Een vlo(voor de magneetroerder) en eventeel een erlenmeyer van zeker een liter.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zal eens informeren. Wat heb je nog meer nodig?
Hij heeft dus geen keuze gemaakt. En nu?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat hij het allemaal zo moeilijk had met de keus.en dat het niet op was maar dat ie nog 2 minuten over had ofzo. maar toch maar wachtte tot de volgende ochtend met terug smsen
Topquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:15 schreef wyccie het volgende:
Onthouden. Zal je van de week meer laten weten.
En dat heeft 'ie nu gebombardeerd dus?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja had ie wel. Hij had mij gekozen en dat gezegd ook. We waren, of zijn of whatever, een stel. Dacht ik.
Toffe verrassingquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja had ie wel. Hij had mij gekozen en dat gezegd ook. We waren, of zijn of whatever, een stel. Dacht ik.
half. ik hoorde net van een ander dat ie met haar mee naar huis is gegaan. Ik zit huilend op mijn bed. Fuck ik bak echt helemaal niks van relaties he?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat heeft 'ie nu gebombardeerd dus?
Maar wat zegt ie dan over gister? Of heb je hem daar nog niet over gesproken?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik weet nog niet alles. maar hij zegt dat ie een klootzak isquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar wat zegt ie dan over gister? Of heb je hem daar nog niet over gesproken?
"Al het begin is moeilijk"quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
half. ik hoorde net van een ander dat ie met haar mee naar huis is gegaan. Ik zit huilend op mijn bed. Fuck ik bak echt helemaal niks van relaties he?
Oh, dat is zichzelf in de slachtofferrol stoppenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik weet nog niet alles. maar hij zegt dat ie een klootzak is
ja...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is zichzelf in de slachtofferrol stoppen
Niet intrappen dus. Ook niet over 2 weken.quote:
Heb je het over hem of over het algemeen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gewoon maar meteen opgeven? dan kom ik ook nooit ergens
Dat dus, daar kun je echt niks mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is zichzelf in de slachtofferrol stoppen
Jawel...negeren en afsluiten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat dus, daar kun je echt niks mee.
Ik bedoel, als je in gesprek bent. Heb ook het idee dat het vaak gezegd wordt zo van: ik ben een klootzak... en daarmee goedpraten dat je een klootzak blijft en het dus gewoon nog een keer doet.quote:
Eensquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je in gesprek bent. Heb ook het idee dat het vaak gezegd wordt zo van: ik ben een klootzak... en daarmee goedpraten dat je een klootzak blijft en het dus gewoon nog een keer doet.
Maar inderdaad, beter maak je de keus dan voor hem.
Algemeen. En hem.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het over hem of over het algemeen?
Gewoon zichzelf indekken inderdaad, "ik kan er niets aan doen want ik ben nou eenmaal zo".quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je in gesprek bent. Heb ook het idee dat het vaak gezegd wordt zo van: ik ben een klootzak... en daarmee goedpraten dat je een klootzak blijft en het dus gewoon nog een keer doet.
quote:Maar inderdaad, beter maak je de keus dan voor hem.
Dat, of het in ieder geval naar hem toe zo laten lijken.quote:
Precies dat dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gewoon zichzelf indekken inderdaad, "ik kan er niets aan doen want ik ben nou eenmaal zo".
Hem: jaquote:
Ik zeg niet dat ze zichzelf niet moet zijn maar sommige mensen kunnen zichzelf ergens instorten op een manier die voor een ander in eerste instantie leuk is maar na een tijdje niet meer. Daar kun je dan wat aan doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:38 schreef LadyBlack het volgende:
Sorry, maar als je iemand leuk vindt, en hij zegt jou ook leuk te vinden, dan moet je jezelf kunnen zijn vind ik. Dus dat ben ik niet met je eens Nem.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
Wel met het stuk waar PS zich af kan vragen waarom ze op dit soort types valt.
Er bestaan echt veel leukere jongens dan dat, en die zijn vast ook wel in Galesburg
Juist..onbetrouwbaar persoon.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:51 schreef Soempie het volgende:
En dan zit je dus weer in dezelfde situatie. Iemand die geen keus kan maken en hoop blijft geven. Dan is het erg moeilijk om zelf de knoop door te hakken, want stel dat hij wel voor jou kiest, uiteindelijk? pffff.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Zaterdagavond, PS, ga wat leuks doen met een vriendin en zet "relaties" gewoon even uit je hoofd
Yup. Wéér één die probeert van twee walletjes te proeven/eten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een twijfelkont is nog tot daar aan toe. Dit is gewoon een regelrechte klootzak.
Ja, inderdaad. Maar twijfelkonten vind ik sowieso ook vermoeiend.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een twijfelkont is nog tot daar aan toe. Dit is gewoon een regelrechte klootzak.
En wiebelkonten?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar twijfelkonten vind ik sowieso ook vermoeiend.
Breek me de bek niet open..quote:
Kwam bij mij ook ineens, echt een wtf-momentjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja..opeens een lemmingtopic in MyAT..een lemming waarvan ik me helemaal niet kan herinneren die ooit gemaakt te hebben
Ik wil mijn vriendin niet naakt zien!
Ik las die TT en ik dacht: welke flapdrol wil zijn eigen vriendin nou niet naakt zienquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kwam bij mij ook ineens, echt een wtf-momentje
Mooi moment om te testen of je echt in je broek pist als je je vinger of teen in een teiltje water hangt wanneer je slaapt...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:25 schreef iamredleader het volgende:
Tinu komt zo thuis van een dagje met haar collega's uit, ben heel erg benieuwd wat ze voor leuks hebben gedaan! Het was een verrassings-uitje
Intussen ligt Jair prinsheerlijk te slapen met 1 voetje onder de deken vandaan
Zo lang die maar in -> OUD komen te staan, vind ik het best.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Sinds we zijn verhuisd is Jair heel goed met zijn zindelijkheid, hij draagt geen luier meer, kan zelf naar de wc, gaat ook 's-nachts en kan ook even ophouden als we onderweg zijn en niet terstond een wc beschikbaar is
Allemaal heel handig, nu kan ik niet wachten op de eerste posts van Soempie en Wiebel over hoe erg de luiers van hun baby stinken
Ach, paar weekjes wachten en je kunt zelf weer aan de bak.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Sinds we zijn verhuisd is Jair heel goed met zijn zindelijkheid, hij draagt geen luier meer, kan zelf naar de wc, gaat ook 's-nachts en kan ook even ophouden als we onderweg zijn en niet terstond een wc beschikbaar is
Allemaal heel handig, nu kan ik niet wachten op de eerste posts van Soempie en Wiebel over hoe erg de luiers van hun baby stinken
En dan boos wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mooi moment om te testen of je echt in je broek pist als je je vinger of teen in een teiltje water hangt wanneer je slaapt...
Ik heb er geen. Ook geen echte baan trouwens. Heb net zoals Diaan het idee, dat het vooral van toepassing is in het arbeidsgebeuren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even iets compleet anders. Ik lees en post regelmatig in WGR en ik krijg af en toe de indruk dat iedereen daar zo'n beetje een rechtsbijstandsverzekering heeft.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb er geen. Ook geen echte baan trouwens. Heb net zoals Diaan het idee, dat het vooral van toepassing is in het arbeidsgebeuren.
Wel een WA-, inboedel- en uitvaartverzekering.
Wg, wat was je eerste productreview dan?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:40 schreef Whiteguy het volgende:
Productreview van de dag:
[ afbeelding ]
Domper. Lays versie is beter.
Nou, maak daar maar 4-5 maanden van!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ach, paar weekjes wachten en je kunt zelf weer aan de bak.
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-conrad-murray.htmlquote:De groep, die zichzelf de Michael Jackson Cummunity noemt, houdt Murray verantwoordelijk voor de emotionele schade die ze hebben geleden als gevolg van de dood van de popster. De zaak dient op 11 april in Orleans
Ach, meisje toch! Je moet jezelf blijven zoals LB zegt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik lees net wat nem schrijf en moet alweer helemaal huilen. ja misschien ligt het ook wel aan mij. ik zal beter opletten. ik had nog wel zo mijn best gedaan
Nee, ik zeg dat je bij jezelf na moet gaan of het zou kunnen dat het zo is. Zoiets is vaak een onbewuste karaktertrek. Letten op iets wat niet bestaat, is natuurlijk onzinnigquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik lees net wat nem schrijf en moet alweer helemaal huilen. ja misschien ligt het ook wel aan mij. ik zal beter opletten. ik had nog wel zo mijn best gedaan
En soms moet je jezelf leren kennen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:13 schreef wyccie het volgende:
Ach, meisje toch! Je moet jezelf blijven zoals LB zegt.
Of andersom. En dat was eigenlijk wat ik opperde.quote:Aan de andere kant is het ook geen bullshit wat Nem zegt. Voordat je met iemand bent, ben je misschien nog wat voorzichtiger, afstandelijker. En eenmaal in een relatie ben je dan misschien helemaal hoteldebotel en gedraag je je anders.
Dat is altijd het lastige met dit soort dingen. Hoe verander je je voorkeur/gevoel? Niet.quote:Maar ik denk niet dat dat bij jou het geval is, want al die klootzakken pappen telkens aan met een ander. Het zijn gewoon de verkeerde types waar je op valt.
Tsja, wat je daar mee moet.... op kerels vallen die je eigenlijk niet leuk vindt is ook zo lastig.
Dat vind ik toch zó'n kaknummer! Die track is voor mij ook altijd verbonden aan deze documentaire, die laat zien dat vrouwen zeer vervelend gaan doen door cola lightquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:17 schreef wyccie het volgende:
Misschien kan dit je een beetje opbeuren?
Yup..en daarom moet PS het nog lááááng niet opgevenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:21 schreef wyccie het volgende:
Het verandert met de tijd. Of je intuïtie verbetert.
Die nieuwste dan? Met die Thunderbirdachtige popjes? Dan ze gaan vertellen hoe hun dag wasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zó'n kaknummer! Die track is voor mij ook altijd verbonden aan deze documentaire, die laat zien dat vrouwen zeer vervelend gaan doen door cola light
Ik denk eigenlijk dat het een allergische reactie is ofzo...quote:
Die is ook stom. 'Mijn dag was slechter dan de jouwe, want oh my god, het was totally awkward, you know! Daarom heb ik meer recht op de cola!' In plaats van dat spul nou gewoon te delen, iets anders te nemen of extra cola halen/laten bezorgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die nieuwste dan? Met die Thunderbirdachtige popjes? Dan ze gaan vertellen hoe hun dag was
Oh, daar kende ik het nummer dus van! Verschrikkelijke reclame inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat vind ik toch zó'n kaknummer! Die track is voor mij ook altijd verbonden aan deze documentaire, die laat zien dat vrouwen zeer vervelend gaan doen door cola light
Dermografie.quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, daar kende ik het nummer dus van! Verschrikkelijke reclame inderdaad.
Nu heb je het ook een beetje voor mij verpest.
Freakyquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:28 schreef wyccie het volgende:
Dermografie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dermografie
Heb ik ook een tijdje last van gehad (niet zo mooi scherp helaas). En verschrikkelijke jeuk.
Max. 1 per dag, dank je wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Graag gedaan. Kan ik nog meer goede herinneringen voor je verpesten?
Dus over een half uur mag ik weerquote:
Schijt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dus over een half uur mag ik weer. Was er een tv-serie die je vroeger echt heel tof vond?
Dan kan ik dit dus veilig plaatsenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Schijt.
Ik vind verder alles heel stom.
Toevalquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:40 schreef wyccie het volgende:
Oh, ja. Heb net nog terug zitten lezen.
Je hebt een tomatencraving?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Whiteguy op 08-01-2012 00:23:56 ]
The usual? Het is weer koek en ei en je hebt hem vergeven?quote:
jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:17 schreef wyccie het volgende:
Misschien kan dit je een beetje opbeuren?
Exit!quote:Op zondag 8 januari 2012 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
The usual: I am so sorry, it happened in the moment bla bla bla.
quote:Ik heb niet staan schreeuwen ofzo. Maar ik heb hem ook niet vergeven.
quote:
Wie benadert wie eigenlijk als het om vriendjes gaat? Zij jou of jij hun?quote:
Verschilt eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie benadert wie eigenlijk als het om vriendjes gaat? Zij jou of jij hun?
Jaquote:Op zondag 8 januari 2012 01:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PreciesIk had je algewaarschuwd!
...die.zijn.eng...quote:Op zondag 8 januari 2012 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens, wil iemand even deze ouders even uit hun ouderlijke macht ontheffen?
http://www.vkmag.com/maga(...)honey_boo_boo_child/
Het monster in kwestie zegt zelf ook nog "beauty is boring, I don't want to do this"
En dan het oppermonster. Totaal goor mens(redneck) die haar eigen fantasieen uitleeft via haar dochter
Geen kaknummer, gewoon een kutnummer.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En is misschien juist dat het probleem? Daar maken "foute" jongens dan maar al te graag misbruik vanquote:Op zondag 8 januari 2012 00:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik bene cht niet heel dominant of aanwezig in relaties. integendeel. Anders dan wat veel mensen verwachten cijfer ik mezelf weg. Of laat over me heen lopen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 10:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hou me meestal aan de zondagskater. Wat ook rust inhoudt.
Nee, maar op zondag kluste ik eigenlijk nooit, meestal moest ik voetballen of had ik wel iets anders verzonnen.quote:
Het rommelt de laatste dag, 1,5 dag nog wat in mijn keel. Dus bijna over. Kan me niet herinneren dat ik zo'n lange periode ziek ben geweest.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je? Alweer beter? Ik kreeg mee dat je achter elkaar ziek was/bleef...
Ooh zo, ja ik dacht ook al. Dit past beter bij het plaatje dat ik van je hebquote:Op zondag 8 januari 2012 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar op zondag kluste ik eigenlijk nooit, meestal moest ik voetballen of had ik wel iets anders verzonnen.
Ik krijg de indruk dat er nieuwe variaties van virussen rondwaren ofzo; mijn vriend is ook genadeloos aan de beurt steeds dit jaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het rommelt de laatste dag, 1,5 dag nog wat in mijn keel. Dus bijna over. Kan me niet herinneren dat ik zo'n lange periode ziek ben geweest.
Gelukkig, dan klopt dat plaatje vrij aardig denk ikquote:Op zondag 8 januari 2012 10:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ooh zo, ja ik dacht ook al. Dit past beter bij het plaatje dat ik van je heb
Ja eerst een soort keelpijn, toen buikgriep en daarna verkouden+keelpijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg de indruk dat er nieuwe variaties van virussen rondwaren ofzo; mijn vriend is ook genadeloos aan de beurt steeds dit jaar.
En dat denk ik ook.quote:Of jullie hebben een bijzonder lage weerstand allebei
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Leuke bijkomstigheid van de trap in de woonkamer...zelfs de badkamer en slaapkamer ruiken naar de croissantjes die net uit de oven kwamen
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Leuke bijkomstigheid van de trap in de woonkamer...zelfs de badkamer en slaapkamer ruiken naar de croissantjes die net uit de oven kwamen
Nice...quote:Op zondag 8 januari 2012 11:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Ha, zelf nog het plan gehad een appeltaart te bakken maar wist eigenlijk niet of er nu goudreinetten zijn?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:09 schreef TradeMarkie het volgende:
En deze kwam gister uit de oven
[ afbeelding ]
* raapt kaak op van de vloer en veegt het kwijl van de kinquote:Op zondag 8 januari 2012 11:09 schreef TradeMarkie het volgende:
En deze kwam gister uit de oven
[ afbeelding ]
Volgende keer gaan er gewoon weer perziken doorheen, want lekkerquote:Op zondag 8 januari 2012 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ha, zelf nog het plan gehad een appeltaart te bakken maar wist eigenlijk niet of er nu goudreinetten zijn?
Op die vieze rozijnen na ziet het er goed uit
Altijd in de winter, en in de supermarkt het hele jaar door...quote:Op zondag 8 januari 2012 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wist eigenlijk niet of er nu goudreinetten zijn?
*ril*quote:Op zondag 8 januari 2012 11:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Volgende keer gaan er gewoon weer perziken doorheen, want lekker
1) van het potje?quote:En er zit iets teveel kaneel doormaar dat is niet mijn schuld
Had jij niet iets in het algemeen tegen warm fruit?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*ril*
Perzikken op siroop
Perzikken
Perzikken in warme taart:
1000% eensquote:Op zondag 8 januari 2012 11:25 schreef TradeMarkie het volgende:
vooral ananas, hoe warmer hoe viezer.
150% mee oneens. Hoe kouder, hoe beterquote:En dat is koud al niet te harden
Pciesquote:Op zondag 8 januari 2012 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had jij niet iets in het algemeen tegen warm fruit?
Fruit niet warm. The end.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oeh, stukje per koerier naar Tilburg Groningen graag
Dus ook geen warme appeltaart?quote:
Nog niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus ook geen warme appeltaart?![]()
Dat is juist het lekkerst, met een grote klodder room.
Nopequote:
Dat kan ook op koude taartquote:Dat is juist het lekkerst, met een grote klodder room.
Truequote:Op zondag 8 januari 2012 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nope
Appeltaart moet een beetje koel zijn.
Ikke wel...quote:Op zondag 8 januari 2012 11:36 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zag gister op een verjaardag een variant daarvan, roggebrood/kaas/roggebrood/kaas.
Geen idee wat voor kaas het was, een of andere boursinachtig iets.
Maar dat vond ik dan weer niet zo lekker
Ik word er niet enthousiast van, terwijli ik de losse ingredienten erg lekker vind.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga straks een probeerseltje serveren dat ik laatst in een receptenboek vond: plakje ontbijtkoek in vieren snijden en op de 4 blokjes wat blauwe kaas en een marasquinkers doen. Leek me erg lekker
Alleen heb ik geen marasquinkersen kunnen krijgen, dus heb ik gewone... misschien dat ik ze nog even drenk in een borrel
Dat ziet er ongezond lekker uitquote:Op zondag 8 januari 2012 11:46 schreef MadMaster het volgende:
Voor de zoetebekken hier: Sticky Toffee Pudding...
[ afbeelding ]
Mw. MM had het gisteren weer als toetje gemaakt en dat blijft toch wel erg lekker...
Ziet er lekker uit maar daar gaan dadels in toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mw. MM had het gisteren weer als toetje gemaakt en dat blijft toch wel erg lekker...
Yep...quote:Op zondag 8 januari 2012 11:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit maar daar gaan dadels in toch?
Lul! Nu krijg ik spontaan heimwee naar de UK.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben nog een stukje over...quote:Op zondag 8 januari 2012 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lul! Nu krijg ik spontaan heimwee naar de UK.
Denk je dat het wel binnen een wee-k komt?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:29 schreef Soempie het volgende:
Nee hoor. Wel harde buiken en kramp, maar geen weeen.
Geen idee. Ik ben aan het lezen over de risico's bij een inleiding en over risico's bij doorlopen tot en met 42 weken. En dan zie ik het verder dinsdag wel in het ziekenhuis.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Denk je dat het wel binnen een wee-k komt?
quote:
Goed bezig met de voorbereiding dusquote:Op zondag 8 januari 2012 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben aan het lezen over de risico's bij een inleiding en over risico's bij doorlopen tot en met 42 weken. En dan zie ik het verder dinsdag wel in het ziekenhuis.
Kinderen, als we nou met z'n allen heel hard roepen, misschien komt Mini-Soemp dan wel tevoorschijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben aan het lezen over de risico's bij een inleiding en over risico's bij doorlopen tot en met 42 weken. En dan zie ik het verder dinsdag wel in het ziekenhuis.
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kinderen, als we nou met z'n allen heel hard roepen, misschien komt Mini-Soemp dan wel tevoorschijn.
Zullen we met z'n allen even heel hard 'Mini-Soemp, kom maar!!!' roepen???
[ afbeelding ]
Daarvoor hebben we Bart en Cobra...quote:Op zondag 8 januari 2012 13:04 schreef Soempie het volgende:
Is er een manier om al die posts van de afgelopen dagen makkelijk te copy/ pasten en te printen?Voor later.
Ja. Ctrl-C, ctrl-v, ctrl-p.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:04 schreef Soempie het volgende:
Is er een manier om al die posts van de afgelopen dagen makkelijk te copy/ pasten en te printen?Voor later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik denk door gewoon het complete topic te laden ( [AKQ SC #1185] Intriges! ) en dan copy/paste ?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:04 schreef Soempie het volgende:
Of door gewoon op dit knopje te klikken:quote:Op zondag 8 januari 2012 13:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk door gewoon het complete topic te laden ( [AKQ SC #1185] Intriges! ) en dan copy/paste ?
Complete topic krijg je door waar nu bijvoorbeeld 2/50 staat, er 1/301 van te maken in de URL.
Je knopje is stuk werkt.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Of door gewoon op dit knopje te klikken:
[ afbeelding ]
Nietus.quote:
F5quote:
Stond toen ook met dubbel gevoel die foto's te maken, maar daar hadden ze zelf om gevraagd.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:11 schreef Soempie het volgende:
MM, mooie foto's (achteraf mooi, op het moment zelf kijk je er niet zo naar natuurlijk) en gelukkig dat het naar omstandigheden prima gaat.
Nou ja, makkelijk dan toch, hele pagina in één keer opslaanquote:Op zondag 8 januari 2012 13:12 schreef Soempie het volgende:
O, ik snap het al. Ik heb alle posts al op een pagina.
Stuur je ze ook naar de RAF SAR?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:06 schreef MadMaster het volgende:
Onze 'MASH'-ervaring vorige week in Schotland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vader van onze vriend is vrijdag in NL aangekomen en alles gaat naar omstandigheden prima...
Ah, ok.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh, wat?
Ze hebben zelf ook foto's genomen toen ze aan de grond stonden...
Noem je een feestje bij Davinia en PR nu een ramp!?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:01 schreef iamredleader het volgende:
geslaagd bij de Ikea, klerenkast en bankje voor Jair, en een feestje bij DaviniaHR&PhysicsRules voor Aviva's verjaardag overleefd
Jair ligt nu helemaal utgeteld te slapen
Waar zie je mij het woord "ramp" gebruiken?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:03 schreef Cobra4 het volgende:
Noem je een feestje bij Davinia en PR nu een ramp!?
Wat zou je anders moet overleven ipv beleven?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waar zie je mij het woord "ramp" gebruiken?
Een half dozijn+ kids van 0-5 met bijbehorende oudersquote:Op zondag 8 januari 2012 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
Wat zou je anders moet overleven ipv beleven?
Een ramp dus.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een half dozijn+ kids van 0-5 met bijbehorende ouders
Knevelen!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga dan voor de proppen in de mondjes...
Van den Brinkenquote:
Die mogen ze o.... [zonder gebruik van een adblocker had je de rest van deze post kunnen lezen]quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:18 schreef Cobra4 het volgende:
Die mogen ze o.... [zonder gebruik van een adblocker had je de rest van deze post kunnen lezen]
Station Noorderkempen misschien?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die mogen ze o.... [zonder gebruik van een adblocker had je de rest van deze post kunnen lezen]
Ja maar... ja maar.... het is toch perziken?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*ril*
Perzikken op siroop
Perzikken
Perzikken in warme taart:
Ja, helemaalquote:Op zondag 8 januari 2012 18:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar.... het is toch perziken?
Ah dan ben ik toch niet gekquote:
Het één sluit het ander niet uitquote:
Ook net gezien, wel mooie docu...quote:Op zondag 8 januari 2012 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist een docu over de vader van Marga van Praag op TV. Die was in 1991 overleden en had op het laatst besloten dat 'ie toch graag een Joodse begrafenis wilde hebben. Toen hebben ze uitgezocht of dat kon. Maar hij had zich 50 jaar daarvoor ofzo al uit de Joodse gemeenschap uitgeschreven.
Dus het kon wel, maar dan moest 'ie even 40.000 aan achterstallig lidmaatschap ophoesten
Ja he?quote:
Volgens de OP ben ik nog steeds geen koninginquote:Op zondag 8 januari 2012 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit
Nog nieuwe ontwikkelingen in het koninginnendrama?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb wel voor kerst van mijn duitse vriendin hier dit grekgen, na het al heeel lang gehad te willen hebben:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Maar dat was de vraag ook nietquote:Op zondag 8 januari 2012 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens de OP ben ik nog steeds geen koningin
De Joodse rituelen zijn soms wat extreem, niet alleen als het om begrafenissen e.d. gaat...quote:Op zondag 8 januari 2012 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja he?
Ik vond het alleen zo absurd dan er zo geredeneerd kan worden.
En op Facebook geef je geen antwoord...quote:Op zondag 8 januari 2012 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens de OP ben ik nog steeds geen koningin
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb wel voor kerst van mijn duitse vriendin hier dit grekgen, na het al heeel lang gehad te willen hebben:
[ afbeelding ]Hier eens een bezoekje aan brengen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
mijn grote droomquote:Op zondag 8 januari 2012 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier eens een bezoekje aan brengen?
Prima hoor. Vanmiddag eerst in slaap gesukkeld in bad. Toen het water bijna koud was ben ik verplaatst naar bed.quote:
Heb je al geprobeerd de kookwekker te zetten? Duurt wel lang zoquote:Op zondag 8 januari 2012 18:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima hoor. Vanmiddag eerst in slaap gesukkeld in bad. Toen het water bijna koud was ben ik verplaatst naar bed.Straks series kijken en dan hopen dat ik vannacht nog kan slapen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd de kookwekker te zetten? Duurt wel lang zo
die dingen worden eigenlijk altijd gebruikt tot ze overleden zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
Er is zeker niemand die ergens een goedkope tweedehands magneetroerder op de kop kan tikken he?
Ja daar was ik al bang voorquote:Op zondag 8 januari 2012 19:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die dingen worden eigenlijk altijd gebruikt tot ze overleden zijn
Volgens mij ook. Maarja, overmacht. Niemand had gerekend op traag zaad.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen de weddenschap ook verloren, of niet.
Ik wed dat het harder loopt dan jij!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Maarja, overmacht. Niemand had gerekend op traag zaad.
Hooguit vakerquote:Op zondag 8 januari 2012 19:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik wed dat het harder loopt dan jij!
De erlemeyer zelf draaien ipv een vlo? Dat is wel wat apartquote:Op zondag 8 januari 2012 19:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien is het handiger iets met een excentrisch draaiende as te zoeken en daar je erlemeyer op te klemmen.
Nou, in ieder geval met een motor erin...maar als ik een motor heb, dan kan ik ook een draaitafeltje maken, wat gemakkelijkers is.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kabinet met 2 excentrisch draaiende schudplateaus, zit alleen te denken hoe je zelf zoiets kan maken.
Ik heb niet verloren, want ik heb nog niet meegedaan. Als je nou laat weten wanneer de weeën beginnen plaats ik dan een gok en kan ik met de eer gaan strijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen de weddenschap ook verloren, of niet.
Top Gear weet datquote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kabinet met 2 excentrisch draaiende schudplateaus, zit alleen te denken hoe je zelf zoiets kan maken.
ziet er wel eenvoudig uit. Computerventilator, wat hout en een paar magneten hoeven ook niet al te duur te zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval met een motor erin...maar als ik een motor heb, dan kan ik ook een draaitafeltje maken, wat gemakkelijkers is.
Instelbaar weerstandje ertussen of een lager voltage selecteren en het moet wel lukken. Waarom mag het toerental eigenlijk niet te hoog zijn?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je wel serieus het toerental van die fan naar beneden kunnen brengen
Ik heb nog een regelbare fan controller liggen die je tussen een computerventilator kan pluggen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)uijnmeijer-overledenquote:Moordenaar Kerwin Duinmeijer overleden
Nico Bodemeijer, de man die in 1983 Kerwin Duinmeijer doodstak, is overleden.
Hij pleegde afgelopen week zelfmoord. Dat bevestigen diverse bronnen aan AT5.
Dat moet met voltage wel te regelen zijn denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Computerfan heeft wel een belachelijk klein koppel. Iets voortdrijven significant zwaarder dan een fan kan de motor doorbranden. Kun je beter een motor uit een cdromspeler pakken - zelfde voltages, veel meer koppel. Ik heb er nog wel een paarquote:Op zondag 8 januari 2012 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet met voltage wel te regelen zijn denk ik.
Wel een gaar filmpje trouwens. Althans, het voorbeeldglas
Neem dan gewoon een willekeurig DOORZICHTIG glas waar je kan zien wat er gebeurt
Ik vind het geen gek idee eigenlijk.
Kan je Nem dan ook gelijk aan een magneet uit een harde schijf helpen?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:26 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Computerfan heeft wel een belachelijk klein koppel. Iets voortdrijven significant zwaarder dan een fan kan de motor doorbranden. Kun je beter een motor uit een cdromspeler pakken - zelfde voltages, veel meer koppel. Ik heb er nog wel een paar.
Is ook zeker een optiequote:Op zondag 8 januari 2012 20:26 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Computerfan heeft wel een belachelijk klein koppel. Iets voortdrijven significant zwaarder dan een fan kan de motor doorbranden. Kun je beter een motor uit een cdromspeler pakken - zelfde voltages, veel meer koppel. Ik heb er nog wel een paar.
Daar hebben die cdrom motoren geen last van.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
let er wel op dat de door jou gewenste toerentallen laag liggen en dat bij lang draaien de motor niet te warm wordt, anders gezegd, heeft de fan voldoende vermogen en koelvermogen bij lage snelheden
Ja hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je Nem dan ook gelijk aan een magneet uit een harde schijf helpen?
Oh, zo. Dat kan makkelijk idd, ik dacht dat je iets zwaars wilde rondslingeren.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn dus meerdere brouwers die een fan gebruiken.
De max waar ze aan komen is 2,5 liter. Nou, dat is prima.
De weeën worden nu opgewekt, begrijp ik hieruit?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn dus meerdere brouwers die een fan gebruiken.
De max waar ze aan komen is 2,5 liter. Nou, dat is prima.
Nee, gewoon gist opkweken en dat moet in een vloeistof die roert. Meer nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:32 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Oh, zo. Dat kan makkelijk idd, ik dacht dat je iets zwaars wilde rondslingeren.
Dacht ik ookquote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ziet eruit als een prima oplossing
Hoe groot moet 'ie zijn? Computerfan's heb je er regulier in 4, 8 en 12 centimeter, ik heb alledrie nog wel liggen denk ik. Allemaal zelfde voltage en passen op de regelaar die ik heb.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dacht ik ook
Nu nog even een fan regelen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, gewoon gist opkweken en dat moet in een vloeistof die roert. Meer niet
Er zitten sowieso erg vindingrijke mensen tussen de brouwers. Ik heb echt toffe oplossingen gezien als alternatief voor commerciele produkten.
Daar heb ik nog niet over nagedacht want het idee van de fan is zojuist ontstaanquote:Op zondag 8 januari 2012 20:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hoe groot moet 'ie zijn? Computerfan's heb je er regulier in 4, 8 en 12 centimeter, ik heb alledrie nog wel liggen denk ik. Allemaal zelfde voltage en passen op de regelaar die ik heb.
Correct.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet over nagedacht want het idee van de fan is zojuist ontstaan
En ik neem aan dat we het hier over diameters hebben?
Vooral op het gebied van filteren zijn de hobbylui erg veel bezig.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Bij cidermakers ook. Heb een keer een avondje doorgebracht met het lezen van die oplossingen. Hakselaar huren om snel heel veel appels in kleine stukjes te krijgen, wasmachines ombouwen tot een soort sapcentrifuges en meer van dat al
Ik zag net ook iemand met een triltafeltje gemaakt met een speaker. Nadeel is het geluid.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ziet eruit als een prima oplossing
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)cesvol-verlopen.html
Jammer, ik hoopte te lezen dat ze zijn stembanden verwijderd hadden
Mijn vriend kan nog steeds hele stukken opdreunenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik had hem als kind op cassettebandje en luister de cd ieder jaar een keer
Hij is niet de enigequote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend kan nog steeds hele stukken opdreunen
De kerstplaat is ook coolquote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend kan nog steeds hele stukken opdreunen
quote:
Dit een optie?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef Wiebelkont het volgende:
Deze gast is vast zo'n beetje de slechtste DJ ooit, maar ik denk dat ik dit toch echt als weklied wil hebben.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik voel na 50 seconden spontaan een ochtendhumeur opkomen
Dat hou je dan nog lang vol.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb vloeibare zeep...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Spelen jullie ook altijd "zoek de zeep" in bad?
Ik heb geen bad...quote:
Jaaaa die is leukquote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Spelen jullie ook altijd "zoek de zeep" in bad?
Hij wil nu een flitspaal stelen?quote:
Beter...scheelt bukwerk en de nodige daarbij behorende risico's.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter...scheelt bukwerk en de nodige daarbij behorende risico's.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:56 schreef LadyBlack het volgende:
Dat liedje waarin ie zingt dat hij niet graag op de maan zou wonen is ook lief
Aldus mijn zus, over het weklied:quote:Op zondag 8 januari 2012 22:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het is wel weer geschikter als glijmiddel dan traditionele zeep.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter...scheelt bukwerk en de nodige daarbij behorende risico's.
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk dat je me naar deze SC bent gevolgd, je bent echt grappigDaar is in dat andere topic natuurlijk niet zo heel veel ruimte voor.
Prikt dat niet als een idioot?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:01 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het is wel weer geschikter als glijmiddel dan traditionele zeep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |