Hahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, blijkbaar sliepen we vroeger zo, in twee delen.
Ik lees ook net dat de tijd tussen die periodes werd gebruikt om baby's te produceren. Bhehehe.
Als je wist hoe zacht mijn schoot en hoe teder mijn borstkas is, zou je mijn aanbod niet afslaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan kun jij 1 jaar lang slapen minstens.
El_Presidente!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahaik was wel van plan iets productiefs te gaan doen, maar baby's maken hoort daar niet bij
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je wist hoe zacht mijn schoot en hoe teder mijn borstkas is, zou je mijn aanbod niet afslaan.
Leonardo Da Vinci heet dat ooit bedacht geloof ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die slaapt 2 uur of minder dag. Die slaapt 6 keer 20 minuten. De overige tijd wordt besteed aan gamen
Te weinig is niet goed, te veel ook niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Leonardo Da Vinci heet dat ooit bedacht geloof ik.
Speaking of sleep. Ik heb de laatste 2 dagen twee derde in bed gelegen en alsnog had ik moeite met wakker blijven tijdens de colleges vandaag. Volgens mij mankeer ik wat.Nog even paar dagen afwachten..
ik heb wel eens bij Oprah geleerd dat als je 4 uur voordat je gaat slapen niks meer eet, dat je dan 's nachts meer vet verliestquote:
Bullshit. In pure vorm.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik heb wel eens bij Oprah geleerd dat als je 4 uur voordat je gaat slapen niks meer eet, dat je dan 's nachts meer vet verliest
Ohhh. Mhmm.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je wist hoe zacht mijn schoot en hoe teder mijn borstkas is, zou je mijn aanbod niet afslaan.
Dus als je dit lang genoeg volhoudt wordt je vanzelf slank ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
niet helemaal, het is algemeen bekend dat als je gaat slapen, dat je spijsvertering langsamer werkt.. wanneer je dus iets eet voordat je gaat slapen, wordt dit in je slaap heeel langzaam afgebroken.. wanneer je niet eet wordt er dus geen eten afgebroken maar vet.. weliswaar in zeer kleine mate
he hommoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je wist hoe zacht mijn schoot en hoe teder mijn borstkas is , zou je mijn aanbod niet afslaan.
Will Smith doet het ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik heb wel eens bij Oprah geleerd dat als je 4 uur voordat je gaat slapen niks meer eet, dat je dan 's nachts meer vet verliest
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:02 schreef Weissman het volgende:
Heerlijk trollen op de FP![]()
Ik had al niet zo'n hoge pet op van de FP maar damn![]()
ONZ is niet mijn ding; ik beperk het trollen alleen tot dezen reeks en de FP.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Doe je ook mee met het trollen van de voorstanders of tegenstanders van Derek Oglevie??
Mensen vallen mijn Lindaatje aan
De elite.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
ONZ is niet mijn ding; ik beperk het trollen alleen tot dezen reeks en de FP.
Gewoon niet eten, word je ook slank.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus als je dit lang genoeg volhoudt wordt je vanzelf slank ?
Onwaar. Als je slaapt, gaat je lichaam in parasympatische toestand. Dat is simpel gezegd je 'rusttoestand' (met daar tegenover de sympaticus, je actieve toestand). In de parasympatische toestand hoeft je lichaam minder aandacht aan actieve zaken te besteden, zodat er meer aandacht aan de spijsvertering besteed kan worden. Met andere woorden, als je slaapt, gaat je spijsvertering juist omhoog.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
niet helemaal, het is algemeen bekend dat als je gaat slapen, dat je spijsvertering langsamer werkt.. wanneer je dus iets eet voordat je gaat slapen, wordt dit in je slaap heeel langzaam afgebroken.. wanneer je niet eet wordt er dus geen eten afgebroken maar vet.. weliswaar in zeer kleine mate
quote:Het parasympathische zenuwstelsel zorgt onder andere voor een grotere productie van spijsverteringssappen, een snellere darmbeweging, verwijding van de bloedvaten naar het spijsverteringsstelsel en een snellere nierwerking. Het verlaagt onder andere de hartslagfrequentie en ademfrequentie.
Je moet niet alles geloven wat je op televisie hoort en al helemaal niet wat je van Oprah meekrijgt. Op het gebied van afvallen circuleren veel 'urban myths'. Weissman heeft dus gelijk als hij 'bullshit' zegt.quote:Het orthosympatisch deel zorgt bij activiteit van het lichaam onder andere voor een hogere hartslagfrequentie, verwijding van de bloedvaten in de spieren en een hogere ademfrequentie, maar remt de spijsvertering. Wanneer het lichaam in rust is, wordt de spijsvertering actief.
You and me both lanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:31 schreef Slayage het volgende:
nou weet ik nog steeds niet wie Fiona is
Dit is Fiona, aangenaam:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:31 schreef Slayage het volgende:
nou weet ik nog steeds niet wie Fiona is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |