De kloof tussen de 2 prijzen is naar mijn mening wel groot.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:23 schreef zarGon het volgende:
Beetje zonde, die Dell Streak. De specs zijn waardeloos vergeleken met de Note.
Thanks..quote:
Hoezo?quote:
Precies er tussen in dus win-win situatie..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:30 schreef Ayca het volgende:
Te groot voor een telefoon, te klein voor een tablet![]()
Vind ik dan.
Ik ken iemand die slaapt 2 uur of minder dag. Die slaapt 6 keer 20 minuten. De overige tijd wordt besteed aan gamenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:35 schreef Ayca het volgende:
Ik heb besloten dat ik een maand lang mijn slaap ga opdelen in 2x4 uur, dit past waarschijnlijk beter bij het natuurlijke slaapritme van de mens.
Nou gebeurde dit sowieso vaak al bij mij en dacht altijd dat het iets slechts was, maar gisteren tussen die slaapperiodes hierover wat artikelen gelezen en dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn. Ga het maar eens gestructureerd doen, kijken of het helpt.![]()
Wie doet er mee?
Linkjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:35 schreef Ayca het volgende:
Ik heb besloten dat ik een maand lang mijn slaap ga opdelen in 2x4 uur, dit past waarschijnlijk beter bij het natuurlijke slaapritme van de mens.
Nou gebeurde dit sowieso vaak al bij mij en dacht altijd dat het iets slechts was, maar gisteren tussen die slaapperiodes hierover wat artikelen gelezen en dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn. Ga het maar eens gestructureerd doen, kijken of het helpt.![]()
Wie doet er mee?
Welke games speel je allemaal?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die slaapt 2 uur of minder dag. Die slaapt 6 keer 20 minuten. De overige tijd wordt besteed aan gamen
Hoeveel is veel? Minder dan, i.p.v. stoppen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat ik het te veel drink, en het is nou niet echt goed voor je ritme.
Zoek maar op segmented sleep edquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Linkjes?
En hoe deel je die periodes in dan? 's Avond en 's nachts?
Mij lijkt het trouwens chiller om op commando te kunnen power nappen. Maak je de hele dag bewust mee.
Ik vind het nog steeds jammer dat we geen slaap kunnen opslaan. Of vet kunnen omzetten naar slaap.
Ja dat had ik ook gelezen. Maar ik geloof niet dat dat gezond kan zijn, en ik kan ook niet op school even een dutje oid gaan doen anders had ik het nog wel geprobeerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die slaapt 2 uur of minder dag. Die slaapt 6 keer 20 minuten. De overige tijd wordt besteed aan gamen
Hm, blijkbaar sliepen we vroeger zo, in twee delen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zoek maar op segmented sleep edgenoeg te vinden
Ja, van van 10 tot 2 en van 4 tot 8 bijvoorbeeld of 8 tot 12 en 3 tot 7. Maar ik ga nog even kijken wat het beste uitkomt roostertechnisch.Of niet 2x4 uur en een andere indeling.
Hahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, blijkbaar sliepen we vroeger zo, in twee delen.
Ik lees ook net dat de tijd tussen die periodes werd gebruikt om baby's te produceren. Bhehehe.
Als je wist hoe zacht mijn schoot en hoe teder mijn borstkas is, zou je mijn aanbod niet afslaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan kun jij 1 jaar lang slapen minstens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |