Ik ruik 'm hier!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Hier staat een cake in de oven!!
Legalize it!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Het ruikt heel sterk!
Is het zweetvoetencake?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Het ruikt heel sterk!
Dat kan ik nog niet maken. Wel erg lekker! Maar ook machtig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
arretjescake hoeft toch niet in de oven?
Tuurlijk kun je datquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet maken. Wel erg lekker! Maar ook machtig.
Nou, dan kan ik ook wel gaan slapen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:01 schreef Soempie het volgende:
Oehhh, lekker, Cake. Speciale gelegenheid, Diaan?
Ik denk dat we wel over kunnen op de orde van de dag. Die baby komt niet.Oma's bellen ook al niet meer.
dat kan iedereen makenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet maken. Wel erg lekker! Maar ook machtig.
quote:
zelfs jijquote:
Ik weet precies welke pomp dat is, woonde er tegenoverquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wil je duur tanken, ga dan naar Alkmaar
18 euro verschil tussen duurste en goedkoopste pomp![]()
Flinke prijsverschillen voor volle tank
Wauw!quote:
Nee zomaar. Zou ik ooit nog een keertje doen voor Peace. Ik lust het zelf niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:01 schreef Soempie het volgende:
Oehhh, lekker, Cake. Speciale gelegenheid, Diaan?
Ik denk dat we wel over kunnen op de orde van de dag. Die baby komt niet.Oma's bellen ook al niet meer.
Die eet ik ook niet graag... maar als ik dan toch cake eet, dan die van de supermarkt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vind supermarktcake juist niet lekker, verder is cake een reden op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |