Holland's Next Bir Charm Schoolquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:54 schreef Weissman het volgende:
Ze moeten leren hoe ze zich bir moeten gedragen, Wammes.
Lan, waarom maak je ons eerst warm met een teaser...quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Mag niet lan, er zijn vrouwschmenschen aanwezig!![]()
Klasse is het nieuwe thema, dus wilde avonturen in ruil voor een Breezah, een kaart met beltegoed met een dame zonder klasse kan echt niet meer op het digitale netwerk, tamam?
Geef je er ook een dozijn broers en neven bij weg ? Namus is niet te leren, het komt met de druk en angst.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Holland's Next Bir Charm Schoolik gooi hem open in een groot pand aan de gracht, voor een flinke zak duitjes zal je een transformatie van je dochter, buurmeisje of zuster zien ala Dames in de dop
Ja dat was mijn duivelse ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Lan, waarom maak je ons eerst warm met een teaser...
Ik keek er naar uit
wat een bek heeft ze lan!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Dit is Fiona, aangenaam:
[ afbeelding ]
Die huur ik met subsidie in, via Bureau Halt! als een Keith Bakker zal ik over mijn meiden wakenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geef je er ook een dozijn broers en neven bij weg ? Namus is niet te leren, het komt met de druk en angst.
Misschien kunnen die vrouwwezens er iets van leren. Spill it.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Mag niet lan, er zijn vrouwschmenschen aanwezig!![]()
Klasse is het nieuwe thema, dus wilde avonturen in ruil voor een Breezah, een kaart met beltegoed met een dame zonder klasse kan echt niet meer op het digitale netwerk, tamam?
Hoe kwam je hierop trouwens?quote:
Andersom ook leuk. 'Sigarayla durdum' of gewoon 'durdum'.quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:14 schreef Ayca het volgende:
Lol, toen ik jonger was (vroegah toen alles beter was) maakte ik nog wel eens die fout 'sigaret drinken'
quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:43 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Misschien kunnen die vrouwwezens er iets van leren. Spill it.!
Nou ik wilde even een berichtje sturen aan de man van mijn nichtje, hij had een nieuwe sauna opgezet en beloofde voor mij een massage te regelen wanneer ik 't land ben maar bedacht mij dat ik het verschil in nuance tussen tamam en oldu niet weet, en wilde geen voor hem vreemde reactie geven dus wilde het hier even navragen.quote:Hoe kwam je hierop trouwens?
Dat is een goed voorbeeld, ga ik ook eens over nadenken.quote:Op WhatsApp ooit eens een discussie gehad met o.a. Wikkie. Voor hem was het verschil tussen 'yapmak' en 'etmek' niet altijd even duidelijk. Toen ik het probeerde uit te leggen ontdekte ik dat Turks niet altijd logisch is.
Sowieso 'sigaret drinken'. wat is dat man
Er zijn zoveel Tel Sell-producten die ik wil...quote:
Geen ideequote:Op woensdag 11 januari 2012 09:06 schreef Teoman het volgende:
Hoe zou jij je kind later willen noemen?
Dat zou best wel zo kunnen zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:20 schreef Ayca het volgende:
Can Bonomo is de Turkse inzending voor het eurovisie hoor ik net op het nieuws.
Een jood wammes!zou dit stemmen opleveren van israël?
Liefquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:34 schreef Maki-maki. het volgende:
WTF. Ik heb gedroomd over mijn zoon. Ik noemde 'm Kaan, blijkbaar heet-ie zo. Ik zag een baby, dus weet niet of hij op mij of op zijn moeder lijkt..
Even de betekenis van 'Kaan' opzoeken.
quote:Derived literally from the element kaan which means 'khan, ruler'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |