nee dan klopt dat dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geef toe dat dat zo is ja. Alleen helpt die erkenning jou niets verder, toch?
quote:Ik lolde HARD bij de linkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Ik stel mij altijd netjes voorquote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef b4kl4p het volgende:
Nog mensen vreemd gegaan afgelopen tijd?
Niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach we kunnen niet allemaal eye candy zijn Tijn.
Die middelstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Types zoals wij zijn er om eye candy er nog beter uit te laten zien, een zeer nuttige taak.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stel mij altijd netjes voor
[..]
Niet?
Wat hij zegtquote:
Oeh ik zou die middelste doen.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die middelste15.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Niet altijd dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stel mij altijd netjes voor
[..]
Niet?
Altijd lachen, gieren, brullen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:44 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
mylifeisgreat is er ook weer hoor
Dat is die ubertroll toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:44 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
mylifeisgreat is er ook weer hoor
Hij is helaas geen troll.quote:
Ik pas voor die taak, dankjewel. Ik wil nu ook wel eens leuk gevonden om hoe ik eruit zie en wie ik ben. Of is dat soms te veel gevraagd?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Types zoals wij zijn er om eye candy er nog beter uit te laten zien, een zeer nuttige taak.
Dat zullen we vanzelf merken.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik pas voor die taak, dankjewel. Ik wil nu ook wel eens leuk gevonden om hoe ik eruit zie en wie ik ben. Of is dat soms te veel gevraagd?
Je klinkt nu als een vrouw.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik pas voor die taak, dankjewel. Ik wil nu ook wel eens leuk gevonden om hoe ik eruit zie en wie ik ben. Of is dat soms te veel gevraagd?
Zo lang ze maar niet zo achterlijk zingt als in haar liedjes dan zou ik haar doen ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
Over mensen die ik hard zou raken gesproken..
[ afbeelding ]
Eliza Doolittle
Ja dus.quote:
quote:
Dat zeg ikquote:
OH dat is raar als een man zoiets zegt?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
Over mensen die ik hard zou raken gesproken..
[ afbeelding ]
Eliza Doolittle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |