Ik leg alleen uit hoe mijn brein werkte, vroeger toen de gemiddelde baksteen nog een groter ego had.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb toch eens vertrouwen in jezelf!
Tenger, licht gespierd. Liefst blond met heldere ogen. Halflang licht haar. Niet te opdringerig, niet te dominant.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan hebben wat jou hartje warm maakt?
Ik moet nu aan iemand denken en bij de gedachte schiet ik al in de lach.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tenger, licht gespierd. Liefst blond met heldere ogen. Halflang licht haar. Niet te opdringerig, niet te dominant.
Nee dat bouw je op door uit je zone te stappen en gewoon te doen. Altijd gezegd ik ga niet naar een poppenwinkel want dat vinden mensen maar raar, En raad eens waar ik vandaag stond?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn daar pillen voor omdat te krijgen?
lolquote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tenger, licht gespierd. Liefst blond met heldere ogen. Halflang licht haar. Niet te opdringerig, niet te dominant.
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nu aan iemand denken en bij de gedachte schiet ik al in de lach.
Eigenlijk zoek ik precies hetzelfde als in een vrouw. Hmm.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lol
Maargoed smaken verschillen he
Uit die zone stappen is niet leuk overigens, maar dat terzijde.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee dat bouw je op door uit je zone te stappen en gewoon te doen. Altijd gezegd ik ga niet naar een poppenwinkel want dat vinden mensen maar raar, En raad eens waar ik vandaag stond?
Juist in een poppenwinkel en allemaal mensen kijken wat een mongool wat boeit mij het ik doe wat ik doe en probeer er van te genieten.
xFriendx!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nu aan iemand denken en bij de gedachte schiet ik al in de lach.
I wish I could be like thatquote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee dat bouw je op door uit je zone te stappen en gewoon te doen. Altijd gezegd ik ga niet naar een poppenwinkel want dat vinden mensen maar raar, En raad eens waar ik vandaag stond?
Juist in een poppenwinkel en allemaal mensen kijken wat een mongool wat boeit mij het ik doe wat ik doe en probeer er van te genieten.
Succes! Die zijn moeilijk te vinden erg beperkte markt helaasquote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou het ook voor mezelf.quote:
Ehm nee, daar dacht ik niet aan.quote:
Ik kon niet eens normaal reageren man, toch doe ik hetquote:Op maandag 9 januari 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Uit die zone stappen is niet leuk overigens, maar dat terzijde.
Try it!quote:
Het is wel makkelijker dan ik dacht, maar dat komt omdat ik makkelijk praat.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik kon niet eens normaal reageren man, toch doe ik het
Ik weet het. Er is er ooit 1 geweest en toen heb ik mijn kans niet gegrepen.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Succes! Die zijn moeilijk te vinden erg beperkte markt helaas
Ik weet dat ik het moet doen maar het lukt niet omdat ik niet durf.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik kon niet eens normaal reageren man, toch doe ik het
[..]
Try it!
Ow het was een omschrijving van een man??quote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk zoek ik precies hetzelfde als in een vrouw. Hmm.
Het lukt wel alleen niet in een dag of een week.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel makkelijker dan ik dacht, maar dat komt omdat ik makkelijk praat.
Waarom dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het moet doen maar het lukt niet omdat ik niet durf.
Ik begeef mij niet op de markt voor mannen.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Je haar wat langer laten groeien en je bent de ideale match voor Kaneelstokje.
Dit vind ik echt een vrij inspiratieloze tandpastasmile 1000 in een dozijn giecheldoosquote:
Comfortzonequote:Op maandag 9 januari 2012 22:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het lukt wel alleen niet in een dag of een week.
[..]
Waarom dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |