SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat maakt niet uit, zolang ze maar slikt vind ik het best.quote:
Pics van je paquote:Op zondag 8 januari 2012 12:35 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ben halfbloed Arabisch. Pa komt uit Libanon, moeder komt uit Çesme.
dan nog moet je wel weten wie het is, anders heb je er nog niks aanquote:Op zondag 8 januari 2012 13:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, zolang ze maar slikt vind ik het best.
ik kan me niet echt visualiseren hoe dat zou moetenquote:
QFTquote:
Aw. En hoe doet Fiona het dan? Zij is een vrouw. Heeft ze een speciaal buisje daarvoor? Vragen, vragen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:33 schreef Levolution het volgende:
Zou je in een kont kunnen plassen, of knijpt de kringspier je penis te veel af?
soms ook in de dichtst bijzijnde plantenbak, moet ik eerlijk toegevenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik pis altijd in de wc, wie doet dat ook?
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:28 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Turken op FOK!?. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?
Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.
De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami,.
Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel.. En af en toe ook dialogen tussen deze users,
. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep,
.
[ afbeelding ]
IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.
Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.
[ afbeelding ]Leuke dynamische boel dus!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]- De vorige delen van deze reeks. -
[ afbeelding ]Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers..
[ afbeelding ]Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.
[ afbeelding ]Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic,.
[ afbeelding ]- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zargon, mij kan ook wel op het landelijke lijstje opschrijvenSPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Kirsehir nr. 40.
je moet eerst door de ballotage komen vriend...quote:Op zondag 8 januari 2012 16:22 schreef Zaantje40 het volgende:
[..]
Zargon, mij kan ook wel op het landelijke lijstje opschrijvenKirsehir nr. 40.
Hoe dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
je moet eerst door de ballotage komen vriend...
nee joh gek, kies een leuke user icon, pas je profiel aan of male/female bent is wel zo prettigquote:
Ik zou maar snel wat kamelen regelen als ik jou was.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef Frietkraam het volgende:
Een turkse vind mij leuk, moet ik bang zijn voor eer-wraak / vervolging omdat ik een Hollander ben?
Dude, we leven niet in 2007.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef Frietkraam het volgende:
Een turkse vind mij leuk, moet ik bang zijn voor eer-wraak / vervolging omdat ik een Hollander ben?
Ja. Onderduiken. Neem een ander mobiel nummer. Verander je uiterlijk. Vlucht naar Zwitserland.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef Frietkraam het volgende:
ALS JE EEN HOLLANDER WAS WIST JE WEL DAT HET PATAT IS!!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef Frietkraam het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
ALS JE EEN HOLLANDER WAS WIST JE WEL DAT HET PATAT IS!!
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:54 schreef Julis het volgende:
Harde vrouwen zijn geen ho's. Zij laten zich niet gebruiken door mannen.
Je mag een lintje van de koning!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:56 schreef Frietkraam het volgende:
mag toch wel wat vragen :S ik probeer juist multi-cultureel te doen
Ik begrijp wat je bedoelt. Helaas waarderen leraren het meestal niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef Ayca het volgende:
Humor gebruiken in verslag of niet?
Doe het eigenlijk zelf onbewust, anders is schrijven zo saai.![]()
*typtyptyp* hahaha ben zo grappig *typtyptyp*
quote:
Ga maar in de rij staan, knikkerboi.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef EL_Presidente het volgende:
Ayça wanneer mag ik de halalvleeskeuringstest met je doen?
wat moet jij kutkloon van een Tuncay Güney.. zogenaamde musevi..quote:Op zondag 8 januari 2012 23:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga maar in de rij staan, knikkerboi.
Maar die dikke dijen en knietjes he, serieus! het valt mij iedere keer op in New Girlquote:Op zondag 8 januari 2012 16:21 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooey Deschanel is mooi.
Hmja klopt, ik ga maar weer verderquote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Helaas waarderen leraren het meestal niet.
[..]!!!
Wat schattigquote:Op zondag 8 januari 2012 23:08 schreef EL_Presidente het volgende:
nee ik niet.. is dat zo vreemd? jij ook zeker..
ik ben minderjarig..
daten?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:09 schreef Julis het volgende:
Dank je wel [ afbeelding ].
[..]
Ik steek, ik steek.
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:11 schreef EL_Presidente het volgende:
ZarGon zit op TMF Chat kleine chicks te hosselen..
En jouw innerlijk danquote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ook niet als ik zeg dat ik qua uiterlijk lijk op Murat Boz..
Dit wordt een hossel-battle. Turquaz krijgt playerskillz-concurrentiequote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef EL_Presidente het volgende:
Vrouwen met knuffelbeestenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:05 schreef EL_Presidente het volgende:
Julis ik heb je fobo gecheckt..
je bent sexy..
Hayko Cepkin.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:13 schreef Julis het volgende:
[..]
En jouw innerlijk dan? Waar lijkt-ie op?
heel lief klein veulentje..quote:Op zondag 8 januari 2012 23:13 schreef Julis het volgende:
[..]
En jouw innerlijk dan? Waar lijkt-ie op?
hommoquote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Ze heeft een DOMOquote:Op zondag 8 januari 2012 23:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vrouwen met knuffelbeesten![]()
Alleen zag ik de Turkse vlag noch het portret van Ataturk niet op de foto, zal wel aan een andere muur hangen neem ik dan maar aan.
Al met al een behoorlijke Bir voor de foto van Julis
Domo-Kunquote:Op zondag 8 januari 2012 23:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vrouwen met knuffelbeesten![]()
Alleen zag ik de Turkse vlag noch het portret van Ataturk niet op de foto, zal wel aan een andere muur hangen neem ik dan maar aan.
Al met al een behoorlijke Bir voor de foto van Julis
nerelisin?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kan me er eigenlijk niet veel bij voorstellen.
Fag.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat jij nou lijkt op een Çoban met een dikke pens..quote:Op zondag 8 januari 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
En dan kies je een nog gayere foto uit ook.
Niet weten dat ik shredded ben.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:28 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat jij nou lijkt op een Çoban met een dikke pens..
Ja, want van zulke looks krijgen vrouwen een natte doosquote:Op zondag 8 januari 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
En dan kies je een nog gayere foto uit ook.
Lucas 23: 34.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Al die mooiboyz, ik post Eckte Keruls met de struggels enseu en dan doen jullie dit
Adnan Sensesquote:Op zondag 8 januari 2012 23:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Al die mooiboyz, ik post Eckte Keruls met de struggels enseu en dan doen jullie dit
De birgoden hebben hem gespaard.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:31 schreef Levolution het volgende:
Adnan Senses
Die had toch kanker overwonnen met broccoli?
Het zou mij niks verbazen, machtige mensen doen machtige zaken lan!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Adnan Senses
Die had toch kanker overwonnen met broccoli?
Eerst beweren dat ik fatty ben terwijl Murat Boz die slappe armpjes durft te tonen en dan shredded nerdtaal noemen.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
shredded?
ik ben niet zo in die nerdtaal...
Hij heeft striemen omdat ie te dik is. Shredded = gescheurd.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
shredded?
ik ben niet zo in die nerdtaal...
Wat hebben jullie met die fagtypes man?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
lijkt hier ook nog iemand op yusuf guney? dan pm ik je gelijk mn nummer
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als ik een enorme zonnebril op m'n kop heb, wel een beetje.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dit dus. Ergens klopt er iets niet. Die fag-types hadden het 4000 jaar geleden nooit gered. Het zijn geen oermannen. Geen enkele kwaliteit die van pas komt in het dagelijks leven. Geen enkele blijk van kracht of masculine kenmerken. Dat al die meiden daar op geilen snap ik ook niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:01 schreef Levolution het volgende:
Wat hebben jullie met die fagtypes man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |