No shitquote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij gingen ze vreemd, met tijn.
Dan is mijn geweten weer schoonquote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk
Zolang je zelf maar niet vreemd gaat toch
Zo ben ik niet, maar ik heb meisjes snel door. Als ik weet dat iemand ergens op uit is of dat de jongen in kwestie té geïnteresseerd is, dan ben ik nogal waakzaam.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik ergens snel op afknap is dat het wel. Dan sta je gewoon even met iemand anders te praten en dan moet ze direct weer aandacht claimen
Ik zou het alleen kunnen met mensen die ik niet aantrekkelijk vind of nooit verliefd op kan worden.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben daar bijzonder goed in.
Wel jaloers, maar toch te goed voor 1 persoon. God heeft mij niet gemaakt om bezit te zijn, god heeft mij gemaakt om veel bezeten te worden.
Zal je je vriend nooit gewoon 100% kunnen vertrouwen?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, maar ik heb meisjes snel door. Als ik weet dat iemand ergens op uit is of dat de jongen in kwestie té geïnteresseerd is, dan ben ik nogal waakzaam.
Maar ik claim sowieso veel aandacht, ik ben een probleemgeval.
Deze vrouw weetquote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Het is toch wel een soort compliment als andere meiden je vriend ook zien zitten en hij toch jou wil?
Genoeg kritiek gehad toen ik dat een keer verteld heb. Maar goed jammer dat het voorbij is met diegenequote:Op maandag 9 januari 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat is hun probleem, niet jouw vertantwoordelijkheid.
Andersom ookquote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Het is toch wel een soort compliment als andere meiden je vriend ook zien zitten en hij toch jou wil?
Tja, ik vertel het gewoon altijd Newb als jongens met mij flirten, wat af en toe wel gebeurt, is toch juist wel grappig? Ik kan er altijd wel om lachen. En je zelfvertrouwen krijgt er ook wel een boost vanquote:
Verschilt per persoon. Mijn ex wilde liever met een ander meisje afspreken dan met mij. Ohja, en ik moest achteraf pas horen dat hij wilde afspreken, nadat zij had afgezegd. Dan vind ik dat ik best waakzaam mag zijn, toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zal je je vriend nooit gewoon 100% kunnen vertrouwen?
Precies, daarnaast als het geen gluiperige player is heb je niks te vrezen en zal hij waarschijnlijk alleen blozen en zeggen dat ie een vriendin heeft.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ohh, dan valt het nog wel mee jaquote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verschilt per persoon. Mijn ex wilde liever met een ander meisje afspreken dan met mij. Ohja, en ik moest achteraf pas horen dat hij wilde afspreken, nadat zij had afgezegd. Dan vind ik dat ik best waakzaam mag zijn, toch?
Nu ben ik wel kalm enzo, ik denk ook echt niet meteen van: OH HIJ GAAT VREEMD! Nu is het eerder dat ik meisjes niet zo vertrouw. Er zijn er te veel die er geen neuk om geven dat ze een relatie kapot maken.
Ik ben helemaal zennnn, totdat er ineens een meisje helemaal rond mijn vriend loopt te kronkelen of ze ineens overal opduikt (facebook enzo.)
Hij is er toch nog steeds zelf bij he. Dat wijf kan proberen wat ze wil als het goed is zonder dat er wat gebeurt.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verschilt per persoon. Mijn ex wilde liever met een ander meisje afspreken dan met mij. Ohja, en ik moest achteraf pas horen dat hij wilde afspreken, nadat zij had afgezegd. Dan vind ik dat ik best waakzaam mag zijn, toch?
Nu ben ik wel kalm enzo, ik denk ook echt niet meteen van: OH HIJ GAAT VREEMD! Nu is het eerder dat ik meisjes niet zo vertrouw. Er zijn er te veel die er geen neuk om geven dat ze een relatie kapot maken.
Ik ben helemaal zennnn, totdat er ineens een meisje helemaal rond mijn vriend loopt te kronkelen of ze ineens overal opduikt (facebook enzo.)
dus je geeft toe dat als je dat nooit zou gebeuren voor jaren lang, je minder zelfvertrouwen zou hebben?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik vertel het gewoon altijd Newb als jongens met mij flirten, wat af en toe wel gebeurt, is toch juist wel grappig? Ik kan er altijd wel om lachen. En je zelfvertrouwen krijgt er ook wel een boost van
Dat is zeker tof om te weten dat andere je leuk vinden. Ik wou dat ik dat had. GVDquote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik vertel het gewoon altijd Newb als jongens met mij flirten, wat af en toe wel gebeurt, is toch juist wel grappig? Ik kan er altijd wel om lachen. En je zelfvertrouwen krijgt er ook wel een boost van
Ik heb hem toch al gezegd: je mag best met een ander meisje zoenen, dat is allemaal prima, maar dan ben ik gewoon niet geschikt genoeg.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is er toch nog steeds zelf bij he. Dat wijf kan proberen wat ze wil als het goed is zonder dat er wat gebeurt.

Okee.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb hem toch al gezegd: je mag best met een ander meisje zoenen, dat is allemaal prima, maar dan ben ik gewoon niet geschikt genoeg. [ afbeelding ]
Boodschap lijkt me dan wel duidelijk
Ik geef toe dat dat zo is ja. Alleen helpt die erkenning jou niets verder, toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat als je dat nooit zou gebeuren voor jaren lang, je minder zelfvertrouwen zou hebben?
en dat het leven als vrouw veel beter is?
Lijkt me ook goed dat je dat verteld ja. Beter dat je het verteld en niks mee doet dan andersomquote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig.. dat mensen per se die bevestiging nodig hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zeker tof om te weten dat andere je leuk vinden. Ik wou dat ik dat had. GVDsorry ik word er een beetje depri van dat mij zoiets niet gebeurd. blahblah insert bulshit
Daar doelde ik niet opquote:Op maandag 9 januari 2012 20:40 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig.. dat mensen per se die bevestiging nodig hebben.
Maar ja, wie ben ik? Ik zit ook wel een beetje apart in elkaar.
Ach we kunnen niet allemaal eye candy zijn Tijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zeker tof om te weten dat andere je leuk vinden. Ik wou dat ik dat had. GVDsorry ik word er een beetje depri van dat mij zoiets niet gebeurd. blahblah insert bulshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |