Ja inderdaad!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:47 schreef Barbaaf het volgende:
Helaas kan ik geen kat nemen maar wat heeft deze een briljante kop
[ afbeelding ]
Dit viel mij idd ook op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef duivelin1 het volgende:
Het poesje heeft de inentingen bij 9 en 12 weken niet gekregen? Is het ontwormschema wel gevolgd?
Kitten heeft geen entingen gehad omdat kitten eerst naar collega van mij zou gaan en zij hiervoor op zou draaien qua kosten omdat kitten ook kosteloos weg zou zijn gegaan naar haar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dit viel mij idd ook op.
Waarom is dat niet gebeurt TS?
Kitten is nu 4 maanden, toen je wist dat kitten niet naar je collega ging ( en dat was dan bij 9 weken omdat zij de inentingen zou doen) had je je verantwoording moeten nemen en het kitten haar noodzakelijke inentingen moeten geven. Ik zou dat alsnog doen, nu en over 3 weken nogmaals, dan is ze tenminste beschermdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:09 schreef Lfj het volgende:
[..]
Kitten heeft geen entingen gehad omdat kitten eerst naar collega van mij zou gaan en zij hiervoor op zou draaien qua kosten omdat kitten ook kosteloos weg zou zijn gegaan naar haar.
Fijn om te zien dat er een aantal geďnteresseerde al wel zijn en ben vanavond rond 23:00 weer thuis en kan dan eventuele verdere vragen ook beantwoorden
Ik wil hier niet al te veel een discussie over starten maar ik heb persoonlijk en bewust een keuze gemaakt om mijn andere katten ook niet te enten en daarom ook dana niet- en laat deze keuze dan ook over aan toekomstige eigenaar of eigenaresse.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
Kitten is nu 4 maanden, toen je wist dat kitten niet naar je collega ging ( en dat was dan bij 9 weken omdat zij de inentingen zou doen) had je je verantwoording moeten nemen en het kitten haar noodzakelijke inentingen moeten geven. Ik zou dat alsnog doen, nu en over 3 weken nogmaals, dan is ze tenminste beschermd
Kun je dan nog uitleggen wat de overwegingen zijn voor die bewuste keuze?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:12 schreef Lfj het volgende:
[..]
Ik wil hier niet al te veel een discussie over starten maar ik heb persoonlijk en bewust een keuze gemaakt om mijn andere katten ook niet te enten en daarom ook dana niet- en laat deze keuze dan ook over aan toekomstige eigenaar of eigenaresse.
datquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
Kitten is nu 4 maanden, toen je wist dat kitten niet naar je collega ging ( en dat was dan bij 9 weken omdat zij de inentingen zou doen) had je je verantwoording moeten nemen en het kitten haar noodzakelijke inentingen moeten geven. Ik zou dat alsnog doen, nu en over 3 weken nogmaals, dan is ze tenminste beschermd
poes had op de datum die al stond gewoon gesteriliseerd kunnen worden of stond er op dr voorhoofd "zwanger"...?quote:Mama poes is 2 weken voor haar sterilisatie ontsnapt toen ze krols was en is een hele week weg geweest van huis- uiteraard kwam ze zwanger thuis en een aantal weken later is er een nestje met 3 kittens geboren
als ze kattenziekte krijgen en er gruwelijk aan overlijden vind je het ook zo'n overdreven gedoe?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:38 schreef Aliana het volgende:
Ik wist niet eens dat katten inentingen moesten hebben..
Heb 2 jaar geleden ook een nieuwe kat gekregen en hoorde het toen. Niets mee gedaan verder.
Onze andere 2 katten zijn ook zonder problemen oud geworden (13 en 15)
Veel overdreven gedoe volgens mij. Wel een schattige kat TS!
Ow ja, laten we die discussie in elk topic starten. Dat helpt poes (waaat een kop!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:46 schreef moussy het volgende:
[..]
dat
[..]
poes had op de datum die al stond gewoon gesteriliseerd kunnen worden of stond er op dr voorhoofd "zwanger"...?
Toen "mama poes" terug kwam was ze heel erg gestressed en is nog 2 weken lang van slag geweest in overleg met de dierenarts haar eerst rustig laten wennen aan het huis ( kat is van 2 hoog op een flat ontsnapt komt nooit buiten en is in 1 keer een hele week buiten geweest zonder eten en drinken wat klaar stond) - toen ik daarna wou gaan kijken voor een nieuwe afspraak was mama poes zwanger en ga ik haar niet laten steriliseren op dat moment.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:46 schreef moussy het volgende:
[..]
dat
[..]
poes had op de datum die al stond gewoon gesteriliseerd kunnen worden of stond er op dr voorhoofd "zwanger"...?
nee helaas nog niet - zoals jezelf kan lezen oognip zijn er zeker geďnteresseerden maar ik heb helaas nog niks weer gehoord of contact gehad via pm/dm met mensen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:24 schreef Oognip het volgende:
TS, is er al een baasje gevonden voor Dana? Er zijn een aantal geďnteresseerden toch?
Er zijn juist al plenty voorbeelden dat via hier er een prima nieuw baasje gevonden werd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:26 schreef Nytro het volgende:
Breng naar het asiel. Kost je wel geld, maar de kans op een nette baas is wel groter dan op marktplaats of hier slijten.
Als ik die echtgenoot van mij zou kunnen overhalen, was ik overmorgen langsgereden om haar op te halen. Zou een zusje kunnen zijn van die van mij!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:26 schreef Nytro het volgende:
Breng naar het asiel. Kost je wel geld, maar de kans op een nette baas is wel groter dan op marktplaats of hier slijten.
TS kan een paar dagen weg/op vakantie zijnquote:
hmm kan idd maar dan is het niet verkeerd om het topic omhoog te schoppen, misschien dat ts het vergeten isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
TS kan een paar dagen weg/op vakantie zijn
Of privé zaken waardoor hij niet online kan/wil.
Heb hem ook even PM gestuurd, maar hij is sinds dit topic ook niet elders op FOK! online geweest zo te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |