Als het nou geen oerman was, maar wel iemand met een interessant karakter, intelligent of creatief of iets anders, had ik het nog begrepen. Maar én geen oerman én een simpele persoon. Ik snap het niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. Ergens klopt er iets niet. Die fag-types hadden het 4000 jaar geleden nooit gered. Het zijn geen oermannen. Geen enkele kwaliteit die van pas komt in het dagelijks leven. Geen enkele blijk van kracht of masculine kenmerken. Dat al die meiden daar op geilen snap ik ook niet.
Goed punt. Altijd even scherp.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen ook niet gemaakt om te snappen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. Ergens klopt er iets niet. Die fag-types hadden het 4000 jaar geleden nooit gered. Het zijn geen oermannen. Geen enkele kwaliteit die van pas komt in het dagelijks leven. Geen enkele blijk van kracht of masculine kenmerken. Dat al die meiden daar op geilen snap ik ook niet.
Ga eens met je tijd mee, mannen. Metrosexualiteit is in.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als het nou geen oerman was, maar wel iemand met een interessant karakter, intelligent of creatief of iets anders, had ik het nog begrepen. Maar én geen oerman én een simpele persoon. Ik snap het niet.
Als je wil scoren bij simpele vrouwen wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:08 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
[..]
Ga eens met je tijd mee, mannen. Metrosexualiteit is in.
nehh die bril mag je achterwege laten,. ik wil baaaaardquote:Op maandag 9 januari 2012 00:02 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
[..]
Als ik een enorme zonnebril op m'n kop heb, wel een beetje.
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Weismanns baard zo dicht is, dat Weissman zou zinken in vloeibaar kwik.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
nehh die bril mag je achterwege laten,. ik wil baaaaard
Picsquote:Op maandag 9 januari 2012 00:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
gadver.. messi vind ik eng
toen ik nog blond was kreeg ik bijna dagelijks te horen dat ik op Paris Hilton lijk.. daar wordt je ook niet vrolijk van
Jawelquote:Op maandag 9 januari 2012 00:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
nope. ik ben 100% Nederlands.. lijk ik half niet-turks dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |