Oh ze is echt verschrikkelijk leuk!quote:
Het begin van een mooie vriendschapquote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef monsterd. het volgende:
Nou hier heerst nog steeds een blaasfestijn. Zo nu en dan lijken ze te vergeten dat ze elkaar nog niet zo leuk vinden![]()
Mevrouw heeft uiteraard al bij ons in bed geslapen vannacht (doet onze andere kat ook). Ze volgt ons ook overal, wat we ook doen
Ze is ook zoooooo klein in verhouding met onze andere kat; terwijl ze maar een maand in leeftijd verschillen. Maargoed, verder wel heel lief en al super aanhankelijkquote:
Ze blazen redelijk wat af, maar er gaan nog geen meubels stukquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:16 schreef Greys het volgende:
En sowieso hebben ze nog even tijd om elkaar goed af te tasten, zal wel niet meteen pais en vree zijn/blijvenMaar dit gaat al best heel voorspoedig, ze hangen niet krijsend en blazend in de gordijnen!
Stel je even aan manquote:Op zondag 4 november 2012 00:44 schreef MrBaas het volgende:
Leuk dat je het beest buiten laat waar ze alle mussen en muizen kan mollen. Ben benieuwd hoe jij reageert als ik mijn pitbull die kat van jou dood laat bijten.
"Tja, zo is de natuur." Zeg ik dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |