Quote van het jaar, nu al.quote:
Die heb ik alvast in mijn zakquote:
Ik was wel aan het versieren geslagen maar het stopte net zo onverwacht als het begon -_-quote:Op maandag 9 januari 2012 19:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dan eenmaal aan het versieren bent geslagen: ga niet vreemd
Jij wil geen buitenvrouw?quote:
Ach ik ben een softie daar doe je niks aan, ik moet maar een lelijk type zoeken die niemand anders wil, weet ik zeker dat ze niet vreemd gaat.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet te soft zijn, anders gaat zij dalijk vreemd.
Dat is gelul. Echt grote onzinquote:Op maandag 9 januari 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet te soft zijn, anders gaat zij dalijk vreemd.
Ik heb hoe dan ook geen behoefte aan vreemdgaan. Ik wil er gewoon achter komen of ik ooit nog "bekend" kan gaanquote:
Verdomme, kap daar eens meequote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik ben een softie daar doe je niks aan, ik moet maar een lelijk type zoeken die niemand anders wil, weet ik zeker dat ze niet vreemd gaat.
Nee lijkt me verschrikkelijk als iemand die je vertrouwt je vertrouwen zo beschaamt achter je rug om, daarom zou ik dat iemand anders ook niet aan doen.quote:
ja zie je wel. dus wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel iets gedaan maar voordat ik een officiele relatie had, zeg maar. Maar dat weten jullie al.
Ik zou het nu nooit meer doen, maar toen was het nog niet zo serieus.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik ben een softie daar doe je niks aan, ik moet maar een lelijk type zoeken die niemand anders wil, weet ik zeker dat ze niet vreemd gaat.
Naast de mensen op FOK (want daar weet ik het niet van), ken ik geen enkele vrouw die nooit is vreemdgegaan. Nooit gekend ook.quote:
Als je er behoefte aan hebt moet je het maar uitmaken, of vragen aan je vriendin of ze een open relatie wil, kan ook nog.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb hoe dan ook geen behoefte aan vreemdgaan. Ik wil er gewoon achter komen of ik ooit nog "bekend" kan gaan
Neem het niet serieus mens.quote:
inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee lijkt me verschrikkelijk als iemand die je vertrouwt je vertrouwen zo beschaamt achter je rug om, daarom zou ik dat iemand anders ook niet aan doen.
Tuurlijk nietquote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Met wat voor sletten ga jij om?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naast de mensen op FOK (want daar weet ik het niet van), ken ik geen enkele vrouw die nooit is vreemdgegaan. Nooit gekend ook.
En nee, dat is geen universele constante. Ik zeg alleen dat hij niet alles over zich heen moet laten komen.
Ik weet even niet wat ik daarvan moet vinden. Behalve uitermate treurigquote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Naast de mensen op FOK (want daar weet ik het niet van), ken ik geen enkele vrouw die nooit is vreemdgegaan. Nooit gekend ook.
Het was niets superernstigs, als het maar niet weer gebeurt maakt het niemand iets uit.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja zie je wel. dus wel.
was helemaal niets aan de hand.
dat dacht ik ook, en toen bleek van niet en voelde ik me daar slecht over, en nu blijkt het weer van wel.
Ik geloof er niets van.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
En nee, dat is geen universele constante. Ik zeg alleen dat hij niet alles over zich heen moet laten komen.
Ik ben nooit vreemdgegaan. Ik weet niet met wat voor een mensen jij omgaat, maar monogaam zijn is toch niet zo moeilijk? Zelfs ik kon het, en ik zeg je, het was verleidelijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
I know.quote:
Klopt.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat ik daarvan moet vinden. Behalve uitermate treurig
Prima.quote:
Vraag me niet in het hoofd van iemand anders te kijken. Mij lijkt het niet moeilijk nee.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben nooit vreemdgegaan. Ik weet niet met wat voor een mensen jij omgaat, maar monogaam zijn is toch niet zo moeilijk? Zelfs ik kon het, en ik zeg je, het was verleidelijk.
Waarom gaan mensen vreemd?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Vraag me niet in het hoofd van iemand anders te kijken. Mij lijkt het niet moeilijk nee.
huhquote:
Geen wonder nee.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know.En het maar vreemd vinden dat ik vertrouwensissues heb.
Ik wel gelukkig.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verleiding of ze missen wat.quote:
Like, ik had relatieproblemen, alles. Ik was uit, niemand die ik kende, niemand die het zou weten als ik me even liet gaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Vraag me niet in het hoofd van iemand anders te kijken. Mij lijkt het niet moeilijk nee.
Als ze allemaal vreemd gaan zijn ze niet echt leuk of wel? Vind jij een meisje leuk als ze neukt met andere mannen terwijl ze een vriendje heeft?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huhmaar kaneelstokje is een leuk persoon die leuke meisjes kent........
ik vind het over vreemdgaan hier gaan hebben niet gepast, omdat dat zowiezo niet aan de orde is als versieren al niet zo makkelij kgaat.
komt bij dat boel mensen blij zullen zijn met een vriendin, of vriendje, en al het mooie daaromheen, en niet aan vreemdgaan denken.
oh behalve "jullie" hier. jullie de nieuwe mensen die elkaar hier zitten te sc-en en te versieren enzo.
Ja meestal wel jaquote:
ja daarom vind ik het vreemd.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze allemaal vreemd gaan zijn ze niet echt leuk of wel? Vind jij een meisje leuk als ze neukt met andere mannen terwijl ze een vriendje heeft?
Daar weet ik alleen een biologisch antwoord op, geen sociaal. Maar omdat het over het algemeen heel bewust gebeurd, moet je het denk ik in het sociologische antwoord zoeken.quote:
Ik ben liever single dan dat ik een vreemdgangster heb.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huhmaar kaneelstokje is een leuk persoon die leuke meisjes kent........
ik vind het over vreemdgaan hier gaan hebben niet gepast, omdat dat zowiezo niet aan de orde is als versieren al niet zo makkelij kgaat.
komt bij dat boel mensen blij zullen zijn met een vriendin, of vriendje, en al het mooie daaromheen, en niet aan vreemdgaan denken.
oh behalve "jullie" hier. jullie de nieuwe mensen die elkaar hier zitten te sc-en en te versieren enzo.
Dat is al 1 keer te veel.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wel gelukkig.
Voor zover ik weet, maar daar heb ik vertrouwen in, ben ik pas 1 keer belazerd.
Maar jij bent een standvastig persoon, blijkbaar. Niet iedereen is dat.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Like, ik had relatieproblemen, alles. Ik was uit, niemand die ik kende, niemand die het zou weten als ik me even liet gaan.
Maar ik doe dat soort dingen niet.
Redenen genoeg denk ik. Maar er aan toegeven is iets andersquote:Op maandag 9 januari 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar weet ik alleen een biologisch antwoord op, geen sociaal. Maar omdat het over het algemeen heel bewust gebeurd, moet je het denk ik in het sociologische antwoord zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
De kunst is dat soort types te vermijden.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jij bent een standvastig persoon, blijkbaar. Niet iedereen is dat.
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben nooit belazerdIk niet althans ze ging wel erg close met een collega om. En toen het uit was had ze date het hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |