quote:“...een vrouw die een abortus heeft ondergaan geeft een man een absolute licentie - zonder beperkingen - om haar lichaam te misbruiken omdat ze een zonde heeft begaan op een manier alsof ze op die zonde recht had...”
My wifi is over the oceanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Wifi wifi wifi wifi met romana op de bifi
Idioot.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
Opperpedo Aartsbisschop van Granada, Javier Martinez, vindt het volgende:
[..]
Absoluut. Dit geeft dadelijk een vrijbrief aan één of andere kutmongool die een vrouw gaat volgen vanaf de abortuskliniek met alle gevolgen van dien.quote:
bosmongoolquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
Opperpedo Aartsbisschop van Granada, Javier Martinez, vindt het volgende:
[..]
ga jij eens persenquote:
8? Ik vind 1 wel genoeg.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wordt echt woest geil als ik een octopus zie, jullie niet?
Dat schiet niet op zo he...dat vrouwencondoom moet wel naar binnen, niet in d'r hand.quote:
Ze hebben er af en toe wel markante koppen voor uitgezocht zegquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
8? Ik vind 1 wel genoeg.
Ook leuk trouwens: http://www.onehundredone.dk/women.html
Praat jij eens wat vriendelijker richting Soempiequote:
sorryquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Praat jij eens wat vriendelijker richting Soempie
Die komt er niet uit. Ik denk dat ik handig gebruik kan maken van die zuignappen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sorryze luisterde ook nog selcht, komt er opeens een octopus uit
Octopompquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die komt er niet uit. Ik denk dat ik handig gebruik kan maken van die zuignappen.
Viel mij ook op, dacht bij een paar toch echt dat er wat mankeerde aan hun DNA.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze hebben er af en toe wel markante koppen voor uitgezocht zeg
Mja, ik heb inderdaad even getwijfeld over het juiste eufemismequote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Viel mij ook op, dacht bij een paar toch echt dat er wat mankeerde aan hun DNA.
Het viel me juist op dat er niet veel knappe mensen bij staan. In feite hebben veel mensen die je op straat ziet dus make-up op en zijn helemaal niet zo knap. Of Deense vrouwen zijn lelijker dan de gemiddelde Nederlandse vrouwen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:39 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat als je op straat om je heen kijkt het niet veel scheelt van die foto's.
Datquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:43 schreef wyccie het volgende:
Deense vrouwen zijn lelijker dan de gemiddelde Nederlandse vrouwen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik Deense vrouwen lelijker dan Nederlandse vind, dit in tegenstelling tot Engelse vrouwen.
Mugshots.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:58 schreef Soempie het volgende:
Als ik foto's zie van vrienden in hun paspoort denk ik ook altijd: daar lijk je helemaal niet op.Juist omdat alle uitdrukking dan verdwenen is..
De vrouwen die ik er gezien hebben zeker nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:43 schreef wyccie het volgende:
Of Deense vrouwen zijn lelijker dan de gemiddelde Nederlandse vrouwen.
Dat is in dit geval niet van toepassing dus je hoeft van mij het risico niet te lopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:05 schreef wyccie het volgende:
Ik kan er één uit een lab stelen als er mensenlevens op het spel staan.
Huh, wat zei hij nu dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De reden datme gister negeerde... hij was met het meisje tussen wie en mij hij een paar weken geleden koos. Mij. dacht ik.
eerst nog beweren dat zijn beltegoed op was.
ja dat hij het allemaal zo moeilijk had met de keus.en dat het niet op was maar dat ie nog 2 minuten over had ofzo. maar toch maar wachtte tot de volgende ochtend met terug smsenquote:
Geen idee. Ik zal eens informeren. Wat heb je nog meer nodig?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is in dit geval niet van toepassing dus je hoeft van mij het risico niet te lopen.
Wat doen ze eigenlijk met oude aparatuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |