Dude, we leven niet in 2007.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef Frietkraam het volgende:
Een turkse vind mij leuk, moet ik bang zijn voor eer-wraak / vervolging omdat ik een Hollander ben?
Ja. Onderduiken. Neem een ander mobiel nummer. Verander je uiterlijk. Vlucht naar Zwitserland.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef Frietkraam het volgende:
Een turkse vind mij leuk, moet ik bang zijn voor eer-wraak / vervolging omdat ik een Hollander ben?
ALS JE EEN HOLLANDER WAS WIST JE WEL DAT HET PATAT IS!!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef Frietkraam het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
ALS JE EEN HOLLANDER WAS WIST JE WEL DAT HET PATAT IS!!
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:54 schreef Julis het volgende:
Harde vrouwen zijn geen ho's. Zij laten zich niet gebruiken door mannen.
Je mag een lintje van de koning!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:56 schreef Frietkraam het volgende:
mag toch wel wat vragen :S ik probeer juist multi-cultureel te doen
Ik begrijp wat je bedoelt. Helaas waarderen leraren het meestal niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef Ayca het volgende:
Humor gebruiken in verslag of niet?
Doe het eigenlijk zelf onbewust, anders is schrijven zo saai.![]()
*typtyptyp* hahaha ben zo grappig *typtyptyp*
quote:
Ga maar in de rij staan, knikkerboi.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef EL_Presidente het volgende:
Ayça wanneer mag ik de halalvleeskeuringstest met je doen?
wat moet jij kutkloon van een Tuncay Güney.. zogenaamde musevi..quote:Op zondag 8 januari 2012 23:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga maar in de rij staan, knikkerboi.
Maar die dikke dijen en knietjes he, serieus! het valt mij iedere keer op in New Girlquote:Op zondag 8 januari 2012 16:21 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooey Deschanel is mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |