wait, whut?quote:Op maandag 26 december 2011 03:18 schreef R2cksson het volgende:
Ja mijn huishoudster snijdt altijd uien
Kijk ook dat wijf in het begin van het filmpje, hoe moeilijk ze kijkt enzo. Zoiets zou je toch het liefst buiten schoppen?! Echt, doe dat filmpje weg, anders heb ik het ding volgende week op het aanrecht staan.quote:Op maandag 26 december 2011 03:30 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Die kok heeft wel iets weg van Super Mario
Ja ik vind dat die dikke gast gewoon echt keihard domineert met dat ding. Die rooie die naast hem staat is zeiknat en hij kan haar zonder frictie doen, gewoon omdat hij dat ding heeft. Klats, klats en klats.quote:Op maandag 26 december 2011 03:38 schreef Nikmans het volgende:
Ook hoe ze aanprijzen dat je hem mee kunt nemen om de held van het feestje te zijn
Daar hoop ik op, maar ik ben al 2x gaan kijken bij Blokker en ze hebben helemaal niks om als een eindbaas uien mee te snijden.quote:Op maandag 26 december 2011 03:46 schreef Junglebeast het volgende:
Wacht nog even, dan is het te koop voor 19,99 bij de Blokker.
OMG wil ik hebbenquote:Op maandag 26 december 2011 03:30 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Die kok heeft wel iets weg van Super Mario
da's een vaatwasser vol als je hem hebt gebruikt!quote:Op maandag 26 december 2011 03:24 schreef Nikmans het volgende:
[ afbeelding ]
Damn ik krijg hier toch wel een stijfje van
Omdat er uien in het eten gaan? Koken is toch ook vrouwen-/slavenarbeid? Hoort allemaal bij het huishouden. Kan me niet schelen hoe raar jij bent, deal with it.quote:Op maandag 26 december 2011 03:48 schreef Zapato het volgende:
Ik wil toch nog wel even antwoord op de vraag waarom jouw huishoudster je uien aan t snijden is. Ben ik nou raar of is dat best gek?
Nee, dat ding is gewoon echt te gay...quote:Op maandag 26 december 2011 03:51 schreef Junglebeast het volgende:
Of je koopt een simpele versie:
http://www.amazon.co.uk/G(...)G1YW/ref=pd_sim_kh_2
Doe mij ff waar je dat kan kopen dan. Huishoudsters die koken.quote:Op maandag 26 december 2011 03:56 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Omdat er uien in het eten gaan? Koken is toch ook vrouwen-/slavenarbeid? Hoort allemaal bij het huishouden. Kan me niet schelen hoe raar jij bent, deal with it.
[..]
Nee, dat ding is gewoon echt te gay...
oftewel je blijft nog steeds met een mes bezig omdat het snijding maar een klein formaat kan verwerken (als ie het al kan verwerken).quote:
Kun jij toch niet betalen, dus ik ga de moeite niet doen.quote:Op maandag 26 december 2011 03:59 schreef Zapato het volgende:
[..]
Doe mij ff waar je dat kan kopen dan. Huishoudsters die koken.
Je ziet toch wel dat dat een andere is he?quote:Op maandag 26 december 2011 04:10 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
oftewel je blijft nog steeds met een mes bezig omdat het snijding maar een klein formaat kan verwerken (als ie het al kan verwerken).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |