SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
gogosweden - Vbownswow
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Bereton
Delano.888 - Delano888
Audreyoot - Chaoot
Rensie23 - Rens23
BELASTING - basserbasquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 1% gewijzigd door bobbernaut op 06-01-2012 18:50:20 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
kut ttpas nadat ik op verzenden had gedrukt zag ik een grote fout..
Blokjes zijn GEEN rondjes.. >.<Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
wat zou jij dan hebben als TT?quote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
jullie kunnen haten he, maar wat zouden jullie doen als TT?
sws een TT die begint met Waar ...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
wou ik wel, maar ik denk dat mijn ban dan juist langer gaat duren..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou je niet 'Free Bobbernaut' als TT doen?
Met deze TT ook zo!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wou ik wel, maar ik denk dat mijn ban dan juist langer gaat duren..![]()
'Waar blijft de update' ofzo ietsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:33 schreef bobbernaut het volgende:
sws een TT die begint met Waar ...
Niet origineel maar beter dan deze![]()
![]()
TT is verandert hoorquote:(Thanks sting!
)
Nog steeds slechte TTquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
TT is verandert hoor(Thanks sting!
)
![]()
![]()
weet nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoelang is die ban dan?Daarom, niet origineelquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:34 schreef maurisioo het volgende:
[..]
'Waar blijft de update' ofzo iets
Niet origineel maar beter dan dezeen volgens mij is die al eerder als TT geweest..
quote:
Bobbernaut:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie over BobbernautSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al bijna 118 keer keer ofzo, maar die is tenminste niet zo lelijk om de hele tijd tegenaan te kijken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
weet niet
[..]
Daarom, niet origineelen volgens mij is die al eerder als TT geweest..
![]()
![]()
ja las ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:37 schreef MineraalWater het volgende:
Ow en die update komt deze maand nog![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:37 schreef Berend. het volgende:
[..]
''Bobber kan geen TT maken, mwahaha!''![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:36 schreef Berend. het volgende:
Bobbernaut:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie over Bobbernautga hatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe lelijk het is als elk topic met WAAR.... begint.. :\
[Minecraft #119] Events, Events? Events!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:33 schreef bobbernaut het volgende:
sws een TT die begint met Waar ...![]()
hehequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke server is dit, he bobber !?![]()
![]()
kaal...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke server is dit, he bobber !?
wie moest er nou per se disliken..
Ik nietquote:![]()
![]()
...quote:
vraagt niemand zich af hoe ik m zo mooi liet draaien?
Ik mis Earcheese.. :\Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
HA-HA!!!! nee man IRC ofzo nee..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:52 schreef Snorrenbaard het volgende:
Als hij online is, zie jij hem toch niet hoor ;pOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
F8quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
...
vraagt niemand zich af hoe ik m zo mooi liet draaien?![]()
![]()
ook nietquote:
minecraft heeft geen CD..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:00 schreef Snorrenbaard het volgende:
Je had je piel door het gaatje van de CD van minecraft gestoken?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ah ik haal IRC info er uit
Ik kom nog even zeuren over de TT. Wat een schijtTT, mordecaibobbernaut.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Gelukkig maar. Ik vroeg me al af waar jouw reactie bleefquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:38 schreef TJV het volgende:
Ik kom nog even zeuren over de TT. Wat een schijtTT, bobbernaut.![]()
![]()
Mordecai had wel een betere TT dan dit hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:38 schreef TJV het volgende:
Ik kom nog even zeuren over de TT. Wat een schijtTT, mordecaibobbernaut.
(sorry bobber)
![]()
Gelukkig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:38 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik vroeg me al af waar jouw reactie bleefJa maar als ik er geen mordecai bij zou zetten wordt lorrelies weer boos, dus het moest even. sorry.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mordecai had wel een betere TT dan dit hoor
(sorry bobber)
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik heb jou hulp nodig gevleugelde vriend.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:38 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik vroeg me al af waar jouw reactie bleef
Is er voor mcedit een of andere filter die een x aantal ores random ergens neer plaatst?![]()
![]()
naaiers kap is met disliken :\ kom zelf met betere videos?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dit is ook niet heel interessante...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:03 schreef bobbernaut het volgende:
naaiers kap is met disliken :\ kom zelf met betere videos?![]()
ja maar om dan te disliken :\Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb zelf geliked hoor, maar bedenk wel ff, de dislike knop zit er voor mensen die het filmpje "disliken" (niet leuk vinden) dus als veel mensen het filmpje niet leuk vinden krijg je dat. Dus of je moet een beter filmpje maken, of gewoon niet klagen. Je kan de mening van anderen niet veranderen helaas..quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
* tuut-chips liket deze postquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geliked hoor, maar bedenk wel ff, de dislike knop zit er voor mensen die het filmpje "disliken" (niet leuk vinden) dus als veel mensen het filmpje niet leuk vinden krijg je dat. Dus of je moet een beter filmpje maken, of gewoon niet klagen. Je kan de mening van anderen niet veranderen helaas..![]()
Illegale shit man!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Damn, That's some serious business.quote:![]()
Ik heb gedisliked. Gewoon omdat het een kutfilmpje is. Groetjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:03 schreef bobbernaut het volgende:
naaiers kap is met disliken :\ kom zelf met betere videos?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
![]()
Filmpje van het laatste event:
Wel een beetje saai zonder geluid. Maar daar was iets mis mee, dus moest ik het weg laten.![]()
Ojee, in de laatste snapshot:Edit: laat maar, het staat bij Notable bugsquote:* Zombie Pigmen are constantly hostile in the Nether outside of Creative Mode
* Game crashes on startup on some system
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Beide keren als eerste binnen maar helaas het verkeerde knopje de eerste keerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:42 schreef Mender het volgende:
Filmpje van het laatste event:
Wel een beetje saai zonder geluid. Maar daar was iets mis mee, dus moest ik het weg laten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Beide keren als eerste binnen maar helaas het verkeerde knopje de eerste keer
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Nice!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:39 schreef Mender het volgende:
Render update
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=302&zoom=4![]()
Even voor de mensen ten oosten van de spawn: ik wil een weggetje aanleggen vanaf mijn huisje naar de spawn. Is het goed als ik meteen bij iedereen aan die route een afslag bouw?![]()
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=281&zoom=7
Dat is btw een dubieus geval.
Edit: Dat houten ding, met die houten pijl erop...
Suikoden heerst![]()
Wist je dat dat ventje verkleed is en uit de toekomst komt?quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ik verbaas me er elke keer weer over hoe mooi die minecraft wereld eigenlijk isrivieren, woestijn, bos, zee, alles!
en dat met een shitload aan vierkante blokjes
Het is wel steeds hetzelfde. Moeras-zee-berg-bos-moeras-zee-woestijn-toendra-woestijn-berg-bos-zee etc.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:07 schreef gogosweden het volgende:
ik verbaas me er elke keer weer over hoe mooi die minecraft wereld eigenlijk isrivieren, woestijn, bos, zee, alles!
en dat met een shitload aan vierkante blokjesIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Met al dat tering wild grass.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Het is wel steeds hetzelfde. Moeras-zee-berg-bos-moeras-zee-woestijn-toendra-woestijn-berg-bos-zee etc.![]()
Dat moeras is pas lelijk man. :$:$:$:$:$quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Met al dat tering wild grass.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Haha je klinkt als die zweetzweed.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:22 schreef MineraalWater het volgende:
Godverdomme ik zou die victorious wel pakken op nickelodeonIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
PROJECT:
Notre Dame De Paris
Hallo besten mensen van de fok!craft server
gisteren zijn Drumpie en ik begonnen aan een megaproject, het nabouwen van de Notre Dame De Paris in minecraft
Aangezien het een gigantisch priject is, hebben wij onder andere
-Coal
-cobblestone
-gewone stone
-Glass (zowel blocks als panes)
Omdat we dit niet in ons uppie aankunnen hebben wij nodg:
-Mensen die de vloer leggen
-Mensen die de boel verlichten
-mensen die meehelpen de bogengalerij te bouwen
-mensen die materialen verzamelen (*denk hierbij aan coal en cobble,zand en glas)
-mensen die al deze materialen omzetten naar wat wij ndig hebbne (zand naar glas, cobble naat steen, stone naar slabs, glass blocks naar panes etc.)
Als je zin hebt om mee te werken aan dit grootse project,, neem contact op met mij of drumpie![]()
![]()
SWEET!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:39 schreef Mender het volgende:
Render update
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=302&zoom=4Mijn huisje staat er ook op
Hmm... ziet er wel lelijk uit zo.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Dit. Sukk0l.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
PS. Je gebruikt de meme verkeerd.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hieraan wil ik toevoegen dat iedereen die wil meehelpen een schematic kan krijgen van de kerk zodat het bouwen ervan makkelijker is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:56 schreef Flodder450 het volgende:
PROJECT:
Notre Dame De Paris
Hallo besten mensen van de fok!craft server
gisteren zijn Drumpie en ik begonnen aan een megaproject, het nabouwen van de Notre Dame De Paris in minecraft
Aangezien het een gigantisch priject is, hebben wij onder andere
-Coal
-cobblestone
-gewone stone
-Glass (zowel blocks als panes)
Omdat we dit niet in ons uppie aankunnen hebben wij nodg:
-Mensen die de vloer leggen
-Mensen die de boel verlichten
-mensen die meehelpen de bogengalerij te bouwen
-mensen die materialen verzamelen (*denk hierbij aan coal en cobble,zand en glas)
-mensen die al deze materialen omzetten naar wat wij ndig hebbne (zand naar glas, cobble naat steen, stone naar slabs, glass blocks naar panes etc.)
Als je zin hebt om mee te werken aan dit grootse project,, neem contact op met mij of drumpieIf not now, then when.![]()
Van mij!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Van wie is dat huisje met vier rode en drie bruine paddestoelen?
tevens :Fear is the grease of society.![]()
Slechtemorgen trolletjes (en lieve mensen)
ewwww trolls are ugly
en het is veel te fucking vroeg(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
WELKE HAD IK DAN MOETEN HEBBEN?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Fuck yessss.
PS. Je gebruikt de meme verkeerd.
Jij fapt op je moeder dus that ain't sayin' much brah.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Tja, ik zocht er een tijd geleden ook naar, maar niet gevonden. Ik heb gewoon overal een paar ores geplaatst en maar gezegd dat het ontzettend zeldzaam was.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb jou hulp nodig gevleugelde vriend.
Is er voor mcedit een of andere filter die een x aantal ores random ergens neer plaatst?![]()
![]()
Ik heb al een alternatief gevondenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Tja, ik zocht er een tijd geleden ook naar, maar niet gevonden. Ik heb gewoon overal een paar ores geplaatst en maar gezegd dat het ontzettend zeldzaam was.![]()
![]()
lolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geliked hoor, maar bedenk wel ff, de dislike knop zit er voor mensen die het filmpje "disliken" (niet leuk vinden) dus als veel mensen het filmpje niet leuk vinden krijg je dat. Dus of je moet een beter filmpje maken, of gewoon niet klagen. Je kan de mening van anderen niet veranderen helaas..![]()
![]()
ah hoe dan? ben zelf ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb al een alternatief gevonden![]()
![]()
Gewoon een nieuwe chunk gemaakt met precies dezelfde afmeting (flatmap), Toen de chunk gekopieerd en geplakt naar de andere map.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah hoe dan? ben zelf ook wel benieuwd![]()
ja dat zou wel kunnen idd. Ik zocht eigenlijk iets waarmee je zelf kon aangeven hoeveel ores je per chunk wilde hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe chunk gemaakt met precies dezelfde afmeting (flatmap), Toen de chunk gekopieerd en geplakt naar de andere map.![]()
![]()
Ha! Jou moest ik hebben!quote:
Ik bouw vanaf mijn hutjes (te zien op die laatste render) een weggetje naar de spawn. Zal ik onderweg een afslag naar je huisje bouwen?![]()
Ik wil wel meedoenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hieraan wil ik toevoegen dat iedereen die wil meehelpen een schematic kan krijgen van de kerk zodat het bouwen ervan makkelijker is.![]()
Vooral elke keer erover blijven beginnen jullie 2, dat helpt vast.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 06:05 schreef Lorrelies het volgende:
Slechtemorgen trolletjes (en lieve mensen)
ewwww trolls are ugly
en het is veel te fucking vroeg![]()
Zie geen hutje, maar deze paddo's zijn van mij, is en outpost.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ha! Jou moest ik hebben!
Ik bouw vanaf mijn hutjes (te zien op die laatste render) een weggetje naar de spawn. Zal ik onderweg een afslag naar je huisje bouwen?
http://dl.dropbox.com/u/1(...)0&worldZ=-480&zoom=6Fear is the grease of society.![]()
Ditquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Vooral elke keer erover blijven beginnen jullie 2, dat helpt vast.![]()
![]()
Ik zit daar op hetzelfde eiland verder naar het oosten. Een houten huisje aan een waterkant en een dak dat een berg inloopt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:25 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Zie geen hutje, maar deze paddo's zijn van mij, is en outpost.
http://dl.dropbox.com/u/1(...)0&worldZ=-743&zoom=5
http://dl.dropbox.com/u/1(...)0&worldZ=-737&zoom=5
Een paintje voor de duidelijkheid: rode lijntje is was er al is/sowieso nog gaat komen, het gele lijntje is de voorgestelde afslag. Het weggetje gaat cobble worden, misschien later nog iets anders. Ik ga onderweg kleine hutjes bouwen voor voorraden enzo, toegankelijk voor mensen die die kant op wonen.
[ Bericht 8% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 07-01-2012 13:41:51 ]![]()
Fijn, met de nieuwste update kan ik niet meer inloggen op de server. Met de vorige weekupdates kon dat nog wel.![]()
![]()
Kon je wel nagaan tbh.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:58 schreef maurisioo het volgende:
Fijn, met de nieuwste update kan ik niet meer inloggen op de server. Met de vorige weekupdates kon dat nog wel.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Maak eerst city project 1 af!
Wow lekker dan, sterkte :/quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:28 schreef gogosweden het volgende:
ik ga nu 24 uur treinen jwz, tot morgen enzo(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Maak het dan af..
Anders gaan mensen mats van die kerk jatten..
Is goed, ga daar wel en huisje bouwen en dan de weg aanleggen enzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zit daar op hetzelfde eiland verder naar het oosten. Een houten huisje aan een waterkant en een dak dat een berg inloopt.
http://dl.dropbox.com/u/1(...)0&worldZ=-737&zoom=5
[ afbeelding ]
Een paintje voor de duidelijkheid: rode lijntje is was er al is/sowieso nog gaat komen, het gele lijntje is de voorgestelde afslag. Het weggetje gaat cobble worden, misschien later nog iets anders. Ik ga onderweg kleine hutjes bouwen voor voorraden enzo, toegankelijk voor mensen die die kant op wonen.Fear is the grease of society.![]()
____━━____┓━╭━━━━╮
____━━____┗┓|::::::^━━^
____━━____━┗|:::::|。◕‿‿◕。|
____━━____━━╰O-O----O-O
Omg
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:28 schreef gogosweden het volgende:
ik ga nu 24 uur treinen jwz, tot morgen enzo![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:57 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Heb een winkeltje waar ik lego en sluban verkoop![]()
![]()
![]()
^ dit dus!!quote:
Lachequote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:57 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Heb een winkeltje waar ik lego en sluban verkoopOok echt die twee dingen samen
![]()
"Wilt u dan echt Lego of die neppe namaak troep?" XD(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Die neppe namaak troep geeft me wel de omzetquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:01 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
LacheOok echt die twee dingen samen
![]()
"Wilt u dan echt Lego of die neppe namaak troep?" XDLego heeft vrijwel geen marge en mensen willen niet veel geld spenderen aan andermans kinderen
Dus voor feestjes/communies e.d. wordt Sluban kado gedaan
![]()
![]()
Echt, lego heeft toch ook een heleboel van die kleine doosjes van 10-20 euro?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:02 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Die neppe namaak troep geeft me wel de omzetLego heeft vrijwel geen marge en mensen willen niet veel geld spenderen aan andermans kinderen
Dus voor feestjes/communies e.d. wordt Sluban kado gedaan
![]()
Ja maar daar verdien ik bijna nix opquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Echt, lego heeft toch ook een heleboel van die kleine doosjes van 10-20 euro?En waarom een klein doosje kado doen als je voor datzelfde bedrag een heel politiebureau van Sluban kan kopen. Die kinderen boeit toch alleen de grootte van de doos
![]()
![]()
Scheelt dat zo veelquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:06 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja maar daar verdien ik bijna nix opEn waarom een klein doosje kado doen als je voor datzelfde bedrag een heel politiebureau van Sluban kan kopen. Die kinderen boeit toch alleen de grootte van de doos
wist ik dat vroeger maar
![]()
Was dat er vroeger wel?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Scheelt dat zo veelwist ik dat vroeger maar
![]()
![]()
Ja is 60% goedkoperquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Scheelt dat zo veelwist ik dat vroeger maar
Kwaliteit is wel B merk maar vooral voor de niet-verzamelaars die gewoon leuk ermee willen spelen is dat prima.
![]()
Sluban is gewelddadige lego!
Ging eens kijken wat het is, krijg ineens allemaal lego/goedkopeblokjes/speelgoed adds.Fear is the grease of society.![]()
Ja ze hebben idd sets van het leger, dat heeft lego niet vanwege ethische overwegingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:22 schreef vogelkooi het volgende:
Sluban is gewelddadige lego!
Ging eens kijken wat het is, krijg ineens allemaal lego/goedkopeblokjes/speelgoed adds.![]()
Met zo'n winkeltje zul je niet zo veel mee verdienen gok ik, of zit ik nu verkeerd?If not now, then when.![]()
Het lijkt me wel heel gespecialiseerdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Met zo'n winkeltje zul je niet zo veel mee verdienen gok ik, of zit ik nu verkeerd?![]()
![]()
zolang je er "plezier" van hebt is t niet erg toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:30 schreef Audreyoot het volgende:
Ja ik werk 60 uur per week. Ik verdien iets boven modaal ermee. Ben ook pas anderhalfjaar bezig.
Ja dat is ook zo, ik kan doen en laten wat ik wil dus dat is relax. Maar het is niet allemaal alleen maar leuk hoor, ik heb vrijwel nooit een dag vrij (in 2011 had ik 1 dag carnaval, 1 dag pasen, 1 dag Pinksteren en 1 dag kerst dicht. 4 dagen vrij dus.) dus ik weet niet hoelang ik het nog wil doen gezien ik ook graag eens wil reizen. Voor personeel heb ik niet echt budget, dus dat zit er helaas ook niet in.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zolang je er "plezier" van hebt is t niet erg toch?![]()
Dan zou je niet elke dag hoeven werken he?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is het echt een fysiek winkeltje dan, of via internet?![]()
![]()
Heb een fysieke winkel in het stadscentrum.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is het echt een fysiek winkeltje dan, of via internet?![]()
Nouhoouuuuuu. Ik ken mensen met internetwinkels die de hele dag in de weer zijn. Het is maar net hoe veel klanten je hebt.![]()
Tja dat is waar, maar dan heb je nog tijd voor elke bestelling.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nouhoouuuuuu. Ik ken mensen met internetwinkels die de hele dag in de weer zijn. Het is maar net hoe veel klanten je hebt.![]()
![]()
Nou, volgende meeting in die winkelquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:42 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb nog nooit een winkel gezien met alleen LegoWel lache
![]()
![]()
Netjes! Waar?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:41 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Heb een fysieke winkel in het stadscentrum.
Suikoden heerst![]()
In Zuid-Limburgquote:Je hebt ook officiële lego stores, zit er ook 1 in Keulen bv. Die zijn vet met supergrote figuren enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:42 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb nog nooit een winkel gezien met alleen LegoWel lache
![]()
![]()
LIMBOLAND DE GEKSTE!!!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:46 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
In Zuid-Limburg
[..]
Je hebt ook officiële lego stores, zit er ook 1 in Keulen bv. Die zijn vet met supergrote figuren enzo![]()
de kabouters..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie oh wie sloopte een deel van mijn raampje?![]()
Ze moeten ervoor zorgen dat je sneller kan lopen, vind het nu zo sloom.Fear is the grease of society.![]()
Moet je twee keer snel de w induwen, dan ren je toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:22 schreef vogelkooi het volgende:
Ze moeten ervoor zorgen dat je sneller kan lopen, vind het nu zo sloom.![]()
ik ben benieuwd waarom je zo'n pokkeeind van de spawn af zou gaan zittenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja behalve die dan. Ik ben gewoon benieuwd wie zo'n pokkeeind van de spawn af rondloopt.![]()
![]()
Lekker rustig, niemand die je shit steelt of sloopt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd waarom je zo'n pokkeeind van de spawn af zou gaan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker rustig inderdaad, en het is niet zo ongelovelijk ver. Hooguit vijf a zes minuutjes lopen. Dus voor events en zo kan ik prima naar de spawn.
Even iets anders: in het moeras ten oosten van die spawn zit een huisje met twee van die oven dingen. Iets verderop, achter het moeras, staat een werkbank, een paar spulletjes en een bordje met 'gereserveerd'. Van wie zijn die? Zal ik het weggetje daar ook meteen langs laten lopen?![]()
Nog steeds te langzaam.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:23 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Moet je twee keer snel de w induwen, dan ren je toch?
Fear is the grease of society.![]()
en springen tegelijk!quote:
/cinfo geprobeerd?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lekker rustig inderdaad, en het is niet zo ongelovelijk ver. Hooguit vijf a zes minuutjes lopen. Dus voor events en zo kan ik prima naar de spawn.
Even iets anders: in het moeras ten oosten van die spawn zit een huisje met twee van die oven dingen. Iets verderop, achter het moeras, staat een werkbank, een paar spulletjes en een bordje met 'gereserveerd'. Van wie zijn die? Zal ik het weggetje daar ook meteen langs laten lopen?Suikoden heerst![]()
Dat huisje is niet beveiligd.
Misschien de kist erin wel, trouwens. Zal ik straks eens langs gaan dan.![]()
ben ik al unbanned?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
minecraft logged niet in :\quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat een schande.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:58 schreef Mender het volgende:
wat hebben jullie toch weer een bende gemaakt op creative
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik was het niet!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:58 schreef Mender het volgende:
wat hebben jullie toch weer een bende gemaakt op creative
[ afbeelding ]
Haha vet is iequote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:14 schreef tuut-chips het volgende:
Wtf ik heb een dubbelganger!
[ afbeelding ]
...quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Awwww Bobje maar het was een complimentIk vind jou lief hoor.
This will cheer you up
Hihi :x(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Hey die lag met kerst op mijn bord.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:19 schreef Lorrelies het volgende:
This will cheer you up
[ afbeelding ]
Hihi :xIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
http://z0r.de/L/z0r-de_3714.swfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:19 schreef Lorrelies het volgende:
This will cheer you up
[ afbeelding ]
Hihi :xAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ja, ik ben niet zo moeilijk.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Terecht.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:53 schreef zerokil het volgende:
Bobbernaut je bent niet meer alleen!!!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
HAHA BEN JIJ OOK GEBANNED PSV?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nou, dan was ik wel gaan meeten met bobber hoor. Een vriend met veel geld is nooit mis..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:28 schreef Timwonnacott het volgende:
Graaf Drumpksi in z'n graf.
[ afbeelding ]
If not now, then when.![]()
Scary.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke textures.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Edit: trage ninja-edit. En bedankt Mordecai, dankzij jou krijg ik een kratje bier van Plex.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:44 schreef Timwonnacott het volgende:
http://huwisu.de/courses/details/18/It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Om je hersens nog meer te verpesten?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Edit: trage ninja-edit. En bedankt Mordecai, dankzij jou krijg ik een kratje bier van Plex.![]()
Ok dan.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Tja, het is laat he!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Edit: trage ninja-edit. En bedankt Mordecai, dankzij jou krijg ik een kratje bier van Plex.![]()
No problemo.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
http://www.powells.com/biblio/1-9780199737048-0?&PID=35472quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:44 schreef Timwonnacott het volgende:
http://huwisu.de/courses/details/18/
Voor mor.
Doen we die er ook nog bij, van een geschiedkundige van Stanford. Neem aan dat die wel iets meer weet dan jij.![]()
![]()
Godallejezus, dat je überhaupt de tijd en moeite neemt om je gelijk te krijgenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.powells.com/biblio/1-9780199737048-0?&PID=35472
Doen we die er ook nog bij, van een geschiedkundige van Stanford. Neem aan dat die wel iets meer weet dan jij.
Tja, ik hou nou eenmaal niet van mensen die menen meteen een autoriteit te zijn omdat ze 'iets' studeren.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:01 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Godallejezus, dat je überhaupt de tijd en moeite neemt om je gelijk te krijgen![]()
Dat is hoe jij het opvat. Maar ik ga hier niet langer moeite voor doen eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 00:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tja, ik hou nou eenmaal niet van mensen die menen meteen een autoriteit te zijn omdat ze 'iets' studeren.![]()
Slaap lekker allemaal.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Loontje toch, je hebt het volgens mij niet gevolgd, of wel soms?
Ligt de Berlijnse muur op de lijn van het Ijzeren gordijn?
Suikoden heerst![]()
Netjesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Edit: trage ninja-edit. En bedankt Mordecai, dankzij jou krijg ik een kratje bier van Plex.
Suikoden heerst![]()
Ligt Kaliningrad aan de rest van Rusland? Nee. Is het onderdeel er van? Ja. Lag de berlijnse muur langs de rest van het gordijn? Nee. Maakte het onderdeel er vanuit? Ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:14 schreef Mordecai het volgende:
Loontje toch, je hebt het volgens mij niet gevolgd, of wel soms?
Ligt de Berlijnse muur op de lijn van het Ijzeren gordijn?
![]()
Zo kan ik het ook. Was er een grens tussen de USSR en China? Ja. Was dat het ijzeren gordijn? Nee.
Maar de hele discussie is behoorlijk nutteloos. Ik heb via google zowel mensen die het ermee eens zijn als mensen die er anders tegenaan kijken gevonden. Het komt er maar net op aan hoe strak je die lijn (hihi) trekt.
Hup, terug naar minecraft iedereen.![]()
Wikipedia is geen wetenschappelijk acceptabele bron hé. Tenminste niet op mijn universiteit, de bronnen die ik je heb gegeven waren dat echter wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:23 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie toch duidelijk een kustlijn als grens![]()
Een simpel plaatje van een algemeen bekend feit is acceptabel.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wikipedia is geen wetenschappelijk acceptabele bron hé. Tenminste niet op mijn universiteit, de bronnen die ik je heb gegeven waren dat echter wel.
Archeologie, toch? Veel plezier met zandhappen en modderworstelen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:26 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Een simpel plaatje van een algemeen bekend feit is acceptabel.
Archeologie, toch? Veel plezier met zandhappen en modderworstelen he
Niet zonder een wetenschappelijke bron vermelding. En overigens is die zwarte stip op je plaatje Berlijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat zandhappen met een wetenschappelijke bronvermelding? Veel plezier ermee! En overigens ligt Berlijn niet op de lijn van het ijzeren gordijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niet zonder een wetenschappelijke bron vermelding. En overigens is die zwarte stip op je plaatje Berlijn.Suikoden heerst![]()
Ik heb nooit gezegd dat hij op dezelfde lijn lag, ik zei dat hij er onderdeel van uitmaakte. Zowel mijn bronnen als je niet acceptabele plaatje ondersteunen dat.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:30 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Je gaat zandhappen met een wetenschappelijke bronvermelding? Veel plezier ermee! En overigens ligt Berlijn niet op de lijn van het ijzeren gordijn.![]()
Ik zie iets anders.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:23 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie toch duidelijk een kustlijn als grens![]()
![]()
En dit bedoel ik dus met dat kinderachtige gezeik..
Triest hoor..Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Oh is meneertje -ikstudeergeschiedenisenhebeenvriendindusbencoolenweetalles- weer bezig? Gozer, je bent te voorspelbaar. Je komt altijd terug op die server en je bent altijd een autoritair ventje. Verzin wat nieuws. Groetjes.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Het ligt dus niet aan mij. Mordecai is gewoon een broodmongool.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
+ ik vind niet dat jullie conclusies mogen gaan trekken over Mordecai. De enige die hem echt kent, ben ik. En er is niks mis met hem. Het enige wat 'anders' is, is dat hij niet zo houdt van onaardige mensen, net als ik. Je komt op een server om plezier te hebben, niet om continu gezeur en gescheld te horen of te zien dat er iets gegriefd is.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:27 schreef drumstickNL het volgende:
Niet zo zeiken en bouwen gaan bitches.
Ik weet ook zeker dat jullie allemaal heel anders zijn als ik jullie één op één zou spreken, dan hier op zo'n forum waar jullie allemaal 'stoere mannetjes' moeten zijn.
Gelukkig kijken sommige mensen wel verder dan zichzelf en dat was dan ook de reden dat hij terugkwam op de server.
Maar jammer dat het zo moet lopen. Gelukkig voelen sommige van jullie zich tenminste wel goed nu.
[ Bericht 24% gewijzigd door Lorrelies op 08-01-2012 11:50:17 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Er is geen probleem hoor, zo gaat het nou eenmaal op FOK!. Het is hier namelijk geen facebook waar bij elke post je eigen smoel staat.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:33 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
+ ik vind niet dat jullie conclusies mogen gaan trekken over Mordecai. De enige die hem echt kent, ben ik. En er is niks mis met hem. Het enige wat 'anders' is, is dat hij niet zo houdt van onaardige mensen, net als ik. Je komt op een server om plezier te hebben, niet om continu gezeur en gescheld te horen of te zien dat er iets gegriefd is.
Ik weet ook zeker dat jullie allemaal heel anders zijn als ik jullie één op één zou spreken, dan hier op zo'n forum waar jullie allemaal 'stoere mannetjes' moeten zijn.
Gelukkig kijken sommige mensen wel verder dan zichzelf en dat was dan ook de reden dat hij terugkwam op de server.
Maar jammer dat het zo moet lopen en dat sommige mensen zo arrogant zijn en zich niet kunnen inleven in een ander.Maakt het niet minder sad ofc., ga gewoon bouwen mensen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Nee het is inderdaad geen Facebook. Zat mensen schamen zich voor zichzelf, hun naam, hun leeftijd.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Er is geen probleem hoor, zo gaat het nou eenmaal op FOK!. Het is hier namelijk geen facebook waar bij elke post je eigen smoel staat.Maakt het niet minder sad ofc., ga gewoon bouwen mensen.
En ik plaats een foto en ik word meteen afgezeken
Wat is Fok een leuke plaats eigenlijk zeg. Zucht.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
http://w.tkte.ch/doku.php/minecraft/mcbans
Interessant om te bekijken, Vooral voor DNB Mender en Drumpie.![]()
![]()
Gewoon die paar triestelingen negeren. Merendeel op de server is gewoon gezellig en lekker aan het bouwen of farmen met elkaar![]()
Misschien ook beter voor Mord om het getroll proberen te negeren.
Wat ik mij ook afvraag, is het mogelijk om op de server meerdere chat kanalen te maken? Zou niet eens zo gek zijn om een serieuze en onzin chat te hebben zodat de mensen met een mentale leeftijd ouder dan 12 niet constant in het porno en homo gelul zitten.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Die chat wordt al tijden gebruikt om te ouwehoeren, zoals het hoort.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Punt is dat op het internet de leeftijdsgroep waarmee je in aanraking komt veel breder is dan je vrienden kring in real life. Waardoor sommige zich kunnen gaan ergeren aan kinderachtig gedrag van anderen. Zoals wel blijkt kunnen sommige mensen daar niet goed tegen.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:04 schreef TJV het volgende:
Die chat wordt al tijden gebruikt om te ouwehoeren, zoals het hoort.
Speel zelf al te lang online spelletjes om mijn nog druk te maken om een chat maar goed, niet iedereen is zo makkelijk
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
http://forums.bukkit.org/(...)channels-1337.37605/quote:Op zondag 8 januari 2012 12:09 schreef MineraalWater het volgende:
http://forums.bukkit.org/(...)el-plugin-1060.2497/
Deze vind ik zelf veel simpeler. Echt maar 1 command voor users![]()
![]()
Weetje wat het is, Als je het 1.7 groepje bij elkaar had, was alles nu nog oké.
Sommigen mensen die er bij zijn gekomen hebben zich dus niet "inburgeren" in Fok!craft/Drumpie.
Er wordt nou eenmaal getrolled, zelf doe ik het ook soms, hoort er gewoon bij.
Maar al dat fucking gezeik wat er bij is gekomen na 1.7/1.8 daar word je gewoon niet goed van.
Het zou me dan ook niets verbazen als Drumpie gewoon de server een keer op stop zet of een keer flink met de ban hammer gaat slaan..![]()
Ik had een heel verhaal getypt maar het komt neer op wat Plex zegt.. geouwehoer is er altijd al geweest op les drumpskis en dat hoort er gewoon bij.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Een grapje kan altijd, maar soms gaat het verder dan trollen en dan is het echt niet leuk meer.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:30 schreef MineraalWater het volgende:
Sommigen mensen die er bij zijn gekomen hebben zich dus niet "inburgeren" in Fok!craft/Drumpie.
Maar al dat fucking gezeik wat er bij is gekomen na 1.7/1.8 daar word je gewoon niet goed van.
Het zou me dan ook niets verbazen als Drumpie gewoon de server een keer op stop zet of een keer flink met de ban hammer gaat slaan..(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Het is dan natuurlijk een uitstekende oplossing om dan telkens te gaan huilen niet? Trollen is er altijd al geweest, ik heb een bijnaam gekregen, iedereen werd getrolld. Sitethief had een bazenkasteel en die werd ook getrolld, Powerkiwi was permanent de lul, Rickokun kon er ook wat van. Het hoort erbij, en soms gaat het wat verder dan dat je leuk vindt. Negeer het, hoort erbij.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Een grapje kan altijd, maar soms gaat het verder dan trollen en dan is het echt niet leuk meer.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Precies dit ^quote:Op zondag 8 januari 2012 12:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Het is dan natuurlijk een uitstekende oplossing om dan telkens te gaan huilen niet? Trollen is er altijd al geweest, ik heb een bijnaam gekregen, iedereen werd getrolld. Sitethief had een bazenkasteel en die werd ook getrolld, Powerkiwi was permanent de lul, Rickokun kon er ook wat van. Het hoort erbij, en soms gaat het wat verder dan dat je leuk vindt. Negeer het, hoort erbij.
Kijk Tom scheld mij toch ook uit voor josti, Boeiend, Dan ga ik ook niet janken bij de admin..![]()
ditquote:Op zondag 8 januari 2012 12:30 schreef MineraalWater het volgende:
Het zou me dan ook niets verbazen als Drumpie gewoon de server een keer op stop zet of een keer flink met de ban hammer gaat slaan..Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Hoewel nieuwe mensen ook leuk zijn. misschien moeten we allemaal wel een beetje aanpassen, en niet alleen de newbs of de oldbiesWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Natuurlijk, maar Nederlanders stoppen ook niet met gierig zijn omdat er buitenlanders komen. Trollen hoort erbij, en daar moet je als newb maar gewoon aan wennen.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef gogosweden het volgende:
Hoewel nieuwe mensen ook leuk zijn. misschien moeten we allemaal wel een beetje aanpassen, en niet alleen de newbs of de oldbies
idd ditquote:Op zondag 8 januari 2012 12:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar Nederlanders stoppen ook niet met gierig zijn omdat er buitenlanders komen. Trollen hoort erbij, en daar moet je als newb maar gewoon aan wennen.
Goed gezegd Tom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met normaal tegen elkaar doen?
Dat is alles hoor.
En ik voel me niet bepaald newb.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Vanuit de context van onze laatste paar reacties wel.
Edit: was op de reactie van lorrelies ''ik ben geen newb''.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
nah, we kunnen ons wel aanpassen, maar zo zijn we niet
ik speel sinds 1.5 (?) en toen trollde ook iedereen
die minemaniak vindt zichzelf ook helemaal tof omdat ie sinds alpha speelt.. ik speel sinds 1.3 en ik weet meer dan hem (met minecraft)quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Je vraagt anders zelf wel weer om aandacht door steeds te herhalen: "Ik snap niet wat/Dat is alles"quote:Op zondag 8 januari 2012 13:27 schreef Lorrelies het volgende:
Dat is alles hoor.
En ik voel me niet bepaald newb.
Als je dat nou is met rust laat zie je van zelf dat er minder getrolled wordt.
Niks persoonlijks tegen jouw hoor.![]()
Er is niets mis met normaal doen, want pre 1.8 deden we ook gewoon normaal. Maar wel met getroll, wat erbij hoort. Met dat steeds weer ''ik snap niet dit dat zus zo'' blijf je maar om aandacht vragen, kap daar dan ook eens mee. Wij blij, jij blij.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:27 schreef Lorrelies het volgende:
Dat is alles hoor.
En ik voel me niet bepaald newb.
Edit: weer wat plex zegt dus.
Doe ff als titel "waar slowchat toegelaten is!"
anders geziek van modjens
Neuh, die snappen ook wel dat dit de laatste stuiptrekken van het over-en-weer gekanker zijn.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
It's Amazing.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef TJV het volgende:
[..]
Er is niets mis met normaal doen, want pre 1.8 deden we ook gewoon normaal. Maar wel met getroll, wat erbij hoort. Met dat steeds weer ''ik snap niet dit dat zus zo'' blijf je maar om aandacht vragen, kap daar dan ook eens mee. Wij blij, jij blij.
Edit: weer wat plex zegt dus.![]()
ja idd.. teveel gekanker..quote:Op zondag 8 januari 2012 13:36 schreef TJV het volgende:
Neuh, die snappen ook wel dat dit de laatste stuiptrekken van het over-en-weer gekanker zijn.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: