FUCK YEAH SCIENCEquote:Op maandag 9 januari 2012 00:53 schreef Julis het volgende:
[..]![]()
! Wat leuk, dat wist ik niet. Ik was Pikachu-gek als kind. Hierdoor zal ik het eiwit pikachurin niet vergeten.
kan je dat niet eens zelfquote:Op maandag 9 januari 2012 00:55 schreef Turquaz52 het volgende:
uuuleng, hebben jullie nog steeds geen vrouwelijke kandidaten gevonden voor mij![]()
pfff moet ik ook echt alles zelf doen..?!!
Nee, Farmacie. Maar komt wel hier en daar scheikunde bij kijken.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij studeert scheikunde hè.. Scheikunde vond ik alleen door die mol-berekeningen niet leuk
.
Doe jij je haren zelf? Of ga je daarvoor naar een kapper/beautysalon? Je KUNT het zelf ook thuis, maar laat het liever over aan anderen toch?quote:
ehm nee, ik ga nooit naar de kapper, ik doe het zelf.. fout voorbeeld dus, helaaaaaaasquote:Op maandag 9 januari 2012 01:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Doe jij je haren zelf? Of ga je daarvoor naar een kapper/beautysalon? Je KUNT het zelf ook thuis, maar laat het liever over aan anderen toch?![]()
Ga slapenquote:Op maandag 9 januari 2012 01:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
En ook Deniz wordt thuis gewoon door z'n mama met de tondeuze gekortwiekt.. dusssssss
Tjappie standje 1 kan iedereen zettenquote:Op maandag 9 januari 2012 01:28 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler Jale![]()
Ik ga wel naar de kapper bijv, maar ik ben ook een bir. Voor 10 euro bij Huseyin om de hoek bij de Moskee.
15 minutenquote:Op maandag 9 januari 2012 01:31 schreef xminator het volgende:
Wel raar eigenlijk, dienst: haar laten knippen 15 euro voor circa 10 min. Dienst: een vrouw uitwonen voor 35/40 euro voor 15 minuten
quote:Op maandag 9 januari 2012 01:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tjappie standje 1 kan iedereen zetten
Bij de meeste Hollandse kappers betaal je in mijn buurt ook wel 35 euro, in de Indische buurt zit nu een Turk die het voor 8 euro doetquote:Op maandag 9 januari 2012 01:31 schreef xminator het volgende:
Wel raar eigenlijk, dienst: haar laten knippen 15 euro voor circa 10 min. Dienst: een vrouw uitwonen voor 35/40 euro voor 15 minuten
Die Galaxy Note is ergerquote:Op maandag 9 januari 2012 14:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Dell Streak in tha House![]()
![]()
Uber groot ding, ongeveer 1,5x zo groot als mijn Galaxy S..
vul in ''kloon''quote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef Weissman het volgende:
WTFprobeer me nu op een site te registreren maar ''tussenvoegsel'' moet je verplicht invullen
vul ''Bir'' in..quote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doet het niet, de hele site zuigt stierenballen.
Eerste keer dat ik die zag flikkerde ik van mijn stoel van het lachen.quote:
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:10 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Die Galaxy Note is ergerPast toch nooit in je broekzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |