Ja inderdaad!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:47 schreef Barbaaf het volgende:
Helaas kan ik geen kat nemen maar wat heeft deze een briljante kop
[ afbeelding ]
Dit viel mij idd ook op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef duivelin1 het volgende:
Het poesje heeft de inentingen bij 9 en 12 weken niet gekregen? Is het ontwormschema wel gevolgd?
Kitten heeft geen entingen gehad omdat kitten eerst naar collega van mij zou gaan en zij hiervoor op zou draaien qua kosten omdat kitten ook kosteloos weg zou zijn gegaan naar haar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dit viel mij idd ook op.
Waarom is dat niet gebeurt TS?
Kitten is nu 4 maanden, toen je wist dat kitten niet naar je collega ging ( en dat was dan bij 9 weken omdat zij de inentingen zou doen) had je je verantwoording moeten nemen en het kitten haar noodzakelijke inentingen moeten geven. Ik zou dat alsnog doen, nu en over 3 weken nogmaals, dan is ze tenminste beschermdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:09 schreef Lfj het volgende:
[..]
Kitten heeft geen entingen gehad omdat kitten eerst naar collega van mij zou gaan en zij hiervoor op zou draaien qua kosten omdat kitten ook kosteloos weg zou zijn gegaan naar haar.
Fijn om te zien dat er een aantal geïnteresseerde al wel zijn en ben vanavond rond 23:00 weer thuis en kan dan eventuele verdere vragen ook beantwoorden
Ik wil hier niet al te veel een discussie over starten maar ik heb persoonlijk en bewust een keuze gemaakt om mijn andere katten ook niet te enten en daarom ook dana niet- en laat deze keuze dan ook over aan toekomstige eigenaar of eigenaresse.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
Kitten is nu 4 maanden, toen je wist dat kitten niet naar je collega ging ( en dat was dan bij 9 weken omdat zij de inentingen zou doen) had je je verantwoording moeten nemen en het kitten haar noodzakelijke inentingen moeten geven. Ik zou dat alsnog doen, nu en over 3 weken nogmaals, dan is ze tenminste beschermd
Kun je dan nog uitleggen wat de overwegingen zijn voor die bewuste keuze?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:12 schreef Lfj het volgende:
[..]
Ik wil hier niet al te veel een discussie over starten maar ik heb persoonlijk en bewust een keuze gemaakt om mijn andere katten ook niet te enten en daarom ook dana niet- en laat deze keuze dan ook over aan toekomstige eigenaar of eigenaresse.
datquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
Kitten is nu 4 maanden, toen je wist dat kitten niet naar je collega ging ( en dat was dan bij 9 weken omdat zij de inentingen zou doen) had je je verantwoording moeten nemen en het kitten haar noodzakelijke inentingen moeten geven. Ik zou dat alsnog doen, nu en over 3 weken nogmaals, dan is ze tenminste beschermd
poes had op de datum die al stond gewoon gesteriliseerd kunnen worden of stond er op dr voorhoofd "zwanger"...?quote:Mama poes is 2 weken voor haar sterilisatie ontsnapt toen ze krols was en is een hele week weg geweest van huis- uiteraard kwam ze zwanger thuis en een aantal weken later is er een nestje met 3 kittens geboren
als ze kattenziekte krijgen en er gruwelijk aan overlijden vind je het ook zo'n overdreven gedoe?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:38 schreef Aliana het volgende:
Ik wist niet eens dat katten inentingen moesten hebben..
Heb 2 jaar geleden ook een nieuwe kat gekregen en hoorde het toen. Niets mee gedaan verder.
Onze andere 2 katten zijn ook zonder problemen oud geworden (13 en 15)
Veel overdreven gedoe volgens mij. Wel een schattige kat TS!
Ow ja, laten we die discussie in elk topic starten. Dat helpt poes (waaat een kop!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:46 schreef moussy het volgende:
[..]
dat
[..]
poes had op de datum die al stond gewoon gesteriliseerd kunnen worden of stond er op dr voorhoofd "zwanger"...?
Toen "mama poes" terug kwam was ze heel erg gestressed en is nog 2 weken lang van slag geweest in overleg met de dierenarts haar eerst rustig laten wennen aan het huis ( kat is van 2 hoog op een flat ontsnapt komt nooit buiten en is in 1 keer een hele week buiten geweest zonder eten en drinken wat klaar stond) - toen ik daarna wou gaan kijken voor een nieuwe afspraak was mama poes zwanger en ga ik haar niet laten steriliseren op dat moment.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:46 schreef moussy het volgende:
[..]
dat
[..]
poes had op de datum die al stond gewoon gesteriliseerd kunnen worden of stond er op dr voorhoofd "zwanger"...?
nee helaas nog niet - zoals jezelf kan lezen oognip zijn er zeker geïnteresseerden maar ik heb helaas nog niks weer gehoord of contact gehad via pm/dm met mensen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:24 schreef Oognip het volgende:
TS, is er al een baasje gevonden voor Dana? Er zijn een aantal geïnteresseerden toch?
Er zijn juist al plenty voorbeelden dat via hier er een prima nieuw baasje gevonden werd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:26 schreef Nytro het volgende:
Breng naar het asiel. Kost je wel geld, maar de kans op een nette baas is wel groter dan op marktplaats of hier slijten.
Als ik die echtgenoot van mij zou kunnen overhalen, was ik overmorgen langsgereden om haar op te halen. Zou een zusje kunnen zijn van die van mij!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:26 schreef Nytro het volgende:
Breng naar het asiel. Kost je wel geld, maar de kans op een nette baas is wel groter dan op marktplaats of hier slijten.
TS kan een paar dagen weg/op vakantie zijnquote:
hmm kan idd maar dan is het niet verkeerd om het topic omhoog te schoppen, misschien dat ts het vergeten isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
TS kan een paar dagen weg/op vakantie zijn
Of privé zaken waardoor hij niet online kan/wil.
Heb hem ook even PM gestuurd, maar hij is sinds dit topic ook niet elders op FOK! online geweest zo te zien.
Nou voor zover ik zie kunnen ze er 2 jaar blijven wonen , dus waarom eigenlijk niet en misschien wordt dit een binnenkat dus dan maakt het toch niets uit of het anti-kraak is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:25 schreef Vlad_Tepes het volgende:
Als je dit topic leest, Effectief verhuizen anti-kraak is het dan wel een geschikte plaats voor een kitten?
Maakt toch geen reet uit of monsterd nou anti-kraak woont of niet? Een huis is een huis.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:25 schreef Vlad_Tepes het volgende:
Als je dit topic leest, Effectief verhuizen anti-kraak is het dan wel een geschikte plaats voor een kitten?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:25 schreef Vlad_Tepes het volgende:
Ik denk dat sommigen bij 'kraak' direct aan een bouwval met enkele ontbrekende muren denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]Waarom zou het idd minder geschikt zijn
Nouja het is gewoon huren alleen dan tegen "flexibele" voorwaarden. Weinig anders dan normaal wonen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat sommigen bij 'kraak' direct aan een bouwval met enkele ontbrekende muren denken
Spannend dat jullie een afspraak hebben!
Dat weten wij, maar kennelijk niet iedereenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja het is gewoon huren alleen dan tegen "flexibele" voorwaarden. Weinig anders dan normaal wonen.
Ben heel benieuwd of het klikt! Vergeet je fotocamera nietquote:Ik heb ook wel zin in morgen
Monsterd heeft altijd haar telefoon bij zich voor foto's, vraag is of die opgeladen isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weten wij, maar kennelijk niet iedereen
[..]
Ben heel benieuwd of het klikt! Vergeet je fotocamera niet
Geweldig nieuwsquote:Op zondag 22 januari 2012 14:01 schreef Lfj het volgende:
Er hoeft niet meer geduimd te worden - ik kan jullie allemaal melden dat monsterd + vriend zojuist kennis hebben gemaakt met dana en ondertussen onderweg zijn naar huis met een kitten.
Iedereen bedankt voor de reactiesben erg blij dat ik dana op deze manier bij iemand heb kunnen plaatsen en ze op deze manier een huisje hebben kunnen vinden.
Wat tof voor jou en Dana! Vooral omdat je dan nog eens om updates kunt vragen enzo!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:01 schreef Lfj het volgende:
Er hoeft niet meer geduimd te worden - ik kan jullie allemaal melden dat monsterd + vriend zojuist kennis hebben gemaakt met dana en ondertussen onderweg zijn naar huis met een kitten.
Iedereen bedankt voor de reactiesben erg blij dat ik dana op deze manier bij iemand heb kunnen plaatsen en ze op deze manier een huisje hebben kunnen vinden.
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:40 schreef monsterd. het volgende:
We zijn net thuis! Tot nu toe gaat het redelijk, dana vertoont wat dominant gedrag maar er is nog niet gevochten.we houden het even in de gaten. Gustaw is iig heel nieuwsgierig. Plaats straks wel wat foto's, zit nu mobiel namelijk.
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:01 schreef Lfj het volgende:
Ja! We vinden Dana een mooie naam, dus dat mag zo blijvenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef Miriampje het volgende:
Dana heeft een baasje.
Blijft de jonge dame ook deze naam houden?
Oh ze is echt verschrikkelijk leuk!quote:
Het begin van een mooie vriendschapquote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef monsterd. het volgende:
Nou hier heerst nog steeds een blaasfestijn. Zo nu en dan lijken ze te vergeten dat ze elkaar nog niet zo leuk vinden![]()
Mevrouw heeft uiteraard al bij ons in bed geslapen vannacht (doet onze andere kat ook). Ze volgt ons ook overal, wat we ook doen
Ze is ook zoooooo klein in verhouding met onze andere kat; terwijl ze maar een maand in leeftijd verschillen. Maargoed, verder wel heel lief en al super aanhankelijkquote:
Ze blazen redelijk wat af, maar er gaan nog geen meubels stukquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:16 schreef Greys het volgende:
En sowieso hebben ze nog even tijd om elkaar goed af te tasten, zal wel niet meteen pais en vree zijn/blijvenMaar dit gaat al best heel voorspoedig, ze hangen niet krijsend en blazend in de gordijnen!
Stel je even aan manquote:Op zondag 4 november 2012 00:44 schreef MrBaas het volgende:
Leuk dat je het beest buiten laat waar ze alle mussen en muizen kan mollen. Ben benieuwd hoe jij reageert als ik mijn pitbull die kat van jou dood laat bijten.
"Tja, zo is de natuur." Zeg ik dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |