Een vlo(voor de magneetroerder) en eventeel een erlenmeyer van zeker een liter.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zal eens informeren. Wat heb je nog meer nodig?
Hij heeft dus geen keuze gemaakt. En nu?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat hij het allemaal zo moeilijk had met de keus.en dat het niet op was maar dat ie nog 2 minuten over had ofzo. maar toch maar wachtte tot de volgende ochtend met terug smsen
Topquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:15 schreef wyccie het volgende:
Onthouden. Zal je van de week meer laten weten.
En dat heeft 'ie nu gebombardeerd dus?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja had ie wel. Hij had mij gekozen en dat gezegd ook. We waren, of zijn of whatever, een stel. Dacht ik.
Toffe verrassingquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja had ie wel. Hij had mij gekozen en dat gezegd ook. We waren, of zijn of whatever, een stel. Dacht ik.
half. ik hoorde net van een ander dat ie met haar mee naar huis is gegaan. Ik zit huilend op mijn bed. Fuck ik bak echt helemaal niks van relaties he?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat heeft 'ie nu gebombardeerd dus?
Maar wat zegt ie dan over gister? Of heb je hem daar nog niet over gesproken?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik weet nog niet alles. maar hij zegt dat ie een klootzak isquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar wat zegt ie dan over gister? Of heb je hem daar nog niet over gesproken?
"Al het begin is moeilijk"quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
half. ik hoorde net van een ander dat ie met haar mee naar huis is gegaan. Ik zit huilend op mijn bed. Fuck ik bak echt helemaal niks van relaties he?
Oh, dat is zichzelf in de slachtofferrol stoppenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik weet nog niet alles. maar hij zegt dat ie een klootzak is
ja...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is zichzelf in de slachtofferrol stoppen
Niet intrappen dus. Ook niet over 2 weken.quote:
Heb je het over hem of over het algemeen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gewoon maar meteen opgeven? dan kom ik ook nooit ergens
Dat dus, daar kun je echt niks mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is zichzelf in de slachtofferrol stoppen
Jawel...negeren en afsluiten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat dus, daar kun je echt niks mee.
Ik bedoel, als je in gesprek bent. Heb ook het idee dat het vaak gezegd wordt zo van: ik ben een klootzak... en daarmee goedpraten dat je een klootzak blijft en het dus gewoon nog een keer doet.quote:
Eensquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je in gesprek bent. Heb ook het idee dat het vaak gezegd wordt zo van: ik ben een klootzak... en daarmee goedpraten dat je een klootzak blijft en het dus gewoon nog een keer doet.
Maar inderdaad, beter maak je de keus dan voor hem.
Algemeen. En hem.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het over hem of over het algemeen?
Gewoon zichzelf indekken inderdaad, "ik kan er niets aan doen want ik ben nou eenmaal zo".quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je in gesprek bent. Heb ook het idee dat het vaak gezegd wordt zo van: ik ben een klootzak... en daarmee goedpraten dat je een klootzak blijft en het dus gewoon nog een keer doet.
quote:Maar inderdaad, beter maak je de keus dan voor hem.
Dat, of het in ieder geval naar hem toe zo laten lijken.quote:
Precies dat dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gewoon zichzelf indekken inderdaad, "ik kan er niets aan doen want ik ben nou eenmaal zo".
Hem: jaquote:
Ik zeg niet dat ze zichzelf niet moet zijn maar sommige mensen kunnen zichzelf ergens instorten op een manier die voor een ander in eerste instantie leuk is maar na een tijdje niet meer. Daar kun je dan wat aan doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:38 schreef LadyBlack het volgende:
Sorry, maar als je iemand leuk vindt, en hij zegt jou ook leuk te vinden, dan moet je jezelf kunnen zijn vind ik. Dus dat ben ik niet met je eens Nem.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
Wel met het stuk waar PS zich af kan vragen waarom ze op dit soort types valt.
Er bestaan echt veel leukere jongens dan dat, en die zijn vast ook wel in Galesburg
Juist..onbetrouwbaar persoon.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:51 schreef Soempie het volgende:
En dan zit je dus weer in dezelfde situatie. Iemand die geen keus kan maken en hoop blijft geven. Dan is het erg moeilijk om zelf de knoop door te hakken, want stel dat hij wel voor jou kiest, uiteindelijk? pffff.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Zaterdagavond, PS, ga wat leuks doen met een vriendin en zet "relaties" gewoon even uit je hoofd
Yup. Wéér één die probeert van twee walletjes te proeven/eten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een twijfelkont is nog tot daar aan toe. Dit is gewoon een regelrechte klootzak.
Ja, inderdaad. Maar twijfelkonten vind ik sowieso ook vermoeiend.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een twijfelkont is nog tot daar aan toe. Dit is gewoon een regelrechte klootzak.
En wiebelkonten?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar twijfelkonten vind ik sowieso ook vermoeiend.
Breek me de bek niet open..quote:
Kwam bij mij ook ineens, echt een wtf-momentjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja..opeens een lemmingtopic in MyAT..een lemming waarvan ik me helemaal niet kan herinneren die ooit gemaakt te hebben
Ik wil mijn vriendin niet naakt zien!
Ik las die TT en ik dacht: welke flapdrol wil zijn eigen vriendin nou niet naakt zienquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kwam bij mij ook ineens, echt een wtf-momentje
Mooi moment om te testen of je echt in je broek pist als je je vinger of teen in een teiltje water hangt wanneer je slaapt...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:25 schreef iamredleader het volgende:
Tinu komt zo thuis van een dagje met haar collega's uit, ben heel erg benieuwd wat ze voor leuks hebben gedaan! Het was een verrassings-uitje
Intussen ligt Jair prinsheerlijk te slapen met 1 voetje onder de deken vandaan
Zo lang die maar in -> OUD komen te staan, vind ik het best.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Sinds we zijn verhuisd is Jair heel goed met zijn zindelijkheid, hij draagt geen luier meer, kan zelf naar de wc, gaat ook 's-nachts en kan ook even ophouden als we onderweg zijn en niet terstond een wc beschikbaar is
Allemaal heel handig, nu kan ik niet wachten op de eerste posts van Soempie en Wiebel over hoe erg de luiers van hun baby stinken
Ach, paar weekjes wachten en je kunt zelf weer aan de bak.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Sinds we zijn verhuisd is Jair heel goed met zijn zindelijkheid, hij draagt geen luier meer, kan zelf naar de wc, gaat ook 's-nachts en kan ook even ophouden als we onderweg zijn en niet terstond een wc beschikbaar is
Allemaal heel handig, nu kan ik niet wachten op de eerste posts van Soempie en Wiebel over hoe erg de luiers van hun baby stinken
En dan boos wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mooi moment om te testen of je echt in je broek pist als je je vinger of teen in een teiltje water hangt wanneer je slaapt...
Ik heb er geen. Ook geen echte baan trouwens. Heb net zoals Diaan het idee, dat het vooral van toepassing is in het arbeidsgebeuren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even iets compleet anders. Ik lees en post regelmatig in WGR en ik krijg af en toe de indruk dat iedereen daar zo'n beetje een rechtsbijstandsverzekering heeft.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb er geen. Ook geen echte baan trouwens. Heb net zoals Diaan het idee, dat het vooral van toepassing is in het arbeidsgebeuren.
Wel een WA-, inboedel- en uitvaartverzekering.
Wg, wat was je eerste productreview dan?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:40 schreef Whiteguy het volgende:
Productreview van de dag:
[ afbeelding ]
Domper. Lays versie is beter.
Nou, maak daar maar 4-5 maanden van!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ach, paar weekjes wachten en je kunt zelf weer aan de bak.
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-conrad-murray.htmlquote:De groep, die zichzelf de Michael Jackson Cummunity noemt, houdt Murray verantwoordelijk voor de emotionele schade die ze hebben geleden als gevolg van de dood van de popster. De zaak dient op 11 april in Orleans
Ach, meisje toch! Je moet jezelf blijven zoals LB zegt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik lees net wat nem schrijf en moet alweer helemaal huilen. ja misschien ligt het ook wel aan mij. ik zal beter opletten. ik had nog wel zo mijn best gedaan
Nee, ik zeg dat je bij jezelf na moet gaan of het zou kunnen dat het zo is. Zoiets is vaak een onbewuste karaktertrek. Letten op iets wat niet bestaat, is natuurlijk onzinnigquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik lees net wat nem schrijf en moet alweer helemaal huilen. ja misschien ligt het ook wel aan mij. ik zal beter opletten. ik had nog wel zo mijn best gedaan
En soms moet je jezelf leren kennen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:13 schreef wyccie het volgende:
Ach, meisje toch! Je moet jezelf blijven zoals LB zegt.
Of andersom. En dat was eigenlijk wat ik opperde.quote:Aan de andere kant is het ook geen bullshit wat Nem zegt. Voordat je met iemand bent, ben je misschien nog wat voorzichtiger, afstandelijker. En eenmaal in een relatie ben je dan misschien helemaal hoteldebotel en gedraag je je anders.
Dat is altijd het lastige met dit soort dingen. Hoe verander je je voorkeur/gevoel? Niet.quote:Maar ik denk niet dat dat bij jou het geval is, want al die klootzakken pappen telkens aan met een ander. Het zijn gewoon de verkeerde types waar je op valt.
Tsja, wat je daar mee moet.... op kerels vallen die je eigenlijk niet leuk vindt is ook zo lastig.
Dat vind ik toch zó'n kaknummer! Die track is voor mij ook altijd verbonden aan deze documentaire, die laat zien dat vrouwen zeer vervelend gaan doen door cola lightquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:17 schreef wyccie het volgende:
Misschien kan dit je een beetje opbeuren?
Yup..en daarom moet PS het nog lááááng niet opgevenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:21 schreef wyccie het volgende:
Het verandert met de tijd. Of je intuïtie verbetert.
Die nieuwste dan? Met die Thunderbirdachtige popjes? Dan ze gaan vertellen hoe hun dag wasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zó'n kaknummer! Die track is voor mij ook altijd verbonden aan deze documentaire, die laat zien dat vrouwen zeer vervelend gaan doen door cola light
Ik denk eigenlijk dat het een allergische reactie is ofzo...quote:
Die is ook stom. 'Mijn dag was slechter dan de jouwe, want oh my god, het was totally awkward, you know! Daarom heb ik meer recht op de cola!' In plaats van dat spul nou gewoon te delen, iets anders te nemen of extra cola halen/laten bezorgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die nieuwste dan? Met die Thunderbirdachtige popjes? Dan ze gaan vertellen hoe hun dag was
Oh, daar kende ik het nummer dus van! Verschrikkelijke reclame inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat vind ik toch zó'n kaknummer! Die track is voor mij ook altijd verbonden aan deze documentaire, die laat zien dat vrouwen zeer vervelend gaan doen door cola light
Dermografie.quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, daar kende ik het nummer dus van! Verschrikkelijke reclame inderdaad.
Nu heb je het ook een beetje voor mij verpest.
Freakyquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:28 schreef wyccie het volgende:
Dermografie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dermografie
Heb ik ook een tijdje last van gehad (niet zo mooi scherp helaas). En verschrikkelijke jeuk.
Max. 1 per dag, dank je wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Graag gedaan. Kan ik nog meer goede herinneringen voor je verpesten?
Dus over een half uur mag ik weerquote:
Schijt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dus over een half uur mag ik weer. Was er een tv-serie die je vroeger echt heel tof vond?
Dan kan ik dit dus veilig plaatsenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Schijt.
Ik vind verder alles heel stom.
Toevalquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:40 schreef wyccie het volgende:
Oh, ja. Heb net nog terug zitten lezen.
Je hebt een tomatencraving?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Whiteguy op 08-01-2012 00:23:56 ]
The usual? Het is weer koek en ei en je hebt hem vergeven?quote:
jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:17 schreef wyccie het volgende:
Misschien kan dit je een beetje opbeuren?
Exit!quote:Op zondag 8 januari 2012 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
The usual: I am so sorry, it happened in the moment bla bla bla.
quote:Ik heb niet staan schreeuwen ofzo. Maar ik heb hem ook niet vergeven.
quote:
Wie benadert wie eigenlijk als het om vriendjes gaat? Zij jou of jij hun?quote:
Verschilt eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie benadert wie eigenlijk als het om vriendjes gaat? Zij jou of jij hun?
Jaquote:Op zondag 8 januari 2012 01:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PreciesIk had je algewaarschuwd!
...die.zijn.eng...quote:Op zondag 8 januari 2012 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens, wil iemand even deze ouders even uit hun ouderlijke macht ontheffen?
http://www.vkmag.com/maga(...)honey_boo_boo_child/
Het monster in kwestie zegt zelf ook nog "beauty is boring, I don't want to do this"
En dan het oppermonster. Totaal goor mens(redneck) die haar eigen fantasieen uitleeft via haar dochter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |