Kon je wel nagaan tbh.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:58 schreef maurisioo het volgende:
Fijn, met de nieuwste update kan ik niet meer inloggen op de server. Met de vorige weekupdates kon dat nog wel.
Wow lekker dan, sterkte :/quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:28 schreef gogosweden het volgende:
ik ga nu 24 uur treinen jwz, tot morgen enzo
Is goed, ga daar wel en huisje bouwen en dan de weg aanleggen enzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zit daar op hetzelfde eiland verder naar het oosten. Een houten huisje aan een waterkant en een dak dat een berg inloopt.
http://dl.dropbox.com/u/1(...)0&worldZ=-737&zoom=5
[ afbeelding ]
Een paintje voor de duidelijkheid: rode lijntje is was er al is/sowieso nog gaat komen, het gele lijntje is de voorgestelde afslag. Het weggetje gaat cobble worden, misschien later nog iets anders. Ik ga onderweg kleine hutjes bouwen voor voorraden enzo, toegankelijk voor mensen die die kant op wonen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:28 schreef gogosweden het volgende:
ik ga nu 24 uur treinen jwz, tot morgen enzo
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:57 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Heb een winkeltje waar ik lego en sluban verkoop
^ dit dus!!quote:
Lachequote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:57 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Heb een winkeltje waar ik lego en sluban verkoop
Die neppe namaak troep geeft me wel de omzetquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:01 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
LacheOok echt die twee dingen samen
![]()
"Wilt u dan echt Lego of die neppe namaak troep?" XD
Echt, lego heeft toch ook een heleboel van die kleine doosjes van 10-20 euro?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:02 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Die neppe namaak troep geeft me wel de omzetLego heeft vrijwel geen marge en mensen willen niet veel geld spenderen aan andermans kinderen
Dus voor feestjes/communies e.d. wordt Sluban kado gedaan
Ja maar daar verdien ik bijna nix opquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Echt, lego heeft toch ook een heleboel van die kleine doosjes van 10-20 euro?
Scheelt dat zo veelquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:06 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja maar daar verdien ik bijna nix opEn waarom een klein doosje kado doen als je voor datzelfde bedrag een heel politiebureau van Sluban kan kopen. Die kinderen boeit toch alleen de grootte van de doos
Was dat er vroeger wel?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Scheelt dat zo veelwist ik dat vroeger maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |