SWEET!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:39 schreef Mender het volgende:
Render update
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=302&zoom=4
Dit. Sukk0l.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
PS. Je gebruikt de meme verkeerd.
Hieraan wil ik toevoegen dat iedereen die wil meehelpen een schematic kan krijgen van de kerk zodat het bouwen ervan makkelijker is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:56 schreef Flodder450 het volgende:
PROJECT:
Notre Dame De Paris
Hallo besten mensen van de fok!craft server
gisteren zijn Drumpie en ik begonnen aan een megaproject, het nabouwen van de Notre Dame De Paris in minecraft
Aangezien het een gigantisch priject is, hebben wij onder andere
-Coal
-cobblestone
-gewone stone
-Glass (zowel blocks als panes)
Omdat we dit niet in ons uppie aankunnen hebben wij nodg:
-Mensen die de vloer leggen
-Mensen die de boel verlichten
-mensen die meehelpen de bogengalerij te bouwen
-mensen die materialen verzamelen (*denk hierbij aan coal en cobble,zand en glas)
-mensen die al deze materialen omzetten naar wat wij ndig hebbne (zand naar glas, cobble naat steen, stone naar slabs, glass blocks naar panes etc.)
Als je zin hebt om mee te werken aan dit grootse project,, neem contact op met mij of drumpie
Van mij!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Van wie is dat huisje met vier rode en drie bruine paddestoelen?
WELKE HAD IK DAN MOETEN HEBBEN?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Fuck yessss.
PS. Je gebruikt de meme verkeerd.
Jij fapt op je moeder dus that ain't sayin' much brah.quote:
Tja, ik zocht er een tijd geleden ook naar, maar niet gevonden. Ik heb gewoon overal een paar ores geplaatst en maar gezegd dat het ontzettend zeldzaam was.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb jou hulp nodig gevleugelde vriend.
Is er voor mcedit een of andere filter die een x aantal ores random ergens neer plaatst?
Ik heb al een alternatief gevondenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Tja, ik zocht er een tijd geleden ook naar, maar niet gevonden. Ik heb gewoon overal een paar ores geplaatst en maar gezegd dat het ontzettend zeldzaam was.
lolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geliked hoor, maar bedenk wel ff, de dislike knop zit er voor mensen die het filmpje "disliken" (niet leuk vinden) dus als veel mensen het filmpje niet leuk vinden krijg je dat. Dus of je moet een beter filmpje maken, of gewoon niet klagen. Je kan de mening van anderen niet veranderen helaas..
ah hoe dan? ben zelf ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb al een alternatief gevonden
Gewoon een nieuwe chunk gemaakt met precies dezelfde afmeting (flatmap), Toen de chunk gekopieerd en geplakt naar de andere map.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah hoe dan? ben zelf ook wel benieuwd
ja dat zou wel kunnen idd. Ik zocht eigenlijk iets waarmee je zelf kon aangeven hoeveel ores je per chunk wilde hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe chunk gemaakt met precies dezelfde afmeting (flatmap), Toen de chunk gekopieerd en geplakt naar de andere map.
Ha! Jou moest ik hebben!quote:
Ik wil wel meedoenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hieraan wil ik toevoegen dat iedereen die wil meehelpen een schematic kan krijgen van de kerk zodat het bouwen ervan makkelijker is.
Vooral elke keer erover blijven beginnen jullie 2, dat helpt vast.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 06:05 schreef Lorrelies het volgende:
Slechtemorgen trolletjes (en lieve mensen)
ewwww trolls are ugly
en het is veel te fucking vroeg
Zie geen hutje, maar deze paddo's zijn van mij, is en outpost.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ha! Jou moest ik hebben!
Ik bouw vanaf mijn hutjes (te zien op die laatste render) een weggetje naar de spawn. Zal ik onderweg een afslag naar je huisje bouwen?
Ditquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Vooral elke keer erover blijven beginnen jullie 2, dat helpt vast.
Ik zit daar op hetzelfde eiland verder naar het oosten. Een houten huisje aan een waterkant en een dak dat een berg inloopt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:25 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Zie geen hutje, maar deze paddo's zijn van mij, is en outpost.
http://dl.dropbox.com/u/1(...)0&worldZ=-743&zoom=5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |