...quote:
Hey die lag met kerst op mijn bord.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:19 schreef Lorrelies het volgende:
Awwww Bobje maar het was een complimentIk vind jou lief hoor.
This will cheer you up
[ afbeelding ]
Hihi :x
http://z0r.de/L/z0r-de_3714.swfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:19 schreef Lorrelies het volgende:
Awwww Bobje maar het was een complimentIk vind jou lief hoor.
This will cheer you up
[ afbeelding ]
Hihi :x
Ja, ik ben niet zo moeilijk.quote:
Terecht.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:53 schreef zerokil het volgende:
Bobbernaut je bent niet meer alleen!!!
Nou, dan was ik wel gaan meeten met bobber hoor. Een vriend met veel geld is nooit mis..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:28 schreef Timwonnacott het volgende:
Graaf Drumpksi in z'n graf.
[ afbeelding ]
Scary.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke textures.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: trage ninja-edit. En bedankt Mordecai, dankzij jou krijg ik een kratje bier van Plex.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:44 schreef Timwonnacott het volgende:
http://huwisu.de/courses/details/18/
Om je hersens nog meer te verpesten?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Edit: trage ninja-edit. En bedankt Mordecai, dankzij jou krijg ik een kratje bier van Plex.
Tja, het is laat he!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Edit: trage ninja-edit. En bedankt Mordecai, dankzij jou krijg ik een kratje bier van Plex.
No problemo.quote:
http://www.powells.com/biblio/1-9780199737048-0?&PID=35472quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:44 schreef Timwonnacott het volgende:
http://huwisu.de/courses/details/18/
Voor mor.
Godallejezus, dat je überhaupt de tijd en moeite neemt om je gelijk te krijgenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.powells.com/biblio/1-9780199737048-0?&PID=35472
Doen we die er ook nog bij, van een geschiedkundige van Stanford. Neem aan dat die wel iets meer weet dan jij.
Tja, ik hou nou eenmaal niet van mensen die menen meteen een autoriteit te zijn omdat ze 'iets' studeren.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:01 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Godallejezus, dat je überhaupt de tijd en moeite neemt om je gelijk te krijgen
Dat is hoe jij het opvat. Maar ik ga hier niet langer moeite voor doen eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 00:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tja, ik hou nou eenmaal niet van mensen die menen meteen een autoriteit te zijn omdat ze 'iets' studeren.
Netjesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Ligt Kaliningrad aan de rest van Rusland? Nee. Is het onderdeel er van? Ja. Lag de berlijnse muur langs de rest van het gordijn? Nee. Maakte het onderdeel er vanuit? Ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:14 schreef Mordecai het volgende:
Loontje toch, je hebt het volgens mij niet gevolgd, of wel soms?
Ligt de Berlijnse muur op de lijn van het Ijzeren gordijn?
Wikipedia is geen wetenschappelijk acceptabele bron hé. Tenminste niet op mijn universiteit, de bronnen die ik je heb gegeven waren dat echter wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:23 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie toch duidelijk een kustlijn als grens
Een simpel plaatje van een algemeen bekend feit is acceptabel.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wikipedia is geen wetenschappelijk acceptabele bron hé. Tenminste niet op mijn universiteit, de bronnen die ik je heb gegeven waren dat echter wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:26 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Een simpel plaatje van een algemeen bekend feit is acceptabel.
Archeologie, toch? Veel plezier met zandhappen en modderworstelen he
Niet zonder een wetenschappelijke bron vermelding. En overigens is die zwarte stip op je plaatje Berlijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat zandhappen met een wetenschappelijke bronvermelding? Veel plezier ermee! En overigens ligt Berlijn niet op de lijn van het ijzeren gordijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niet zonder een wetenschappelijke bron vermelding. En overigens is die zwarte stip op je plaatje Berlijn.
Ik heb nooit gezegd dat hij op dezelfde lijn lag, ik zei dat hij er onderdeel van uitmaakte. Zowel mijn bronnen als je niet acceptabele plaatje ondersteunen dat.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:30 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Je gaat zandhappen met een wetenschappelijke bronvermelding? Veel plezier ermee! En overigens ligt Berlijn niet op de lijn van het ijzeren gordijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |