Oh, zo. Dat kan makkelijk idd, ik dacht dat je iets zwaars wilde rondslingeren.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn dus meerdere brouwers die een fan gebruiken.
De max waar ze aan komen is 2,5 liter. Nou, dat is prima.
De weeėn worden nu opgewekt, begrijp ik hieruit?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn dus meerdere brouwers die een fan gebruiken.
De max waar ze aan komen is 2,5 liter. Nou, dat is prima.
Nee, gewoon gist opkweken en dat moet in een vloeistof die roert. Meer nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:32 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Oh, zo. Dat kan makkelijk idd, ik dacht dat je iets zwaars wilde rondslingeren.
Dacht ik ookquote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ziet eruit als een prima oplossing
Hoe groot moet 'ie zijn? Computerfan's heb je er regulier in 4, 8 en 12 centimeter, ik heb alledrie nog wel liggen denk ik. Allemaal zelfde voltage en passen op de regelaar die ik heb.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dacht ik ook
Nu nog even een fan regelen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, gewoon gist opkweken en dat moet in een vloeistof die roert. Meer niet
Er zitten sowieso erg vindingrijke mensen tussen de brouwers. Ik heb echt toffe oplossingen gezien als alternatief voor commerciele produkten.
Daar heb ik nog niet over nagedacht want het idee van de fan is zojuist ontstaanquote:Op zondag 8 januari 2012 20:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hoe groot moet 'ie zijn? Computerfan's heb je er regulier in 4, 8 en 12 centimeter, ik heb alledrie nog wel liggen denk ik. Allemaal zelfde voltage en passen op de regelaar die ik heb.
Correct.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet over nagedacht want het idee van de fan is zojuist ontstaan
En ik neem aan dat we het hier over diameters hebben?
Vooral op het gebied van filteren zijn de hobbylui erg veel bezig.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Bij cidermakers ook. Heb een keer een avondje doorgebracht met het lezen van die oplossingen. Hakselaar huren om snel heel veel appels in kleine stukjes te krijgen, wasmachines ombouwen tot een soort sapcentrifuges en meer van dat al
Ik zag net ook iemand met een triltafeltje gemaakt met een speaker. Nadeel is het geluid.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ziet eruit als een prima oplossing
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)cesvol-verlopen.html
Jammer, ik hoopte te lezen dat ze zijn stembanden verwijderd hadden
Mijn vriend kan nog steeds hele stukken opdreunenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik had hem als kind op cassettebandje en luister de cd ieder jaar een keer
Hij is niet de enigequote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend kan nog steeds hele stukken opdreunen
De kerstplaat is ook coolquote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend kan nog steeds hele stukken opdreunen
quote:
Dit een optie?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef Wiebelkont het volgende:
Deze gast is vast zo'n beetje de slechtste DJ ooit, maar ik denk dat ik dit toch echt als weklied wil hebben.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik voel na 50 seconden spontaan een ochtendhumeur opkomen
Dat hou je dan nog lang vol.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb vloeibare zeep...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Spelen jullie ook altijd "zoek de zeep" in bad?
Ik heb geen bad...quote:
Jaaaa die is leukquote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Spelen jullie ook altijd "zoek de zeep" in bad?
Hij wil nu een flitspaal stelen?quote:
Beter...scheelt bukwerk en de nodige daarbij behorende risico's.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter...scheelt bukwerk en de nodige daarbij behorende risico's.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:56 schreef LadyBlack het volgende:
Dat liedje waarin ie zingt dat hij niet graag op de maan zou wonen is ook lief
Aldus mijn zus, over het weklied:quote:Op zondag 8 januari 2012 22:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het is wel weer geschikter als glijmiddel dan traditionele zeep.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter...scheelt bukwerk en de nodige daarbij behorende risico's.
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk dat je me naar deze SC bent gevolgd, je bent echt grappigDaar is in dat andere topic natuurlijk niet zo heel veel ruimte voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |