Moet je twee keer snel de w induwen, dan ren je toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:22 schreef vogelkooi het volgende:
Ze moeten ervoor zorgen dat je sneller kan lopen, vind het nu zo sloom.
ik ben benieuwd waarom je zo'n pokkeeind van de spawn af zou gaan zittenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja behalve die dan. Ik ben gewoon benieuwd wie zo'n pokkeeind van de spawn af rondloopt.
Lekker rustig, niemand die je shit steelt of sloopt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd waarom je zo'n pokkeeind van de spawn af zou gaan zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds te langzaam.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:23 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Moet je twee keer snel de w induwen, dan ren je toch?
en springen tegelijk!quote:
/cinfo geprobeerd?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lekker rustig inderdaad, en het is niet zo ongelovelijk ver. Hooguit vijf a zes minuutjes lopen. Dus voor events en zo kan ik prima naar de spawn.
Even iets anders: in het moeras ten oosten van die spawn zit een huisje met twee van die oven dingen. Iets verderop, achter het moeras, staat een werkbank, een paar spulletjes en een bordje met 'gereserveerd'. Van wie zijn die? Zal ik het weggetje daar ook meteen langs laten lopen?
minecraft logged niet in :\quote:
Wat een schande.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:58 schreef Mender het volgende:
wat hebben jullie toch weer een bende gemaakt op creative
[ afbeelding ]
Ik was het niet!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:58 schreef Mender het volgende:
wat hebben jullie toch weer een bende gemaakt op creative
[ afbeelding ]
Haha vet is iequote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:14 schreef tuut-chips het volgende:
Wtf ik heb een dubbelganger!
[ afbeelding ]
...quote:
Hey die lag met kerst op mijn bord.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:19 schreef Lorrelies het volgende:
Awwww Bobje maar het was een complimentIk vind jou lief hoor.
This will cheer you up
[ afbeelding ]
Hihi :x
http://z0r.de/L/z0r-de_3714.swfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:19 schreef Lorrelies het volgende:
Awwww Bobje maar het was een complimentIk vind jou lief hoor.
This will cheer you up
[ afbeelding ]
Hihi :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |