quote:
Op zondag 8 januari 2012 17:46 schreef moussy het volgende:[..]
dat
[..]
poes had op de datum die al stond gewoon gesteriliseerd kunnen worden of stond er op dr voorhoofd "zwanger"...?
Toen "mama poes" terug kwam was ze heel erg gestressed en is nog 2 weken lang van slag geweest in overleg met de dierenarts haar eerst rustig laten wennen aan het huis ( kat is van 2 hoog op een flat ontsnapt komt nooit buiten en is in 1 keer een hele week buiten geweest zonder eten en drinken wat klaar stond) - toen ik daarna wou gaan kijken voor een nieuwe afspraak was mama poes zwanger en ga ik haar niet laten steriliseren op dat moment.
Ik begrijp dat mensen het niet eens zijn met mijn keuze om het beestje niet te laten inenten en dat mogen jullie best kenbaar maken maar doe dat alsjeblieft niet hier - zoals Cat22 zegt ik ben gewoon op zoek naar een goed plekje voor dana.
Als ik niks om het beestje gegeven had dan had ik haar of op marktplaats gezet of erger dan had ik ze gewoon bij de geboorte in een plomp gemikt maar dat heb ik niet gedaan omdat ik gek ben met katten in tegenstelling tot andere mensen die een ongewenst nestje kittens krijgen en er op elke manier vanaf proberen te komen.
Mochten er verdere vragen zijn graag - mocht je het niet eens zijn met mijn antwoorden en mijn keuzes wil ik deze best bespreken maar dan wel via pm/dm en niet hier in dit topic waar ik opzoek ben naar een baasje voor dana.