Ik zie iets anders.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:23 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie toch duidelijk een kustlijn als grens
+ ik vind niet dat jullie conclusies mogen gaan trekken over Mordecai. De enige die hem echt kent, ben ik. En er is niks mis met hem. Het enige wat 'anders' is, is dat hij niet zo houdt van onaardige mensen, net als ik. Je komt op een server om plezier te hebben, niet om continu gezeur en gescheld te horen of te zien dat er iets gegriefd is.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:27 schreef drumstickNL het volgende:
Niet zo zeiken en bouwen gaan bitches.
Er is geen probleem hoor, zo gaat het nou eenmaal op FOK!. Het is hier namelijk geen facebook waar bij elke post je eigen smoel staat.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:33 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
+ ik vind niet dat jullie conclusies mogen gaan trekken over Mordecai. De enige die hem echt kent, ben ik. En er is niks mis met hem. Het enige wat 'anders' is, is dat hij niet zo houdt van onaardige mensen, net als ik. Je komt op een server om plezier te hebben, niet om continu gezeur en gescheld te horen of te zien dat er iets gegriefd is.
Ik weet ook zeker dat jullie allemaal heel anders zijn als ik jullie één op één zou spreken, dan hier op zo'n forum waar jullie allemaal 'stoere mannetjes' moeten zijn.
Gelukkig kijken sommige mensen wel verder dan zichzelf en dat was dan ook de reden dat hij terugkwam op de server.
Maar jammer dat het zo moet lopen en dat sommige mensen zo arrogant zijn en zich niet kunnen inleven in een ander.
Nee het is inderdaad geen Facebook. Zat mensen schamen zich voor zichzelf, hun naam, hun leeftijd.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Er is geen probleem hoor, zo gaat het nou eenmaal op FOK!. Het is hier namelijk geen facebook waar bij elke post je eigen smoel staat.Maakt het niet minder sad ofc., ga gewoon bouwen mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |