Is die chick geen familie van Doctor Doolittle?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
Ze begint pas 0:38 te zingen, maar is wel cool die versie. Die gitarist heeft volgens mij een trap in zijn ballen gehad (1:27)
Jij mag 'r hebben hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
Ze begint pas 0:38 te zingen, maar is wel cool die versie. Die gitarist heeft volgens mij een trap in zijn ballen gehad (1:27)
Zo komt het zeker goed jaquote:
Nee, die hebben niets met elkaar te makenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is die chick geen familie van Doctor Doolittle?
Nee niet echt, ik vond die opmerking alleen grappig.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
OH dat is raar als een man zoiets zegt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iedereen wat leuks#TeamMiley
Gaat toch wat lastig als je weinig zelfvertrouwen hebt en iets te vaak te horen krijgt dat je niet goed bent enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo komt het zeker goed jaNu ben ik er zelf geen ster in maar je moet wel van jezelf houden.
No shitquote:Op maandag 9 januari 2012 20:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, die hebben niets met elkaar te maken
Hoezo grappig? Ik meen het serieusquote:Op maandag 9 januari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik vond die opmerking alleen grappig.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:02 schreef arachide. het volgende:
De tweede dan maar. Beetje te gemaakt allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iedereen wat leuks
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik wil 1, 2 en 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iedereen wat leuks![]()
![]()
Die tweede, totdat die verpest werd door een hamsterfoto van 'r mond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iedereen wat leuks
Okee qua vrouwen heb je wel smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iedereen wat leuksC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iedereen wat leuks![]()
Relax dude.quote:
Ik begrijp je wel hoor, dat gebrek aan zelfvertrouwen is killing, maar je moet misschien meer een fuck-it houding krijgen tegen over andere meningen. Laat het je niet teveel beinvloeden.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaat toch wat lastig als je weinig zelfvertrouwen hebt en iets te vaak te horen krijgt dat je niet goed bent enzo
Ik weet dat je het meent en ik weet hoe je het voelt.quote:[..]
Hoezo grappig? Ik meen het serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |