Ja maar... ja maar.... het is toch perziken?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*ril*
Perzikken op siroop
Perzikken
Perzikken in warme taart:
Ja, helemaalquote:Op zondag 8 januari 2012 18:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar.... het is toch perziken?
Ah dan ben ik toch niet gekquote:
Het één sluit het ander niet uitquote:
Ook net gezien, wel mooie docu...quote:Op zondag 8 januari 2012 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist een docu over de vader van Marga van Praag op TV. Die was in 1991 overleden en had op het laatst besloten dat 'ie toch graag een Joodse begrafenis wilde hebben. Toen hebben ze uitgezocht of dat kon. Maar hij had zich 50 jaar daarvoor ofzo al uit de Joodse gemeenschap uitgeschreven.
Dus het kon wel, maar dan moest 'ie even 40.000 aan achterstallig lidmaatschap ophoesten
Ja he?quote:
Volgens de OP ben ik nog steeds geen koninginquote:Op zondag 8 januari 2012 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit
Nog nieuwe ontwikkelingen in het koninginnendrama?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb wel voor kerst van mijn duitse vriendin hier dit grekgen, na het al heeel lang gehad te willen hebben:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Maar dat was de vraag ook nietquote:Op zondag 8 januari 2012 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens de OP ben ik nog steeds geen koningin
De Joodse rituelen zijn soms wat extreem, niet alleen als het om begrafenissen e.d. gaat...quote:Op zondag 8 januari 2012 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja he?
Ik vond het alleen zo absurd dan er zo geredeneerd kan worden.
En op Facebook geef je geen antwoord...quote:Op zondag 8 januari 2012 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens de OP ben ik nog steeds geen koningin
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb wel voor kerst van mijn duitse vriendin hier dit grekgen, na het al heeel lang gehad te willen hebben:
[ afbeelding ]Hier eens een bezoekje aan brengen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
mijn grote droomquote:Op zondag 8 januari 2012 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier eens een bezoekje aan brengen?
Prima hoor. Vanmiddag eerst in slaap gesukkeld in bad. Toen het water bijna koud was ben ik verplaatst naar bed.quote:
Heb je al geprobeerd de kookwekker te zetten? Duurt wel lang zoquote:Op zondag 8 januari 2012 18:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima hoor. Vanmiddag eerst in slaap gesukkeld in bad. Toen het water bijna koud was ben ik verplaatst naar bed.Straks series kijken en dan hopen dat ik vannacht nog kan slapen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd de kookwekker te zetten? Duurt wel lang zo
die dingen worden eigenlijk altijd gebruikt tot ze overleden zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
Er is zeker niemand die ergens een goedkope tweedehands magneetroerder op de kop kan tikken he?
Ja daar was ik al bang voorquote:Op zondag 8 januari 2012 19:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die dingen worden eigenlijk altijd gebruikt tot ze overleden zijn
Volgens mij ook. Maarja, overmacht. Niemand had gerekend op traag zaad.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen de weddenschap ook verloren, of niet.
Ik wed dat het harder loopt dan jij!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Maarja, overmacht. Niemand had gerekend op traag zaad.
Hooguit vakerquote:Op zondag 8 januari 2012 19:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik wed dat het harder loopt dan jij!
De erlemeyer zelf draaien ipv een vlo? Dat is wel wat apartquote:Op zondag 8 januari 2012 19:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien is het handiger iets met een excentrisch draaiende as te zoeken en daar je erlemeyer op te klemmen.
Nou, in ieder geval met een motor erin...maar als ik een motor heb, dan kan ik ook een draaitafeltje maken, wat gemakkelijkers is.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kabinet met 2 excentrisch draaiende schudplateaus, zit alleen te denken hoe je zelf zoiets kan maken.
Ik heb niet verloren, want ik heb nog niet meegedaan. Als je nou laat weten wanneer de weeën beginnen plaats ik dan een gok en kan ik met de eer gaan strijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen de weddenschap ook verloren, of niet.
Top Gear weet datquote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kabinet met 2 excentrisch draaiende schudplateaus, zit alleen te denken hoe je zelf zoiets kan maken.
ziet er wel eenvoudig uit. Computerventilator, wat hout en een paar magneten hoeven ook niet al te duur te zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval met een motor erin...maar als ik een motor heb, dan kan ik ook een draaitafeltje maken, wat gemakkelijkers is.
Instelbaar weerstandje ertussen of een lager voltage selecteren en het moet wel lukken. Waarom mag het toerental eigenlijk niet te hoog zijn?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je wel serieus het toerental van die fan naar beneden kunnen brengen
Ik heb nog een regelbare fan controller liggen die je tussen een computerventilator kan pluggen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)uijnmeijer-overledenquote:Moordenaar Kerwin Duinmeijer overleden
Nico Bodemeijer, de man die in 1983 Kerwin Duinmeijer doodstak, is overleden.
Hij pleegde afgelopen week zelfmoord. Dat bevestigen diverse bronnen aan AT5.
Dat moet met voltage wel te regelen zijn denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Computerfan heeft wel een belachelijk klein koppel. Iets voortdrijven significant zwaarder dan een fan kan de motor doorbranden. Kun je beter een motor uit een cdromspeler pakken - zelfde voltages, veel meer koppel. Ik heb er nog wel een paarquote:Op zondag 8 januari 2012 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet met voltage wel te regelen zijn denk ik.
Wel een gaar filmpje trouwens. Althans, het voorbeeldglas
Neem dan gewoon een willekeurig DOORZICHTIG glas waar je kan zien wat er gebeurt
Ik vind het geen gek idee eigenlijk.
Kan je Nem dan ook gelijk aan een magneet uit een harde schijf helpen?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:26 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Computerfan heeft wel een belachelijk klein koppel. Iets voortdrijven significant zwaarder dan een fan kan de motor doorbranden. Kun je beter een motor uit een cdromspeler pakken - zelfde voltages, veel meer koppel. Ik heb er nog wel een paar.
Is ook zeker een optiequote:Op zondag 8 januari 2012 20:26 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Computerfan heeft wel een belachelijk klein koppel. Iets voortdrijven significant zwaarder dan een fan kan de motor doorbranden. Kun je beter een motor uit een cdromspeler pakken - zelfde voltages, veel meer koppel. Ik heb er nog wel een paar.
Daar hebben die cdrom motoren geen last van.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
let er wel op dat de door jou gewenste toerentallen laag liggen en dat bij lang draaien de motor niet te warm wordt, anders gezegd, heeft de fan voldoende vermogen en koelvermogen bij lage snelheden
Ja hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je Nem dan ook gelijk aan een magneet uit een harde schijf helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |