Mijn vader is redelijk notoir vreemdganger, zegmaarquote:Op maandag 9 januari 2012 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jij bent een standvastig persoon, blijkbaar. Niet iedereen is dat.
Dan ben je ingeruild. Nouja, evengoed niet prettigquote:Op maandag 9 januari 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet althans ze ging wel erg close met een collega om. En toen het uit was had ze date het hem
Dat is inderdaad maar ietsje minder erg, lijkt me.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan ben je ingeruild. Nouja, evengoed niet prettig
Zoiets ja althans nee zo voelde dat niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan ben je ingeruild. Nouja, evengoed niet prettig
Je bent er toch niet jaloers van geworden?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vader is redelijk notoir vreemdganger, zegmaarMijn ex is vreemgegaan, daarna had ik het wel gehad met vreemdgangers. Dat was dan niet superserieus, maar pijn deed het wel.
Ik ben wel heel gevoelig voor aandacht, dus op zich is het typisch, maar ik zie gewoon iemand voor me van wie ik hou/verliefd op ben. Dan is vreemdgaan ook gewoon geen optie. En dat zegt niet dat ik wel eens had gewild dat ik met een ander dan mijn vriendje van toen had willen zoenen.
Thankgod kan ik nu heel veel met die persoon zoenen.
Ik ook. En toch moet ik schuld bekennen. Het komt bij mij vooral voort uit een gebrek aan zelfvertrouwen denk ik. Gelukkig kan je daar aan werkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Bij jaloezie kan ik me gelukkig niet bijzonder veel voorstellen, ik vind het een nare eigenschap.
Dan ben jij nog niet hypocriet? Je ging zelf niet vreemd immers.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
Vreemdgaan veroordelen is overigens hypocriet van mij. Een aantal contacten die ik gehad hebben gingen vreemd. En van een paar wist ik dat
Jaloers en rancuneus, ik zal het zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Bij jaloezie kan ik me gelukkig niet bijzonder veel voorstellen, ik vind het een nare eigenschap.
Ik heb van die momenten dat ik jaloers kan zijn op de meisjes die voor mij zijn geweest.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent er toch niet jaloers van geworden?
Ik ben ook jaloers hoor, het is okéquote:Op maandag 9 januari 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Jaloers en rancuneus, ik zal het zijn.
Daarom zou ik ook nooit een scharrel of open relatie kunnen hebben veel te jaloers.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers hoor, het is oké![]()
Toch is het als je weet dat diegene een ander heeft het verkeerd.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben jij nog niet hypocriet? Je ging zelf niet vreemd immers.
Als ik ergens snel op afknap is dat het wel. Dan sta je gewoon even met iemand anders te praten en dan moet ze direct weer aandacht claimenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb van die momenten dat ik jaloers kan zijn op de meisjes die voor mij zijn geweest.
The boy is mine. En wie over een grens gaat, is de mijne.
Waarom zei je het niet dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch is het als je weet dat diegene een ander heeft het verkeerd.
Ik ben daar bijzonder goed in.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
Daarom zou ik ook nooit een scharrel of open relatie kunnen hebben veel te jaloers.
In een normale relatie zou dat nog wel meevallen.
volgensmij gingen ze vreemd, met tijn.quote:
dat is niet prettig voor je.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb van die momenten dat ik jaloers kan zijn op de meisjes die voor mij zijn geweest.
The boy is mine. En wie over een grens gaat, is de mijne.
Ik geef geen neukquote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet kunnen hoor. Ik ben ook niet gemaakt voor dat soort dingen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook nooit een scharrel of open relatie kunnen hebben veel te jaloers.
In een normale relatie zou dat nog wel meevallen.
Dat rancuneus is een vervelendere eigenschap.
Nee, dat is hun probleem, niet jouw vertantwoordelijkheid.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, my bad.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij gingen ze vreemd, met tijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |