Zo kun je het ook verwoorden ja.quote:
Vrouw on top= 14.gifquote:
Wat?quote:
Ik wist niet dat je het over seks had, nevermind.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn genoeg lege potten of dekseltjes zonder pot anders.
Ja, dat is nog wel een geluk. Ze vinden is weer een ander verhaalquote:Op maandag 9 januari 2012 21:29 schreef twi het volgende:
Op ieder potje passen heel veel dekseltjes. En andersom.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:02 schreef arachide. het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die laatste wil ik!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iedereen wat leuks![]()
![]()
Dit is het geilste wat ik ooit gezien heb:
Heaven is a place on earth with you
Romantische vergelijking ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie daten als een toiletrol.... Zoveel velletjes zal vast op het einde het juiste velletje papier tegen komen
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soort van. Maar nog wel gelukkig met Newb
Halle Berryquote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
Beyonce is echt een van de weinige zwarte vrouwen die ik knap vind.
stfu, ik wil het niet wetenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
Ik geloof echt niet in die theorie.
Zeker 5% van de mensen gaat alleen wegrotten, zonder twijfel.
Is het de kleur, of de spier, bot en vet opbouw?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
In de clip van green lightquote:Op maandag 9 januari 2012 21:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die laatste wil ik!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is het geilste wat ik ooit gezien heb:
Sorryquote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef heloef het volgende:
Uberpositieve mensen wat zijn ze toch vervelend.
Denken dat je bij die 5% hoort, ga aan je zelfvertrouwen werken.quote:
Als je geen actie onderneemt 100%quote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
Ik geloof echt niet in die theorie.
Zeker 5% van de mensen gaat alleen wegrotten, zonder twijfel.
Ik weet niet wat het is, ik ben wel eens op een zwart meisje maar die was wel heel licht.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het de kleur, of de spier, bot en vet opbouw?
De enige vrouw waarbij ik kort haar vind staan.quote:
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, ik ben wel eens op een zwart meisje maar die was wel heel licht.
Van blank gaat mijn hart eerder sneller kloppen, gewoon een kwestie van smaak.
Nee, Keira Knightley.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
De enige vrouw waarbij ik kort haar vind staan.
Green Light is 1 van de mindere videos die ze gedaan heeft vind ik.quote:
Ik heb echt helemaal niks met Indische/Aziatische jongens.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, ik ben wel eens op een zwart meisje maar die was wel heel licht.
Ik vind het wel mooi hoor.quote:
Nou je kan nog wel versierd worden door een of ander maf wijf, maar dat gebeurt helaas niet iedereen.quote:
quote:
Grappig, ik val niet op vrouwen maar de enige uitzonderingen die ik zou maken zijn zwarte vrouwen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
Niet vallen op je eigen soort.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks met Indische/Aziatische jongens.
Spleetogen met dopneuzen. Mehhhh.
Ik dus wel. Zwart haar donkere ogen een tintjequote:Op maandag 9 januari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind als indo de indische meisjes over het algemeen ook niet zo bijzonder.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grappig, ik val niet op vrouwen maar de enige uitzonderingen die ik zou maken zijn zwarte vrouwen.
Hoe smaken kunnen verschillen he.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik dus wel. Zwart haar donkere ogen een tintje
Mijn ex was een klein dus roodharige meisje, Terwijl ik meestal val op donkere harige stevige vrouwen. Waar ging het misquote:Op maandag 9 januari 2012 21:41 schreef twi het volgende:
M'n ex was Aziatisch, heb er toch ook wel een beetje een zwak voor hoor. Maar geef mij maar gewoon een leuke brunette. Al doet het er als puntje bij paaltje komt niet veel meer toe. Kortharige blonde meisjes, meisjes met verschrikkelijk fout geverfd haar, dikke meisjes, dunne meisjes, kleine meisjes, grote meisjes. Volgens mij ben ik wel zo'n beetje op alle smaken gevallen. Behalve inderdaad zwarte meisjes
Ik val op redelijk lang en blond.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ex was een klein dus roodharige meisje, Terwijl ik meestal val op donkere harige stevige vrouwen. Waar ging het mis
Precies mijn gedachte.quote:
Dat moet ze echt epilerenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
hihi sorry Twi
[ afbeelding ]
Tis heus een mooien vrouw
[ afbeelding ]
...van een afstandje
tsja ik dus vooral op stevige vrouwen maar ook een paar die bv blond waren of roodharigequote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val op redelijk lang en blond.
Maar ik ben verliefd geweest op:
Een zwart meisje met zwarte krulletjes haar
Een Aziatisch meisje met een zwarte pony
Een meisje met lang rood haar
Een halfbloedje met roodachtig haar
Niet echt overtuigend he.
Dat ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Samengevat val ik op vrouwen die niet op mij vallen.
En mannen dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat stevig is bij mij pas van de laatste tijd.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
tsja ik dus vooral op stevige vrouwen maar ook een paar die bv blond waren of roodharige
Juistquote:Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Same here.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:49 schreef Myraela het volgende:
Toch zeker 5 minuten aan mijn huiswerk gezeten. *trots.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:49 schreef Myraela het volgende:
Toch zeker 5 minuten aan mijn huiswerk gezeten. *trots.
Rihanna, zij is zo zo zoooooo mooiquote:Op maandag 9 januari 2012 21:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben een klein beetje verliefd op haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
In dat laatste interview was ze zo grappig en schattig.
De drie dames waarop ik verliefd was hadden allemaal donker, redelijk kort haar. Op die eerste werd ik zelfs pas verliefd toen ze het kort had laten knippenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val op redelijk lang en blond.
Maar ik ben verliefd geweest op:
Een zwart meisje met zwarte krulletjes haar
Een Aziatisch meisje met een zwarte pony
Een meisje met lang rood haar
Een halfbloedje met roodachtig haar
Niet echt overtuigend he.
Amenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben een klein beetje verliefd op haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Zou dat iets zijn dat ons onbewust stuurt?quote:
Goede vraag. Heb daar nog niet echt ervaring mee.quote:
Wat?quote:
Iedereen is grappig bij Graham Norton. Stiekem een beetje verliefd op he.... oh nee, niet echt. Maar hij is wel top.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:49 schreef Sinosappel het volgende:
![]()
Ik gelukkig nooitquote:Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat stevig is bij mij pas van de laatste tijd.
Vroeger viel ik echt op die modepopjes.
Dan is de vraag zou je er voor kunnen vallen?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede vraag. Heb daar nog niet echt ervaring mee.
En toen die gevoelens niet beantwoord werden heb je je vingers gekruisd dat ze 't weer lang zou laten groeien?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
De drie dames waarop ik verliefd was hadden allemaal donker, redelijk kort haar. Op die eerste werd ik zelfs pas verliefd toen ze het kort had laten knippen
Ik viel vroeger op meisjes die ik nooit kon krijgen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou dat iets zijn dat ons onbewust stuurt?
Soms vraag ik me af waarom je zo pessimistisch bentquote:Op maandag 9 januari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik viel vroeger op meisjes die ik nooit kon krijgen.
Toen viel ik op een waarvan ik heilig overtuigd was dat ik haar kon krijgen, dat bleek niet echt goed te zijn.![]()
Dus dat kan het bij mij niet meer zijn.
Duits, Engels, exotisch man.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, al mijn hele leven lang.
Kloptquote:Op maandag 9 januari 2012 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen is grappig bij Graham Norton. Stiekem een beetje verliefd op he.... oh nee, niet echt. Maar hij is wel top.
Nee, dat ook weer nietquote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
En toen die gevoelens niet beantwoord werden heb je je vingers gekruisd dat ze 't weer lang zou laten groeien?
"quote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dan is de vraag zou je er voor kunnen vallen?
Ok. Je bent al wel vaak verliefd geweest zeg.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen viel ik op een waarvan ik heilig overtuigd was dat ik haar kon krijgen, dat bleek niet echt goed te zijn.![]()
Dus nu gewoon vallen op iedereenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan hebben wat jou hartje warm maakt?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
"
Voor mannen? Natuurlijk. Maar de mannen die mij tot nu toe benaderd hebben, werd ik niet warm van.
Is niet pessimistisch, ik viel vroeger op het mooiste meisje van de klas, standaard.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom je zo pessimistisch bent
Zwarte dame nummer 2 gevonden die je mooi vindtquote:
Heb toch eens vertrouwen in jezelf!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Is niet pessimistisch, ik viel vroeger op het mooiste meisje van de klas, standaard.
De simpele reden was, dan hoefde ik tenminste niks te doen, ze was toch te knap en te mooi, toen ik dat door kreeg ben ik nooit meer op zo'n modepopje gevallen. Het was een simpel afweermechanisme om in mijn comfortzone te blijven zitten.
Zijn daar pillen voor omdat te krijgen?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb toch eens vertrouwen in jezelf!
Allemaal illusies.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. Je bent al wel vaak verliefd geweest zeg.
Ik leg alleen uit hoe mijn brein werkte, vroeger toen de gemiddelde baksteen nog een groter ego had.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb toch eens vertrouwen in jezelf!
Tenger, licht gespierd. Liefst blond met heldere ogen. Halflang licht haar. Niet te opdringerig, niet te dominant.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan hebben wat jou hartje warm maakt?
Ik moet nu aan iemand denken en bij de gedachte schiet ik al in de lach.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tenger, licht gespierd. Liefst blond met heldere ogen. Halflang licht haar. Niet te opdringerig, niet te dominant.
Nee dat bouw je op door uit je zone te stappen en gewoon te doen. Altijd gezegd ik ga niet naar een poppenwinkel want dat vinden mensen maar raar, En raad eens waar ik vandaag stond?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn daar pillen voor omdat te krijgen?
lolquote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tenger, licht gespierd. Liefst blond met heldere ogen. Halflang licht haar. Niet te opdringerig, niet te dominant.
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nu aan iemand denken en bij de gedachte schiet ik al in de lach.
Eigenlijk zoek ik precies hetzelfde als in een vrouw. Hmm.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lol
Maargoed smaken verschillen he
Uit die zone stappen is niet leuk overigens, maar dat terzijde.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee dat bouw je op door uit je zone te stappen en gewoon te doen. Altijd gezegd ik ga niet naar een poppenwinkel want dat vinden mensen maar raar, En raad eens waar ik vandaag stond?
Juist in een poppenwinkel en allemaal mensen kijken wat een mongool wat boeit mij het ik doe wat ik doe en probeer er van te genieten.
xFriendx!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nu aan iemand denken en bij de gedachte schiet ik al in de lach.
I wish I could be like thatquote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee dat bouw je op door uit je zone te stappen en gewoon te doen. Altijd gezegd ik ga niet naar een poppenwinkel want dat vinden mensen maar raar, En raad eens waar ik vandaag stond?
Juist in een poppenwinkel en allemaal mensen kijken wat een mongool wat boeit mij het ik doe wat ik doe en probeer er van te genieten.
Succes! Die zijn moeilijk te vinden erg beperkte markt helaasquote:Op maandag 9 januari 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou het ook voor mezelf.quote:
Ehm nee, daar dacht ik niet aan.quote:
Ik kon niet eens normaal reageren man, toch doe ik hetquote:Op maandag 9 januari 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Uit die zone stappen is niet leuk overigens, maar dat terzijde.
Try it!quote:
Het is wel makkelijker dan ik dacht, maar dat komt omdat ik makkelijk praat.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik kon niet eens normaal reageren man, toch doe ik het
Ik weet het. Er is er ooit 1 geweest en toen heb ik mijn kans niet gegrepen.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Succes! Die zijn moeilijk te vinden erg beperkte markt helaas
Ik weet dat ik het moet doen maar het lukt niet omdat ik niet durf.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik kon niet eens normaal reageren man, toch doe ik het
[..]
Try it!
Ow het was een omschrijving van een man??quote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk zoek ik precies hetzelfde als in een vrouw. Hmm.
Het lukt wel alleen niet in een dag of een week.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel makkelijker dan ik dacht, maar dat komt omdat ik makkelijk praat.
Waarom dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het moet doen maar het lukt niet omdat ik niet durf.
Ik begeef mij niet op de markt voor mannen.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Je haar wat langer laten groeien en je bent de ideale match voor Kaneelstokje.
Dit vind ik echt een vrij inspiratieloze tandpastasmile 1000 in een dozijn giecheldoosquote:
Comfortzonequote:Op maandag 9 januari 2012 22:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het lukt wel alleen niet in een dag of een week.
[..]
Waarom dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |