Als het nou geen oerman was, maar wel iemand met een interessant karakter, intelligent of creatief of iets anders, had ik het nog begrepen. Maar én geen oerman én een simpele persoon. Ik snap het niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. Ergens klopt er iets niet. Die fag-types hadden het 4000 jaar geleden nooit gered. Het zijn geen oermannen. Geen enkele kwaliteit die van pas komt in het dagelijks leven. Geen enkele blijk van kracht of masculine kenmerken. Dat al die meiden daar op geilen snap ik ook niet.
Goed punt. Altijd even scherp.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen ook niet gemaakt om te snappen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. Ergens klopt er iets niet. Die fag-types hadden het 4000 jaar geleden nooit gered. Het zijn geen oermannen. Geen enkele kwaliteit die van pas komt in het dagelijks leven. Geen enkele blijk van kracht of masculine kenmerken. Dat al die meiden daar op geilen snap ik ook niet.
Ga eens met je tijd mee, mannen. Metrosexualiteit is in.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als het nou geen oerman was, maar wel iemand met een interessant karakter, intelligent of creatief of iets anders, had ik het nog begrepen. Maar én geen oerman én een simpele persoon. Ik snap het niet.
Als je wil scoren bij simpele vrouwen wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:08 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
[..]
Ga eens met je tijd mee, mannen. Metrosexualiteit is in.
nehh die bril mag je achterwege laten,. ik wil baaaaardquote:Op maandag 9 januari 2012 00:02 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
[..]
Als ik een enorme zonnebril op m'n kop heb, wel een beetje.
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Weismanns baard zo dicht is, dat Weissman zou zinken in vloeibaar kwik.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
nehh die bril mag je achterwege laten,. ik wil baaaaard
Picsquote:Op maandag 9 januari 2012 00:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
gadver.. messi vind ik eng
toen ik nog blond was kreeg ik bijna dagelijks te horen dat ik op Paris Hilton lijk.. daar wordt je ook niet vrolijk van
Jawelquote:Op maandag 9 januari 2012 00:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
nope. ik ben 100% Nederlands.. lijk ik half niet-turks dan?
Je hebt 'iets' dat gewoon zegt: Ik ben exotisch, love me.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Thnx, maar ik zie dat zelf nooit.. waardoor lijk ik dan `buitenlands` ?
goh wat een intelligent antwoord.. had ik niet echt van jou verwachtquote:
ben je serieus of zit je me te fokkenquote:Op maandag 9 januari 2012 00:30 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Je hebt 'iets' dat gewoon zegt: Ik ben exotisch, love me.
Sorry, kon het niet latenquote:Op maandag 9 januari 2012 00:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
goh wat een intelligent antwoord.. had ik niet echt van jou verwacht.. maargoed
Dit dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:30 schreef kdrietjeh het volgende:
Je hebt 'iets' dat gewoon zegt: Ik ben exotisch, love me.
De vorm van je gezicht, lijk je op je vader of moeder?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Thnx, maar ik zie dat zelf nooit.. waardoor lijk ik dan `buitenlands` ?
gemeen!quote:Op maandag 9 januari 2012 00:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten
[..]
Dit dus.
vreemd genoeg lijk ik op geen van beide.. ik lijk meer op mn oma van vroegahquote:Op maandag 9 januari 2012 00:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De vorm van je gezicht, lijk je op je vader of moeder?
Je hebt wel een leuk gezicht, maar dat terzijde
moet ik daar ook nog een foto van plaatsen?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Mooi meisje. Leuke lach en ogen. Hm, hoe staat bruin haar je dan?
Wat een verschil!quote:
quote:
This thread delivers. And keeps delivering.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
moet ik daar ook nog een foto van plaatsen?geen probleem hoor,...
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
niet echt de meest charmante foto, maar oke >
[ afbeelding ]
Oh, wow. Je ogen zijn hier beter zichtbaar.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe ogen!quote:Op maandag 9 januari 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:44 schreef kdrietjeh het volgende:
Je lijkt best op zo'n Zooey Deschanel typetje.
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
anyways, genoeg fotos nu.. liefhebbers voor meer die moeten me maar op facebook toevoegen
quote:Pikachurin is an extracellular matrix-like retinal protein first described in 2008 in Japan by Shigeru Sato et al., and named after Pikachu, a character of the Pokémon franchise. The name of this "nimble" protein was inspired due to Pikachu's "lightning-fast moves and shocking electric effects".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |