Ik ruik 'm hier!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Hier staat een cake in de oven!!
Legalize it!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Het ruikt heel sterk!
Is het zweetvoetencake?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Het ruikt heel sterk!
Dat kan ik nog niet maken. Wel erg lekker! Maar ook machtig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
arretjescake hoeft toch niet in de oven?
Tuurlijk kun je datquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet maken. Wel erg lekker! Maar ook machtig.
Nou, dan kan ik ook wel gaan slapen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:01 schreef Soempie het volgende:
Oehhh, lekker, Cake. Speciale gelegenheid, Diaan?
Ik denk dat we wel over kunnen op de orde van de dag. Die baby komt niet.Oma's bellen ook al niet meer.
dat kan iedereen makenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet maken. Wel erg lekker! Maar ook machtig.
quote:
zelfs jijquote:
Ik weet precies welke pomp dat is, woonde er tegenoverquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wil je duur tanken, ga dan naar Alkmaar
18 euro verschil tussen duurste en goedkoopste pomp![]()
Flinke prijsverschillen voor volle tank
Wauw!quote:
Nee zomaar. Zou ik ooit nog een keertje doen voor Peace. Ik lust het zelf niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:01 schreef Soempie het volgende:
Oehhh, lekker, Cake. Speciale gelegenheid, Diaan?
Ik denk dat we wel over kunnen op de orde van de dag. Die baby komt niet.Oma's bellen ook al niet meer.
Die eet ik ook niet graag... maar als ik dan toch cake eet, dan die van de supermarkt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vind supermarktcake juist niet lekker, verder is cake een reden op zich.
Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik doe roomboter altijd ín de cake![]()
Slagroom mag er wel op, liefst met aardbeien erbij
Trustenquote:
Ik heb het expres niet gekocht, ben goed losgegaan met sint en kerst dus het mag even wat minder. Maar thnxquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kom straks naar Tilburg, moet ik meenemen?
Ik ben net weer bijna op mn gewicht van voor de feestdagen. Ik heb echt veel gesnoept en oliebollen gegeten. Nu op dat gewicht komen en dan eronder. Bij voorkeur zo'n 5 kg.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb het expres niet gekocht, ben goed losgegaan met sint en kerst dus het mag even wat minder. Maar thnx
Over een kilo of 4/ 5 mag ik weer bakken van mezelf.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik krijg ineens een heel ander beeld bij nieuwjaarsrolletjes
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zaterdag 07-01 om 04:45.
Meisje. 3621 gram.
Blij dat ik niet meedoe, niets te winnen voor mij als vega...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:37 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb het pouletje niet gewonnen zie ik?
[..]
Iemand nog tips voor een aan te maken SSID op mijn nieuwe router?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:42 schreef Soempie het volgende:
Ik vind de meeste van die smaakjes niet lekker.![]()
Diaan, hoe kun je nou geen zelfgebakken cake lusten en wel supermarktcake.![]()
Was daar een tijdje geleden niet een heel topic over? Zaten best leuke tussen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Iemand nog tips voor een aan te maken SSID op mijn nieuwe router?
Deze is iig niet van toepassing:
[ afbeelding ]
Bij mij in de buurt heb je iemand die "AIVD Confidential Area" als SSID heeft, de eerste keer dat ik die las was ik toch wel even in een James Bond sfeertje.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Iemand nog tips voor een aan te maken SSID op mijn nieuwe router?
Deze is iig niet van toepassing:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |