weer gebeurt maakt het niemand iets uit.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja zie je wel. dus wel.
was helemaal niets aan de hand.
dat dacht ik ook, en toen bleek van niet en voelde ik me daar slecht over, en nu blijkt het weer van wel.
Ik geloof er niets van.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
En nee, dat is geen universele constante. Ik zeg alleen dat hij niet alles over zich heen moet laten komen.
Ik ben nooit vreemdgegaan. Ik weet niet met wat voor een mensen jij omgaat, maar monogaam zijn is toch niet zo moeilijk? Zelfs ik kon het, en ik zeg je, het was verleidelijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
I know.quote:
Klopt.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat ik daarvan moet vinden. Behalve uitermate treurig
Prima.quote:
Vraag me niet in het hoofd van iemand anders te kijken. Mij lijkt het niet moeilijk nee.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben nooit vreemdgegaan. Ik weet niet met wat voor een mensen jij omgaat, maar monogaam zijn is toch niet zo moeilijk? Zelfs ik kon het, en ik zeg je, het was verleidelijk.
Waarom gaan mensen vreemd?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Vraag me niet in het hoofd van iemand anders te kijken. Mij lijkt het niet moeilijk nee.
huhquote:
Geen wonder nee.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know.En het maar vreemd vinden dat ik vertrouwensissues heb.
Ik wel gelukkig.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verleiding of ze missen wat.quote:
Like, ik had relatieproblemen, alles. Ik was uit, niemand die ik kende, niemand die het zou weten als ik me even liet gaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Vraag me niet in het hoofd van iemand anders te kijken. Mij lijkt het niet moeilijk nee.
Als ze allemaal vreemd gaan zijn ze niet echt leuk of wel? Vind jij een meisje leuk als ze neukt met andere mannen terwijl ze een vriendje heeft?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huhmaar kaneelstokje is een leuk persoon die leuke meisjes kent........
ik vind het over vreemdgaan hier gaan hebben niet gepast, omdat dat zowiezo niet aan de orde is als versieren al niet zo makkelij kgaat.
komt bij dat boel mensen blij zullen zijn met een vriendin, of vriendje, en al het mooie daaromheen, en niet aan vreemdgaan denken.
oh behalve "jullie" hier. jullie de nieuwe mensen die elkaar hier zitten te sc-en en te versieren enzo.
Ja meestal wel jaquote:
ja daarom vind ik het vreemd.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze allemaal vreemd gaan zijn ze niet echt leuk of wel? Vind jij een meisje leuk als ze neukt met andere mannen terwijl ze een vriendje heeft?
Daar weet ik alleen een biologisch antwoord op, geen sociaal. Maar omdat het over het algemeen heel bewust gebeurd, moet je het denk ik in het sociologische antwoord zoeken.quote:
Ik ben liever single dan dat ik een vreemdgangster heb.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huhmaar kaneelstokje is een leuk persoon die leuke meisjes kent........
ik vind het over vreemdgaan hier gaan hebben niet gepast, omdat dat zowiezo niet aan de orde is als versieren al niet zo makkelij kgaat.
komt bij dat boel mensen blij zullen zijn met een vriendin, of vriendje, en al het mooie daaromheen, en niet aan vreemdgaan denken.
oh behalve "jullie" hier. jullie de nieuwe mensen die elkaar hier zitten te sc-en en te versieren enzo.
Dat is al 1 keer te veel.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wel gelukkig.
Voor zover ik weet, maar daar heb ik vertrouwen in, ben ik pas 1 keer belazerd.
Maar jij bent een standvastig persoon, blijkbaar. Niet iedereen is dat.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Like, ik had relatieproblemen, alles. Ik was uit, niemand die ik kende, niemand die het zou weten als ik me even liet gaan.
Maar ik doe dat soort dingen niet.
Redenen genoeg denk ik. Maar er aan toegeven is iets andersquote:Op maandag 9 januari 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar weet ik alleen een biologisch antwoord op, geen sociaal. Maar omdat het over het algemeen heel bewust gebeurd, moet je het denk ik in het sociologische antwoord zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
De kunst is dat soort types te vermijden.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jij bent een standvastig persoon, blijkbaar. Niet iedereen is dat.
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben nooit belazerdIk niet althans ze ging wel erg close met een collega om. En toen het uit was had ze date het hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Mijn vader is redelijk notoir vreemdganger, zegmaarquote:Op maandag 9 januari 2012 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jij bent een standvastig persoon, blijkbaar. Niet iedereen is dat.
Dan ben je ingeruild. Nouja, evengoed niet prettigquote:Op maandag 9 januari 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet althans ze ging wel erg close met een collega om. En toen het uit was had ze date het hem
Dat is inderdaad maar ietsje minder erg, lijkt me.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan ben je ingeruild. Nouja, evengoed niet prettig
Zoiets ja althans nee zo voelde dat niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan ben je ingeruild. Nouja, evengoed niet prettig
Je bent er toch niet jaloers van geworden?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vader is redelijk notoir vreemdganger, zegmaarMijn ex is vreemgegaan, daarna had ik het wel gehad met vreemdgangers. Dat was dan niet superserieus, maar pijn deed het wel.
Ik ben wel heel gevoelig voor aandacht, dus op zich is het typisch, maar ik zie gewoon iemand voor me van wie ik hou/verliefd op ben. Dan is vreemdgaan ook gewoon geen optie. En dat zegt niet dat ik wel eens had gewild dat ik met een ander dan mijn vriendje van toen had willen zoenen.
Thankgod kan ik nu heel veel met die persoon zoenen.
Ik ook. En toch moet ik schuld bekennen. Het komt bij mij vooral voort uit een gebrek aan zelfvertrouwen denk ik. Gelukkig kan je daar aan werkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Bij jaloezie kan ik me gelukkig niet bijzonder veel voorstellen, ik vind het een nare eigenschap.
Dan ben jij nog niet hypocriet? Je ging zelf niet vreemd immers.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
Vreemdgaan veroordelen is overigens hypocriet van mij. Een aantal contacten die ik gehad hebben gingen vreemd. En van een paar wist ik dat
Jaloers en rancuneus, ik zal het zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Bij jaloezie kan ik me gelukkig niet bijzonder veel voorstellen, ik vind het een nare eigenschap.
Ik heb van die momenten dat ik jaloers kan zijn op de meisjes die voor mij zijn geweest.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent er toch niet jaloers van geworden?
Ik ben ook jaloers hoor, het is okéquote:Op maandag 9 januari 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Jaloers en rancuneus, ik zal het zijn.
Daarom zou ik ook nooit een scharrel of open relatie kunnen hebben veel te jaloers.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers hoor, het is oké![]()
Toch is het als je weet dat diegene een ander heeft het verkeerd.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben jij nog niet hypocriet? Je ging zelf niet vreemd immers.
Als ik ergens snel op afknap is dat het wel. Dan sta je gewoon even met iemand anders te praten en dan moet ze direct weer aandacht claimenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb van die momenten dat ik jaloers kan zijn op de meisjes die voor mij zijn geweest.
The boy is mine. En wie over een grens gaat, is de mijne.
Waarom zei je het niet dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch is het als je weet dat diegene een ander heeft het verkeerd.
Ik ben daar bijzonder goed in.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
Daarom zou ik ook nooit een scharrel of open relatie kunnen hebben veel te jaloers.
In een normale relatie zou dat nog wel meevallen.
volgensmij gingen ze vreemd, met tijn.quote:
dat is niet prettig voor je.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb van die momenten dat ik jaloers kan zijn op de meisjes die voor mij zijn geweest.
The boy is mine. En wie over een grens gaat, is de mijne.
Ik geef geen neukquote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet kunnen hoor. Ik ben ook niet gemaakt voor dat soort dingen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook nooit een scharrel of open relatie kunnen hebben veel te jaloers.
In een normale relatie zou dat nog wel meevallen.
Dat rancuneus is een vervelendere eigenschap.
Nee, dat is hun probleem, niet jouw vertantwoordelijkheid.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, my bad.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij gingen ze vreemd, met tijn.
No shitquote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij gingen ze vreemd, met tijn.
Dan is mijn geweten weer schoonquote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk
Zolang je zelf maar niet vreemd gaat toch
Zo ben ik niet, maar ik heb meisjes snel door. Als ik weet dat iemand ergens op uit is of dat de jongen in kwestie té geïnteresseerd is, dan ben ik nogal waakzaam.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik ergens snel op afknap is dat het wel. Dan sta je gewoon even met iemand anders te praten en dan moet ze direct weer aandacht claimen
Ik zou het alleen kunnen met mensen die ik niet aantrekkelijk vind of nooit verliefd op kan worden.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben daar bijzonder goed in.
Wel jaloers, maar toch te goed voor 1 persoon. God heeft mij niet gemaakt om bezit te zijn, god heeft mij gemaakt om veel bezeten te worden.
Zal je je vriend nooit gewoon 100% kunnen vertrouwen?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, maar ik heb meisjes snel door. Als ik weet dat iemand ergens op uit is of dat de jongen in kwestie té geïnteresseerd is, dan ben ik nogal waakzaam.
Maar ik claim sowieso veel aandacht, ik ben een probleemgeval.
Deze vrouw weetquote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Het is toch wel een soort compliment als andere meiden je vriend ook zien zitten en hij toch jou wil?
Genoeg kritiek gehad toen ik dat een keer verteld heb. Maar goed jammer dat het voorbij is met diegenequote:Op maandag 9 januari 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat is hun probleem, niet jouw vertantwoordelijkheid.
Andersom ookquote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Het is toch wel een soort compliment als andere meiden je vriend ook zien zitten en hij toch jou wil?
Tja, ik vertel het gewoon altijd Newb als jongens met mij flirten, wat af en toe wel gebeurt, is toch juist wel grappig? Ik kan er altijd wel om lachen. En je zelfvertrouwen krijgt er ook wel een boost vanquote:
Verschilt per persoon. Mijn ex wilde liever met een ander meisje afspreken dan met mij. Ohja, en ik moest achteraf pas horen dat hij wilde afspreken, nadat zij had afgezegd. Dan vind ik dat ik best waakzaam mag zijn, toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zal je je vriend nooit gewoon 100% kunnen vertrouwen?
Precies, daarnaast als het geen gluiperige player is heb je niks te vrezen en zal hij waarschijnlijk alleen blozen en zeggen dat ie een vriendin heeft.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ohh, dan valt het nog wel mee jaquote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verschilt per persoon. Mijn ex wilde liever met een ander meisje afspreken dan met mij. Ohja, en ik moest achteraf pas horen dat hij wilde afspreken, nadat zij had afgezegd. Dan vind ik dat ik best waakzaam mag zijn, toch?
Nu ben ik wel kalm enzo, ik denk ook echt niet meteen van: OH HIJ GAAT VREEMD! Nu is het eerder dat ik meisjes niet zo vertrouw. Er zijn er te veel die er geen neuk om geven dat ze een relatie kapot maken.
Ik ben helemaal zennnn, totdat er ineens een meisje helemaal rond mijn vriend loopt te kronkelen of ze ineens overal opduikt (facebook enzo.)
Hij is er toch nog steeds zelf bij he. Dat wijf kan proberen wat ze wil als het goed is zonder dat er wat gebeurt.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verschilt per persoon. Mijn ex wilde liever met een ander meisje afspreken dan met mij. Ohja, en ik moest achteraf pas horen dat hij wilde afspreken, nadat zij had afgezegd. Dan vind ik dat ik best waakzaam mag zijn, toch?
Nu ben ik wel kalm enzo, ik denk ook echt niet meteen van: OH HIJ GAAT VREEMD! Nu is het eerder dat ik meisjes niet zo vertrouw. Er zijn er te veel die er geen neuk om geven dat ze een relatie kapot maken.
Ik ben helemaal zennnn, totdat er ineens een meisje helemaal rond mijn vriend loopt te kronkelen of ze ineens overal opduikt (facebook enzo.)
dus je geeft toe dat als je dat nooit zou gebeuren voor jaren lang, je minder zelfvertrouwen zou hebben?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik vertel het gewoon altijd Newb als jongens met mij flirten, wat af en toe wel gebeurt, is toch juist wel grappig? Ik kan er altijd wel om lachen. En je zelfvertrouwen krijgt er ook wel een boost van
Dat is zeker tof om te weten dat andere je leuk vinden. Ik wou dat ik dat had. GVDquote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik vertel het gewoon altijd Newb als jongens met mij flirten, wat af en toe wel gebeurt, is toch juist wel grappig? Ik kan er altijd wel om lachen. En je zelfvertrouwen krijgt er ook wel een boost van
Ik heb hem toch al gezegd: je mag best met een ander meisje zoenen, dat is allemaal prima, maar dan ben ik gewoon niet geschikt genoeg.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is er toch nog steeds zelf bij he. Dat wijf kan proberen wat ze wil als het goed is zonder dat er wat gebeurt.
Okee.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb hem toch al gezegd: je mag best met een ander meisje zoenen, dat is allemaal prima, maar dan ben ik gewoon niet geschikt genoeg. [ afbeelding ]
Boodschap lijkt me dan wel duidelijk
Ik geef toe dat dat zo is ja. Alleen helpt die erkenning jou niets verder, toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat als je dat nooit zou gebeuren voor jaren lang, je minder zelfvertrouwen zou hebben?
en dat het leven als vrouw veel beter is?
Lijkt me ook goed dat je dat verteld ja. Beter dat je het verteld en niks mee doet dan andersomquote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig.. dat mensen per se die bevestiging nodig hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zeker tof om te weten dat andere je leuk vinden. Ik wou dat ik dat had. GVDsorry ik word er een beetje depri van dat mij zoiets niet gebeurd. blahblah insert bulshit
Daar doelde ik niet opquote:Op maandag 9 januari 2012 20:40 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig.. dat mensen per se die bevestiging nodig hebben.
Maar ja, wie ben ik? Ik zit ook wel een beetje apart in elkaar.
Ach we kunnen niet allemaal eye candy zijn Tijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zeker tof om te weten dat andere je leuk vinden. Ik wou dat ik dat had. GVDsorry ik word er een beetje depri van dat mij zoiets niet gebeurd. blahblah insert bulshit
nee dan klopt dat dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geef toe dat dat zo is ja. Alleen helpt die erkenning jou niets verder, toch?
quote:Ik lolde HARD bij de linkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Ik stel mij altijd netjes voorquote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef b4kl4p het volgende:
Nog mensen vreemd gegaan afgelopen tijd?
Niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach we kunnen niet allemaal eye candy zijn Tijn.
Die middelstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Types zoals wij zijn er om eye candy er nog beter uit te laten zien, een zeer nuttige taak.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stel mij altijd netjes voor
[..]
Niet?
Wat hij zegtquote:
Oeh ik zou die middelste doen.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die middelste15.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Niet altijd dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stel mij altijd netjes voor
[..]
Niet?
Altijd lachen, gieren, brullen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:44 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
mylifeisgreat is er ook weer hoor
Dat is die ubertroll toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:44 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
mylifeisgreat is er ook weer hoor
Hij is helaas geen troll.quote:
Ik pas voor die taak, dankjewel. Ik wil nu ook wel eens leuk gevonden om hoe ik eruit zie en wie ik ben. Of is dat soms te veel gevraagd?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Types zoals wij zijn er om eye candy er nog beter uit te laten zien, een zeer nuttige taak.
Dat zullen we vanzelf merken.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik pas voor die taak, dankjewel. Ik wil nu ook wel eens leuk gevonden om hoe ik eruit zie en wie ik ben. Of is dat soms te veel gevraagd?
Je klinkt nu als een vrouw.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik pas voor die taak, dankjewel. Ik wil nu ook wel eens leuk gevonden om hoe ik eruit zie en wie ik ben. Of is dat soms te veel gevraagd?
Zo lang ze maar niet zo achterlijk zingt als in haar liedjes dan zou ik haar doen ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
Over mensen die ik hard zou raken gesproken..
[ afbeelding ]
Eliza Doolittle
Ja dus.quote:
quote:
Dat zeg ikquote:
OH dat is raar als een man zoiets zegt?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
Over mensen die ik hard zou raken gesproken..
[ afbeelding ]
Eliza Doolittle
Is die chick geen familie van Doctor Doolittle?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
Ze begint pas 0:38 te zingen, maar is wel cool die versie. Die gitarist heeft volgens mij een trap in zijn ballen gehad (1:27)
Jij mag 'r hebben hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
Ze begint pas 0:38 te zingen, maar is wel cool die versie. Die gitarist heeft volgens mij een trap in zijn ballen gehad (1:27)
Zo komt het zeker goed jaquote:
Nee, die hebben niets met elkaar te makenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is die chick geen familie van Doctor Doolittle?
Nee niet echt, ik vond die opmerking alleen grappig.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
OH dat is raar als een man zoiets zegt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iedereen wat leuks#TeamMiley
Gaat toch wat lastig als je weinig zelfvertrouwen hebt en iets te vaak te horen krijgt dat je niet goed bent enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo komt het zeker goed jaNu ben ik er zelf geen ster in maar je moet wel van jezelf houden.
No shitquote:Op maandag 9 januari 2012 20:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, die hebben niets met elkaar te maken
Hoezo grappig? Ik meen het serieusquote:Op maandag 9 januari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik vond die opmerking alleen grappig.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:02 schreef arachide. het volgende:
De tweede dan maar. Beetje te gemaakt allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iedereen wat leuks
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Ik wil 1, 2 en 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iedereen wat leuks![]()
![]()
Die tweede, totdat die verpest werd door een hamsterfoto van 'r mond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iedereen wat leuks
Okee qua vrouwen heb je wel smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iedereen wat leuksC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iedereen wat leuks![]()
Relax dude.quote:
Ik begrijp je wel hoor, dat gebrek aan zelfvertrouwen is killing, maar je moet misschien meer een fuck-it houding krijgen tegen over andere meningen. Laat het je niet teveel beinvloeden.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaat toch wat lastig als je weinig zelfvertrouwen hebt en iets te vaak te horen krijgt dat je niet goed bent enzo
Ik weet dat je het meent en ik weet hoe je het voelt.quote:[..]
Hoezo grappig? Ik meen het serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Post maar een man dan, wel netjes zoals haar in een spoiler.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:07 schreef arachide. het volgende:
Speciaal voor Ayumu2.0Omnomnom.Die laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik wil ze allemaal.quote:
Speciaal voor Ayumu2.0Te stoer daar kan ik niet tegen, Ben geen stereotype homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Post maar een man dan, wel netjes zoals haar in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor Ayumu2.0Jude Law, gatverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Zal ze blij mee zijn dat ze hier wordt gepostquote:Op maandag 9 januari 2012 21:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hier ben ik dan wel weer trots op.
De een-na-rechter.
Was het maar zo makkelijkquote:Op maandag 9 januari 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoor, dat gebrek aan zelfvertrouwen is killing, maar je moet misschien meer een fuck-it houding krijgen tegen over andere meningen. Laat het je niet teveel beinvloeden.
Ooit komt het wel ik weet het zekerquote:[..]
Ik weet dat je het meent en ik weet hoe je het voelt.
Niemand vind mij leuk en niemand is ooit op me gevallen, er valt echter vrij weinig aan te doen vrees ik. Je bent niet het lekkere hapje van Nederland helaas.
Wie is dat dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hier ben ik dan wel weer trots op.
De een-na-rechter.
quote:
[..]
Duh. Ik heb ook alleen maar leuke meisjes gezoend!
Nou heb ik het gemistquote:
Ik voel je pijnquote:Op maandag 9 januari 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog nooit met een meisje gezoend
Klopt.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga mannen zoenen, dat is minder moeilijk.
Is het helaas niet nee, vraag maar aan die pinda hoe vaak ze op me heeft moeten inpraten voordat ik enigszins geloofde dat ik niet eens waardeloos en afzichtelijk stuk stront was waar niemand wat mee wou.quote:
We zullen zien, ik heb nu zo'n forever alone bui dus ik ben pessimistisch.quote:[..]
Ooit komt het wel ik weet het zeker
Nah. Ik hou het nog wel uitquote:Op maandag 9 januari 2012 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga mannen zoenen, dat is minder moeilijk.
Je mist wat meid.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog nooit met een meisje gezoend
Op ieder potje past een dekseltje dat weet je toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Is het helaas niet nee, vraag maar aan die pinda hoe vaak ze op me heeft moeten inpraten voordat ik enigszins geloofde dat ik niet eens waardeloos en afzichtelijk stuk stront was waar niemand wat mee wou.
[..]
We zullen zien, ik heb nu zo'n forever alone bui dus ik ben pessimistisch.
hihi sorry Twiquote:Op maandag 9 januari 2012 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Die tweede, totdat die verpest werd door een hamsterfoto van 'r mond.
Ai. Als je nu dadelijk ook nog aankomt met "ieder meisje wil toch iemand als jij" of iets dergelijks, dan verlies ik mijn vertrouwen in jequote:Op maandag 9 januari 2012 21:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje dat weet je toch?
I don't belive in that crap.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje dat weet je toch?
Ik wou dat ik iemand had die dat deedquote:Op maandag 9 januari 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Is het helaas niet nee, vraag maar aan die pinda hoe vaak ze op me heeft moeten inpraten voordat ik enigszins geloofde dat ik niet eens waardeloos en afzichtelijk stuk stront was waar niemand wat mee wou.
[..]
We zullen zien, ik heb nu zo'n forever alone bui dus ik ben pessimistisch.
Janken in een topic de hele zomer werkte ook, zoek een leuke uit en word net zo irritant als ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou dat ik iemand had die dat deed
Nee het is gewoon zo, Overigens ken ik een man van in de 50 gewoon hetero overigens die nooit een relatie heeft gehad, Schipper altijd op zee en geloofde er ook niet in. Heeft nu toch echt een vriendin en ondanks dat ze wat ouder mag ze er best wezenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ai. Als je nu dadelijk ook nog aankomt met "ieder meisje wil toch iemand als jij" of iets dergelijks, dan verlies ik mijn vertrouwen in je
Wellicht is het zo, maar ik heb het iets te vaak gehoord in mijn leven. Dat maakt het wat minder draaglijkquote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee het is gewoon zo, Overigens ken ik een man van in de 50 gewoon hetero overigens die nooit een relatie heeft gehad, Schipper altijd op zee en geloofde er ook niet in. Heeft nu toch echt een vriendin en ondanks dat ze wat ouder mag ze er best wezen
Die ogen zijn wel mooi.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
hihi sorry Twi
[ afbeelding ]
Tis heus een mooien vrouw
[ afbeelding ]
...van een afstandje
Dat werkt al 3 jaar nietquote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Janken in een topic de hele zomer werkte ook, zoek een leuke uit en word net zo irritant als ik.
Hier boven zitten een paar potten als ik het goed begrijpquote:Op maandag 9 januari 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
Trouwens wie zijn nou de potjes en wie de dekseltjes?
Nou ja die zin word vooral gebruikt tegen mannen, daarom dacht ik dat de vrouwen de dekseltjes waren.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier boven zitten een paar potten als ik het goed begrijp
Wie zijn de tops en wie de bottoms?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
Trouwens wie zijn nou de potjes en wie de dekseltjes?
Ik ontvang en geef...quote:Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zijn de tops en wie de bottoms?
Aha, daar zit dus de fout. Op alle potjes zitten al dekseltjes, zodat je er zelf niks meer in kunt stoppenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja die zin word vooral gebruikt tegen mannen, daarom dacht ik dat de vrouwen de dekseltjes waren.
Maar dat is niet logisch want in een potje kan je iets stoppen net zoals in een vrouw.
Que?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zijn de tops en wie de bottoms?
Dekseltje moet er eerst vanaf voordat je er iets in kunt stoppenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, daar zit dus de fout. Op alle potjes zitten al dekseltjes, zodat je er zelf niks meer in kunt stoppen
Er zijn genoeg lege potten of dekseltjes zonder pot anders.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, daar zit dus de fout. Op alle potjes zitten al dekseltjes, zodat je er zelf niks meer in kunt stoppen
Zo kun je het ook verwoorden ja.quote:
Vrouw on top= 14.gifquote:
Wat?quote:
Ik wist niet dat je het over seks had, nevermind.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn genoeg lege potten of dekseltjes zonder pot anders.
Ja, dat is nog wel een geluk. Ze vinden is weer een ander verhaalquote:Op maandag 9 januari 2012 21:29 schreef twi het volgende:
Op ieder potje passen heel veel dekseltjes. En andersom.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die laatste wil ik!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iedereen wat leuks![]()
![]()
Dit is het geilste wat ik ooit gezien heb:
Heaven is a place on earth with you
Romantische vergelijking ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie daten als een toiletrol.... Zoveel velletjes zal vast op het einde het juiste velletje papier tegen komen
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soort van. Maar nog wel gelukkig met Newb
Halle Berryquote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
Beyonce is echt een van de weinige zwarte vrouwen die ik knap vind.
stfu, ik wil het niet wetenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
Ik geloof echt niet in die theorie.
Zeker 5% van de mensen gaat alleen wegrotten, zonder twijfel.
Is het de kleur, of de spier, bot en vet opbouw?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
In de clip van green lightquote:Op maandag 9 januari 2012 21:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die laatste wil ik!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is het geilste wat ik ooit gezien heb:
Sorryquote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef heloef het volgende:
Uberpositieve mensen wat zijn ze toch vervelend.
Denken dat je bij die 5% hoort, ga aan je zelfvertrouwen werken.quote:
Als je geen actie onderneemt 100%quote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
Ik geloof echt niet in die theorie.
Zeker 5% van de mensen gaat alleen wegrotten, zonder twijfel.
Ik weet niet wat het is, ik ben wel eens op een zwart meisje maar die was wel heel licht.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het de kleur, of de spier, bot en vet opbouw?
De enige vrouw waarbij ik kort haar vind staan.quote:
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, ik ben wel eens op een zwart meisje maar die was wel heel licht.
Van blank gaat mijn hart eerder sneller kloppen, gewoon een kwestie van smaak.
Nee, Keira Knightley.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
De enige vrouw waarbij ik kort haar vind staan.
Green Light is 1 van de mindere videos die ze gedaan heeft vind ik.quote:
Ik heb echt helemaal niks met Indische/Aziatische jongens.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, ik ben wel eens op een zwart meisje maar die was wel heel licht.
Ik vind het wel mooi hoor.quote:
Nou je kan nog wel versierd worden door een of ander maf wijf, maar dat gebeurt helaas niet iedereen.quote:
quote:
Grappig, ik val niet op vrouwen maar de enige uitzonderingen die ik zou maken zijn zwarte vrouwen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
Niet vallen op je eigen soort.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks met Indische/Aziatische jongens.
Spleetogen met dopneuzen. Mehhhh.
Ik dus wel. Zwart haar donkere ogen een tintjequote:Op maandag 9 januari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind als indo de indische meisjes over het algemeen ook niet zo bijzonder.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grappig, ik val niet op vrouwen maar de enige uitzonderingen die ik zou maken zijn zwarte vrouwen.
Hoe smaken kunnen verschillen he.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik dus wel. Zwart haar donkere ogen een tintje
Mijn ex was een klein dus roodharige meisje, Terwijl ik meestal val op donkere harige stevige vrouwen. Waar ging het misquote:Op maandag 9 januari 2012 21:41 schreef twi het volgende:
M'n ex was Aziatisch, heb er toch ook wel een beetje een zwak voor hoor. Maar geef mij maar gewoon een leuke brunette. Al doet het er als puntje bij paaltje komt niet veel meer toe. Kortharige blonde meisjes, meisjes met verschrikkelijk fout geverfd haar, dikke meisjes, dunne meisjes, kleine meisjes, grote meisjes. Volgens mij ben ik wel zo'n beetje op alle smaken gevallen. Behalve inderdaad zwarte meisjes
Ik val op redelijk lang en blond.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ex was een klein dus roodharige meisje, Terwijl ik meestal val op donkere harige stevige vrouwen. Waar ging het mis
Precies mijn gedachte.quote:
Dat moet ze echt epilerenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
hihi sorry Twi
[ afbeelding ]
Tis heus een mooien vrouw
[ afbeelding ]
...van een afstandje
tsja ik dus vooral op stevige vrouwen maar ook een paar die bv blond waren of roodharigequote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val op redelijk lang en blond.
Maar ik ben verliefd geweest op:
Een zwart meisje met zwarte krulletjes haar
Een Aziatisch meisje met een zwarte pony
Een meisje met lang rood haar
Een halfbloedje met roodachtig haar
Niet echt overtuigend he.
Dat ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Samengevat val ik op vrouwen die niet op mij vallen.
En mannen dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat stevig is bij mij pas van de laatste tijd.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
tsja ik dus vooral op stevige vrouwen maar ook een paar die bv blond waren of roodharige
Juistquote:Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Same here.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:49 schreef Myraela het volgende:
Toch zeker 5 minuten aan mijn huiswerk gezeten. *trots.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:49 schreef Myraela het volgende:
Toch zeker 5 minuten aan mijn huiswerk gezeten. *trots.
Rihanna, zij is zo zo zoooooo mooiquote:Op maandag 9 januari 2012 21:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben een klein beetje verliefd op haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
In dat laatste interview was ze zo grappig en schattig.
De drie dames waarop ik verliefd was hadden allemaal donker, redelijk kort haar. Op die eerste werd ik zelfs pas verliefd toen ze het kort had laten knippenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val op redelijk lang en blond.
Maar ik ben verliefd geweest op:
Een zwart meisje met zwarte krulletjes haar
Een Aziatisch meisje met een zwarte pony
Een meisje met lang rood haar
Een halfbloedje met roodachtig haar
Niet echt overtuigend he.
Amenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben een klein beetje verliefd op haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Zou dat iets zijn dat ons onbewust stuurt?quote:
Goede vraag. Heb daar nog niet echt ervaring mee.quote:
Wat?quote:
Iedereen is grappig bij Graham Norton. Stiekem een beetje verliefd op he.... oh nee, niet echt. Maar hij is wel top.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:49 schreef Sinosappel het volgende:
![]()
Ik gelukkig nooitquote:Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat stevig is bij mij pas van de laatste tijd.
Vroeger viel ik echt op die modepopjes.
Dan is de vraag zou je er voor kunnen vallen?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede vraag. Heb daar nog niet echt ervaring mee.
En toen die gevoelens niet beantwoord werden heb je je vingers gekruisd dat ze 't weer lang zou laten groeien?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
De drie dames waarop ik verliefd was hadden allemaal donker, redelijk kort haar. Op die eerste werd ik zelfs pas verliefd toen ze het kort had laten knippen
Ik viel vroeger op meisjes die ik nooit kon krijgen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou dat iets zijn dat ons onbewust stuurt?
Soms vraag ik me af waarom je zo pessimistisch bentquote:Op maandag 9 januari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik viel vroeger op meisjes die ik nooit kon krijgen.
Toen viel ik op een waarvan ik heilig overtuigd was dat ik haar kon krijgen, dat bleek niet echt goed te zijn.![]()
Dus dat kan het bij mij niet meer zijn.
Duits, Engels, exotisch man.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, al mijn hele leven lang.
Kloptquote:Op maandag 9 januari 2012 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen is grappig bij Graham Norton. Stiekem een beetje verliefd op he.... oh nee, niet echt. Maar hij is wel top.
Nee, dat ook weer nietquote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
En toen die gevoelens niet beantwoord werden heb je je vingers gekruisd dat ze 't weer lang zou laten groeien?
"quote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dan is de vraag zou je er voor kunnen vallen?
Ok. Je bent al wel vaak verliefd geweest zeg.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen viel ik op een waarvan ik heilig overtuigd was dat ik haar kon krijgen, dat bleek niet echt goed te zijn.![]()
Dus nu gewoon vallen op iedereenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan hebben wat jou hartje warm maakt?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
"
Voor mannen? Natuurlijk. Maar de mannen die mij tot nu toe benaderd hebben, werd ik niet warm van.
Is niet pessimistisch, ik viel vroeger op het mooiste meisje van de klas, standaard.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom je zo pessimistisch bent
Zwarte dame nummer 2 gevonden die je mooi vindtquote:
Heb toch eens vertrouwen in jezelf!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Is niet pessimistisch, ik viel vroeger op het mooiste meisje van de klas, standaard.
De simpele reden was, dan hoefde ik tenminste niks te doen, ze was toch te knap en te mooi, toen ik dat door kreeg ben ik nooit meer op zo'n modepopje gevallen. Het was een simpel afweermechanisme om in mijn comfortzone te blijven zitten.
Zijn daar pillen voor omdat te krijgen?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb toch eens vertrouwen in jezelf!
Allemaal illusies.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. Je bent al wel vaak verliefd geweest zeg.
Ik leg alleen uit hoe mijn brein werkte, vroeger toen de gemiddelde baksteen nog een groter ego had.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb toch eens vertrouwen in jezelf!
Tenger, licht gespierd. Liefst blond met heldere ogen. Halflang licht haar. Niet te opdringerig, niet te dominant.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan hebben wat jou hartje warm maakt?
Ik moet nu aan iemand denken en bij de gedachte schiet ik al in de lach.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tenger, licht gespierd. Liefst blond met heldere ogen. Halflang licht haar. Niet te opdringerig, niet te dominant.
Nee dat bouw je op door uit je zone te stappen en gewoon te doen. Altijd gezegd ik ga niet naar een poppenwinkel want dat vinden mensen maar raar, En raad eens waar ik vandaag stond?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn daar pillen voor omdat te krijgen?
lolquote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tenger, licht gespierd. Liefst blond met heldere ogen. Halflang licht haar. Niet te opdringerig, niet te dominant.
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nu aan iemand denken en bij de gedachte schiet ik al in de lach.
Eigenlijk zoek ik precies hetzelfde als in een vrouw. Hmm.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lol
Maargoed smaken verschillen he
Uit die zone stappen is niet leuk overigens, maar dat terzijde.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee dat bouw je op door uit je zone te stappen en gewoon te doen. Altijd gezegd ik ga niet naar een poppenwinkel want dat vinden mensen maar raar, En raad eens waar ik vandaag stond?
Juist in een poppenwinkel en allemaal mensen kijken wat een mongool wat boeit mij het ik doe wat ik doe en probeer er van te genieten.
xFriendx!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nu aan iemand denken en bij de gedachte schiet ik al in de lach.
I wish I could be like thatquote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee dat bouw je op door uit je zone te stappen en gewoon te doen. Altijd gezegd ik ga niet naar een poppenwinkel want dat vinden mensen maar raar, En raad eens waar ik vandaag stond?
Juist in een poppenwinkel en allemaal mensen kijken wat een mongool wat boeit mij het ik doe wat ik doe en probeer er van te genieten.
Succes! Die zijn moeilijk te vinden erg beperkte markt helaasquote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou het ook voor mezelf.quote:
Ehm nee, daar dacht ik niet aan.quote:
Ik kon niet eens normaal reageren man, toch doe ik hetquote:Op maandag 9 januari 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Uit die zone stappen is niet leuk overigens, maar dat terzijde.
Try it!quote:
Het is wel makkelijker dan ik dacht, maar dat komt omdat ik makkelijk praat.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik kon niet eens normaal reageren man, toch doe ik het
Ik weet het. Er is er ooit 1 geweest en toen heb ik mijn kans niet gegrepen.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Succes! Die zijn moeilijk te vinden erg beperkte markt helaas
Ik weet dat ik het moet doen maar het lukt niet omdat ik niet durf.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik kon niet eens normaal reageren man, toch doe ik het
[..]
Try it!
Ow het was een omschrijving van een man??quote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk zoek ik precies hetzelfde als in een vrouw. Hmm.
Het lukt wel alleen niet in een dag of een week.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel makkelijker dan ik dacht, maar dat komt omdat ik makkelijk praat.
Waarom dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het moet doen maar het lukt niet omdat ik niet durf.
Ik begeef mij niet op de markt voor mannen.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Je haar wat langer laten groeien en je bent de ideale match voor Kaneelstokje.
Dit vind ik echt een vrij inspiratieloze tandpastasmile 1000 in een dozijn giecheldoosquote:
Comfortzonequote:Op maandag 9 januari 2012 22:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het lukt wel alleen niet in een dag of een week.
[..]
Waarom dan?
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een vrij inspiratieloze tandpastasmile 1000 in een dozijn giecheldoos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |