als ze kattenziekte krijgen en er gruwelijk aan overlijden vind je het ook zo'n overdreven gedoe?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:38 schreef Aliana het volgende:
Ik wist niet eens dat katten inentingen moesten hebben..
Heb 2 jaar geleden ook een nieuwe kat gekregen en hoorde het toen. Niets mee gedaan verder.
Onze andere 2 katten zijn ook zonder problemen oud geworden (13 en 15)
Veel overdreven gedoe volgens mij. Wel een schattige kat TS!
Ow ja, laten we die discussie in elk topic starten. Dat helpt poes (waaat een kop!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:46 schreef moussy het volgende:
[..]
dat
[..]
poes had op de datum die al stond gewoon gesteriliseerd kunnen worden of stond er op dr voorhoofd "zwanger"...?
Toen "mama poes" terug kwam was ze heel erg gestressed en is nog 2 weken lang van slag geweest in overleg met de dierenarts haar eerst rustig laten wennen aan het huis ( kat is van 2 hoog op een flat ontsnapt komt nooit buiten en is in 1 keer een hele week buiten geweest zonder eten en drinken wat klaar stond) - toen ik daarna wou gaan kijken voor een nieuwe afspraak was mama poes zwanger en ga ik haar niet laten steriliseren op dat moment.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:46 schreef moussy het volgende:
[..]
dat
[..]
poes had op de datum die al stond gewoon gesteriliseerd kunnen worden of stond er op dr voorhoofd "zwanger"...?
nee helaas nog niet - zoals jezelf kan lezen oognip zijn er zeker geïnteresseerden maar ik heb helaas nog niks weer gehoord of contact gehad via pm/dm met mensen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:24 schreef Oognip het volgende:
TS, is er al een baasje gevonden voor Dana? Er zijn een aantal geïnteresseerden toch?
Er zijn juist al plenty voorbeelden dat via hier er een prima nieuw baasje gevonden werd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:26 schreef Nytro het volgende:
Breng naar het asiel. Kost je wel geld, maar de kans op een nette baas is wel groter dan op marktplaats of hier slijten.
Als ik die echtgenoot van mij zou kunnen overhalen, was ik overmorgen langsgereden om haar op te halen. Zou een zusje kunnen zijn van die van mij!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:26 schreef Nytro het volgende:
Breng naar het asiel. Kost je wel geld, maar de kans op een nette baas is wel groter dan op marktplaats of hier slijten.
TS kan een paar dagen weg/op vakantie zijnquote:
hmm kan idd maar dan is het niet verkeerd om het topic omhoog te schoppen, misschien dat ts het vergeten isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
TS kan een paar dagen weg/op vakantie zijn
Of privé zaken waardoor hij niet online kan/wil.
Heb hem ook even PM gestuurd, maar hij is sinds dit topic ook niet elders op FOK! online geweest zo te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |