abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106445190

Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining

Linkje naar het vorige deel:
[centraal] Honden met foto's #54

Deze OP is hier te vinden
pi_106445277

pi_106445821
Fijn om te lezen dat het weer beter gaat met Koda ^O^

Boef en bliksem " lummelen" , en "lachen" en "high five"

donderdag 5 januari 2012 @ 17:29:29 #4
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_106446102
wat een leuk manteltje heeft Jules O+
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_106446176
Multiply: Je hebt 'm dichtgemaakt en opnieuw geopend O+
Wat een mooie foto's O+ Leuk dekje!

Hugsy: Dat lachen is echt ge-wel-dig O+ Hoe heb je dat aangeleerd? :o

Animal Planet's Dogs 101: "These dogs need a lot of exercise when they're young. A walk of 1,5 kilometers... two twenty-minute walks per day."
Mijn god, als dat al onder 'veel beweging' wordt verstaan... :'(
pi_106446378
Die vriendin van de weimaraners heeft ook nog een Duitse staande kruising, die van haar vriend is. En die lacht ook heel raar als je haar wil aaien, lijkt net op grommen. Maar het is de liefste hond van allemaal. De uitlaatservice die ze ooit had wilde die hond toen niet meenemen omdat ze haar tanden liet zien _O- _O- _O- Dat is echt zon hond die je aan iedereen mee kan geven, alleen als je haar voor het eerst ziet en ze doet dat..dan schrik je wel ff :P

Leuk jasje he, heeft een vriendin gemaakt. Jules wil net zo hip zijn als de honden van oh-oh :+
pi_106448456
Whahaha die eenna onderste foto uit de op _O- het lijkt wel een kangaroo :D

@gehorseflots, ik heb t geluk dat Rocky heel slim is. Heb in het begin gewoon zelf zijn lip opgetild terwijl ik "lachen" zei en dan elke keer een klein snoepje.

Hij had het binnen 3 dagen helemaal door :7
pi_106451766
quote:
Dat roze jasje O+ En wat een prachtige foto's weer.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_106451790
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:23 schreef hugsy33 het volgende:
Whahaha die eenna onderste foto uit de op _O- het lijkt wel een kangaroo :D

Ja :D En wat is hij in de hoogte geschoten :o
pi_106451808
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:24 schreef hugsy33 het volgende:

Boef en bliksem " lummelen" , en "lachen" en "high five"
[ afbeelding ]

Waar kijken ze op deze eerste foto naar? :D
pi_106452443
Mijn zus en ik gaan altijd allebei aan één kant van de kamer zitten en dan overschuiven met n snoepje. Rocky word dan helemaal gek en vandaag deed bliksem ook mee.

Ik heb er ook wel n filmpje van maar waar kun je die uploaden via mobiel zodat je ze hier kunt zien?
pi_106453012
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef hugsy33 het volgende:

Ik heb er ook wel n filmpje van maar waar kun je die uploaden via mobiel zodat je ze hier kunt zien?
Oh ik heb echt geen idee :@ Misschien dat iemand anders het weet?

En toch iets lekkers, ik dacht het al ;)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:28:47 #13
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_106474191
:D Jules in dat jasje _O-
Ik vind de achterkant niet mooi zitten :@
En Rocky, ik ga echt een fanclub oprichten O+
Ik moet echt echt es een filmpje gaan maken van Billy zn kunstjes.
Billy kan ook "lachen" trouwens.
Voor ie kusjes geeft trekt ie ook vaak zo zn lip op, lijkt net of je je gaat bijten dan, maar is echt lachen :')
Boek lezen met Sjon is ook altijd feest :D

Hij zit dus echt aan de andere kant van mn boek, heel luidruchtig te gapen, pootjes te geven op mn boek, aandacht te hoeren.
Gelukkig voor Sjon hoef ik nog maar 400 bladzijdes voor ie uit is :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_106474710
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:

Hij zit dus echt aan de andere kant van mn boek, heel luidruchtig te gapen, pootjes te geven op mn boek, aandacht te hoeren.

_O- _O- _O-
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:50:37 #15
176471 oh-oh
pi_106474736
:') Daarom lees ik normaal dus echt alleen maar in bad, daar laat ie me met rust.
Maar met dit boek is dat niet te doen _O-
Ik zal van t weekend es proberen bij daglicht een filmpje te maken van wat ie allemaal zit te doen om me af te leiden, want het is wel echt heel cute eigenlijk :D
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_106474935
Ook n filmpje dat billy lacht? *O*

in aandacht trekken zijn honden echt meesterlijk trouwens :')
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:59:39 #17
176471 oh-oh
pi_106474969
Ik zal es proberen of ik dat kan filmen bij Billeke ^O^
( Groucho Marx )
pi_106476584
Sjon, aandachtshoertje _O-

Hugsy: Oeh, slimme Rocky O+ Ik ga het ook eens proberen! :o

Ik heb foto's toegestuurd gekregen van Shiva d'r broertje en eentje van Shiva als pupje O+ Is van het opvanggezin in Spanje, die hadden helaas geen scherpe foto :'(

Shiva als puppedup O+

En haar broer! O+

Ik krijg binnenkort nog wat foto's van ze :D
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:50:26 #19
176471 oh-oh
pi_106476650
Oh die broer, wauw, die is odd eyed he :o O+
( Groucho Marx )
pi_106476704
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:48 schreef gehotseflotst het volgende:
Sjon, aandachtshoertje _O-

Hugsy: Oeh, slimme Rocky O+ Ik ga het ook eens proberen! :o

Ik heb foto's toegestuurd gekregen van Shiva d'r broertje en eentje van Shiva als pupje O+ Is van het opvanggezin in Spanje, die hadden helaas geen scherpe foto :'(

Shiva als puppedup O+
[ afbeelding ]

En haar broer! O+
[ afbeelding ]

Ik krijg binnenkort nog wat foto's van ze :D
Wat leuk die broer, ik vind de lichte ogen, net als bij Shiva, écht net alsof ze bijna praten, het heeft iets extra's :D
pi_106476912
Ja, wat een knappe broer heeft ze he O+ O+
Qua bouw en vacht is ie echt precies hetzelfde als Shiva en van wat ik hoor ook qua gedrag. Shiva weigert namelijk wel eens te eten en probeert ons zo te chanteren voor meer aandacht o.i.d. en dat doet haar broer ook :')
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:57:48 #22
176471 oh-oh
pi_106476926
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:57 schreef gehotseflotst het volgende:
Ja, wat een knappe broer heeft ze he O+ O+
Qua bouw en vacht is ie echt precies hetzelfde als Shiva en van wat ik hoor ook qua gedrag. Shiva weigert namelijk wel eens te eten en probeert ons zo te chanteren voor meer aandacht o.i.d. en dat doet haar broer ook :')
Hij ziet er veel groter en steviger uit qua bouw zo op de foto :D
( Groucho Marx )
pi_106476951
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hij ziet er veel groter en steviger uit qua bouw zo op de foto :D
Maar dat kun je van een reu verwachten :P Maar qua vorm enz. is ie de reu-versie van Shiva O+
  vrijdag 6 januari 2012 @ 12:00:48 #24
176471 oh-oh
pi_106477014
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:58 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Maar dat kun je van een reu verwachten :P Maar qua vorm enz. is ie de reu-versie van Shiva O+
Ja duh, dus zijn ze verschillend van bouw :D
( Groucho Marx )
pi_106477063
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 12:00 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja duh, dus zijn ze verschillend van bouw :D
Jaaaaaa... neeee.... :P

Je snapt het niet... :'(
  vrijdag 6 januari 2012 @ 12:04:51 #26
176471 oh-oh
pi_106477134
:') Tuurlijk snap ik het wel, maar die van jou is echt heel fijn, volgens mij zo ook een pak kleiner en echt een teefje, en dit is een grote stevige reu, dat vind ik twee honden die heel verschillend zijn van bouw.
( Groucho Marx )
pi_106477242
Haha, dan is het goed! Ik bedoelde meer dat ze qua bouw hetzelfde zijn, als in... haar broertje heeft dezelfde bouw, niet die van een rottweiler of teckel :P

Shiva is echt een meisje O+ Ook qua gedrag... "Ieuw, een plas water :'( "
  vrijdag 6 januari 2012 @ 12:10:10 #28
176471 oh-oh
pi_106477319
Mijn teefje is de enige vieslap die door stront gaat rollen en zo.
Maar Kees is dan ook ontdaan van haar vrouwelijkheid en echt one of the guys.
Alleen qua karakter is het wel een echte bitch af en toe :P
( Groucho Marx )
pi_106477377
Shiva ligt en rolt ook graag in modder en racet graag door slootjes, maar plasjes water vindt ze verschrikkelijk tijdens het uitlaten :P

Kees :') Is ze de baas over de heren of valt dat wel mee?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:32:39 #30
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106480231
Koda is weer thuis, en gelukkig niks geks aan de hand!! Ben zo blij he. Hij heeft een hardnekkige verkoudheid gehad en daar is die eigenlijk nooit helemaal van af gekomen, want er is nog sprake van een kleine ontsteking in de diepere bronchieën (weet niet of ik dit allemaal goed typ). Dit was gelukkig te verhelpen met een sterke anti-biotica kuur. Hij word dus weer helemaal kern gezond! :D We waren ook maar 80 euro kwijt *ahum, maar 80*, maar hij word nu wel weer helemaal gezond en ik ben gerustgesteld :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_106480669
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Koda is weer thuis, en gelukkig niks geks aan de hand!! Ben zo blij he. Hij heeft een hardnekkige verkoudheid gehad en daar is die eigenlijk nooit helemaal van af gekomen, want er is nog sprake van een kleine ontsteking in de diepere bronchieën (weet niet of ik dit allemaal goed typ). Dit was gelukkig te verhelpen met een sterke anti-biotica kuur. Hij word dus weer helemaal kern gezond! :D We waren ook maar 80 euro kwijt *ahum, maar 80*, maar hij word nu wel weer helemaal gezond en ik ben gerustgesteld :D
Gelukkig. Dat is zeker die 80 euro waard. Al moet je elke dag een boterhammetje minder eten. Koda is onbetaalbaar. O+
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:54:32 #32
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106481093
Zo is dat :D
pi_106481121
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat fijn Maus ^O^
pi_106482727
Ik sluit me helemaal bij Pisces29 aan, hartstikke fijn! Scheelt jou ook een boel zorg! :)
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:37:06 #35
176471 oh-oh
pi_106482823
Heel fijn, is zijn bloed ook nog nagekeken?
^O^
SuperChico kwam net in actie en redde het zakje van de loempiakraam uit de prullenbak:

Van de rest van het verhaal heb ik een filmpje gemaakt, dat is nog ff aan het laden :')
( Groucho Marx )
pi_106482848
quote:
En haar broer! O+
[ afbeelding ]

Die is moooooooooi! :o
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:12:03 #37
176471 oh-oh
pi_106484406
Ok het filmpje, Chico had dat zakje dus uit de prullie gepikt, maar kwam er al snel achter dat er niks lekkers meer in zag. Sjon zag zijn kans schoon en ging er na Chico met het zakkie vandoor.
Maar Billy komt sinds Karel er niet meer is ineens voor zichzelf op, dus die ging met geweld dat zakkie ff afpakken van Sjon. Sjon ging daarom ter compensatie maar Chico zijn mand inpikken, maar Chico stuurt hem daar snel weg, zonder geweld, maar met natuurlijk overwicht.
Billy was klaar met dat lege zakje, dus Sjon gaat weer met dat zakje aan de slag, waarna Billy hem toch nog maar even laat zien dat hij de baas is _O-
Billy komt dan wel nog bij mij bevestiging zoeken , die hij ook krijgt, en dan komt Sjon natuurlijk ook meeschooien om wat aandacht :P
En Kees die doet met dat hele circus niet mee, die staat echt helemaal buiten dat rangorde gebeuren van die mannen :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:20:14 #38
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106484825
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Heel fijn, is zijn bloed ook nog nagekeken?
^O^
SuperChico kwam net in actie en redde het zakje van de loempiakraam uit de prullenbak:
[ afbeelding ]
Van de rest van het verhaal heb ik een filmpje gemaakt, dat is nog ff aan het laden :')
Nee, was niet nodig, want door middel van een nieuwe test konden ze al testen op Parvo en dergelijke, en dat had die niet :)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:21:13 #39
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_106487373
Onze 17 jarige bejaarde zit weer bij de dierenarts! :'( (Ze had dat wratachtige ding wat onder haar kin zat en wat niet geopereerd kon worden. Wellicht zouze niet uit die volledige narcose komen).

Maar mijn vaders gezondheid is ook niet al te best. Hij denkt ook niet erg helder meer na. Ze was naar de kapper geweest (voor een spoelbeurt en de haren rondom die wrat waren weggeschoren). En zonder verstand erbij te gebruiken, opent mijn vader de autodeur volledig. Houdt haar helemaal niet tegen, ze springt eruit en klapt met die kin dus tegen de grond. }:| Zucht..........Ding was een stuk gescheurd, bleef maar bloeden.

Ouders hebben besloten dat ze in een lichte roes dat ding er alsnog gaan afhalen. Dus we zijn benieuwd of ze zometeen wakker wordt.......
pi_106487500
Dat filmpje :D

Biene, wat vervelend!
Maar ongelukjes gebeuren he, tis niet met opzet.

Ik zal voor je duimen, komt vast wel goed allemaal.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:29:05 #41
318361 Bienelientjee
pi_106487720
Neej, tis zeker niet met opzet. Kan het alleen niet begrijpen dat mijn vader er gewoon totaal niet meer rationeel bij na lijkt te denken (lang onderzoek geweest naar zijn symptomen, nix mis met zijn hersenen blijkt 2 jaar later, maar dat zou weer stof voor een ander topic zijn.... :) dus daar laat ik het nu bij.) Aangezien ze al vaker in haar enthousiasme was gevallen en dat enge ding wat drupjes bloed verloor. En wij al vaker hebben gezegd, bij gevaarlijke punten, hou haar rustig voordat ze in haar enthousiasme zichzelf bezeert. En dan nog......

Zucht!

Ach ja. Dus we zien wel of ze hier nog ff door komt. Ze is al 17 en hoogbejaard. Lang leventje gehad. Dus hoogst waarschijnlijk zal 2012 sowiesow haar laatste zijn. Hoop alleen niet dat het door dit gevalletje zal zijn....
pi_106487889
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Neej, tis zeker niet met opzet. Kan het alleen niet begrijpen dat mijn vader er gewoon totaal niet meer rationeel bij na lijkt te denken (lang onderzoek geweest naar zijn symptomen, nix mis met zijn hersenen blijkt 2 jaar later, maar dat zou weer stof voor een ander topic zijn.... :) dus daar laat ik het nu bij.) Aangezien ze al vaker in haar enthousiasme was gevallen en dat enge ding wat drupjes bloed verloor. En wij al vaker hebben gezegd, bij gevaarlijke punten, hou haar rustig voordat ze in haar enthousiasme zichzelf bezeert. En dan nog......

Zucht!

Ach ja. Dus we zien wel of ze hier nog ff door komt. Ze is al 17 en hoogbejaard. Lang leventje gehad. Dus hoogst waarschijnlijk zal 2012 sowiesow haar laatste zijn. Hoop alleen niet dat het door dit gevalletje zal zijn....
oei wat naar,zal duimen voor haar :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_106487902
Het heeft waarschijnlijk gewoon met ouder worden te maken! ;) Toch een zegen dat er niets mis is met je pap's hersenen (Ik weet nooit of het nou hersenen of hersens is. :@ )! :)

Zeventien is echt oud! Maar ik denk dat als het "zeker weten" levensgevaarlijk zou zijn, zo'n roesje, dat de dierenarts er dan niet aan zou beginnen, en de wrat onder lokale verdoving hechten. Misschien geeft dat je wat rust? :)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:37:36 #44
318361 Bienelientjee
pi_106488103
Een zegen, dat wel inderdaad. Na 2 jaar is helaas nog steeds niet achterhaalt wat zijn symptomen betekenen en wat we eraan kunnen doen. Raar gedrag wat je gewoon niet kan plaatsen. (Tjah, de Nederlandse zorg! Rekken, rekken, rekken......heb ik het idee)

Mjah, ik hoop dat ze het doorstaat! Misschien ook wel fijn voor haar, in haar laatste levensjaartjes, om eindelijk niet dat smerige, vieze ding meer onder haar kin te hebben hangen. (Zolang het maar niet weer gaat groeien.... :') )

We wachten hier maar geduldig af.....zal vast niet erg lang duren denk ik.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 18:05:07 #45
318361 Bienelientjee
pi_106492005
*O* She lives! *O*

Beetje jammer dat me ouders niet ff belde. Zat hier thuis maar te wachten en te wachten. Kwamen ze ineens thuis! En de hond is volgens mij super happy. Blijer dan ze in tijden is geweest! (Kan ook weer normaal uit haar etensbak eten natuurlijk!)

Ze heeft alleen denk ik een prik in haar bil ook gehad! :') Ze heeft echt zo dun lijfje en zo'n uitstekende typische billenpartij! :P
  vrijdag 6 januari 2012 @ 18:47:21 #46
176471 oh-oh
pi_106493571
Oh wat fijn *O*
Echt eng, narcose bij zulke oudjes :*
( Groucho Marx )
pi_106494741
*O* *O* *O* wat fijn bienelientje!!

Ik kon het vandaag weer niet laten mijn hondje te verwennen met n lekkere krokodil :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106497241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef Bienelientjee het volgende:
*O* She lives! *O*

Beetje jammer dat me ouders niet ff belde. Zat hier thuis maar te wachten en te wachten. Kwamen ze ineens thuis! En de hond is volgens mij super happy. Blijer dan ze in tijden is geweest! (Kan ook weer normaal uit haar etensbak eten natuurlijk!)

Ze heeft alleen denk ik een prik in haar bil ook gehad! :') Ze heeft echt zo dun lijfje en zo'n uitstekende typische billenpartij! :P
^O^ :D

Leuke foto, hugsy33! Lekker genieten!
Weg met die kerstboom, driekoningen! :@
pi_106499979
Haha morgen gaat ie weg ;)
pi_106506101
Dat superman pakje oh-oh _O- _O- Verkopen ze die ook ergens in Nederland nog? Leuk cadeautje voor Juno :+
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:42:30 #51
176471 oh-oh
pi_106506201
Geen idee, vriendje bracht die jaren geleden es mee uit Amerika, Wallmart <3
( Groucho Marx )
pi_106507527
Er zit een hondje van 14 in het asiel waar Nacho vandaan komt, kreeg een mailtje van iemand die daar werkt.. :')
kijk nou O+ ;(
pi_106507659
Oh ja ik had nog nieuwe foto's van vandaag.. waren ook nog 3 andere honden mee..maar die foto's ga ik niet allemaal plaatsen _O-

_O-

Enge herder :+

vrijdag 6 januari 2012 @ 23:19:46 #54
176471 oh-oh
pi_106507992
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er zit een hondje van 14 in het asiel waar Nacho vandaan komt, kreeg een mailtje van iemand die daar werkt.. :')
kijk nou O+ ;(
Wat is in hemelsnaam de meerwaarde van zo een filmpje?
Zo verkoop je zo een beestje toch ook niet?
( Groucho Marx )
pi_106508735
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wat is in hemelsnaam de meerwaarde van zo een filmpje?
Zo verkoop je zo een beestje toch ook niet?
Ach. ze maken daar altijd filmpjes van de honden. Echt een oud mannetje.. die zal ook wel niet zo lang meer hebben.. ;( alleen die naam, German :+
pi_106521561
Wat n geweldige foto's multiply _O_
pi_106522014
quote:
kijk nou O+ ;(
Wat sneu ;(
pi_106522030
quote:
kijk nou O+ ;(
Oh, als ik niet al twee honden had..... O+
pi_106526429
Ik snapte net niet waarom Rocky raar stond te doen bij z'n mand, hij stond er al met één poot in en toen ging ie er weer uit. Helemaal snuffelen overal.

Bleek dat de kat onder z'n deken in de mand was gekropen :+ gelukkig had Rocky t door anders had ik een platte kat _O-

Net even met Rocky gespeeld:

en even heel zoetsappig bezig geweest :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door hugsy33 op 07-01-2012 16:00:41 ]
pi_106538804
quote:
kijk nou O+ ;(
Ocherm, dat ze hem ook niet even aanhalen ofzo. Ik zou hem wel willen hebben hoor. Gezellig in een mandje voor de kachel met mijn eigen oudje. :z
  maandag 9 januari 2012 @ 14:11:11 #61
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_106600278
Laaste weken beetje druk gehad, maar hier een Oscar update O+. Hij is nu 3 maanden oud en harstikke zindelijk en is een speelse pup en graag buiten =) comando 'zit' heeft hij door nu het 'af' nog maar dat gaat ook steeds beter. Het enige probleem met hem is dat hij in je voeten bijt of in je armen ik geef hem nu steeds een speeltje of een tik over de neus dan houdt hij op, want het is wel heel vervelend en wordt er beetje wanhopig van. Foto's volgen zodra batterijen voor camera vol zijn en Oscar weer wakker is
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_106600820
Leuke foto's weer! *O*
pi_106612048
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef StampertjeX het volgende:
Het enige probleem met hem is dat hij in je voeten bijt of in je armen ik geef hem nu steeds een speeltje of een tik over de neus dan houdt hij op, want het is wel heel vervelend en wordt er beetje wanhopig van. Foto's volgen zodra batterijen voor camera vol zijn en Oscar weer wakker is
Kan zijn omdat ie gaat wisselen/aan het wisselen is.. Begint meestal rond de 3 - 4 maanden.. Wij hebben er ook last van en vinden tandjes..
  maandag 9 januari 2012 @ 21:05:37 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_106617494
multi, neem jij die foto's met een telelens?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:02:19 #65
176471 oh-oh
pi_106633059
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 januari 2012 @ 10:03:53 #66
163650 Greys
pi_106633100
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
:o Dat ziet er echt comfy en cute uit! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:06:35 #67
176471 oh-oh
pi_106633157
En echt, alle mensen lachen hardop als ze hem zien lopen _O-
Maar tis idd een heel zacht warm pakkie :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:10:51 #68
176471 oh-oh
pi_106633241
:@ Ik denk dat ik deze ook nog bestel...
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:14:12 #69
176471 oh-oh
pi_106633309
En een pandapakkie voor Billy :P
( Groucho Marx )
pi_106633376
Super leuk oh-oh O+ :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:20:12 #71
176471 oh-oh
pi_106633410
_O- Ik twijfel echt nog over die panda en die aap.
Mss toch maar niet doen :')
( Groucho Marx )
pi_106634331
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Straks heb je meer apendierenpakkkies dan mooie jasjes O-)

Ik wil ook zo'n blauw pak, het zal wel goddelijk zitten :D
pi_106637111
Echt he, die dingen zien er zoooo comfortabel en zacht uit... O+

Vanmorgen vroeg...

Mag ik nog heeeeeeeeeel even blijven liggen, baasje?

SPOILER
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 12:50:11 #74
43556 miss_dynastie
pi_106637647
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Waarom niet? Echt té leuk gewoon O+
pi_106637695
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Eens is. 8-)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:45:21 #76
176471 oh-oh
pi_106639710
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

_O- Het is echt te erg hoor, ik doe Chico dat knijnenpak so far alleen nog maar in het donker aan :')
Of op afgelegen velden _O-
Alfa O+ ^)
( Groucho Marx )
pi_106639753
}:| Oh-oh:Ik ben fan van Kees geworden, vooral na die soap met het loempiazakje _O- En al die pakjes, geweldig _O-

Biene: Wat goed dat alles weer in orde is met het ouwe besje! *O* Altijd eng als die ouwetjes onder narcose moeten...

Multiply: Wat een arm ouwetje... Kan inderdaad niet zeggen dat het filmpje veel meerwaarde heeft, behalve dat het laat zien dat dat ouwe kereltje er niet op z'n plek zit :(
Mooie foto's van de wandeling hoor! Die actie-/vlieg-/luchtbotsfoto _O- Zijn dat allemaal jouw hondjes? O+

Stampertje: Een Oscar-update zonder foto's? -O- Dat kan natuurlijk niet hoor! :P

Messina: Oeh, mooie foto hoor! O+ Die tandjes... O+
SPOILER
Shiva foto-updaaaate O+

Zo kijkt ze als ze gewoon nieuwsgierig is:

Maar als ik tegen haar praat doet ze haar oren altijd omlaag/naar achteren en gaat ze met haar oogjes knijpen O+ O+ O+

Mag nog steeeeeeeds de hond niet uitlaten }:| dus alles komt op manlief neer, die 's morgens niet veel tijd heeft om Shiva te laten bewegen. Normaal fietste/stepte ik 's morgens om de dag met haar en wisselde ik af met een stevige wandeling van 1,5 uur... Nu is er 's morgens maar een half uur voor haar voor behoefte + beweging.

In huis ben ik wel veel met haar bezig met snoepjes speuren, spelen en commando's oefenen. Ze is heel braaf, ook met minder beweging O+ (Maar dat lachen op commando, zoals Rocky O+ heeft ze na 8 keer 5 min. trainen nog steeds niet door :') )
* gehotseflotst toch oh-zo trots is
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:49:30 #78
176471 oh-oh
pi_106639862
Oh die ogen O+
Waarom zijn mensen in hemelsnaam fan van Kees? Die dikke biatch doet echt niks de hele dag _O-
( Groucho Marx )
pi_106639964
Daarom juist O+ De mannen vechten met z'n allen om zo'n loempiazakje en Kees zit er zo droog bij :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:52:39 #80
176471 oh-oh
pi_106639982
Gewoon omdat ze stervenslui is ja :')
( Groucho Marx )
pi_106640035
Maar het ziet er geweldig uit :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:56:57 #82
176471 oh-oh
pi_106640151
Net ook weer hoor, ik moest naar de Hema tussen de middag, dus hondenbuggy mee want anders mogen de honden dr niet in. Chico loopt dan meteen te bokken want die wil niet lopen als ie de buggy ziet }:| Maar goed, die pist dan tenminste nog twee keer en weet dat ie dr dan in mag.
Kees die doet gewoon niks en zodra ik Chico dr in zet springt zij dr bij :')
Pist ze dus maar niet tussen de middag he, dan wacht ze maar tot straks, like I care.
Maar oh wee als ze het binnen doet :P ~O>
( Groucho Marx )
pi_106640215
Wat vinden de odd-eye fans onder ons trouwens van dit hondje?

Ik vind het hier minder mooi, twee gelijke ogen zou mooier zijn geweest...

Oh-oh: Hoezo wil Chico dan niet lopen? Vindt ie de buggy zo stom? :P En Kees dan?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:00:33 #84
176471 oh-oh
pi_106640295
Omdat Chico dan liever in de buggy wil, duh, hij is gek op dat ding en Kees ook :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:01:37 #85
176471 oh-oh
pi_106640352
Ik vind dat geen hond voor odd eyes, sowieso niet. Die moet gewoon donkere ogen hebben :P
( Groucho Marx )
pi_106640398
Oooooh hij wil niet lopen als in wandelen + behoefte doen... zeg dat dan :P Ik dacht dat je 'm mee moest trekken en de buggy in moest drukken, omdat ie dat ding stom vindt :')

Tuurlijk is Kees dol op de buggy :o hoeft ze zelf niet te lopen!

En nee, met bruine ogen zou die hond mooier zijn geweest... hondje vind ik te licht voor blauwe ogen :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:09:09 #87
176471 oh-oh
pi_106640706
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:09:34 #88
176471 oh-oh
pi_106640719
( zie, overdag Billy zn trui over zn pyjama, niet het knijnenpak :@ :') _O- )
( Groucho Marx )
pi_106641762
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:58 schreef gehotseflotst het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind hem wel leuk! :)
pi_106643928
Alfa doet dat ook met z'n oortjes als ik tegen 'm praat. Volgens mij is dat subdominantie! :)

Waar zit Billy nou in? Lijkt net een buggy _O-

SPOILER
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:46:19 #91
176471 oh-oh
pi_106644155
Chico Messina :P
In zn hondenbuggy :P
( Groucho Marx )
pi_106644217
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Chico Messina :P
In zn hondenbuggy :P
@myself: :|W

Sorry Chico :@

Waarom heeft 'ie een buggy? :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:49:24 #93
176471 oh-oh
pi_106644272
Oh ik heb die buggy al jaren. Handig op show, fijner dan een bench, handig op terrasjes, handig in de stad, en nu, zoals ik al schreef, handig als je ff snel in de pauze naar de Hema moet waar ze in de buggy wel binnen mogen :P
( Groucho Marx )
pi_106644542
Ahhhhh, hendig *O*

Hier doen ze gelukkig niet moeilijk in de winkels, Alfa mag overal naar binnen behalve in de AH XL. Nu moet ik zeggen dat ik hem niet meeneem bijv. de slager / bakker in. Maar de blokker, hema, onze 'normale' AH, wibra, kruidvat, mag 'ie allemaal mee. Ze vinden 'm allemaal ook leuk en schattig, misschien dat dat helpt.

Er loopt hier sinds 2 weken een stafford pupje rond. Zooooo'n lief beestje, Alfa is d'r helemaal gek mee. Baasje is ook aardig, niet zo'n macho-figuur (als ik een macho met een stafford zie loop ik toch even de andere kant op :@ )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:04:58 #95
176471 oh-oh
pi_106644853
Het mocht hier jaren bij de Hema, maar eigenlijk mag het gewoon niet, en als de inspectiedienst een hond in de winkel ziet lopen ( geldt ook voor Kruidvat, Blokker doet hier ook niet moelijk, en Bijenkorf en V&D ook niet ) krijgt de winkel een boete, dus ik snap wel dat het niet meer mag.
Ik ga in het weekend als het ff kan echt niet de stad in, dus ik doe alles tussen de middag, als ik in 1 van die winkels moet zijn neem ik de buggy mee, geen enkel probleem, hij staat op mijn werk, dus ik kan hem zo pakken.
( Groucho Marx )
pi_106646236
Het is wel handig, misschien bestel ik ook wel zo'n handvat-set voor m'n fietskar. Als ik dan een keer naar de stad ga kan ik Alfa lekker meenemen. Liefst zou ik 'm overal mee naartoe nemen, ik vind 't echt heerlijk om met 'm op stap te zijn, tis zo'n lief hondje. O+

Alfa wordt trouwens helemaal gestoord van het laserlampje.

Normaal tikken zijn nagels dus niet zo, die zijn gewoon netjes geknipt, maar als het laserlampje er is, is hij helemaal door het dolle. :')
pi_106646944
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Haha wat trekt hij een droge kop, Chico regelt het wel. :7
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:03:10 #98
176471 oh-oh
pi_106647061
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:59 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Haha wat trekt hij een droge kop, Chico regelt het wel. :7
Keizer = baas ja :D
Gisteren at ie mn hele zalm van mn dure stokbroodje.
Die ouwe krijgt echt alles wat ie wil, maar dat verdient ie ook O+
( Groucho Marx )
pi_106647380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:03 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Keizer = baas ja :D
Gisteren at ie mn hele zalm van mn dure stokbroodje.
Die ouwe krijgt echt alles wat ie wil, maar dat verdient ie ook O+
Ah lekkor!
Ik zit weer eens op dierenasiels.com te kijken, moet ik niet doen, kom allemaal stakkers tegen die ik naar huis wil nemen maar dan zal Punkie not amused zijn. :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:20:32 #100
176471 oh-oh
pi_106647686
Nou ja, Chico is bijna 14, kwakkelt wat, eet moeilijk, en hij is sowieso mijn speciaalste hondje, 4 jaar in een schuur in een bench gezeten, ik verwen hem gewoon tot op het bot, zolang het kan O+
Ik kreeg weer een hondje aangeboden deze week, showhondje, supermooi chineesje, maar ik doe het niet, er komt echt niks meer bij.
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:11:51 #101
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106655112
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:58 schreef gehotseflotst het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind het hier minder mooi, twee gelijke ogen zou mooier zijn geweest...

Oh-oh: Hoezo wil Chico dan niet lopen? Vindt ie de buggy zo stom? :P En Kees dan?
Volgens mij loopt er bij ons in het park een labrador met odd-eyes, kan dat? Zal is kijken of ik een foto mag/kan maken :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:13:37 #102
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106655245
De kleur is trouwens dezelfde kleur die je bij een husky heel vaak ziet, die heeele mooie kristal-blauw achtige kleur! Dit:
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:38:08 #103
176471 oh-oh
pi_106663566
Odd eyed betekent dat ze twee verschillende kleuren ogen hebben ;)
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:53:06 #104
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_106664224

de husky van mn zwager is odd-eyed :) zelf hou ik niet zo van blauwe/odd ogen
over 2 weken gaan we op hem passen O+ inmiddels is hij wel een stuk groter dan op de foto, daar wast nog een kleine Lykos O+
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 10 januari 2012 @ 23:07:01 #105
176471 oh-oh
pi_106664832
Awww O+
Bij husky's en border collies en cattledogs en zo vind ik het wel cool, bij die rassen hoort het wel.
Weet je wat ik zo leuk vind?
Split faced chineesjes O+
( Groucho Marx )
pi_106665784
Als ik naar het donkere gedeelte kijk zie ik sjonny erin, lichte gedeelte Billy :-D
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  dinsdag 10 januari 2012 @ 23:29:09 #107
176471 oh-oh
pi_106665846
:D Chico heeft een hele mooie achterkleinzoon met een split face die op Billy lijkt, ik zoek m ff op ^O^
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 23:34:56 #108
176471 oh-oh
pi_106666086
Francois O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 23:37:58 #109
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106666202
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Odd eyed betekent dat ze twee verschillende kleuren ogen hebben ;)
Hij noemde het odd-eyed, maar als hij het mis heeft, hoe heet het dan? Vind het wel heel apart, een labrador met die kleur ogen? Hij is zwart trouwens, dus dat ziet er heel ''eng/gevaarlijk'' uit op het eerste gezicht, maar hij is kei lief :@
  dinsdag 10 januari 2012 @ 23:39:22 #110
176471 oh-oh
pi_106666270
Uhm, dat heet gewoon blauw ogig :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 23:41:50 #111
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106666363
Heb het nog nooit eerder gezien bij een labrador, eigenlijk alleen maar bij huskies o.o
pi_106666807
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:53 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]

de husky van mn zwager is odd-eyed :) zelf hou ik niet zo van blauwe/odd ogen
over 2 weken gaan we op hem passen O+ inmiddels is hij wel een stuk groter dan op de foto, daar wast nog een kleine Lykos O+
Oh Wow Non, wat een knapperd O+
pi_106680442
Boyo heeft me weer aan m'n kilometers laten komen..

Meneer wilde niet terug aan de lijn en vond rennen en in modder/bladeren spelen veel leuker.. na een half uur 't spelletje mee te spelen kreeg ik z'n halsband te pakken en moest ie toch echt mee..

pi_106680568
OHHHHHHHHHH Boyo _O_ O+ Hij ziet er nog best schoon uit :D
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:20:18 #115
176471 oh-oh
pi_106680715
:o :D Boyo is gegroeid!
En hij wordt echt alleen maar leuker O+ O+ O+
( Groucho Marx )
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:52:30 #116
24188 Belana
kloon van belana
pi_106681916
Oe Francois is mooi zeg oh-oh

en Boyo... oeoeoeo O+

Gistermiddag is de hondenfluisteraar langs geweest. poeh hee dat is heftig.
Ze is een healer en de honden laten beelden aan haar zien. koleren die arme Gabber! Hij heeft zoveel verdriet! Als ze een bepaalde plek behandelde zag je het gewoon aan hem, het verdriet in die ogen! Hij heeft haar beelden laten zien van een kalende man met een flinke buik die hem trapte, keer op keer. Hij heeft tegen zijn achterkant zo'n trap gehad dat hij er scheef van loopt en dat is ook zo. vandaar die surinaamse billen van hem. was heel maf, hij voelde meteen iets bij binnenkomst, begon toch te blaffen tegen haar, er kwamen meteen veel emoties bij hem los, maar hij liet het wel toe haar behandeling en heeft met haar "gepraat"
Maandag komt ze weer om verder te gaan.
Intussen moeten wij hem lekker masseren op bepaalde plekken en hem blijven vertellen dat nu alles goed is en dat ie nu bij ons hoort en dat we van hem houden.

1 van de andere honden die ook bij die fokster vandaan gehaald is gaat het nu na een aantal sessies met haar heel goed mee. Ik heb goeie hoop.

Mijn arme Gabbertje O+ maar we gaan hem helpen mijn lieve schatje
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:57:42 #117
176471 oh-oh
pi_106682144
Ik heb met Frits ook zulke ervaringen gehad , heeft ook veel geholpen toen.
Sjon is helaas totaal niet vatbaar, maar dat verbaast me niks :+
Ik hoop dat Gabber en jullie er veel baat bij gaan hebben :*
Van Chico weet ik ook via haar dat hij zijn verleden helemaal achter zich gelaten heeft, daar ben ik blij mee O+

Gekke Sjon:
( Groucho Marx )
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:06:43 #118
24188 Belana
kloon van belana
pi_106682558
Gabber zit ook erg opgesloten, hij heeft zich in die tijd emotioneel afgesloten, hetgeen niet zo gek is. goed om te horen van Chico, maar dat is ook wel duidelijk ja :)

leuk filmpje :D
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:12:19 #119
176471 oh-oh
pi_106682813
Nou ja, Chico heeft wel altijd nog benchgedrag vertoond, en hij heeft ook wel erge verlatingsangst, beiden zijn te verklaren door die 4 jaar in een bench in een schuur natuurlijk.
Ik wist niet in hoeverre hij daar daadwerkelijk "last"van had natuurlijk, maar een vriendin van me doet ook dat soort werk, en zij kent Chico nog van voor hij bij mij woonde, hij is de vader van haar eerste chineesje, dus ze wilde graag eens proberen of hij er nog iets over kwijt wilde.
Jaren geleden was dit hoor. Maar hij wilde er niks van weten volgens haar, hij bleef telkens aangeven dat hij een heerlijk leven had en dat het verleden niet belangrijk was.
Super dus ^O^
Voor Gabber is het allemaal nog heel vers natuurlijk.
( Groucho Marx )
pi_106682827
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:52 schreef Belana het volgende:

1 van de andere honden die ook bij die fokster vandaan gehaald is gaat het nu na een aantal sessies met haar heel goed mee. Ik heb goeie hoop.

Mijn arme Gabbertje O+ maar we gaan hem helpen mijn lieve schatje
Wow Belana, wat bijzonder! En wat fijn als dit een mogelijkheid is om wat verder te komen.
pi_106682922
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb met Frits ook zulke ervaringen gehad , heeft ook veel geholpen toen.
Sjon is helaas totaal niet vatbaar, maar dat verbaast me niks :+
Ik hoop dat Gabber en jullie er veel baat bij gaan hebben :*
Van Chico weet ik ook via haar dat hij zijn verleden helemaal achter zich gelaten heeft, daar ben ik blij mee O+

Gekke Sjon:
Oh die Sjon _O- Echt, als mijn hond niet zoveel mankeerde dan zou Sjon echt werelds zijn om mee te spelen. De clown O+
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:15:59 #122
24188 Belana
kloon van belana
pi_106683003
oh-oh wat mooi zeg van Chico. die vrouw gisteren vertelde dat de andere hond waar ze kwam uiteindelijk ook alleen nog over nu vertelde en dat dan alles goed is.
Ik ben zo blij dat ik Gabber kan helpen op deze manier.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:18:56 #123
176471 oh-oh
pi_106683155
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:15 schreef Belana het volgende:
oh-oh wat mooi zeg van Chico. die vrouw gisteren vertelde dat de andere hond waar ze kwam uiteindelijk ook alleen nog over nu vertelde en dat dan alles goed is.
Ik ben zo blij dat ik Gabber kan helpen op deze manier.
Ja, hij wilde er gewoon niks meer over horen, en hij raakte ook geirriteerd.
Die gesprekken met Frits heb ik nog op papier, heb jij het ook op papier nog gekregen allemaal?
Of heb je het zelf zoveel mogelijk uitgeschreven?
Ik kan je niet zeggen hoe vaak ik er nog naar teruggegrepen heb en hoeveel er nog uit te halen bleek, in de jaren erna.
En geloof me, ik ben echt heel erg no nonsense, en helemaal geen zweverig type of zo, ik had er ook helemaal geen vertrouwen in, maar we hadden eens een forumwandeling en Frits zocht haar de hele tijd op en volgens haar probeerde hij telkens contact met haar te maken omdat hij iets wilde communiceren, dus ze vroeg aan mij of ik dat goed zou vinden. Ik had zoiets van sure, fine, whatever.
Maar echt, er ging een wereld voor me open daarna :o
( Groucho Marx )
pi_106683225
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, Chico heeft wel altijd nog benchgedrag vertoond, en hij heeft ook wel erge verlatingsangst, beiden zijn te verklaren door die 4 jaar in een bench in een schuur natuurlijk.
Ik wist niet in hoeverre hij daar daadwerkelijk "last"van had natuurlijk, maar een vriendin van me doet ook dat soort werk, en zij kent Chico nog van voor hij bij mij woonde, hij is de vader van haar eerste chineesje, dus ze wilde graag eens proberen of hij er nog iets over kwijt wilde.
Jaren geleden was dit hoor. Maar hij wilde er niks van weten volgens haar, hij bleef telkens aangeven dat hij een heerlijk leven had en dat het verleden niet belangrijk was.
Super dus ^O^
Voor Gabber is het allemaal nog heel vers natuurlijk.
Ohhh wat fijn om te horen van/over Chico... O+
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:23:27 #125
176471 oh-oh
pi_106683327
Oh ja, en nog een hele sterke, ik sprak haar es op msn, en we hadden het over de honden ( duh :') ) en toen hadden we het erover dat Billy nog zo ontzettend puppig was, hij was toen 2 jaar of zo.
Ging zij ff vragen aan Billy wanneer hij nou eens eindelijk een beetje volwassen ging worden.
Zei Billy heel stellig als ik 3 word dan word ik volwassen.
Wij hadden allemaal een beetje een naar gevoel erbij, want ik zei altijd dat Billy zo baby bleef omdat hij zo aan Chico hing. Maar wie kwam er precies toen Billy 3 werd? Sjon!
En van de ene dag op de andere was Billy echt volwassen en stoer, want er was een nieuwe baby in huis!
En ik had het aan een paar vrienden verteld toen ze het gezegd had, en echt iedereen riep aaaaaaaah DAT was het!
:D
( Groucho Marx )
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:27:42 #126
24188 Belana
kloon van belana
pi_106683513
ja, mooie dingen zijn dat he!

Ik ben toevallig wel een zweverig type :P :D _O-
maar je kunt er gewoon niet omheen ofzo.

Ze mocht gisteren nog niet aan de achterkant werken. hij draaide zich steeds weer om :D
Of liep gewoon naar de gang. You cant touch this!
Maar de voorkant, zijn voorpoten lukte wel en een deel van zijn rug en buik.
die mogen wij nu ook masseren dus :)

Ik heb zelf dingen opgeschreven ja
stormy waters...
sailin'
pi_106685948
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:20 schreef oh-oh het volgende:
:o :D Boyo is gegroeid!
En hij wordt echt alleen maar leuker O+ O+ O+
hehe, moet al bijna niet meer bukken om m over z'n kop te aaien :P
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:28:15 #128
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106685954
Wow belana, dat klinkt allemaal best heftig! Ik heb niet helemaal meegekregen wat er precies aan de hand is, maar is Gabber slecht behandeld door de vorige eigenaar? Wat fijn dat je hem hier mee helpt, zal voor jullie ook erg fijn zijn denk ik O+
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:29:00 #129
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106685988
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:28 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

hehe, moet al bijna niet meer bukken om m over z'n kop te aaien :P
Ik kan me nog herrineren dat toen ik nog niet zo veel postte een paar foto's van boyo heb gezien als kleintje, en toen was die al best groot, maar hij wordt nu wel heul groot haha ! :P Weet trouwens niet zeker of ik deze al had geplaatst, dus nog is:
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:33:05 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_106686166

:')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:49:12 #131
24188 Belana
kloon van belana
pi_106686865
Maus, wij hebben Gabber gekregen vorig jaar april, een herplaatser. door de vereniging bij een fokker weg gehaald omdat zij niet meer goed voor de dieren kon zorgen, maar er was zeker meer aan de hand en dat blijkt.
Hij wordt eind februari 2, hopelijk kunnen we hem nog een lang en gelukkig leven geven en hem helpen dat 1e jaar te verwerken.
stormy waters...
sailin'
pi_106687034
Ik geloof niet zo in die hondenfluisteraars ;)
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:54:28 #133
176471 oh-oh
pi_106687100
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik geloof niet zo in die hondenfluisteraars ;)
Ik geloofde er totaal niet in, tot het me in de schoot geworpen werd.
Ik kon niet anders dan het maar voor waar aannemen.
Maar het werkt dus echt alleen met dieren die daar open voor staan.
Nog een filmpje, van mn ouwe dibbes, op weg naar boven na de pauze:
Vanaf vandaag krijgt ie glucosamine, tegen stramme pootjes.
( Groucho Marx )
pi_106687124
Gisteren weer een dagje bij de pups geweest

pi_106687188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik geloofde er totaal niet in, tot het me in de schoot geworpen werd.
Ik kon niet anders dan het maar voor waar aannemen.
Maar het werkt dus echt alleen met dieren die daar open voor staan.
Nog een filmpje, van mn ouwe dibbes, op weg naar boven na de pauze:
Vanaf vandaag krijgt ie glucosamine, tegen stramme pootjes.
Ow ik heb het ook weleens gedaan met James hoor en klopte opzich wel, maar nee.. beetje zelfde als die char en derek vind ik het.
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:58:17 #136
176471 oh-oh
pi_106687274
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:56 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Ow ik heb het ook weleens gedaan met James hoor en klopte opzich wel, maar nee.. beetje zelfde als die char en derek vind ik het.
Nou, bij mij kon ze precies vertellen welke voerbakken er waren, en welke vriendin welke schoenen droeg en zo, echt belachelijke details gewoon :D
En er was es een hondje kwijt, ging zij contact zoeken, en ik lag te slapen, heeft ze echt Frits mij wakker laten maken zodat ik op msn kwam, want ik hoorde mn telefoon niet _O-
( Groucho Marx )
pi_106687350
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:58 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou, bij mij kon ze precies vertellen welke voerbakken er waren, en welke vriendin welke schoenen droeg en zo, echt belachelijke details gewoon :D
En er was es een hondje kwijt, ging zij contact zoeken, en ik lag te slapen, heeft ze echt Frits mij wakker laten maken zodat ik op msn kwam, want ik hoorde mn telefoon niet _O-
Ja hier ook hoor, ook de omgeving en hoe ik woonde, uitzicht..interieur.Waar bepaalde dingen staan enz.. Maar ik geloof er niet in. Ieder zn eigen ding he :P
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:02:12 #139
176471 oh-oh
pi_106687412
Tja, iederen zijn ding, ik zal het nooit iemand aanraden of zo, sterker nog, ik vraag er zelf ook nooit om. Toen Karel net dood was vroeg ze of ze moest helpen met de rest op de rit krijgen, maar dat wilde ik niet, sommige dingen moet je gewoon zelf doen vind ik.
Maar voor wie er wel voor open staat en er wat mee kan is het echt fijn vind ik.
( Groucho Marx )
pi_106687542
quote:
Oh die billetjes, net de Page reclame :D
En die foto's O+
pi_106687606
En op schoot *;
pi_106687757
Vrijdag de hele dag oppassen O+ De chipper komt dan ook, kon niet op een andere dag..dus moet ik ze ook vasthouden als ze gechipt worden _O-

Teefje roze is nog steeds mijn favoriet. En reutje paars is zo lief..dat is echt zon hondje die dicht bij je wil zijn. Die blijft je ook heel lief aankijken. O+
Volgende week nog 2 keer oppassen en dan zijn ze weg -O-
pi_106688052
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gisteren weer een dagje bij de pups geweest
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zijn mooie honden!

Op NYE om 00:15 uur een gewonde weimaraner gevonden op het plein bij mn werk, hij had wonden aan z'n poten en liep met een kraag om.. Was van stel toeristen die m buiten lieten lopen met al dat vuurwerk.. Bleek uiteindelijk 2km van 'huis' te zijn geraakt.
Hebben m bij ons in de ehbo ruimte gelegd en de dierenambulance laten komen. Uiteindelijk konden de (duitse) eigenaren de volgende dag hun verhaal doen bij de politie voordat ze 'm weer mee mochten nemen..
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:52:41 #144
24188 Belana
kloon van belana
pi_106694852
de kennel waar Noes vandaan komt heeft weer een nest O+ (van een halfzus van Noes)

https://picasaweb.google.com/109265387567724472431/CNest#
stormy waters...
sailin'
pi_106695097
Wow Boyo is echt een enorme hond :D

Wat voor ras is hij?

@oh-oh, leuk he dat dieren zich ineens veel stoerder gaan gedragen als er een nieuwe "baby" bijkomt. Ik merkte dat bij Rocky ook toen wij de kat erbij kregen. Ineens blafte hij niet meer als het onweerde :D

Ook springt hij er steevast tussen als de kat ruzie heeft met een andere kat, terwijl hij anders echt een held op sokken is.(onderste foto doet anders vermoeden trouwens haha)

kusje voor Bliksem O+

pi_106695147
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:52 schreef Belana het volgende:
de kennel waar Noes vandaan komt heeft weer een nest O+ (van een halfzus van Noes)

https://picasaweb.google.com/109265387567724472431/CNest#
Wat zijn ze groot (en leuk! O+ ), tot je ze naast mama ziet, dan zijn ze weer mini :D
pi_106695162
@ awea, wat een superlieve foto trouwens O+

(Ik heb al mijn foto's geresized in imgur, maar ze blijven volgens mij net zo groot :? , waar uploaden jullie?)
pi_106696026
Ik geloof ook niet zo in hondenfluisteraars, maar wat jullie hierboven vertellen klinkt wel indrukwekkend :o

Frantic: Haha, die Boyo :P Wat een gigantische poten trouwens! O+

Maus: Mooie hond hoor, gaat het al wat beter?

Qwea: O+ Dat ligt vast heeeeeeerlijk, zo'n trouw tennisballetje. Is ie tennisbalfanaat?

Multiply: Oeeeeh, daar zijn ze weer *O* Wat een supergrote oren en poten en kleine koppies nog, heerlijk! O+ Je kunt dus nog een paar keer genieten van het kleine grut, voor ze weggaan...

Belana: Ik wil er eentje! O+ Waaaauw! Leo's zijn zo mooi O+

Hugsy: Rocky O+ wat een geweldig leuke hond is dat toch!
Ik gebruik fotoemmer :D photobucket dus
Blijven je plaatjes echt even groot of lijkt dat voor jou zo, vanwege de cookies enz.?
pi_106697135
Oh dat zou ook kunnen, ik heb die foto met de kat verkleint tot 680 of 640, zie jij hem zo of groter?
pi_106697803
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:58 schreef hugsy33 het volgende:
Wow Boyo is echt een enorme hond :D

Wat voor ras is hij?

Duitse Dog :)
pi_106699058
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef hugsy33 het volgende:
Oh dat zou ook kunnen, ik heb die foto met de kat verkleint tot 680 of 640, zie jij hem zo of groter?
960x705 is de laatste, eerste is 1670x2700 :)
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:28:36 #152
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106700830
@gehotseflotst
Koda heeft al 2 dagen niet meer geroggelt, maar als gevolg van bijwerking van de antibiotica is hij wel wat ''slomer'' dan normaal.
pi_106703963
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

960x705 is de laatste, eerste is 1670x2700 :)
hmmm vreemd, voortaan ook maar foto emmer gebruiken dan, dankje ;)
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:15:48 #154
176471 oh-oh
pi_106714061
O+ Ik ben echt zo'n fan van Rocky O+
Die onderste foto ook weer _O-
Vandaag is mijn mooistehondjevandewereld alweer 5 jaar geworden.
Echt mijn droomhondje, ik wilde hem al voor hij gemaakt was, de combinatie van zijn papa en zijn mama was echt mijn droomcombi, en vanaf het moment dat ie geboren was wist ik al dat hij bij mij zou komen wonen O+

Toen wassie al cute O+
( Groucho Marx )
pi_106714132
Aaaahhhh O+

Had je niet de neiging om heel de dag met hem als baby in je armen te liggen? :@
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:28:03 #156
176471 oh-oh
pi_106714242
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:20 schreef hugsy33 het volgende:
Aaaahhhh O+

Had je niet de neiging om heel de dag met hem als baby in je armen te liggen? :@
:D Nee joh, hij woonde toen ver weg, ik heb hem voor het eerst gezien toen ie 12 dagen was, en daarna nog 2 keer, en met 9 weken kwam de fokster hem brengen :D
( Groucho Marx )
pi_106718574
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Echt mijn droomhondje, ik wilde hem al voor hij gemaakt was, de combinatie van zijn papa en zijn mama was echt mijn droomcombi, en vanaf het moment dat ie geboren was wist ik al dat hij bij mij zou komen wonen O+
[ afbeelding ]
Toen wassie al cute O+
Billy *;
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:17:32 #158
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106720326
Onvoorstelbaar dat ze zo klein geboren worden, en toch zo groot kunnen worden O+
pi_106720979
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:15 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Toen wassie al cute O+
Ohhhh... myyyy... God.... O+
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:49:01 #160
176471 oh-oh
pi_106721334
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Onvoorstelbaar dat ze zo klein geboren worden, en toch zo groot kunnen worden O+
:D Zo groot issie niet hoor.
Bij geboorte ongeveer een onsje denk ik, nu 7 kilootjes :D
( Groucho Marx )
  donderdag 12 januari 2012 @ 14:01:58 #161
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106721738
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Zo groot issie niet hoor.
Bij geboorte ongeveer een onsje denk ik, nu 7 kilootjes :D
Maar toch, dat je hem zo in 1 hand kan vasthouden, en dat die dan toch ''redelijk'' groot word :P!
pi_106721787
Net catdog uitgelaten, de kat wil per se het hele rondje meelopen maar ik hou m'n hart vast.

Elke keer steekt ie vlak voor een auto over of hij zwalkt gewoon midden over straat :|W

Maar t is wel lief hoe close ze zijn :+

Wij waken voor de baas! Mits we niet te moe zijn :O
  donderdag 12 januari 2012 @ 14:10:50 #163
176471 oh-oh
pi_106722019
Oh mijn god, wat zijn ze toch geniaal samen O+ O+ O+ O+
( Groucho Marx )
  donderdag 12 januari 2012 @ 14:37:55 #164
176471 oh-oh
pi_106722862
Billy krijgt een lekkere likbeurt van Keesje O+
( Groucho Marx )
  donderdag 12 januari 2012 @ 14:47:32 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_106723123
wat lief de hond en de kat zo close O+
stormy waters...
sailin'
  donderdag 12 januari 2012 @ 14:48:18 #166
24188 Belana
kloon van belana
pi_106723144
van harte oh-oh! :*
stormy waters...
sailin'
pi_106723560
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:03 schreef hugsy33 het volgende:
Net catdog uitgelaten, de kat wil per se het hele rondje meelopen maar ik hou m'n hart vast.

Elke keer steekt ie vlak voor een auto over of hij zwalkt gewoon midden over straat :|W

Maar t is wel lief hoe close ze zijn :+

[ afbeelding ]

Die 1e foto, het is echt of ze op pad zijn voor een spannend verhaal, wat leuk :D
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:31:34 #168
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_106724687
Gefelicitieerd oh-oh en Billy :*.

SPOILER
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:19:55 #169
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_106726405
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_106726490
Lol, die ogen ook alle kanten op _O-
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:26:23 #171
176471 oh-oh
pi_106726688
Ja die kende ik al, die zijn echt tof :D O+
( Groucho Marx )
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:45:03 #172
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106727401
Haha heb zo hard gelachen dat ik er een zere buik van kreeg :')
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:14:47 #173
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_106734739
Hugsy Oscar heeft precies dezelfde tekening en kleuren en ogen als jou hond, alleen Oscar's oren staan nu omhoog
weet door je hond beetje hoe hij er als volwassen hond iitziet
pi_106735032
Wat leuk, is jouw hond ook een rottweilerkruising?
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:28:56 #175
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106735478
Ff een vraagje; baby's kwijlen als ze tandjes krijgen, kan dat bij pups ook zo zijn? Koda kwijlt en hij is al 2 tandjes kwijt :P
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:33:37 #176
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_106735747
Oscar foto's hij is nu 13 weken

pi_106735774
Hahhaha de kat probeerde toetje te jatten, dus m'n stiefvader tikte hem zachtjes op z'n hoofd zodat er yoghurt op z'n hoofd zat.

Hé denkt Rocky uit het bakje mag ik niet jatten maar van de kat z'n hoofd wel :D
pi_106735921
Wat n schatje is oscar :P

Zijn tekening is idd precies hetzelfde maar t is geen rott :D

Toen Rocky oscar zijn leeftijd had was hij wel n stuk donkerder, ff foto zoeken
pi_106736648
Dit is de oudste foto die ik heb (wij hebben hem pas toen hij 7 was geadopteerd).
Hier woonde hij nog in miami dus hier is ie waarschijnlijk niet ouder dan 3.

donderdag 12 januari 2012 @ 20:52:49 #180
176471 oh-oh
pi_106736827
:D Hoe zijn jullie aan een hond uit Miami gekomen?
( Groucho Marx )
pi_106737463
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:50 schreef hugsy33 het volgende:
Dit is de oudste foto die ik heb (wij hebben hem pas toen hij 7 was geadopteerd).

[ afbeelding ]
Ik moest 2 keer kijken!
pi_106737558
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ff een vraagje; baby's kwijlen als ze tandjes krijgen, kan dat bij pups ook zo zijn? Koda kwijlt en hij is al 2 tandjes kwijt :P
Ik kan me niks van kwijlen herinneren :) Geen idee of het vaak voorkomt.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef StampertjeX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cute O+
pi_106737926
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef StampertjeX het volgende:
[ afbeelding ]
:o Die lijkt op mijn Charlie! :D . Niet zozeer te zien op deze foto, maar de gelijkenis is treffend!

And so the lion fell in love with the lamb
pi_106738073
Rocky was een miamiaans straathondje en een vriend van mijn zus woonde daar toen.
Hij heeft hem geadopteerd en heeft daarna nog in spanje en griekenland met hem gewoond.

Uiteindelijk kwam hij weer in nl wonen maar kon toen niet meer voor Rocky zorgen dus toen hebben wij hem in huis genomen.

T leuke is dat Rocky zijn oude baasje nog steeds een paar keer per jaar ziet, en hij dan nog al zijn spaanse een griekse commando's kent terwijl wij die nooit gebruiken :D
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:21:18 #185
176471 oh-oh
pi_106738651
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:12 schreef hugsy33 het volgende:
Rocky was een miamiaans straathondje en een vriend van mijn zus woonde daar toen.
Hij heeft hem geadopteerd en heeft daarna nog in spanje en griekenland met hem gewoond.

Uiteindelijk kwam hij weer in nl wonen maar kon toen niet meer voor Rocky zorgen dus toen hebben wij hem in huis genomen.

T leuke is dat Rocky zijn oude baasje nog steeds een paar keer per jaar ziet, en hij dan nog al zijn spaanse een griekse commando's kent terwijl wij die nooit gebruiken :D
Wat bijzonder, ik vond hem al zo speciaal, nu helemaal zeg O+
Chico is in Engeland geboren en reageert ook altijd nog heel alert als ie Engels hoort spreken.
Hij is wel als pup naar NL gekomen maar heeft nog tot zijn vierde jaar bij Engelse mensen gewoond. Ik zou eens moeten proberen of Kees op Duits reageert eigenlijk, die heeft tot ze anderhalf of zo was in Duitsland gewoond :+
( Groucho Marx )
pi_106738968
Ja proberen! :D ik ben benieuwd.

Rocky blijft ook echt verliefd op z'n ouwe baas dat is wel heel lief om te zien O+
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:31:01 #187
176471 oh-oh
pi_106739285
Chico is voor niemand bang, alleen voor zn eerste eigenaresse :')
( Groucho Marx )
pi_106739416
Oh is ie slecht behandeld? ;(
pi_106741890
Lief die foto's van Oscar O+

quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:50 schreef hugsy33 het volgende:

[ afbeelding ]
Ah hij is echt schattig hier, maar wel heel anders!!
Bijzonder inderdaad dat hij zo'n wereldreiziger is; vanuit Miami via Spanje en Griekenland naar ons landje :D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_106741948
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:10 schreef Bamba het volgende:

[..]

:o Die lijkt op mijn Charlie! :D . Niet zozeer te zien op deze foto, maar de gelijkenis is treffend!

[ afbeelding ]
Waaaaaauw. Die wil ik ook.
pi_106741990
Even een vraagje: ik zie bij Charlie sinds vandaag een rare knik in z'n rechteroor zitten. Hij krult ook de hele tijd om. Hij lijkt er geen last van te hebben, maar het ziet er zo stom uit :') Kan ik dit eventueel tapen? Zo ja, met wat voor tape kan ik dat het beste doen en hoe? :@
pi_106742034
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]

Waaaaaauw. Die wil ik ook.
Lenen? Tis een heerlijke relbak momenteel _O-.
pi_106746047
Wow de 'oude' Rocky lijkt echt niet op de huidige Rocky! Nu is het zo'n lief opaatje. :') Alsof zijn pootjes ook heel anders staan.
Komen er nog meer foto's van Charlie? Ik vind hem zo leuk. O+
pi_106746612
Klopt, zijn tekening is veeel lichter geworden en ook een beetje "uitgelopen"

hij kan ook echt kijken als n wijs oud opaatje :P
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:11:42 #195
176471 oh-oh
pi_106756467
Oh echt, Belana, vanmorgen kwam ik die vrouw weer tegen met die Leonberger...
Hij was onwijs gegroeid, dus ik zei iets in de richting van sodeju, die zal je wel je oren van je kop vreten he?
Nou hij eet heel moeilijk, bladibla, sneu verhaal. Dus ik zeg heb je al es rauw vlees geprobeerd?
Nee, daar begin ik niet aan, dat is veel te duur voor zo een grote hond :')
Hij at goedkope brokken, al die dure mensen was maar onzin volgens die fokker.
:X }:| :r :')
( Groucho Marx )
pi_106757671
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Geen kwijl gemerkt, wel het knarsen van het bijten op de loszittende tandjes. :)

Leuke foto's weer, vooral Charlie en Oscar
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:53:33 #197
24188 Belana
kloon van belana
pi_106760019
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, Belana, vanmorgen kwam ik die vrouw weer tegen met die Leonberger...
Hij was onwijs gegroeid, dus ik zei iets in de richting van sodeju, die zal je wel je oren van je kop vreten he?
Nou hij eet heel moeilijk, bladibla, sneu verhaal. Dus ik zeg heb je al es rauw vlees geprobeerd?
Nee, daar begin ik niet aan, dat is veel te duur voor zo een grote hond :')
Hij at goedkope brokken, al die dure mensen was maar onzin volgens die fokker.
:X }:| :r :')
Ow.My.God.....

wat rampzalig zo'n mens maar ook de fokker! Ik ben heel benieuwd welke fokker het is!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:07:36 #198
176471 oh-oh
pi_106760614
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:53 schreef Belana het volgende:

[..]

Ow.My.God.....

wat rampzalig zo'n mens maar ook de fokker! Ik ben heel benieuwd welke fokker het is!
Ja daar ga ik nog wel es naar vissen of course :P
Ik blijf aardig en geinteresseerd hoor, ik ben zo benieuwd naar de rest van de onzin die ze nog uit gaat kramen :')
Oh, en hier nooit kwijlende honden gehad, ook niet door het wisselen, mss is het de Duitse dog in Koda :9~
( Groucho Marx )
pi_106761134
Carel en Oscar gaan vanaf morgen logeren, ik ga ze missen.
Jip gaat vanavond al, maar die zit wat dichter in de buurt.

Zondag gaan we naar wetterhounpupjes kijken. Ik vind het leuk maar wel heel erg dubbel.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:21:26 #200
176471 oh-oh
pi_106761252
Waarom gaan ze logeren en hoe lang?
Ik doe het echt niet, ik kan ze niet missen :P
( Groucho Marx )
pi_106761348
Omdat de hele flat gerenoveerd wordt, ze gaan voor drie weken.
Ik vind het maar niks. Maar gelukkig zitten ze alledrie op het allerbeste adres.

Al denk ik wel dat ik een paar keer op en neer naar Brabant ga reizen. :@
pi_106761363
Oh-oh, Charlie z'n rechteroor is sinds vandaag ineens gaan staan terwijl de andere nog hangt. Kan ik er met tape voor zorgen dat zn rechteroor weer gaat hangen of zou ik moeten afwachten of allebei de oren gaan staan?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:30:29 #203
176471 oh-oh
pi_106761652
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:23 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh, Charlie z'n rechteroor is sinds vandaag ineens gaan staan terwijl de andere nog hangt. Kan ik er met tape voor zorgen dat zn rechteroor weer gaat hangen of zou ik moeten afwachten of allebei de oren gaan staan?
Tis een mix, die oren kunnen alle kanten op, ik zou daar niet aan rommelen hoor , gewoon zien wat ze gaan doen.
( Groucho Marx )
pi_106761835
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:30 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Tis een mix, die oren kunnen alle kanten op, ik zou daar niet aan rommelen hoor , gewoon zien wat ze gaan doen.
Da's waar. Collie's kunnen allerlei soorten oren hebben natuurlijk, ik stond er alleen wel echt van te kijken dat ' ie opeens recht stond vanochtend :')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:38:58 #205
176471 oh-oh
pi_106761980
Bij bepaalde rassen "moeten" oren staan of hangen of tippen, dan is het wel fijn als je een handje kan helpen, bij een mix kunnen ze gewoon alle kanten op en zou ik ze gewoon laten gaan.
Altijd een verrassing :P
( Groucho Marx )
pi_106762071
Hier zie je dat z'n rechteroor omhoog is gaan staan :D

pi_106762118
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Bij bepaalde rassen "moeten" oren staan of hangen of tippen, dan is het wel fijn als je een handje kan helpen, bij een mix kunnen ze gewoon alle kanten op en zou ik ze gewoon laten gaan.
Altijd een verrassing :P
Haha, tis net een surprise-ei :P.

Tot nu toe lijkt het op een tipoor, benieuwd wanneer z'n andere oor begint :D
pi_106762171
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:41 schreef Bamba het volgende:

[ afbeelding ]
O+ O+ O+ !
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:44:30 #209
176471 oh-oh
pi_106762187
Hoe oud issie nu?
Het kan echt ook gewoon weer gaan hangen, je weet het gewoon niet :D
( Groucho Marx )
pi_106762210
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoe oud issie nu?
Maandag 12 weken O+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:45:46 #211
176471 oh-oh
pi_106762226
Oooooooh, dan zullen ze mss nog wel helemaal gaan staan, tot ie gaat wisselen, en dan gaan ze weer flapperen :D
( Groucho Marx )
pi_106762365
Goed, "onze" hond, een labrador kruising, Fino. O+ gered van een gezin dat heel slecht met hun puppies om ging. :(

Hier wacht ze tot ik haar bal op pak en weg gooi. :D

pi_106762384
:D Nou dan zullen we het wel zien :P
pi_106762645
Wat een mooierd Triptruffel O+. Hoe oud is ie?
pi_106762717
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoe oud issie nu?
Hier ging het oor na bijna een jaar ineens knakken, heeft een heeeeeeeeele poos geduurd. Daarna stonden ze weer goed :D En als pup stonden ze heel snel rechtop, dus dat was echt grappig dat het na maanden ging hangen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:02:56 #216
176471 oh-oh
pi_106762814
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hier ging het oor na bijna een jaar ineens knakken, heeft een heeeeeeeeele poos geduurd. Daarna stonden ze weer goed :D En als pup stonden ze heel snel rechtop, dus dat was echt grappig dat het na maanden ging hangen.
Maar de oren gaan ook vaak hangen als ze gewoon niet helemaal tiptop zijn of zo, bij loopsheid ook heb ik wel es gehoord.
Fino, wat een mooie kleur O+
( Groucho Marx )
pi_106762923
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar de oren gaan ook vaak hangen als ze gewoon niet helemaal tiptop zijn of zo, bij loopsheid ook heb ik wel es gehoord.
Fino, wat een mooie kleur O+
Ja ik dacht toen ook aan fitheid idd!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:06:41 #218
176471 oh-oh
pi_106762938
Bill & Sjon moesten echt ff racen tussen de middag:

Chico & Kees vonden dat echt ronduit belachelijk:

:')
( Groucho Marx )
pi_106763929
quote:

[ afbeelding ]
briljant koppie _O- :D
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:13:25 #220
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_106765178
quote:

[ afbeelding ]
O+
Pim heeft zn oren ook alle kanten op gehad (daarvan weten we alleen 100% dat er iets van chow in zit, de rest is 'onbekend'), tegenwoordig hangen/staan ze een beetje naar de zijkant :')

;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:17:06 #221
176471 oh-oh
pi_106765299
Wheheheheheehe Pim kijkt altijd als een echte doofus _O-
( Groucho Marx )
pi_106768478
Ah Pim ziet er echt leuk uit O+
pi_106768631
Abu ligt altijd zo met zijn 2 pootjes over elkaar:

En wij lachen hem altijd uit omdat het er zo lekker gay uit ziet >:)

Maar nu was ik laatst met Abu een paar dagen bij mijn moeder, die een hond van 9 maanden heeft. En op een gegeven moment lag de hond van mijn moeder dus ook zo met de pootjes gekruist :D . Dus nu vraag ik me af of heel veel honden dat gewoon doen? Of heeft de hond van mijn moeder het van Abu afgekeken _O-
pi_106769737
Pim O+. Hij lijkt op onze oude hond die wij thuis hadden O+

Abu :D . Hij is gewoon netjes :P
pi_106770517
Ik vind Pim zijn kleur elke keer weer mooi O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Abu ligt altijd zo met zijn 2 pootjes over elkaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wij lachen hem altijd uit omdat het er zo lekker gay uit ziet >:)

Maar nu was ik laatst met Abu een paar dagen bij mijn moeder, die een hond van 9 maanden heeft. En op een gegeven moment lag de hond van mijn moeder dus ook zo met de pootjes gekruist :D . Dus nu vraag ik me af of heel veel honden dat gewoon doen? Of heeft de hond van mijn moeder het van Abu afgekeken _O-
Geniaal die pootjes :D
pi_106773247
hihi een beetje verwijfd is het inderdaad wel :+

Nog een leuk spelletje voor jullie mischien, ik heb Rocky geleerd snoepjes te zoeken, zo ook wanneer ik ze onder mijn deken hou. Hij word dan helemaal gek en trek eerst de deken van me af en rolt zich dan helemaal in de deken op zoek naar het snoepje :P

En samen lekker bankhangen:

pi_106773345
Maus: Wel goed dat het nu zo'n stuk beter gaat met Koda! En ja, bijwerkingen heb je helaas altijd wel...

Hugsy: Rockyyyyyy O+ Wat was ie mooi toen ie jonger was en wat lijkt ie nu inderdaad een schattig opaatje! O+ Wat zijn Rocky en Bliksem geweldig samen, ik blijf 't herhalen :D

Oh-oh: Wat een leuke puppy O+ En, zoals gewoonlijk: Kees :')

Oscar O+ O+ O+

Triptruffel: Hoezo "onze" tussen aanhalingstekens? Wat een leuke kruising, met dat ruwe haar rond de bek :o

Pim heeft coole oren zo, haha :P

Njosnavelin: Abu ligt geweldig, haha :P Wat een net opgevoede hond! Mijn katten doen het wel, maar Shiva echt niet...
Wat zijn z'n knipvliezen trouwens duidelijk op je tweede foto, was ie daar niet helemaal lekker? :o

--

We klaagden gisteren nog dat er op het losloopterrein weinig honden te vinden waren waren met wie Shiva goed kon spelen... Vandaag ging manlief met haar naar het bos, naar een omheind losloopterrein... En daar was iemand met TIEN honden O+ Shiva heeft heerlijk gespeeld en thuis heeft ze alleen maar geslapen :')

O+
pi_106773382
Hhahah Shiva hoor je voorlopig niet meer O+
pi_106773443
Ja, inderdaad O+

Ze is alleen wel een beetje racistisch -O- Mevrouw trok erg naar de Border Collies toe op dat losloopterrein. De andere honden vond ze eigenlijk maar mwâh in vergelijking tot de BC's :')

[ Bericht 0% gewijzigd door gehotseflotst op 13-01-2012 20:01:08 ]
pi_106773470
quote:
_O_ _O_ _O_

Ik probeer dat moment ook vaak te vangen bij Rocky maar is erg lastig helaas
pi_106773509
... want mevrouw wilde alleen rondracen met haar nieuwe BC-matties. En ergens ver in de verte kachelde er dan nog een Beagle blaffend achteraan _O-
pi_106777905
Oh Nonneke, die foto's :D O+ O+ O+

En Rocky en Shiva O+

Weer wat fotos van de kleine monsters.
SPOILER
pi_106778108
Punkie ligt hier te slapen voor de kachel, en ineens ... pffffrrrrrrrrrrrt. Lekker hoor. :')
pi_106779474
quote:
Ah hoe hij ligt, zo schattig O+

Multiply; wow die pups groeien snel zeg. Wanneer vliegen ze uit?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:39 schreef gehotseflotst het volgende:
Njosnavelin: Abu ligt geweldig, haha :P Wat een net opgevoede hond! Mijn katten doen het wel, maar Shiva echt niet...
Wat zijn z'n knipvliezen trouwens duidelijk op je tweede foto, was ie daar niet helemaal lekker? :o
Hm ik weet niet echt wat je bedoelt, ik zie er niks raars aan eigenlijk :@ Maar misschien komt het door de flits? De andere foto is zonder flits genomen namelijk.

quote:
We klaagden gisteren nog dat er op het losloopterrein weinig honden te vinden waren waren met wie Shiva goed kon spelen... Vandaag ging manlief met haar naar het bos, naar een omheind losloopterrein... En daar was iemand met TIEN honden O+ Shiva heeft heerlijk gespeeld en thuis heeft ze alleen maar geslapen :')

[ afbeelding ]
O+
Ah lief :D Heerlijk als ze zo uitgeput zijn.
pi_106781103
Dramatische blikken met Punkie. :'( :')

pi_106781584
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ah hoe hij ligt, zo schattig O+

Multiply; wow die pups groeien snel zeg. Wanneer vliegen ze uit?

[..]

Hm ik weet niet echt wat je bedoelt, ik zie er niks raars aan eigenlijk :@ Maar misschien komt het door de flits? De andere foto is zonder flits genomen namelijk.

[..]

Ah lief :D Heerlijk als ze zo uitgeput zijn.
Volgende week woensdag en vrijdag de eerste 2 en de rest een paar dagen later. -O-
pi_106782577
Ah punkie kijkt idd wel erg zielig :+

@multiply, wat zijn het toch prachtige pups, ik zou het wel weten als ik geld had en een huis.

Lijkt me trouwens verschrikkelijk moeilijk als ze weg gaan :@
pi_106784444
Ja ze beheerst de zielige blik als geen ander! Ik wilde haar net wakker maken, normaal is een porretje genoeg maar dit keer geen enkele reactie... tot ik haar poot een stuk omhoog tilde. Pfff dacht even dat het gebeurd was! :{ Bah bah.

[ Bericht 1% gewijzigd door K.Weenie op 14-01-2012 00:02:54 ]
pi_106786294
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef K.Weenie het volgende:
Ja ze beheerst de zielige blik als geen ander! Ik wilde haar net wakker maken, normaal is een porretje genoeg maar dit keer geen enkele reactie... tot ik haar poot omhoog een stuk omhoog tilde. Pfff dacht even dat het gebeurd was! :{ Bah bah.
Oh dat is schrikken :{ Hoe oud is Punkie?
pi_106786497
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh dat is schrikken :{ Hoe oud is Punkie?
Nou inderdaad, 14 en sinds een half jaar een beetje aan het dementeren, ogen en oren zijn ook niet meer wat het geweest is, heel ondenkbaar was het dus niet. :{
pi_106786895
Ja dat kan ik me voorstellen! Nou ik hoop dat ze nog vele jaren gezond bij jullie mag blijven :Y
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:53:51 #242
24188 Belana
kloon van belana
pi_106787527
hugsy wat een lieve foto's O+
stormy waters...
sailin'
pi_106787598
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dat kan ik me voorstellen! Nou ik hoop dat ze nog vele jaren gezond bij jullie mag blijven :Y
Komt goed, volgende week gaan we wandelen met twee jonge labradors dus hopen dat die de pup in haar een beetje kunnen doen ontwaken. :)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:55:18 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_106787620
Chico wordt echt oud oh-oh
stormy waters...
sailin'
pi_106787905
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:53 schreef Belana het volgende:
hugsy wat een lieve foto's O+
dankje :) net weer een geinige foto gemaakt maar die houden jullie tegoed, truste iedereen!
pi_106796690
Multiply: O+ O+ Het worden nu écht hondjes :P Die foto van puppy geel! :o En die een-na-laatste foto van puppy rood in actie O+

K.Weenie: :') !! Altijd fijn he :') Wat heeft Punkie een lief koppie! Enne... kleine hondjes kunnen véééél ouder worden dan 14 he? O+

Njosnavelin: Ik bedoel bij de binnenkant van de ogen, daar lijkt het derde ooglid wat zichtbaarder dan anders ;)

Hugsy: Nou? Nou? Waar blijft die foto? :o :P

Gisteren lag ik hééééérlijk met Shiva en Casper op de bank O+

Maar daarna moest er natuurlijk weer met Pepper getut worden. Toen gebeurde er iets in de keuken, en aangezien Shiva heel erg in de weg stond, ging Pepper zitten als een stokstaartje, om over Shiva heen te kunnen kijken :D

Oh en ik heb net Shiva uitgelaten O+ O+ O+ Manlief is er niet en Shiva moet toch haar behoefte doen, dus met een kruk in de ene hand en hondenriem in de andere hand... Ben blij dat ik zo veel op het netjes aan de riem lopen heb geoefend, want ze heeft helemaal niet aan de riem getrokken en liep ook trap op/af perfect naast me *)

En mensen die hier in de buurt wonen vonden het maar onzin dat ik zo op het goed aan de riem lopen oefende, aangezien Shiva niet opgeleid wordt voor blindengeleidehond o.i.d. vonden ze het maar onzin :|W
pi_106800054
Netjes aan de lijn lopen is nooit onzin :|W
Je hoeft maar heel even niet op te letten en een hond sleurt je zo over straat, hoe lief de hond ook, je hoeft maar 1 konijntje ofzo tegen te komen.

Wat ontzettend gezellig zo met z'n allen op de bank, en lekker warm altijd O+

Hoe gaat het nu met jou ? Hoe lang moet je nog rust houden?

Vooruit dan, ik heb n beetje t gevoel alsof ik hier stalk :+

Gisteravond toen ik Rocky naar z'n slaapplaats voor de nacht had gebracht en nog een kusje gaf :P

:+ :+
pi_106802287

&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
pi_106802819
Ik was door wat oudere foto's aan het spitten en kwam deze nog tegen van afgelopen zomer :P

Melk?! Attack!
pi_106802891
Chocolade melk zo te zien :o
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:48:12 #251
24188 Belana
kloon van belana
pi_106803116
Baracuda wat gaaf O+

Ik had van de week een momentje met Gabber, hij kwam bij me op schoot zitten O+

stormy waters...
sailin'
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:52:08 #252
24188 Belana
kloon van belana
pi_106803218
Crash, mooie fotos :Y
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:54:52 #253
176471 oh-oh
pi_106803287
OMG Gabberrrrrrrrrrrrr O+ O+ O+ O+ O+
Te lief gewoon :D
( Groucho Marx )
pi_106803544
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:48 schreef Belana het volgende:
Baracuda wat gaaf O+

Ik had van de week een momentje met Gabber, hij kwam bij me op schoot zitten O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Goeie dag wat een knuffelbeer :o :D
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:17:55 #255
24188 Belana
kloon van belana
pi_106804045
en net zo lief als dat ie groot is O+
stormy waters...
sailin'
pi_106806622
Oh my, Gabber, wat een BEER. Ik zie de foto's en denk "Ahhhhh, Gabber hebben we veel te lang niet gezien op de foto's". Heerlijke foto's Belana, zo lief jullie samen O+
pi_106807444
Wooow dat is idd een Beer met hoofdletter B.

Mijn moeder wilde nieuwe foto's in der lijstje maar alle leuke foto's van Rocky en Bliksem samen waren horizontaal en ik had verticale nodig, dus net ff gespeeld :P

[ Bericht 1% gewijzigd door hugsy33 op 14-01-2012 18:02:01 ]
  zaterdag 14 januari 2012 @ 18:49:50 #258
24188 Belana
kloon van belana
pi_106809255
haha die onderste :D
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 14 januari 2012 @ 19:28:29 #259
176471 oh-oh
pi_106810487
Fuck me, doet die kat het ook op commando?
_O- _O_
Die onderste zou ik nog in een lijstje doen, echt waar :D
( Groucho Marx )
pi_106812698
Op de eerste foto lijkt hij bang voor de kat _O-
pi_106812718
Ik zit gewoon wéér naar Gabber te kijken, wat een beer O+
pi_106812867
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Fuck me, doet die kat het ook op commando?
_O- _O_
Die onderste zou ik nog in een lijstje doen, echt waar :D
nee dat niet helaas :P
T enige dat ik de kat tot nu toe heb kunnen leren is om te zitten als ik snoep heb. Dit was gewoon geluk :+
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:45:26 #263
24188 Belana
kloon van belana
pi_106813081
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit gewoon wéér naar Gabber te kijken, wat een beer O+
O+ my gentle giant O+
stormy waters...
sailin'
  zondag 15 januari 2012 @ 14:24:31 #264
44200 Sjeekie_Beekie
pi_106831774
Gabber de GVR inderdaad. Dat is een schoot vol zo.
En wat een leuke foto's van Shiva, Piwy, Rocky, Punky, Pim, Abu en Chico.

Gisteren weer naar de jachttraining geweest en meneer Sjeekie_Beekie had eindelijk weer eens tijd om foto's te komen maken:

Lara ligt af in het bos tussen de bramenstruiken te wachten tot ik weer terug kom:

Bij verloren zoek in een ander deel van het bos had Lara er eendje gevonden:

Ze loopt een beetje moeilijk met haar achterpoten, ze bracht ook een dode tak mee van een bramenstruik van anderhalve meter, die hing in haar kont- en staarthaar. Beetje jammer dat die doorns er dan ook niet af vallen.

Gisteren op een verjaardag gehoord: "ik ga van de zomer een pup halen... het gaat een kruising worden tussen een Labrador Retriever en een Flat Coated Retriever, want mijn droom is een zwarte Golden Retriever 8)7".
Oudste, Jongste en Lara
pi_106841176
Gabber! Tjee zeg!! Daar heb je een hele kluif aan als die komt kroelen ;-)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zondag 15 januari 2012 @ 21:22:13 #266
176471 oh-oh
pi_106848313
( Groucho Marx )
pi_106848398
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:13 schreef Dandilion het volgende:
Gabber! Tjee zeg!! Daar heb je een hele kluif aan als die komt kroelen ;-)
_O-
pi_106848440
Lara, lang niet gezien O+

En Thessa, wat leuk met haar haar naar achter O+ Wat een zoete foto met de party-dude, wang aan wang O+
pi_106849464
quote:
17s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:22 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
O+ *O* we hebben een winnaar :D O+
pi_106850929
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef Bamba het volgende:
Wat een mooierd Triptruffel O+. Hoe oud is ie?
Ze wordt in maart 4. O+
pi_106851008
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:39 schreef gehotseflotst het volgende:
Triptruffel: Hoezo "onze" tussen aanhalingstekens? Wat een leuke kruising, met dat ruwe haar rond de bek :o
Ik woonde nog thuis toen we haar kregen en ik zorgde grotendeels voor haar, maar ik ben inmiddels het huis uit. Maar ik kom er nog wekelijks en zie haar nog wel als mijn hond. :@ O+
Ja klopt, we weten ook niet wat voor kruising het is.. Baard. O+
pi_106851182
quote:
17s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:22 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Haha wat schattig! :D O+
pi_106864416
Piwy O+ Wat een mooie foto's!

BaraCuda: Arme moeder :P Hoeveel pups zijn dat er welniet? Ik tel er sowieso 6 :P

Belana: Wauw! Gabber zit daar toch niet alleen op schoot? ;) Wat een mooie hond zeg O+ O+ O+ Meeeeeeeeeer!

Hugsy: Rocky is echt GEWELDIG!! O+ O+

Sjeekie: Wat voor ras honden heb je nou? Wat een mooie honden O+ En zwarte golden retriever.... :|W

Oh-oh: oh-oh O+ Wat mooi en lief zo samen!

Triptruffel: Inderdaad... baard O+ En ik zag mijn hond ook nog steeds als mijn hond, terwijl ie bij mijn ouders bleef wonen toen ik het huis uit ging, dus da's niet zo vreemd ;)

--

Shiva filmpjes-update! *O* Ik ben vandaag met haar wezen trainen en heb een paar filmpjes gemaakt van de verschillende commando's die ze kent :o

Op commando haar speelgoedkrokodil opzoeken, pakken en aan mij geven
(de hele riedel lukt sinds gisteren!)

Voorzichtig snoepjes aannemen, i.p.v. mijn vingers er bij op te eten :P

Een la met pannen dichtdoen, wat ze heel erg moeilijk vond... maar superShiva redde het O+
Toen ik het commando gaf en naar de la wees, bleef mevrouw eerst steeds naar mijn vinger staren :')

En Shiva's favoriete gedeelte van het trainen: het botje als uiteindelijke beloning :o :P
(wat een kop trekt ze op het previewplaatje :') )

Ze kan nog véééél meer dan dit, maar meer filmpjes heb ik niet gemaakt :P
pi_106864627
Wat leuk die la en deurtjes dicht doen :D
pi_106866106
Mama is verliefd.
pi_106871737
Nou ga ik even mijn trots showen hier :D

Dit is Brando. Labrador x Cane Corso.

Brando heb ik in 2006 opgehaald bij een gezin die genoeg hadden van Brando. Hij was te druk en verbleef dus derhalve in een schuur. Brando is nu 6½ jaar oud, in Maart wordt hij 7, en nog steeds denkt hij dat hij een kleine pup is.
  maandag 16 januari 2012 @ 15:34:07 #277
176471 oh-oh
pi_106871874
Aaah ook weer zo een geredde schuurhond, ik heb er ook zo een.
Hoe groot is hij?
( Groucho Marx )
pi_106872121
Hij komt zeker boven mijn knieen. Ik schat zo'n 50cm schofthoogte.
  maandag 16 januari 2012 @ 17:17:45 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_106876070
Gabber is vandaag weer behandeld door de healer, zo mooi om te zien!
Hij liet het nu al veel makkelijker toe en je zag hem ontspannen.
we zijn er nog niet, maar het gaat al stukken beter met hem. O+
Het mooie bijvoorbeeld om te zien is dat zijn vacht verbeterd, aan de achterkant was dat altijd erg ruw haar en dof en dat begint bij te trekken O+
stormy waters...
sailin'
  maandag 16 januari 2012 @ 19:27:06 #280
44200 Sjeekie_Beekie
pi_106881184
@ gehotseflotst: een Duitse Staande Langhaar.
@ DanceMacabre: geef haar eens ongelijk!
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 16 januari 2012 @ 21:13:43 #281
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106887397
Ik heb nog een leuke foto van Koda terug gevonden, 7 weken oud O+
  maandag 16 januari 2012 @ 21:26:48 #282
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_106888332
Oscar's oren staan ook omhoog inmiddels =) sorry ik reageerde niet meer was bij vrienndjelief O+
pi_106889696
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
*smelt
pi_106890964
Brando glimt echt mooi! En fijn dat je hem hebt kunnen redden O+

@oh-oh, wat n geweldige foto weer.

Maus zijn labje doet mij altijd denken aan de hond van mijn ex, stanley O+

Edit: die zwarte balk is omdat het de achtergrond van m'n mobiel was.

SPOILER
pi_106891410
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:09 schreef hugsy33 het volgende:
Brando glimt echt mooi! En fijn dat je hem hebt kunnen redden O+

@oh-oh, wat n geweldige foto weer.

Maus zijn labje doet mij altijd denken aan de hond van mijn ex, stanley O+
[ afbeelding ]
Edit: die zwarte balk is omdat het de achtergrond van m'n mobiel was.

[ afbeelding ]
SPOILER
Oh die laatste! Brede lijst kopen in en ophangen!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 09:48:28 #286
24188 Belana
kloon van belana
pi_106902551
mijn beren hebben geen last van vrieskou, die gaan gewoon zwemmen O+

Zonet in het park

stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 januari 2012 @ 09:48:54 #287
24188 Belana
kloon van belana
pi_106902563
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
ow die is TE schattig O+
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 januari 2012 @ 09:57:25 #288
176471 oh-oh
pi_106902790
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:17 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Oh die laatste! Brede lijst kopen in en ophangen!
JA!
Ik zou m nog ophangen en tis mijn hond niet eens O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 januari 2012 @ 09:58:18 #289
176471 oh-oh
pi_106902826
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 09:48 schreef Belana het volgende:
mijn beren hebben geen last van vrieskou, die gaan gewoon zwemmen O+

Zonet in het park

[ afbeelding ]
Oh, prachtig, twee van die mega zeehonden O+ O+ O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:11:29 #290
24188 Belana
kloon van belana
pi_106903170
ook net, Gabber heeft de tak!!

stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:13:23 #291
176471 oh-oh
pi_106903214
:D O+
Noes is wel een tikkie eleganter en wendbaarder dan je GVR he :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:13:57 #292
24188 Belana
kloon van belana
pi_106903223
ja :D LOL (wat is GVR??? :@ )
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:18:11 #293
176471 oh-oh
pi_106903324
Oh trouwens, wat foto's van zondag, van onze heerlijke lange wandeling :D

Kees Sjon Bink & Lulu.

Pitstop.

Chico O+

Lulu takkehondje.

Billeke O+

Mn honeybunny O+

Bink :D

Boefje :D

[ Bericht 1% gewijzigd door oh-oh op 17-01-2012 10:27:29 ]
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:19:01 #294
176471 oh-oh
pi_106903350
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 10:13 schreef Belana het volgende:
ja :D LOL (wat is GVR??? :@ )
Grote Vriendelijke Reus, ik dacht dat jij kinderen had man :o
( Groucho Marx )
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:23:57 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_106903485
leuke foto's O+

ja, maar deze kende ik niet, ga hem wel opzoeken, lijkt me een leuk voorleesboek :Y
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:26:26 #296
176471 oh-oh
pi_106903563
Oh, mijn zusje en ik zijn er jarenlang bang door geweest, net als door de heksen _O-
( Groucho Marx )
pi_106903847
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

JA!
Ik zou m nog ophangen en tis mijn hond niet eens O+
hahaha, ik heb helaas geen plaats om hem op te hangen maar als ik ooit m'n eigen huisje heb krijgt hij zeker n ere plaatsje *O*
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:38:34 #298
176471 oh-oh
pi_106903915
:D
( Groucho Marx )
pi_106904178
Wat n heerlijke hondjes heb je toch oh-oh, zo blij :D

t was al een oude foto van mij maar hij is idd wel erg tof :@ ga hem straks opnieuw photoshoppen denk ik, ben er tegenwoordig beter in :+
pi_106904719
Oh, Chico in de fundle. O+
Oscar wil er al een hele tijd niet meer in,
pi_106905003
Zomaar ineens niet meeer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')