Ik vind het wel mooi hoor.quote:
Nou je kan nog wel versierd worden door een of ander maf wijf, maar dat gebeurt helaas niet iedereen.quote:
quote:
Grappig, ik val niet op vrouwen maar de enige uitzonderingen die ik zou maken zijn zwarte vrouwen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
Beyonce is echt een van de weinige zwarte vrouwen die ik knap vind.
Niet vallen op je eigen soort.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks met Indische/Aziatische jongens.
Spleetogen met dopneuzen. Mehhhh.
Ik dus wel. Zwart haar donkere ogen een tintjequote:Op maandag 9 januari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind als indo de indische meisjes over het algemeen ook niet zo bijzonder.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, ik ben wel eens op een zwart meisje maar die was wel heel licht.
Van blank gaat mijn hart eerder sneller kloppen, gewoon een kwestie van smaak.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grappig, ik val niet op vrouwen maar de enige uitzonderingen die ik zou maken zijn zwarte vrouwen.
Hoe smaken kunnen verschillen he.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik dus wel. Zwart haar donkere ogen een tintje
Mijn ex was een klein dus roodharige meisje, Terwijl ik meestal val op donkere harige stevige vrouwen. Waar ging het misquote:Op maandag 9 januari 2012 21:41 schreef twi het volgende:
M'n ex was Aziatisch, heb er toch ook wel een beetje een zwak voor hoor. Maar geef mij maar gewoon een leuke brunette. Al doet het er als puntje bij paaltje komt niet veel meer toe. Kortharige blonde meisjes, meisjes met verschrikkelijk fout geverfd haar, dikke meisjes, dunne meisjes, kleine meisjes, grote meisjes. Volgens mij ben ik wel zo'n beetje op alle smaken gevallen. Behalve inderdaad zwarte meisjes
Ik val op redelijk lang en blond.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ex was een klein dus roodharige meisje, Terwijl ik meestal val op donkere harige stevige vrouwen. Waar ging het mis
Precies mijn gedachte.quote:
Dat moet ze echt epilerenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
hihi sorry Twi
[ afbeelding ]
Tis heus een mooien vrouw
[ afbeelding ]
...van een afstandje
tsja ik dus vooral op stevige vrouwen maar ook een paar die bv blond waren of roodharigequote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val op redelijk lang en blond.
Maar ik ben verliefd geweest op:
Een zwart meisje met zwarte krulletjes haar
Een Aziatisch meisje met een zwarte pony
Een meisje met lang rood haar
Een halfbloedje met roodachtig haar
Niet echt overtuigend he.
Dat ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Samengevat val ik op vrouwen die niet op mij vallen.
En mannen dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat stevig is bij mij pas van de laatste tijd.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
tsja ik dus vooral op stevige vrouwen maar ook een paar die bv blond waren of roodharige
Juistquote:Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Same here.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:49 schreef Myraela het volgende:
Toch zeker 5 minuten aan mijn huiswerk gezeten. *trots.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:49 schreef Myraela het volgende:
Toch zeker 5 minuten aan mijn huiswerk gezeten. *trots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |