Ikke wel...quote:Op zondag 8 januari 2012 11:36 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zag gister op een verjaardag een variant daarvan, roggebrood/kaas/roggebrood/kaas.
Geen idee wat voor kaas het was, een of andere boursinachtig iets.
Maar dat vond ik dan weer niet zo lekker
Ik word er niet enthousiast van, terwijli ik de losse ingredienten erg lekker vind.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga straks een probeerseltje serveren dat ik laatst in een receptenboek vond: plakje ontbijtkoek in vieren snijden en op de 4 blokjes wat blauwe kaas en een marasquinkers doen. Leek me erg lekker
Alleen heb ik geen marasquinkersen kunnen krijgen, dus heb ik gewone... misschien dat ik ze nog even drenk in een borrel
Dat ziet er ongezond lekker uitquote:Op zondag 8 januari 2012 11:46 schreef MadMaster het volgende:
Voor de zoetebekken hier: Sticky Toffee Pudding...
[ afbeelding ]
Mw. MM had het gisteren weer als toetje gemaakt en dat blijft toch wel erg lekker...
Ziet er lekker uit maar daar gaan dadels in toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mw. MM had het gisteren weer als toetje gemaakt en dat blijft toch wel erg lekker...
Yep...quote:Op zondag 8 januari 2012 11:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit maar daar gaan dadels in toch?
Lul! Nu krijg ik spontaan heimwee naar de UK.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben nog een stukje over...quote:Op zondag 8 januari 2012 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lul! Nu krijg ik spontaan heimwee naar de UK.
Denk je dat het wel binnen een wee-k komt?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:29 schreef Soempie het volgende:
Nee hoor. Wel harde buiken en kramp, maar geen weeen.
Geen idee. Ik ben aan het lezen over de risico's bij een inleiding en over risico's bij doorlopen tot en met 42 weken. En dan zie ik het verder dinsdag wel in het ziekenhuis.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Denk je dat het wel binnen een wee-k komt?
quote:
Goed bezig met de voorbereiding dusquote:Op zondag 8 januari 2012 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben aan het lezen over de risico's bij een inleiding en over risico's bij doorlopen tot en met 42 weken. En dan zie ik het verder dinsdag wel in het ziekenhuis.
Kinderen, als we nou met z'n allen heel hard roepen, misschien komt Mini-Soemp dan wel tevoorschijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben aan het lezen over de risico's bij een inleiding en over risico's bij doorlopen tot en met 42 weken. En dan zie ik het verder dinsdag wel in het ziekenhuis.
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kinderen, als we nou met z'n allen heel hard roepen, misschien komt Mini-Soemp dan wel tevoorschijn.
Zullen we met z'n allen even heel hard 'Mini-Soemp, kom maar!!!' roepen???
[ afbeelding ]
Daarvoor hebben we Bart en Cobra...quote:Op zondag 8 januari 2012 13:04 schreef Soempie het volgende:
Is er een manier om al die posts van de afgelopen dagen makkelijk te copy/ pasten en te printen?Voor later.
Ja. Ctrl-C, ctrl-v, ctrl-p.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:04 schreef Soempie het volgende:
Is er een manier om al die posts van de afgelopen dagen makkelijk te copy/ pasten en te printen?Voor later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik denk door gewoon het complete topic te laden ( [AKQ SC #1185] Intriges! ) en dan copy/paste ?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:04 schreef Soempie het volgende:
Of door gewoon op dit knopje te klikken:quote:Op zondag 8 januari 2012 13:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk door gewoon het complete topic te laden ( [AKQ SC #1185] Intriges! ) en dan copy/paste ?
Complete topic krijg je door waar nu bijvoorbeeld 2/50 staat, er 1/301 van te maken in de URL.
Je knopje is stuk werkt.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Of door gewoon op dit knopje te klikken:
[ afbeelding ]
Nietus.quote:
F5quote:
Stond toen ook met dubbel gevoel die foto's te maken, maar daar hadden ze zelf om gevraagd.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:11 schreef Soempie het volgende:
MM, mooie foto's (achteraf mooi, op het moment zelf kijk je er niet zo naar natuurlijk) en gelukkig dat het naar omstandigheden prima gaat.
Nou ja, makkelijk dan toch, hele pagina in één keer opslaanquote:Op zondag 8 januari 2012 13:12 schreef Soempie het volgende:
O, ik snap het al. Ik heb alle posts al op een pagina.
Stuur je ze ook naar de RAF SAR?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:06 schreef MadMaster het volgende:
Onze 'MASH'-ervaring vorige week in Schotland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vader van onze vriend is vrijdag in NL aangekomen en alles gaat naar omstandigheden prima...
Ah, ok.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh, wat?
Ze hebben zelf ook foto's genomen toen ze aan de grond stonden...
Noem je een feestje bij Davinia en PR nu een ramp!?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:01 schreef iamredleader het volgende:
geslaagd bij de Ikea, klerenkast en bankje voor Jair, en een feestje bij DaviniaHR&PhysicsRules voor Aviva's verjaardag overleefd
Jair ligt nu helemaal utgeteld te slapen
Waar zie je mij het woord "ramp" gebruiken?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:03 schreef Cobra4 het volgende:
Noem je een feestje bij Davinia en PR nu een ramp!?
Wat zou je anders moet overleven ipv beleven?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waar zie je mij het woord "ramp" gebruiken?
Een half dozijn+ kids van 0-5 met bijbehorende oudersquote:Op zondag 8 januari 2012 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
Wat zou je anders moet overleven ipv beleven?
Een ramp dus.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een half dozijn+ kids van 0-5 met bijbehorende ouders
Knevelen!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga dan voor de proppen in de mondjes...
Van den Brinkenquote:
Die mogen ze o.... [zonder gebruik van een adblocker had je de rest van deze post kunnen lezen]quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:18 schreef Cobra4 het volgende:
Die mogen ze o.... [zonder gebruik van een adblocker had je de rest van deze post kunnen lezen]
Station Noorderkempen misschien?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die mogen ze o.... [zonder gebruik van een adblocker had je de rest van deze post kunnen lezen]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |