Nietus.quote:
F5quote:
Stond toen ook met dubbel gevoel die foto's te maken, maar daar hadden ze zelf om gevraagd.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:11 schreef Soempie het volgende:
MM, mooie foto's (achteraf mooi, op het moment zelf kijk je er niet zo naar natuurlijk) en gelukkig dat het naar omstandigheden prima gaat.
Nou ja, makkelijk dan toch, hele pagina in één keer opslaanquote:Op zondag 8 januari 2012 13:12 schreef Soempie het volgende:
O, ik snap het al. Ik heb alle posts al op een pagina.
Stuur je ze ook naar de RAF SAR?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:06 schreef MadMaster het volgende:
Onze 'MASH'-ervaring vorige week in Schotland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vader van onze vriend is vrijdag in NL aangekomen en alles gaat naar omstandigheden prima...
Ah, ok.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh, wat?
Ze hebben zelf ook foto's genomen toen ze aan de grond stonden...
Noem je een feestje bij Davinia en PR nu een ramp!?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:01 schreef iamredleader het volgende:
geslaagd bij de Ikea, klerenkast en bankje voor Jair, en een feestje bij DaviniaHR&PhysicsRules voor Aviva's verjaardag overleefd
Jair ligt nu helemaal utgeteld te slapen
Waar zie je mij het woord "ramp" gebruiken?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:03 schreef Cobra4 het volgende:
Noem je een feestje bij Davinia en PR nu een ramp!?
Wat zou je anders moet overleven ipv beleven?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waar zie je mij het woord "ramp" gebruiken?
Een half dozijn+ kids van 0-5 met bijbehorende oudersquote:Op zondag 8 januari 2012 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
Wat zou je anders moet overleven ipv beleven?
Een ramp dus.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een half dozijn+ kids van 0-5 met bijbehorende ouders
Knevelen!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga dan voor de proppen in de mondjes...
Van den Brinkenquote:
Die mogen ze o.... [zonder gebruik van een adblocker had je de rest van deze post kunnen lezen]quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:18 schreef Cobra4 het volgende:
Die mogen ze o.... [zonder gebruik van een adblocker had je de rest van deze post kunnen lezen]
Station Noorderkempen misschien?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die mogen ze o.... [zonder gebruik van een adblocker had je de rest van deze post kunnen lezen]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |