abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106615402
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volgensmij gingen ze vreemd, met tijn.
No shit :P

quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik geef geen neuk :')
Zolang je zelf maar niet vreemd gaat toch ;)
Dan is mijn geweten weer schoon :')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106615456
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Als ik ergens snel op afknap is dat het wel. Dan sta je gewoon even met iemand anders te praten en dan moet ze direct weer aandacht claimen :')
Zo ben ik niet, maar ik heb meisjes snel door. Als ik weet dat iemand ergens op uit is of dat de jongen in kwestie té geïnteresseerd is, dan ben ik nogal waakzaam.

Maar ik claim sowieso veel aandacht, ik ben een probleemgeval. :')
#TeamMiley
pi_106615517
Het is toch wel een soort compliment als andere meiden je vriend ook zien zitten en hij toch jou wil? :P
  maandag 9 januari 2012 @ 20:31:56 #79
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_106615523
Ik ben zelf nog nooit vreemd gegaan. Ook niet toen ik de kans kreeg.

Zij wel helaas..
There is a long line down from heaven.
  maandag 9 januari 2012 @ 20:31:58 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106615525
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik ben daar bijzonder goed in.
Wel jaloers, maar toch te goed voor 1 persoon. God heeft mij niet gemaakt om bezit te zijn, god heeft mij gemaakt om veel bezeten te worden. ;)
Ik zou het alleen kunnen met mensen die ik niet aantrekkelijk vind of nooit verliefd op kan worden.
Nu weet ik zeker dat bij een emotioneel labiel persoon als ik het tweede nooit uitgesloten is en dat eerste is ook weer niets. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106615527
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:

[..]

Zo ben ik niet, maar ik heb meisjes snel door. Als ik weet dat iemand ergens op uit is of dat de jongen in kwestie té geïnteresseerd is, dan ben ik nogal waakzaam.

Maar ik claim sowieso veel aandacht, ik ben een probleemgeval. :')
Zal je je vriend nooit gewoon 100% kunnen vertrouwen?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_106615546
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Het is toch wel een soort compliment als andere meiden je vriend ook zien zitten en hij toch jou wil? :P
Deze vrouw weet _O_
pi_106615574
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, dat is hun probleem, niet jouw vertantwoordelijkheid.
Genoeg kritiek gehad toen ik dat een keer verteld heb. Maar goed jammer dat het voorbij is met diegene :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106615604
quote:
Andersom ook :)
14 SHADES OF GREY
pi_106615715
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Andersom ook :)
Tja, ik vertel het gewoon altijd Newb als jongens met mij flirten, wat af en toe wel gebeurt, is toch juist wel grappig? Ik kan er altijd wel om lachen. En je zelfvertrouwen krijgt er ook wel een boost van :P
pi_106615725
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Zal je je vriend nooit gewoon 100% kunnen vertrouwen?
Verschilt per persoon. Mijn ex wilde liever met een ander meisje afspreken dan met mij. Ohja, en ik moest achteraf pas horen dat hij wilde afspreken, nadat zij had afgezegd. Dan vind ik dat ik best waakzaam mag zijn, toch?

Nu ben ik wel kalm enzo, ik denk ook echt niet meteen van: OH HIJ GAAT VREEMD! Nu is het eerder dat ik meisjes niet zo vertrouw. Er zijn er te veel die er geen neuk om geven dat ze een relatie kapot maken.

Ik ben helemaal zennnn, totdat er ineens een meisje helemaal rond mijn vriend loopt te kronkelen of ze ineens overal opduikt (facebook enzo.)
#TeamMiley
  maandag 9 januari 2012 @ 20:35:54 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106615730
quote:
Precies, daarnaast als het geen gluiperige player is heb je niks te vrezen en zal hij waarschijnlijk alleen blozen en zeggen dat ie een vriendin heeft.
C'est la vie
pi_106615789
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef arachide. het volgende:

[..]

Verschilt per persoon. Mijn ex wilde liever met een ander meisje afspreken dan met mij. Ohja, en ik moest achteraf pas horen dat hij wilde afspreken, nadat zij had afgezegd. Dan vind ik dat ik best waakzaam mag zijn, toch?

Nu ben ik wel kalm enzo, ik denk ook echt niet meteen van: OH HIJ GAAT VREEMD! Nu is het eerder dat ik meisjes niet zo vertrouw. Er zijn er te veel die er geen neuk om geven dat ze een relatie kapot maken.

Ik ben helemaal zennnn, totdat er ineens een meisje helemaal rond mijn vriend loopt te kronkelen of ze ineens overal opduikt (facebook enzo.)
Ohh, dan valt het nog wel mee ja ;)
  maandag 9 januari 2012 @ 20:37:23 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106615809
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef arachide. het volgende:

[..]

Hij is er toch nog steeds zelf bij he. Dat wijf kan proberen wat ze wil als het goed is zonder dat er wat gebeurt.
C'est la vie
  maandag 9 januari 2012 @ 20:38:20 #90
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_106615878
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tja, ik vertel het gewoon altijd Newb als jongens met mij flirten, wat af en toe wel gebeurt, is toch juist wel grappig? Ik kan er altijd wel om lachen. En je zelfvertrouwen krijgt er ook wel een boost van :P
dus je geeft toe dat als je dat nooit zou gebeuren voor jaren lang, je minder zelfvertrouwen zou hebben?
en dat het leven als vrouw veel beter is?
pi_106615911
quote:

[..]

Dat is zeker tof om te weten dat andere je leuk vinden. Ik wou dat ik dat had. GVD :X sorry ik word er een beetje depri van dat mij zoiets niet gebeurd. blahblah insert bulshit
14 SHADES OF GREY
pi_106615937
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij is er toch nog steeds zelf bij he. Dat wijf kan proberen wat ze wil als het goed is zonder dat er wat gebeurt.
Ik heb hem toch al gezegd: je mag best met een ander meisje zoenen, dat is allemaal prima, maar dan ben ik gewoon niet geschikt genoeg. 7.gif

Boodschap lijkt me dan wel duidelijk
#TeamMiley
  maandag 9 januari 2012 @ 20:39:57 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106615990
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:39 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik heb hem toch al gezegd: je mag best met een ander meisje zoenen, dat is allemaal prima, maar dan ben ik gewoon niet geschikt genoeg. [ afbeelding ]

Boodschap lijkt me dan wel duidelijk
Okee. 7.gif
C'est la vie
pi_106616011
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dus je geeft toe dat als je dat nooit zou gebeuren voor jaren lang, je minder zelfvertrouwen zou hebben?
en dat het leven als vrouw veel beter is?
Ik geef toe dat dat zo is ja. Alleen helpt die erkenning jou niets verder, toch?
pi_106616029
quote:

[..]

Lijkt me ook goed dat je dat verteld ja. Beter dat je het verteld en niks mee doet dan andersom :D

Overigens zou ik ook nooit een open relatie willen. Veel te jaloers voor :')
  maandag 9 januari 2012 @ 20:40:41 #96
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_106616039
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is zeker tof om te weten dat andere je leuk vinden. Ik wou dat ik dat had. GVD :X sorry ik word er een beetje depri van dat mij zoiets niet gebeurd. blahblah insert bulshit
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig.. dat mensen per se die bevestiging nodig hebben.

Maar ja, wie ben ik? Ik zit ook wel een beetje apart in elkaar.
There is a long line down from heaven.
pi_106616050
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee. [ afbeelding ]
7.gif
7.gif
7.gif
7.gif
#TeamMiley
pi_106616083
Nog mensen vreemd gegaan afgelopen tijd?
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_106616087
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:40 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk een beetje zielig.. dat mensen per se die bevestiging nodig hebben.

Maar ja, wie ben ik? Ik zit ook wel een beetje apart in elkaar.
Daar doelde ik niet op :')
14 SHADES OF GREY
  maandag 9 januari 2012 @ 20:41:34 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106616088
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach we kunnen niet allemaal eye candy zijn Tijn.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')