Dat roze jasjequote:Op donderdag 5 januari 2012 17:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:23 schreef hugsy33 het volgende:
Whahaha die eenna onderste foto uit de ophet lijkt wel een kangaroo
Waar kijken ze op deze eerste foto naar?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:24 schreef hugsy33 het volgende:
Boef en bliksem " lummelen" , en "lachen" en "high five"
[ afbeelding ]
Oh ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb er ook wel n filmpje van maar waar kun je die uploaden via mobiel zodat je ze hier kunt zien?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Hij zit dus echt aan de andere kant van mn boek, heel luidruchtig te gapen, pootjes te geven op mn boek, aandacht te hoeren.
Wat leuk die broer, ik vind de lichte ogen, net als bij Shiva, écht net alsof ze bijna praten, het heeft iets extra'squote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:48 schreef gehotseflotst het volgende:
Sjon, aandachtshoertje![]()
Hugsy: Oeh, slimme RockyIk ga het ook eens proberen!
Ik heb foto's toegestuurd gekregen van Shiva d'r broertje en eentje van Shiva als pupjeIs van het opvanggezin in Spanje, die hadden helaas geen scherpe foto
Shiva als puppedup
[ afbeelding ]
En haar broer!
[ afbeelding ]
Ik krijg binnenkort nog wat foto's van ze
Hij ziet er veel groter en steviger uit qua bouw zo op de fotoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:57 schreef gehotseflotst het volgende:
Ja, wat een knappe broer heeft ze he![]()
Qua bouw en vacht is ie echt precies hetzelfde als Shiva en van wat ik hoor ook qua gedrag. Shiva weigert namelijk wel eens te eten en probeert ons zo te chanteren voor meer aandacht o.i.d. en dat doet haar broer ook
Maar dat kun je van een reu verwachtenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij ziet er veel groter en steviger uit qua bouw zo op de foto
Ja duh, dus zijn ze verschillend van bouwquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:58 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar dat kun je van een reu verwachtenMaar qua vorm enz. is ie de reu-versie van Shiva
Jaaaaaa... neeee....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja duh, dus zijn ze verschillend van bouw
Gelukkig. Dat is zeker die 80 euro waard. Al moet je elke dag een boterhammetje minder eten. Koda is onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Koda is weer thuis, en gelukkig niks geks aan de hand!! Ben zo blij he. Hij heeft een hardnekkige verkoudheid gehad en daar is die eigenlijk nooit helemaal van af gekomen, want er is nog sprake van een kleine ontsteking in de diepere bronchieën (weet niet of ik dit allemaal goed typ). Dit was gelukkig te verhelpen met een sterke anti-biotica kuur. Hij word dus weer helemaal kern gezond!We waren ook maar 80 euro kwijt *ahum, maar 80*, maar hij word nu wel weer helemaal gezond en ik ben gerustgesteld
Wat fijn Mausquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Koda is weer thuis, en gelukkig niks geks aan de hand!! Ben zo blij he. Hij heeft een hardnekkige verkoudheid gehad en daar is die eigenlijk nooit helemaal van af gekomen, want er is nog sprake van een kleine ontsteking in de diepere bronchieën (weet niet of ik dit allemaal goed typ). Dit was gelukkig te verhelpen met een sterke anti-biotica kuur. Hij word dus weer helemaal kern gezond!We waren ook maar 80 euro kwijt *ahum, maar 80*, maar hij word nu wel weer helemaal gezond en ik ben gerustgesteld
Nee, was niet nodig, want door middel van een nieuwe test konden ze al testen op Parvo en dergelijke, en dat had die nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Heel fijn, is zijn bloed ook nog nagekeken?
![]()
SuperChico kwam net in actie en redde het zakje van de loempiakraam uit de prullenbak:
[ afbeelding ]
Van de rest van het verhaal heb ik een filmpje gemaakt, dat is nog ff aan het laden
oei wat naar,zal duimen voor haarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Neej, tis zeker niet met opzet. Kan het alleen niet begrijpen dat mijn vader er gewoon totaal niet meer rationeel bij na lijkt te denken (lang onderzoek geweest naar zijn symptomen, nix mis met zijn hersenen blijkt 2 jaar later, maar dat zou weer stof voor een ander topic zijn....dus daar laat ik het nu bij.) Aangezien ze al vaker in haar enthousiasme was gevallen en dat enge ding wat drupjes bloed verloor. En wij al vaker hebben gezegd, bij gevaarlijke punten, hou haar rustig voordat ze in haar enthousiasme zichzelf bezeert. En dan nog......
Zucht!
Ach ja. Dus we zien wel of ze hier nog ff door komt. Ze is al 17 en hoogbejaard. Lang leventje gehad. Dus hoogst waarschijnlijk zal 2012 sowiesow haar laatste zijn. Hoop alleen niet dat het door dit gevalletje zal zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef Bienelientjee het volgende:
She lives!
![]()
Beetje jammer dat me ouders niet ff belde. Zat hier thuis maar te wachten en te wachten. Kwamen ze ineens thuis! En de hond is volgens mij super happy. Blijer dan ze in tijden is geweest! (Kan ook weer normaal uit haar etensbak eten natuurlijk!)
Ze heeft alleen denk ik een prik in haar bil ook gehad!Ze heeft echt zo dun lijfje en zo'n uitstekende typische billenpartij!
Wat is in hemelsnaam de meerwaarde van zo een filmpje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er zit een hondje van 14 in het asiel waar Nacho vandaan komt, kreeg een mailtje van iemand die daar werkt..![]()
kijk nou![]()
![]()
Ach. ze maken daar altijd filmpjes van de honden. Echt een oud mannetje.. die zal ook wel niet zo lang meer hebben..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam de meerwaarde van zo een filmpje?
Zo verkoop je zo een beestje toch ook niet?
Wat sneuquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er zit een hondje van 14 in het asiel waar Nacho vandaan komt, kreeg een mailtje van iemand die daar werkt..![]()
kijk nou![]()
![]()
Oh, als ik niet al twee honden had.....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
kijk nou![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door hugsy33 op 07-01-2012 16:00:41 ]
Ocherm, dat ze hem ook niet even aanhalen ofzo. Ik zou hem wel willen hebben hoor. Gezellig in een mandje voor de kachel met mijn eigen oudje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
kijk nou![]()
![]()
Kan zijn omdat ie gaat wisselen/aan het wisselen is.. Begint meestal rond de 3 - 4 maanden.. Wij hebben er ook last van en vinden tandjes..quote:Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef StampertjeX het volgende:
Het enige probleem met hem is dat hij in je voeten bijt of in je armen ik geef hem nu steeds een speeltje of een tik over de neus dan houdt hij op, want het is wel heel vervelend en wordt er beetje wanhopig van. Foto's volgen zodra batterijen voor camera vol zijn en Oscar weer wakker is
Straks heb je meer apendierenpakkkies dan mooie jasjesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik twijfel echt nog over die panda en die aap.
Mss toch maar niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Waarom niet? Echt té leuk gewoonquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik twijfel echt nog over die panda en die aap.
Mss toch maar niet doen
Eens is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom niet? Echt té leuk gewoon
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom niet? Echt té leuk gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiva foto-updaaaate
Zo kijkt ze als ze gewoon nieuwsgierig is:
Maar als ik tegen haar praat doet ze haar oren altijd omlaag/naar achteren en gaat ze met haar oogjes knijpen![]()
![]()
Mag nog steeeeeeeds de hond niet uitlatendus alles komt op manlief neer, die 's morgens niet veel tijd heeft om Shiva te laten bewegen. Normaal fietste/stepte ik 's morgens om de dag met haar en wisselde ik af met een stevige wandeling van 1,5 uur... Nu is er 's morgens maar een half uur voor haar voor behoefte + beweging.
In huis ben ik wel veel met haar bezig met snoepjes speuren, spelen en commando's oefenen. Ze is heel braaf, ook met minder beweging(Maar dat lachen op commando, zoals Rocky
heeft ze na 8 keer 5 min. trainen nog steeds niet door
)
* gehotseflotst toch oh-zo trots is
Ik vind hem wel leuk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:58 schreef gehotseflotst het volgende:
Wat vinden de odd-eye fans onder ons trouwens van dit hondje?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Keizer = baas jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:59 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Haha wat trekt hij een droge kop, Chico regelt het wel.
Ah lekkor!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Keizer = baas ja![]()
Gisteren at ie mn hele zalm van mn dure stokbroodje.
Die ouwe krijgt echt alles wat ie wil, maar dat verdient ie ook
Volgens mij loopt er bij ons in het park een labrador met odd-eyes, kan dat? Zal is kijken of ik een foto mag/kan makenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:58 schreef gehotseflotst het volgende:
Wat vinden de odd-eye fans onder ons trouwens van dit hondje?
[ afbeelding ]
Ik vind het hier minder mooi, twee gelijke ogen zou mooier zijn geweest...
Oh-oh: Hoezo wil Chico dan niet lopen? Vindt ie de buggy zo stom?En Kees dan?
Hij noemde het odd-eyed, maar als hij het mis heeft, hoe heet het dan? Vind het wel heel apart, een labrador met die kleur ogen? Hij is zwart trouwens, dus dat ziet er heel ''eng/gevaarlijk'' uit op het eerste gezicht, maar hij is kei liefquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Odd eyed betekent dat ze twee verschillende kleuren ogen hebben
Oh Wow Non, wat een knapperdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:53 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
de husky van mn zwager is odd-eyedzelf hou ik niet zo van blauwe/odd ogen
over 2 weken gaan we op hem passeninmiddels is hij wel een stuk groter dan op de foto, daar wast nog een kleine Lykos
![]()
Wow Belana, wat bijzonder! En wat fijn als dit een mogelijkheid is om wat verder te komen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:52 schreef Belana het volgende:
1 van de andere honden die ook bij die fokster vandaan gehaald is gaat het nu na een aantal sessies met haar heel goed mee. Ik heb goeie hoop.
Mijn arme Gabbertjemaar we gaan hem helpen mijn lieve schatje
Oh die Sjonquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb met Frits ook zulke ervaringen gehad , heeft ook veel geholpen toen.
Sjon is helaas totaal niet vatbaar, maar dat verbaast me niks![]()
Ik hoop dat Gabber en jullie er veel baat bij gaan hebben![]()
Van Chico weet ik ook via haar dat hij zijn verleden helemaal achter zich gelaten heeft, daar ben ik blij mee![]()
Gekke Sjon:
Ja, hij wilde er gewoon niks meer over horen, en hij raakte ook geirriteerd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:15 schreef Belana het volgende:
oh-oh wat mooi zeg van Chico. die vrouw gisteren vertelde dat de andere hond waar ze kwam uiteindelijk ook alleen nog over nu vertelde en dat dan alles goed is.
Ik ben zo blij dat ik Gabber kan helpen op deze manier.
Ohhh wat fijn om te horen van/over Chico...quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, Chico heeft wel altijd nog benchgedrag vertoond, en hij heeft ook wel erge verlatingsangst, beiden zijn te verklaren door die 4 jaar in een bench in een schuur natuurlijk.
Ik wist niet in hoeverre hij daar daadwerkelijk "last"van had natuurlijk, maar een vriendin van me doet ook dat soort werk, en zij kent Chico nog van voor hij bij mij woonde, hij is de vader van haar eerste chineesje, dus ze wilde graag eens proberen of hij er nog iets over kwijt wilde.
Jaren geleden was dit hoor. Maar hij wilde er niks van weten volgens haar, hij bleef telkens aangeven dat hij een heerlijk leven had en dat het verleden niet belangrijk was.
Super dus![]()
Voor Gabber is het allemaal nog heel vers natuurlijk.
hehe, moet al bijna niet meer bukken om m over z'n kop te aaienquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:20 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Boyo is gegroeid!
En hij wordt echt alleen maar leuker![]()
![]()
Ik kan me nog herrineren dat toen ik nog niet zo veel postte een paar foto's van boyo heb gezien als kleintje, en toen was die al best groot, maar hij wordt nu wel heul groot haha !quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hehe, moet al bijna niet meer bukken om m over z'n kop te aaien
Ik geloofde er totaal niet in, tot het me in de schoot geworpen werd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik geloof niet zo in die hondenfluisteraars
Ow ik heb het ook weleens gedaan met James hoor en klopte opzich wel, maar nee.. beetje zelfde als die char en derek vind ik het.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geloofde er totaal niet in, tot het me in de schoot geworpen werd.
Ik kon niet anders dan het maar voor waar aannemen.
Maar het werkt dus echt alleen met dieren die daar open voor staan.
Nog een filmpje, van mn ouwe dibbes, op weg naar boven na de pauze:
Vanaf vandaag krijgt ie glucosamine, tegen stramme pootjes.
Nou, bij mij kon ze precies vertellen welke voerbakken er waren, en welke vriendin welke schoenen droeg en zo, echt belachelijke details gewoonquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ow ik heb het ook weleens gedaan met James hoor en klopte opzich wel, maar nee.. beetje zelfde als die char en derek vind ik het.
Ja hier ook hoor, ook de omgeving en hoe ik woonde, uitzicht..interieur.Waar bepaalde dingen staan enz.. Maar ik geloof er niet in. Ieder zn eigen ding hequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, bij mij kon ze precies vertellen welke voerbakken er waren, en welke vriendin welke schoenen droeg en zo, echt belachelijke details gewoon![]()
En er was es een hondje kwijt, ging zij contact zoeken, en ik lag te slapen, heeft ze echt Frits mij wakker laten maken zodat ik op msn kwam, want ik hoorde mn telefoon niet
Oh die billetjes, net de Page reclamequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
En de speeltuin
Foto's
https://picasaweb.google.(...)v1sRgCJHfpaSr6Y224gE
Zijn mooie honden!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gisteren weer een dagje bij de pups geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn ze groot (en leuk!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:52 schreef Belana het volgende:
de kennel waar Noes vandaan komt heeft weer een nest(van een halfzus van Noes)
https://picasaweb.google.com/109265387567724472431/CNest#
Duitse Dogquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:58 schreef hugsy33 het volgende:
Wow Boyo is echt een enorme hond![]()
Wat voor ras is hij?
960x705 is de laatste, eerste is 1670x2700quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef hugsy33 het volgende:
Oh dat zou ook kunnen, ik heb die foto met de kat verkleint tot 680 of 640, zie jij hem zo of groter?
hmmm vreemd, voortaan ook maar foto emmer gebruiken dan, dankjequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
960x705 is de laatste, eerste is 1670x2700
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:20 schreef hugsy33 het volgende:
Aaaahhhh
Had je niet de neiging om heel de dag met hem als baby in je armen te liggen?
Billyquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt zo'n fan van Rocky
![]()
Die onderste foto ook weer![]()
Vandaag is mijn mooistehondjevandewereld alweer 5 jaar geworden.
Echt mijn droomhondje, ik wilde hem al voor hij gemaakt was, de combinatie van zijn papa en zijn mama was echt mijn droomcombi, en vanaf het moment dat ie geboren was wist ik al dat hij bij mij zou komen wonen![]()
[ afbeelding ]
Toen wassie al cute
Ohhhh... myyyy... God....quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt zo'n fan van Rocky
![]()
Die onderste foto ook weer![]()
Vandaag is mijn mooistehondjevandewereld alweer 5 jaar geworden.
Echt mijn droomhondje, ik wilde hem al voor hij gemaakt was, de combinatie van zijn papa en zijn mama was echt mijn droomcombi, en vanaf het moment dat ie geboren was wist ik al dat hij bij mij zou komen wonen![]()
[ afbeelding ]
Toen wassie al cute
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Onvoorstelbaar dat ze zo klein geboren worden, en toch zo groot kunnen worden
Maar toch, dat je hem zo in 1 hand kan vasthouden, en dat die dan toch ''redelijk'' groot wordquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zo groot issie niet hoor.
Bij geboorte ongeveer een onsje denk ik, nu 7 kilootjes
Die 1e foto, het is echt of ze op pad zijn voor een spannend verhaal, wat leukquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:03 schreef hugsy33 het volgende:
Net catdog uitgelaten, de kat wil per se het hele rondje meelopen maar ik hou m'n hart vast.
Elke keer steekt ie vlak voor een auto over of hij zwalkt gewoon midden over straat![]()
Maar t is wel lief hoe close ze zijn![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ik moest 2 keer kijken!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:50 schreef hugsy33 het volgende:
Dit is de oudste foto die ik heb (wij hebben hem pas toen hij 7 was geadopteerd).
Hier woonde hij nog in miami dus hier is ie waarschijnlijk niet ouder dan 3.
[ afbeelding ]
Ik kan me niks van kwijlen herinnerenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ff een vraagje; baby's kwijlen als ze tandjes krijgen, kan dat bij pups ook zo zijn? Koda kwijlt en hij is al 2 tandjes kwijt
Cutequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef StampertjeX het volgende:
Oscar foto's hij is nu 13 weken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef StampertjeX het volgende:
Oscar foto's hij is nu 13 weken
[ afbeelding ]
Wat bijzonder, ik vond hem al zo speciaal, nu helemaal zegquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:12 schreef hugsy33 het volgende:
Rocky was een miamiaans straathondje en een vriend van mijn zus woonde daar toen.
Hij heeft hem geadopteerd en heeft daarna nog in spanje en griekenland met hem gewoond.
Uiteindelijk kwam hij weer in nl wonen maar kon toen niet meer voor Rocky zorgen dus toen hebben wij hem in huis genomen.
T leuke is dat Rocky zijn oude baasje nog steeds een paar keer per jaar ziet, en hij dan nog al zijn spaanse een griekse commando's kent terwijl wij die nooit gebruiken
Ah hij is echt schattig hier, maar wel heel anders!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:50 schreef hugsy33 het volgende:
Dit is de oudste foto die ik heb (wij hebben hem pas toen hij 7 was geadopteerd).
Hier woonde hij nog in miami dus hier is ie waarschijnlijk niet ouder dan 3.
[ afbeelding ]
Waaaaaauw. Die wil ik ook.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:10 schreef Bamba het volgende:
[..]Die lijkt op mijn Charlie!
. Niet zozeer te zien op deze foto, maar de gelijkenis is treffend!
[ afbeelding ]
Geen kwijl gemerkt, wel het knarsen van het bijten op de loszittende tandjes.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ff een vraagje; baby's kwijlen als ze tandjes krijgen, kan dat bij pups ook zo zijn? Koda kwijlt en hij is al 2 tandjes kwijt
Ow.My.God.....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, Belana, vanmorgen kwam ik die vrouw weer tegen met die Leonberger...
Hij was onwijs gegroeid, dus ik zei iets in de richting van sodeju, die zal je wel je oren van je kop vreten he?
Nou hij eet heel moeilijk, bladibla, sneu verhaal. Dus ik zeg heb je al es rauw vlees geprobeerd?
Nee, daar begin ik niet aan, dat is veel te duur voor zo een grote hond![]()
Hij at goedkope brokken, al die dure mensen was maar onzin volgens die fokker.
![]()
![]()
![]()
Ja daar ga ik nog wel es naar vissen of coursequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:53 schreef Belana het volgende:
[..]
Ow.My.God.....
wat rampzalig zo'n mens maar ook de fokker! Ik ben heel benieuwd welke fokker het is!
Tis een mix, die oren kunnen alle kanten op, ik zou daar niet aan rommelen hoor , gewoon zien wat ze gaan doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:23 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh, Charlie z'n rechteroor is sinds vandaag ineens gaan staan terwijl de andere nog hangt. Kan ik er met tape voor zorgen dat zn rechteroor weer gaat hangen of zou ik moeten afwachten of allebei de oren gaan staan?
Da's waar. Collie's kunnen allerlei soorten oren hebben natuurlijk, ik stond er alleen wel echt van te kijken dat ' ie opeens recht stond vanochtendquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een mix, die oren kunnen alle kanten op, ik zou daar niet aan rommelen hoor , gewoon zien wat ze gaan doen.
Haha, tis net een surprise-eiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Bij bepaalde rassen "moeten" oren staan of hangen of tippen, dan is het wel fijn als je een handje kan helpen, bij een mix kunnen ze gewoon alle kanten op en zou ik ze gewoon laten gaan.
Altijd een verrassing
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:41 schreef Bamba het volgende:
Hier zie je dat z'n rechteroor omhoog is gaan staan![]()
[ afbeelding ]
Maandag 12 wekenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoe oud issie nu?
Het kan echt ook gewoon weer gaan hangen, je weet het gewoon niet
Hier ging het oor na bijna een jaar ineens knakken, heeft een heeeeeeeeele poos geduurd. Daarna stonden ze weer goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoe oud issie nu?
Het kan echt ook gewoon weer gaan hangen, je weet het gewoon niet
Maar de oren gaan ook vaak hangen als ze gewoon niet helemaal tiptop zijn of zo, bij loopsheid ook heb ik wel es gehoord.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ging het oor na bijna een jaar ineens knakken, heeft een heeeeeeeeele poos geduurd. Daarna stonden ze weer goedEn als pup stonden ze heel snel rechtop, dus dat was echt grappig dat het na maanden ging hangen.
Ja ik dacht toen ook aan fitheid idd!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar de oren gaan ook vaak hangen als ze gewoon niet helemaal tiptop zijn of zo, bij loopsheid ook heb ik wel es gehoord.
Fino, wat een mooie kleur
briljant koppiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:41 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:41 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal die pootjesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Abu ligt altijd zo met zijn 2 pootjes over elkaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wij lachen hem altijd uit omdat het er zo lekker gay uit ziet![]()
Maar nu was ik laatst met Abu een paar dagen bij mijn moeder, die een hond van 9 maanden heeft. En op een gegeven moment lag de hond van mijn moeder dus ook zo met de pootjes gekruist. Dus nu vraag ik me af of heel veel honden dat gewoon doen? Of heeft de hond van mijn moeder het van Abu afgekeken
Ah hoe hij ligt, zo schattigquote:
Hm ik weet niet echt wat je bedoelt, ik zie er niks raars aan eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:39 schreef gehotseflotst het volgende:
Njosnavelin: Abu ligt geweldig, hahaWat een net opgevoede hond! Mijn katten doen het wel, maar Shiva echt niet...
Wat zijn z'n knipvliezen trouwens duidelijk op je tweede foto, was ie daar niet helemaal lekker?
Ah liefquote:We klaagden gisteren nog dat er op het losloopterrein weinig honden te vinden waren waren met wie Shiva goed kon spelen... Vandaag ging manlief met haar naar het bos, naar een omheind losloopterrein... En daar was iemand met TIEN hondenShiva heeft heerlijk gespeeld en thuis heeft ze alleen maar geslapen
[ afbeelding ]
Volgende week woensdag en vrijdag de eerste 2 en de rest een paar dagen later.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah hoe hij ligt, zo schattig![]()
Multiply; wow die pups groeien snel zeg. Wanneer vliegen ze uit?
[..]
Hm ik weet niet echt wat je bedoelt, ik zie er niks raars aan eigenlijkMaar misschien komt het door de flits? De andere foto is zonder flits genomen namelijk.
[..]
Ah liefHeerlijk als ze zo uitgeput zijn.
Oh dat is schrikkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef K.Weenie het volgende:
Ja ze beheerst de zielige blik als geen ander! Ik wilde haar net wakker maken, normaal is een porretje genoeg maar dit keer geen enkele reactie... tot ik haar poot omhoog een stuk omhoog tilde. Pfff dacht even dat het gebeurd was!Bah bah.
Nou inderdaad, 14 en sinds een half jaar een beetje aan het dementeren, ogen en oren zijn ook niet meer wat het geweest is, heel ondenkbaar was het dus niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is schrikkenHoe oud is Punkie?
Komt goed, volgende week gaan we wandelen met twee jonge labradors dus hopen dat die de pup in haar een beetje kunnen doen ontwaken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dat kan ik me voorstellen! Nou ik hoop dat ze nog vele jaren gezond bij jullie mag blijven
Goeie dag wat een knuffelbeerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:48 schreef Belana het volgende:
Baracuda wat gaaf
Ik had van de week een momentje met Gabber, hij kwam bij me op schoot zitten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee dat niet helaasquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Fuck me, doet die kat het ook op commando?
![]()
![]()
Die onderste zou ik nog in een lijstje doen, echt waar
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit gewoon wéér naar Gabber te kijken, wat een beer
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:13 schreef Dandilion het volgende:
Gabber! Tjee zeg!! Daar heb je een hele kluif aan als die komt kroelen ;-)
Ze wordt in maart 4.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef Bamba het volgende:
Wat een mooierd Triptruffel. Hoe oud is ie?
Ik woonde nog thuis toen we haar kregen en ik zorgde grotendeels voor haar, maar ik ben inmiddels het huis uit. Maar ik kom er nog wekelijks en zie haar nog wel als mijn hond.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:39 schreef gehotseflotst het volgende:
Triptruffel: Hoezo "onze" tussen aanhalingstekens? Wat een leuke kruising, met dat ruwe haar rond de bek![]()
*smeltquote:Op maandag 16 januari 2012 21:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb nog een leuke foto van Koda terug gevonden, 7 weken oud![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:09 schreef hugsy33 het volgende:
Brando glimt echt mooi! En fijn dat je hem hebt kunnen redden
@oh-oh, wat n geweldige foto weer.
Maus zijn labje doet mij altijd denken aan de hond van mijn ex, stanley
[ afbeelding ]
Edit: die zwarte balk is omdat het de achtergrond van m'n mobiel was.
[ afbeelding ]Oh die laatste! Brede lijst kopen in en ophangen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow die is TE schattigquote:Op maandag 16 januari 2012 21:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb nog een leuke foto van Koda terug gevonden, 7 weken oud![]()
[ afbeelding ]
JA!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:17 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Oh die laatste! Brede lijst kopen in en ophangen!
Oh, prachtig, twee van die mega zeehondenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:48 schreef Belana het volgende:
mijn beren hebben geen last van vrieskou, die gaan gewoon zwemmen
Zonet in het park
[ afbeelding ]
Grote Vriendelijke Reus, ik dacht dat jij kinderen had manquote:
hahaha, ik heb helaas geen plaats om hem op te hangen maar als ik ooit m'n eigen huisje heb krijgt hij zeker n ere plaatsjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JA!
Ik zou m nog ophangen en tis mijn hond niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |