Gelukkig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:38 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik vroeg me al af waar jouw reactie bleef
Ja maar als ik er geen mordecai bij zou zetten wordt lorrelies weer boos, dus het moest even. sorry.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mordecai had wel een betere TT dan dit hoor
(sorry bobber)
Ik heb jou hulp nodig gevleugelde vriend.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:38 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik vroeg me al af waar jouw reactie bleef
Dit is ook niet heel interessante...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:03 schreef bobbernaut het volgende:
naaiers kap is met disliken :\ kom zelf met betere videos?
Ik heb zelf geliked hoor, maar bedenk wel ff, de dislike knop zit er voor mensen die het filmpje "disliken" (niet leuk vinden) dus als veel mensen het filmpje niet leuk vinden krijg je dat. Dus of je moet een beter filmpje maken, of gewoon niet klagen. Je kan de mening van anderen niet veranderen helaas..quote:
* tuut-chips liket deze postquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geliked hoor, maar bedenk wel ff, de dislike knop zit er voor mensen die het filmpje "disliken" (niet leuk vinden) dus als veel mensen het filmpje niet leuk vinden krijg je dat. Dus of je moet een beter filmpje maken, of gewoon niet klagen. Je kan de mening van anderen niet veranderen helaas..
Illegale shit man!quote:
Damn, That's some serious business.quote:
Ik heb gedisliked. Gewoon omdat het een kutfilmpje is. Groetjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:03 schreef bobbernaut het volgende:
naaiers kap is met disliken :\ kom zelf met betere videos?
quote:
Edit: laat maar, het staat bij Notable bugsquote:* Zombie Pigmen are constantly hostile in the Nether outside of Creative Mode
* Game crashes on startup on some system
Beide keren als eerste binnen maar helaas het verkeerde knopje de eerste keerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:42 schreef Mender het volgende:
Filmpje van het laatste event:
Wel een beetje saai zonder geluid. Maar daar was iets mis mee, dus moest ik het weg laten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Beide keren als eerste binnen maar helaas het verkeerde knopje de eerste keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |