Ik zie iets anders.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:23 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie toch duidelijk een kustlijn als grens
+ ik vind niet dat jullie conclusies mogen gaan trekken over Mordecai. De enige die hem echt kent, ben ik. En er is niks mis met hem. Het enige wat 'anders' is, is dat hij niet zo houdt van onaardige mensen, net als ik. Je komt op een server om plezier te hebben, niet om continu gezeur en gescheld te horen of te zien dat er iets gegriefd is.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:27 schreef drumstickNL het volgende:
Niet zo zeiken en bouwen gaan bitches.
Er is geen probleem hoor, zo gaat het nou eenmaal op FOK!. Het is hier namelijk geen facebook waar bij elke post je eigen smoel staat.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:33 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
+ ik vind niet dat jullie conclusies mogen gaan trekken over Mordecai. De enige die hem echt kent, ben ik. En er is niks mis met hem. Het enige wat 'anders' is, is dat hij niet zo houdt van onaardige mensen, net als ik. Je komt op een server om plezier te hebben, niet om continu gezeur en gescheld te horen of te zien dat er iets gegriefd is.
Ik weet ook zeker dat jullie allemaal heel anders zijn als ik jullie één op één zou spreken, dan hier op zo'n forum waar jullie allemaal 'stoere mannetjes' moeten zijn.
Gelukkig kijken sommige mensen wel verder dan zichzelf en dat was dan ook de reden dat hij terugkwam op de server.
Maar jammer dat het zo moet lopen en dat sommige mensen zo arrogant zijn en zich niet kunnen inleven in een ander.
Nee het is inderdaad geen Facebook. Zat mensen schamen zich voor zichzelf, hun naam, hun leeftijd.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Er is geen probleem hoor, zo gaat het nou eenmaal op FOK!. Het is hier namelijk geen facebook waar bij elke post je eigen smoel staat.Maakt het niet minder sad ofc., ga gewoon bouwen mensen.
Punt is dat op het internet de leeftijdsgroep waarmee je in aanraking komt veel breder is dan je vrienden kring in real life. Waardoor sommige zich kunnen gaan ergeren aan kinderachtig gedrag van anderen. Zoals wel blijkt kunnen sommige mensen daar niet goed tegen.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:04 schreef TJV het volgende:
Die chat wordt al tijden gebruikt om te ouwehoeren, zoals het hoort.
http://forums.bukkit.org/(...)channels-1337.37605/quote:Op zondag 8 januari 2012 12:09 schreef MineraalWater het volgende:
http://forums.bukkit.org/(...)el-plugin-1060.2497/
Een grapje kan altijd, maar soms gaat het verder dan trollen en dan is het echt niet leuk meer.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:30 schreef MineraalWater het volgende:
Weetje wat het is, Als je het 1.7 groepje bij elkaar had, was alles nu nog oké.
Sommigen mensen die er bij zijn gekomen hebben zich dus niet "inburgeren" in Fok!craft/Drumpie.
Er wordt nou eenmaal getrolled, zelf doe ik het ook soms, hoort er gewoon bij.
Maar al dat fucking gezeik wat er bij is gekomen na 1.7/1.8 daar word je gewoon niet goed van.
Het zou me dan ook niets verbazen als Drumpie gewoon de server een keer op stop zet of een keer flink met de ban hammer gaat slaan..
Het is dan natuurlijk een uitstekende oplossing om dan telkens te gaan huilen niet? Trollen is er altijd al geweest, ik heb een bijnaam gekregen, iedereen werd getrolld. Sitethief had een bazenkasteel en die werd ook getrolld, Powerkiwi was permanent de lul, Rickokun kon er ook wat van. Het hoort erbij, en soms gaat het wat verder dan dat je leuk vindt. Negeer het, hoort erbij.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Een grapje kan altijd, maar soms gaat het verder dan trollen en dan is het echt niet leuk meer.
Precies dit ^quote:Op zondag 8 januari 2012 12:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Het is dan natuurlijk een uitstekende oplossing om dan telkens te gaan huilen niet? Trollen is er altijd al geweest, ik heb een bijnaam gekregen, iedereen werd getrolld. Sitethief had een bazenkasteel en die werd ook getrolld, Powerkiwi was permanent de lul, Rickokun kon er ook wat van. Het hoort erbij, en soms gaat het wat verder dan dat je leuk vindt. Negeer het, hoort erbij.
ditquote:Op zondag 8 januari 2012 12:30 schreef MineraalWater het volgende:
Weetje wat het is, Als je het 1.7 groepje bij elkaar had, was alles nu nog oké.
Sommigen mensen die er bij zijn gekomen hebben zich dus niet "inburgeren" in Fok!craft/Drumpie.
Er wordt nou eenmaal getrolled, zelf doe ik het ook soms, hoort er gewoon bij.
Maar al dat fucking gezeik wat er bij is gekomen na 1.7/1.8 daar word je gewoon niet goed van.
Het zou me dan ook niets verbazen als Drumpie gewoon de server een keer op stop zet of een keer flink met de ban hammer gaat slaan..
Natuurlijk, maar Nederlanders stoppen ook niet met gierig zijn omdat er buitenlanders komen. Trollen hoort erbij, en daar moet je als newb maar gewoon aan wennen.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef gogosweden het volgende:
Hoewel nieuwe mensen ook leuk zijn. misschien moeten we allemaal wel een beetje aanpassen, en niet alleen de newbs of de oldbies
idd ditquote:Op zondag 8 januari 2012 12:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar Nederlanders stoppen ook niet met gierig zijn omdat er buitenlanders komen. Trollen hoort erbij, en daar moet je als newb maar gewoon aan wennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
die minemaniak vindt zichzelf ook helemaal tof omdat ie sinds alpha speelt.. ik speel sinds 1.3 en ik weet meer dan hem (met minecraft)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Je vraagt anders zelf wel weer om aandacht door steeds te herhalen: "Ik snap niet wat/Dat is alles"quote:Op zondag 8 januari 2012 13:27 schreef Lorrelies het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met normaal tegen elkaar doen?
Dat is alles hoor.
En ik voel me niet bepaald newb.
Er is niets mis met normaal doen, want pre 1.8 deden we ook gewoon normaal. Maar wel met getroll, wat erbij hoort. Met dat steeds weer ''ik snap niet dit dat zus zo'' blijf je maar om aandacht vragen, kap daar dan ook eens mee. Wij blij, jij blij.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:27 schreef Lorrelies het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met normaal tegen elkaar doen?
Dat is alles hoor.
En ik voel me niet bepaald newb.
It's Amazing.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef TJV het volgende:
[..]
Er is niets mis met normaal doen, want pre 1.8 deden we ook gewoon normaal. Maar wel met getroll, wat erbij hoort. Met dat steeds weer ''ik snap niet dit dat zus zo'' blijf je maar om aandacht vragen, kap daar dan ook eens mee. Wij blij, jij blij.
Edit: weer wat plex zegt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |