SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat maakt niet uit, zolang ze maar slikt vind ik het best.quote:
Pics van je paquote:Op zondag 8 januari 2012 12:35 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ben halfbloed Arabisch. Pa komt uit Libanon, moeder komt uit Çesme.
dan nog moet je wel weten wie het is, anders heb je er nog niks aanquote:Op zondag 8 januari 2012 13:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, zolang ze maar slikt vind ik het best.
ik kan me niet echt visualiseren hoe dat zou moetenquote:
QFTquote:
Aw. En hoe doet Fiona het dan? Zij is een vrouw. Heeft ze een speciaal buisje daarvoor? Vragen, vragen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:33 schreef Levolution het volgende:
Zou je in een kont kunnen plassen, of knijpt de kringspier je penis te veel af?
soms ook in de dichtst bijzijnde plantenbak, moet ik eerlijk toegevenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik pis altijd in de wc, wie doet dat ook?
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:28 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Turken op FOK!?. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?
Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.
De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami,.
Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel.. En af en toe ook dialogen tussen deze users,
. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep,
.
[ afbeelding ]
IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.
Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.
[ afbeelding ]Leuke dynamische boel dus!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]- De vorige delen van deze reeks. -
[ afbeelding ]Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers..
[ afbeelding ]Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.
[ afbeelding ]Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic,.
[ afbeelding ]- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zargon, mij kan ook wel op het landelijke lijstje opschrijvenSPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Kirsehir nr. 40.
je moet eerst door de ballotage komen vriend...quote:Op zondag 8 januari 2012 16:22 schreef Zaantje40 het volgende:
[..]
Zargon, mij kan ook wel op het landelijke lijstje opschrijvenKirsehir nr. 40.
Hoe dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
je moet eerst door de ballotage komen vriend...
nee joh gek, kies een leuke user icon, pas je profiel aan of male/female bent is wel zo prettigquote:
Ik zou maar snel wat kamelen regelen als ik jou was.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef Frietkraam het volgende:
Een turkse vind mij leuk, moet ik bang zijn voor eer-wraak / vervolging omdat ik een Hollander ben?
Dude, we leven niet in 2007.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef Frietkraam het volgende:
Een turkse vind mij leuk, moet ik bang zijn voor eer-wraak / vervolging omdat ik een Hollander ben?
Ja. Onderduiken. Neem een ander mobiel nummer. Verander je uiterlijk. Vlucht naar Zwitserland.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef Frietkraam het volgende:
ALS JE EEN HOLLANDER WAS WIST JE WEL DAT HET PATAT IS!!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef Frietkraam het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
ALS JE EEN HOLLANDER WAS WIST JE WEL DAT HET PATAT IS!!
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:54 schreef Julis het volgende:
Harde vrouwen zijn geen ho's. Zij laten zich niet gebruiken door mannen.
Je mag een lintje van de koning!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:56 schreef Frietkraam het volgende:
mag toch wel wat vragen :S ik probeer juist multi-cultureel te doen
Ik begrijp wat je bedoelt. Helaas waarderen leraren het meestal niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef Ayca het volgende:
Humor gebruiken in verslag of niet?
Doe het eigenlijk zelf onbewust, anders is schrijven zo saai.![]()
*typtyptyp* hahaha ben zo grappig *typtyptyp*
quote:
Ga maar in de rij staan, knikkerboi.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef EL_Presidente het volgende:
Ayça wanneer mag ik de halalvleeskeuringstest met je doen?
wat moet jij kutkloon van een Tuncay Güney.. zogenaamde musevi..quote:Op zondag 8 januari 2012 23:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga maar in de rij staan, knikkerboi.
Maar die dikke dijen en knietjes he, serieus! het valt mij iedere keer op in New Girlquote:Op zondag 8 januari 2012 16:21 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooey Deschanel is mooi.
Hmja klopt, ik ga maar weer verderquote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Helaas waarderen leraren het meestal niet.
[..]!!!
Wat schattigquote:Op zondag 8 januari 2012 23:08 schreef EL_Presidente het volgende:
nee ik niet.. is dat zo vreemd? jij ook zeker..
ik ben minderjarig..
daten?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:09 schreef Julis het volgende:
Dank je wel [ afbeelding ].
[..]
Ik steek, ik steek.
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:11 schreef EL_Presidente het volgende:
ZarGon zit op TMF Chat kleine chicks te hosselen..
En jouw innerlijk danquote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ook niet als ik zeg dat ik qua uiterlijk lijk op Murat Boz..
Dit wordt een hossel-battle. Turquaz krijgt playerskillz-concurrentiequote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef EL_Presidente het volgende:
Vrouwen met knuffelbeestenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:05 schreef EL_Presidente het volgende:
Julis ik heb je fobo gecheckt..
je bent sexy..
Hayko Cepkin.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:13 schreef Julis het volgende:
[..]
En jouw innerlijk dan? Waar lijkt-ie op?
heel lief klein veulentje..quote:Op zondag 8 januari 2012 23:13 schreef Julis het volgende:
[..]
En jouw innerlijk dan? Waar lijkt-ie op?
hommoquote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Ze heeft een DOMOquote:Op zondag 8 januari 2012 23:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vrouwen met knuffelbeesten![]()
Alleen zag ik de Turkse vlag noch het portret van Ataturk niet op de foto, zal wel aan een andere muur hangen neem ik dan maar aan.
Al met al een behoorlijke Bir voor de foto van Julis
Domo-Kunquote:Op zondag 8 januari 2012 23:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vrouwen met knuffelbeesten![]()
Alleen zag ik de Turkse vlag noch het portret van Ataturk niet op de foto, zal wel aan een andere muur hangen neem ik dan maar aan.
Al met al een behoorlijke Bir voor de foto van Julis
nerelisin?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kan me er eigenlijk niet veel bij voorstellen.
Fag.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat jij nou lijkt op een Çoban met een dikke pens..quote:Op zondag 8 januari 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
En dan kies je een nog gayere foto uit ook.
Niet weten dat ik shredded ben.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:28 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat jij nou lijkt op een Çoban met een dikke pens..
Ja, want van zulke looks krijgen vrouwen een natte doosquote:Op zondag 8 januari 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
En dan kies je een nog gayere foto uit ook.
Lucas 23: 34.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Al die mooiboyz, ik post Eckte Keruls met de struggels enseu en dan doen jullie dit
Adnan Sensesquote:Op zondag 8 januari 2012 23:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Al die mooiboyz, ik post Eckte Keruls met de struggels enseu en dan doen jullie dit
De birgoden hebben hem gespaard.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:31 schreef Levolution het volgende:
Adnan Senses
Die had toch kanker overwonnen met broccoli?
Het zou mij niks verbazen, machtige mensen doen machtige zaken lan!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Adnan Senses
Die had toch kanker overwonnen met broccoli?
Eerst beweren dat ik fatty ben terwijl Murat Boz die slappe armpjes durft te tonen en dan shredded nerdtaal noemen.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
shredded?
ik ben niet zo in die nerdtaal...
Hij heeft striemen omdat ie te dik is. Shredded = gescheurd.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
shredded?
ik ben niet zo in die nerdtaal...
Wat hebben jullie met die fagtypes man?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
lijkt hier ook nog iemand op yusuf guney? dan pm ik je gelijk mn nummer
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als ik een enorme zonnebril op m'n kop heb, wel een beetje.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dit dus. Ergens klopt er iets niet. Die fag-types hadden het 4000 jaar geleden nooit gered. Het zijn geen oermannen. Geen enkele kwaliteit die van pas komt in het dagelijks leven. Geen enkele blijk van kracht of masculine kenmerken. Dat al die meiden daar op geilen snap ik ook niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:01 schreef Levolution het volgende:
Wat hebben jullie met die fagtypes man?
Als het nou geen oerman was, maar wel iemand met een interessant karakter, intelligent of creatief of iets anders, had ik het nog begrepen. Maar én geen oerman én een simpele persoon. Ik snap het niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. Ergens klopt er iets niet. Die fag-types hadden het 4000 jaar geleden nooit gered. Het zijn geen oermannen. Geen enkele kwaliteit die van pas komt in het dagelijks leven. Geen enkele blijk van kracht of masculine kenmerken. Dat al die meiden daar op geilen snap ik ook niet.
Goed punt. Altijd even scherp.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen ook niet gemaakt om te snappen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. Ergens klopt er iets niet. Die fag-types hadden het 4000 jaar geleden nooit gered. Het zijn geen oermannen. Geen enkele kwaliteit die van pas komt in het dagelijks leven. Geen enkele blijk van kracht of masculine kenmerken. Dat al die meiden daar op geilen snap ik ook niet.
Ga eens met je tijd mee, mannen. Metrosexualiteit is in.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als het nou geen oerman was, maar wel iemand met een interessant karakter, intelligent of creatief of iets anders, had ik het nog begrepen. Maar én geen oerman én een simpele persoon. Ik snap het niet.
Als je wil scoren bij simpele vrouwen wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:08 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
[..]
Ga eens met je tijd mee, mannen. Metrosexualiteit is in.
nehh die bril mag je achterwege laten,. ik wil baaaaardquote:Op maandag 9 januari 2012 00:02 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
[..]
Als ik een enorme zonnebril op m'n kop heb, wel een beetje.
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Weismanns baard zo dicht is, dat Weissman zou zinken in vloeibaar kwik.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
nehh die bril mag je achterwege laten,. ik wil baaaaard
Picsquote:Op maandag 9 januari 2012 00:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
gadver.. messi vind ik eng
toen ik nog blond was kreeg ik bijna dagelijks te horen dat ik op Paris Hilton lijk.. daar wordt je ook niet vrolijk van
Jawelquote:Op maandag 9 januari 2012 00:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
nope. ik ben 100% Nederlands.. lijk ik half niet-turks dan?
Je hebt 'iets' dat gewoon zegt: Ik ben exotisch, love me.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Thnx, maar ik zie dat zelf nooit.. waardoor lijk ik dan `buitenlands` ?
goh wat een intelligent antwoord.. had ik niet echt van jou verwachtquote:
ben je serieus of zit je me te fokkenquote:Op maandag 9 januari 2012 00:30 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Je hebt 'iets' dat gewoon zegt: Ik ben exotisch, love me.
Sorry, kon het niet latenquote:Op maandag 9 januari 2012 00:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
goh wat een intelligent antwoord.. had ik niet echt van jou verwacht.. maargoed
Dit dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:30 schreef kdrietjeh het volgende:
Je hebt 'iets' dat gewoon zegt: Ik ben exotisch, love me.
De vorm van je gezicht, lijk je op je vader of moeder?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Thnx, maar ik zie dat zelf nooit.. waardoor lijk ik dan `buitenlands` ?
gemeen!quote:Op maandag 9 januari 2012 00:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten
[..]
Dit dus.
vreemd genoeg lijk ik op geen van beide.. ik lijk meer op mn oma van vroegahquote:Op maandag 9 januari 2012 00:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De vorm van je gezicht, lijk je op je vader of moeder?
Je hebt wel een leuk gezicht, maar dat terzijde
moet ik daar ook nog een foto van plaatsen?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Mooi meisje. Leuke lach en ogen. Hm, hoe staat bruin haar je dan?
Wat een verschil!quote:
quote:
This thread delivers. And keeps delivering.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
moet ik daar ook nog een foto van plaatsen?geen probleem hoor,...
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
niet echt de meest charmante foto, maar oke >
[ afbeelding ]
Oh, wow. Je ogen zijn hier beter zichtbaar.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe ogen!quote:Op maandag 9 januari 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:44 schreef kdrietjeh het volgende:
Je lijkt best op zo'n Zooey Deschanel typetje.
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
anyways, genoeg fotos nu.. liefhebbers voor meer die moeten me maar op facebook toevoegen
quote:Pikachurin is an extracellular matrix-like retinal protein first described in 2008 in Japan by Shigeru Sato et al., and named after Pikachu, a character of the Pokémon franchise. The name of this "nimble" protein was inspired due to Pikachu's "lightning-fast moves and shocking electric effects".
quote:
FUCK YEAH SCIENCEquote:Op maandag 9 januari 2012 00:53 schreef Julis het volgende:
[..]![]()
! Wat leuk, dat wist ik niet. Ik was Pikachu-gek als kind. Hierdoor zal ik het eiwit pikachurin niet vergeten.
kan je dat niet eens zelfquote:Op maandag 9 januari 2012 00:55 schreef Turquaz52 het volgende:
uuuleng, hebben jullie nog steeds geen vrouwelijke kandidaten gevonden voor mij![]()
pfff moet ik ook echt alles zelf doen..?!!
Nee, Farmacie. Maar komt wel hier en daar scheikunde bij kijken.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij studeert scheikunde hè.. Scheikunde vond ik alleen door die mol-berekeningen niet leuk
.
Doe jij je haren zelf? Of ga je daarvoor naar een kapper/beautysalon? Je KUNT het zelf ook thuis, maar laat het liever over aan anderen toch?quote:
ehm nee, ik ga nooit naar de kapper, ik doe het zelf.. fout voorbeeld dus, helaaaaaaasquote:Op maandag 9 januari 2012 01:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Doe jij je haren zelf? Of ga je daarvoor naar een kapper/beautysalon? Je KUNT het zelf ook thuis, maar laat het liever over aan anderen toch?![]()
Ga slapenquote:Op maandag 9 januari 2012 01:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
En ook Deniz wordt thuis gewoon door z'n mama met de tondeuze gekortwiekt.. dusssssss
Tjappie standje 1 kan iedereen zettenquote:Op maandag 9 januari 2012 01:28 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler Jale![]()
Ik ga wel naar de kapper bijv, maar ik ben ook een bir. Voor 10 euro bij Huseyin om de hoek bij de Moskee.
15 minutenquote:Op maandag 9 januari 2012 01:31 schreef xminator het volgende:
Wel raar eigenlijk, dienst: haar laten knippen 15 euro voor circa 10 min. Dienst: een vrouw uitwonen voor 35/40 euro voor 15 minuten
quote:Op maandag 9 januari 2012 01:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tjappie standje 1 kan iedereen zetten
Bij de meeste Hollandse kappers betaal je in mijn buurt ook wel 35 euro, in de Indische buurt zit nu een Turk die het voor 8 euro doetquote:Op maandag 9 januari 2012 01:31 schreef xminator het volgende:
Wel raar eigenlijk, dienst: haar laten knippen 15 euro voor circa 10 min. Dienst: een vrouw uitwonen voor 35/40 euro voor 15 minuten
Die Galaxy Note is ergerquote:Op maandag 9 januari 2012 14:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Dell Streak in tha House![]()
![]()
Uber groot ding, ongeveer 1,5x zo groot als mijn Galaxy S..
vul in ''kloon''quote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef Weissman het volgende:
WTFprobeer me nu op een site te registreren maar ''tussenvoegsel'' moet je verplicht invullen
vul ''Bir'' in..quote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doet het niet, de hele site zuigt stierenballen.
Eerste keer dat ik die zag flikkerde ik van mijn stoel van het lachen.quote:
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:10 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Die Galaxy Note is ergerPast toch nooit in je broekzak.
De kloof tussen de 2 prijzen is naar mijn mening wel groot.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:23 schreef zarGon het volgende:
Beetje zonde, die Dell Streak. De specs zijn waardeloos vergeleken met de Note.
Thanks..quote:
Hoezo?quote:
Precies er tussen in dus win-win situatie..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:30 schreef Ayca het volgende:
Te groot voor een telefoon, te klein voor een tablet![]()
Vind ik dan.
Ik ken iemand die slaapt 2 uur of minder dag. Die slaapt 6 keer 20 minuten. De overige tijd wordt besteed aan gamenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:35 schreef Ayca het volgende:
Ik heb besloten dat ik een maand lang mijn slaap ga opdelen in 2x4 uur, dit past waarschijnlijk beter bij het natuurlijke slaapritme van de mens.
Nou gebeurde dit sowieso vaak al bij mij en dacht altijd dat het iets slechts was, maar gisteren tussen die slaapperiodes hierover wat artikelen gelezen en dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn. Ga het maar eens gestructureerd doen, kijken of het helpt.![]()
Wie doet er mee?
Linkjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:35 schreef Ayca het volgende:
Ik heb besloten dat ik een maand lang mijn slaap ga opdelen in 2x4 uur, dit past waarschijnlijk beter bij het natuurlijke slaapritme van de mens.
Nou gebeurde dit sowieso vaak al bij mij en dacht altijd dat het iets slechts was, maar gisteren tussen die slaapperiodes hierover wat artikelen gelezen en dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn. Ga het maar eens gestructureerd doen, kijken of het helpt.![]()
Wie doet er mee?
Welke games speel je allemaal?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die slaapt 2 uur of minder dag. Die slaapt 6 keer 20 minuten. De overige tijd wordt besteed aan gamen
Hoeveel is veel? Minder dan, i.p.v. stoppen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat ik het te veel drink, en het is nou niet echt goed voor je ritme.
Zoek maar op segmented sleep edquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Linkjes?
En hoe deel je die periodes in dan? 's Avond en 's nachts?
Mij lijkt het trouwens chiller om op commando te kunnen power nappen. Maak je de hele dag bewust mee.
Ik vind het nog steeds jammer dat we geen slaap kunnen opslaan. Of vet kunnen omzetten naar slaap.
Ja dat had ik ook gelezen. Maar ik geloof niet dat dat gezond kan zijn, en ik kan ook niet op school even een dutje oid gaan doen anders had ik het nog wel geprobeerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die slaapt 2 uur of minder dag. Die slaapt 6 keer 20 minuten. De overige tijd wordt besteed aan gamen
Hm, blijkbaar sliepen we vroeger zo, in twee delen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zoek maar op segmented sleep edgenoeg te vinden
Ja, van van 10 tot 2 en van 4 tot 8 bijvoorbeeld of 8 tot 12 en 3 tot 7. Maar ik ga nog even kijken wat het beste uitkomt roostertechnisch.Of niet 2x4 uur en een andere indeling.
Hahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, blijkbaar sliepen we vroeger zo, in twee delen.
Ik lees ook net dat de tijd tussen die periodes werd gebruikt om baby's te produceren. Bhehehe.
Als je wist hoe zacht mijn schoot en hoe teder mijn borstkas is, zou je mijn aanbod niet afslaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan kun jij 1 jaar lang slapen minstens.
El_Presidente!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahaik was wel van plan iets productiefs te gaan doen, maar baby's maken hoort daar niet bij
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je wist hoe zacht mijn schoot en hoe teder mijn borstkas is, zou je mijn aanbod niet afslaan.
Leonardo Da Vinci heet dat ooit bedacht geloof ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Te weinig is niet goed, te veel ook niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Leonardo Da Vinci heet dat ooit bedacht geloof ik.
Speaking of sleep. Ik heb de laatste 2 dagen twee derde in bed gelegen en alsnog had ik moeite met wakker blijven tijdens de colleges vandaag. Volgens mij mankeer ik wat.Nog even paar dagen afwachten..
ik heb wel eens bij Oprah geleerd dat als je 4 uur voordat je gaat slapen niks meer eet, dat je dan 's nachts meer vet verliestquote:
Bullshit. In pure vorm.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik heb wel eens bij Oprah geleerd dat als je 4 uur voordat je gaat slapen niks meer eet, dat je dan 's nachts meer vet verliest
Ohhh. Mhmm.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je wist hoe zacht mijn schoot en hoe teder mijn borstkas is, zou je mijn aanbod niet afslaan.
Dus als je dit lang genoeg volhoudt wordt je vanzelf slank ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
niet helemaal, het is algemeen bekend dat als je gaat slapen, dat je spijsvertering langsamer werkt.. wanneer je dus iets eet voordat je gaat slapen, wordt dit in je slaap heeel langzaam afgebroken.. wanneer je niet eet wordt er dus geen eten afgebroken maar vet.. weliswaar in zeer kleine mate
he hommoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je wist hoe zacht mijn schoot en hoe teder mijn borstkas is , zou je mijn aanbod niet afslaan.
Will Smith doet het ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik heb wel eens bij Oprah geleerd dat als je 4 uur voordat je gaat slapen niks meer eet, dat je dan 's nachts meer vet verliest
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:02 schreef Weissman het volgende:
Heerlijk trollen op de FP![]()
Ik had al niet zo'n hoge pet op van de FP maar damn![]()
ONZ is niet mijn ding; ik beperk het trollen alleen tot dezen reeks en de FP.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Doe je ook mee met het trollen van de voorstanders of tegenstanders van Derek Oglevie??
Mensen vallen mijn Lindaatje aan
De elite.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
ONZ is niet mijn ding; ik beperk het trollen alleen tot dezen reeks en de FP.
Gewoon niet eten, word je ook slank.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus als je dit lang genoeg volhoudt wordt je vanzelf slank ?
Onwaar. Als je slaapt, gaat je lichaam in parasympatische toestand. Dat is simpel gezegd je 'rusttoestand' (met daar tegenover de sympaticus, je actieve toestand). In de parasympatische toestand hoeft je lichaam minder aandacht aan actieve zaken te besteden, zodat er meer aandacht aan de spijsvertering besteed kan worden. Met andere woorden, als je slaapt, gaat je spijsvertering juist omhoog.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
niet helemaal, het is algemeen bekend dat als je gaat slapen, dat je spijsvertering langsamer werkt.. wanneer je dus iets eet voordat je gaat slapen, wordt dit in je slaap heeel langzaam afgebroken.. wanneer je niet eet wordt er dus geen eten afgebroken maar vet.. weliswaar in zeer kleine mate
quote:Het parasympathische zenuwstelsel zorgt onder andere voor een grotere productie van spijsverteringssappen, een snellere darmbeweging, verwijding van de bloedvaten naar het spijsverteringsstelsel en een snellere nierwerking. Het verlaagt onder andere de hartslagfrequentie en ademfrequentie.
Je moet niet alles geloven wat je op televisie hoort en al helemaal niet wat je van Oprah meekrijgt. Op het gebied van afvallen circuleren veel 'urban myths'. Weissman heeft dus gelijk als hij 'bullshit' zegt.quote:Het orthosympatisch deel zorgt bij activiteit van het lichaam onder andere voor een hogere hartslagfrequentie, verwijding van de bloedvaten in de spieren en een hogere ademfrequentie, maar remt de spijsvertering. Wanneer het lichaam in rust is, wordt de spijsvertering actief.
You and me both lanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:31 schreef Slayage het volgende:
nou weet ik nog steeds niet wie Fiona is
Dit is Fiona, aangenaam:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:31 schreef Slayage het volgende:
nou weet ik nog steeds niet wie Fiona is
Holland's Next Bir Charm Schoolquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:54 schreef Weissman het volgende:
Ze moeten leren hoe ze zich bir moeten gedragen, Wammes.
Lan, waarom maak je ons eerst warm met een teaser...quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Mag niet lan, er zijn vrouwschmenschen aanwezig!![]()
Klasse is het nieuwe thema, dus wilde avonturen in ruil voor een Breezah, een kaart met beltegoed met een dame zonder klasse kan echt niet meer op het digitale netwerk, tamam?
Geef je er ook een dozijn broers en neven bij weg ? Namus is niet te leren, het komt met de druk en angst.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Holland's Next Bir Charm Schoolik gooi hem open in een groot pand aan de gracht, voor een flinke zak duitjes zal je een transformatie van je dochter, buurmeisje of zuster zien ala Dames in de dop
Ja dat was mijn duivelse ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Lan, waarom maak je ons eerst warm met een teaser...
Ik keek er naar uit
wat een bek heeft ze lan!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Dit is Fiona, aangenaam:
[ afbeelding ]
Die huur ik met subsidie in, via Bureau Halt! als een Keith Bakker zal ik over mijn meiden wakenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geef je er ook een dozijn broers en neven bij weg ? Namus is niet te leren, het komt met de druk en angst.
Misschien kunnen die vrouwwezens er iets van leren. Spill it.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Mag niet lan, er zijn vrouwschmenschen aanwezig!![]()
Klasse is het nieuwe thema, dus wilde avonturen in ruil voor een Breezah, een kaart met beltegoed met een dame zonder klasse kan echt niet meer op het digitale netwerk, tamam?
Hoe kwam je hierop trouwens?quote:
Andersom ook leuk. 'Sigarayla durdum' of gewoon 'durdum'.quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:14 schreef Ayca het volgende:
Lol, toen ik jonger was (vroegah toen alles beter was) maakte ik nog wel eens die fout 'sigaret drinken'
quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:43 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Misschien kunnen die vrouwwezens er iets van leren. Spill it.!
Nou ik wilde even een berichtje sturen aan de man van mijn nichtje, hij had een nieuwe sauna opgezet en beloofde voor mij een massage te regelen wanneer ik 't land ben maar bedacht mij dat ik het verschil in nuance tussen tamam en oldu niet weet, en wilde geen voor hem vreemde reactie geven dus wilde het hier even navragen.quote:Hoe kwam je hierop trouwens?
Dat is een goed voorbeeld, ga ik ook eens over nadenken.quote:Op WhatsApp ooit eens een discussie gehad met o.a. Wikkie. Voor hem was het verschil tussen 'yapmak' en 'etmek' niet altijd even duidelijk. Toen ik het probeerde uit te leggen ontdekte ik dat Turks niet altijd logisch is.
Sowieso 'sigaret drinken'. wat is dat man
Er zijn zoveel Tel Sell-producten die ik wil...quote:
Geen ideequote:Op woensdag 11 januari 2012 09:06 schreef Teoman het volgende:
Hoe zou jij je kind later willen noemen?
Dat zou best wel zo kunnen zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:20 schreef Ayca het volgende:
Can Bonomo is de Turkse inzending voor het eurovisie hoor ik net op het nieuws.
Een jood wammes!zou dit stemmen opleveren van israël?
Liefquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:34 schreef Maki-maki. het volgende:
WTF. Ik heb gedroomd over mijn zoon. Ik noemde 'm Kaan, blijkbaar heet-ie zo. Ik zag een baby, dus weet niet of hij op mij of op zijn moeder lijkt..
Even de betekenis van 'Kaan' opzoeken.
quote:Derived literally from the element kaan which means 'khan, ruler'.
Het zit echt diep héquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |