...die.zijn.eng...quote:Op zondag 8 januari 2012 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens, wil iemand even deze ouders even uit hun ouderlijke macht ontheffen?
http://www.vkmag.com/maga(...)honey_boo_boo_child/
Het monster in kwestie zegt zelf ook nog "beauty is boring, I don't want to do this"
En dan het oppermonster. Totaal goor mens(redneck) die haar eigen fantasieen uitleeft via haar dochter
Geen kaknummer, gewoon een kutnummer.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zó'n kaknummer! Die track is voor mij ook altijd verbonden aan deze documentaire, die laat zien dat vrouwen zeer vervelend gaan doen door cola light
En is misschien juist dat het probleem? Daar maken "foute" jongens dan maar al te graag misbruik vanquote:Op zondag 8 januari 2012 00:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik bene cht niet heel dominant of aanwezig in relaties. integendeel. Anders dan wat veel mensen verwachten cijfer ik mezelf weg. Of laat over me heen lopen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 10:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hou me meestal aan de zondagskater. Wat ook rust inhoudt.
Nee, maar op zondag kluste ik eigenlijk nooit, meestal moest ik voetballen of had ik wel iets anders verzonnen.quote:
Het rommelt de laatste dag, 1,5 dag nog wat in mijn keel. Dus bijna over. Kan me niet herinneren dat ik zo'n lange periode ziek ben geweest.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je? Alweer beter? Ik kreeg mee dat je achter elkaar ziek was/bleef...
Ooh zo, ja ik dacht ook al. Dit past beter bij het plaatje dat ik van je hebquote:Op zondag 8 januari 2012 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar op zondag kluste ik eigenlijk nooit, meestal moest ik voetballen of had ik wel iets anders verzonnen.
Ik krijg de indruk dat er nieuwe variaties van virussen rondwaren ofzo; mijn vriend is ook genadeloos aan de beurt steeds dit jaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het rommelt de laatste dag, 1,5 dag nog wat in mijn keel. Dus bijna over. Kan me niet herinneren dat ik zo'n lange periode ziek ben geweest.
Gelukkig, dan klopt dat plaatje vrij aardig denk ikquote:Op zondag 8 januari 2012 10:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ooh zo, ja ik dacht ook al. Dit past beter bij het plaatje dat ik van je heb
Ja eerst een soort keelpijn, toen buikgriep en daarna verkouden+keelpijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg de indruk dat er nieuwe variaties van virussen rondwaren ofzo; mijn vriend is ook genadeloos aan de beurt steeds dit jaar.
En dat denk ik ook.quote:Of jullie hebben een bijzonder lage weerstand allebei
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Leuke bijkomstigheid van de trap in de woonkamer...zelfs de badkamer en slaapkamer ruiken naar de croissantjes die net uit de oven kwamen
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Leuke bijkomstigheid van de trap in de woonkamer...zelfs de badkamer en slaapkamer ruiken naar de croissantjes die net uit de oven kwamen
Nice...quote:Op zondag 8 januari 2012 11:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Ha, zelf nog het plan gehad een appeltaart te bakken maar wist eigenlijk niet of er nu goudreinetten zijn?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:09 schreef TradeMarkie het volgende:
En deze kwam gister uit de oven
[ afbeelding ]
* raapt kaak op van de vloer en veegt het kwijl van de kinquote:Op zondag 8 januari 2012 11:09 schreef TradeMarkie het volgende:
En deze kwam gister uit de oven
[ afbeelding ]
Volgende keer gaan er gewoon weer perziken doorheen, want lekkerquote:Op zondag 8 januari 2012 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ha, zelf nog het plan gehad een appeltaart te bakken maar wist eigenlijk niet of er nu goudreinetten zijn?
Op die vieze rozijnen na ziet het er goed uit
Altijd in de winter, en in de supermarkt het hele jaar door...quote:Op zondag 8 januari 2012 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wist eigenlijk niet of er nu goudreinetten zijn?
*ril*quote:Op zondag 8 januari 2012 11:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Volgende keer gaan er gewoon weer perziken doorheen, want lekker
1) van het potje?quote:En er zit iets teveel kaneel doormaar dat is niet mijn schuld
Had jij niet iets in het algemeen tegen warm fruit?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*ril*
Perzikken op siroop
Perzikken
Perzikken in warme taart:
1000% eensquote:Op zondag 8 januari 2012 11:25 schreef TradeMarkie het volgende:
vooral ananas, hoe warmer hoe viezer.
150% mee oneens. Hoe kouder, hoe beterquote:En dat is koud al niet te harden
Pciesquote:Op zondag 8 januari 2012 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had jij niet iets in het algemeen tegen warm fruit?
Fruit niet warm. The end.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oeh, stukje per koerier naar Tilburg Groningen graag
Dus ook geen warme appeltaart?quote:
Nog niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus ook geen warme appeltaart?![]()
Dat is juist het lekkerst, met een grote klodder room.
Nopequote:
Dat kan ook op koude taartquote:Dat is juist het lekkerst, met een grote klodder room.
Truequote:Op zondag 8 januari 2012 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nope
Appeltaart moet een beetje koel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |