Goedenavond users van flora& fauna
Ik ben opzoek naar een lief baasje voor mijn kitten dana
Na het nodige zoeken en rondvragen heb ik helaas tot aan nu toe geen baasje kunnen vinden en ben ook bang om de kitten zomaar op marktplaats te zetten ivm een aantal horrorverhalen die ik heb aangehoord mbt tot het voeren van kittens aan slangen.. Heb ik mijn pijlen hier op gericht en hoop ik dat ik een baasje kan vinden voor dana
Hieronder alvast de standaard informatie die ik in het gevuld vanuit het formulier:
Naam huisdier:Dana
Soort: Kat(poes)
Ras: Geen idee
Leeftijd: 4 maanden(geboren op 11 september 2011)
Dierenpaspoort beschikbaar:Nee
Gechipt:Nee
Gesteriliseerd/Gecastreerd: Nee
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): Kitten is ontwormd.
Datum laatste dierenartsbezoek: Nvt
Reden laatste dierenartsbezoek: Nvt
Aard van het beestje: Kitten is als ze met mijn andere 3 katten is erg speels en met mijn andere kitten stoeit ze erg veel( zelfde nestje), is aanhankelijk als ze alleen is en niet te druk met spelen/ is wel wat afstandig als er vreemden in de buurt zijn maar went hier snel aan
Omgang met kinderen: nvt/ kitten is nooit aggresief geweest tegenover mensen/ en andere katten
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): nvt
Volgt het dier een speciaal dieet?: nee
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: Kitten is geboren op 11 september in het nestje van 1 van mijn katten
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Het was de bedoeling om dana weg te doen naar een collega op mijn werk die vanaf het begin af aan veel intresse had maar ivm ernstige ziekte toch niet wou beginnen aan een kitten waar ze geen tijd voor had.
Verdere dingen: Kitten is woonachtig in Almelo op het moment en kan eventueel worden "bezorgd" door mijn vriendin ( heeft ov kaart en kan dus rondreizen mocht het nodig zijn) voorkeur gaat wel naar ophalen
Een kleine motivatie of toelichting waar de kitten zou belanden wordt op prijs gesteld.
Kleine toelichting tot het nestje kittens wat ik heb gehad:
Mama poes is 2 weken voor haar sterilisatie ontsnapt toen ze krols was en is een hele week weg geweest van huis

- uiteraard kwam ze zwanger thuis en een aantal weken later is er een nestje met 3 kittens geboren waarvan ik heb besloten er 1 zelf te houden en ondertussen is er ook al een zusje van dana ondergebracht bij een vriendin van mij.
Hierbij ook nog wat foto's (als ze goed gaan met uploaden)
Eventuele vragen beantwoord ik graag.
Met vriendelijke groet,
Lfj