SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Post maar een man dan, wel netjes zoals haar in een spoiler.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:07 schreef arachide. het volgende:
Speciaal voor Ayumu2.0Omnomnom.Die laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik wil ze allemaal.quote:
Speciaal voor Ayumu2.0Te stoer daar kan ik niet tegen, Ben geen stereotype homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Post maar een man dan, wel netjes zoals haar in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor Ayumu2.0Jude Law, gatverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Zal ze blij mee zijn dat ze hier wordt gepostquote:Op maandag 9 januari 2012 21:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hier ben ik dan wel weer trots op.
De een-na-rechter.
Was het maar zo makkelijkquote:Op maandag 9 januari 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoor, dat gebrek aan zelfvertrouwen is killing, maar je moet misschien meer een fuck-it houding krijgen tegen over andere meningen. Laat het je niet teveel beinvloeden.
Ooit komt het wel ik weet het zekerquote:[..]
Ik weet dat je het meent en ik weet hoe je het voelt.
Niemand vind mij leuk en niemand is ooit op me gevallen, er valt echter vrij weinig aan te doen vrees ik. Je bent niet het lekkere hapje van Nederland helaas.
Wie is dat dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hier ben ik dan wel weer trots op.
De een-na-rechter.
quote:
[..]
Duh. Ik heb ook alleen maar leuke meisjes gezoend!
Nou heb ik het gemistquote:
Ik voel je pijnquote:Op maandag 9 januari 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog nooit met een meisje gezoend
Klopt.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga mannen zoenen, dat is minder moeilijk.
Is het helaas niet nee, vraag maar aan die pinda hoe vaak ze op me heeft moeten inpraten voordat ik enigszins geloofde dat ik niet eens waardeloos en afzichtelijk stuk stront was waar niemand wat mee wou.quote:
We zullen zien, ik heb nu zo'n forever alone bui dus ik ben pessimistisch.quote:[..]
Ooit komt het wel ik weet het zeker
Nah. Ik hou het nog wel uitquote:Op maandag 9 januari 2012 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga mannen zoenen, dat is minder moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |