SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah hoe hij ligt, zo schattigquote:
Hm ik weet niet echt wat je bedoelt, ik zie er niks raars aan eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:39 schreef gehotseflotst het volgende:
Njosnavelin: Abu ligt geweldig, hahaWat een net opgevoede hond! Mijn katten doen het wel, maar Shiva echt niet...
Wat zijn z'n knipvliezen trouwens duidelijk op je tweede foto, was ie daar niet helemaal lekker?
Ah liefquote:We klaagden gisteren nog dat er op het losloopterrein weinig honden te vinden waren waren met wie Shiva goed kon spelen... Vandaag ging manlief met haar naar het bos, naar een omheind losloopterrein... En daar was iemand met TIEN hondenShiva heeft heerlijk gespeeld en thuis heeft ze alleen maar geslapen
[ afbeelding ]
Volgende week woensdag en vrijdag de eerste 2 en de rest een paar dagen later.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah hoe hij ligt, zo schattig![]()
Multiply; wow die pups groeien snel zeg. Wanneer vliegen ze uit?
[..]
Hm ik weet niet echt wat je bedoelt, ik zie er niks raars aan eigenlijkMaar misschien komt het door de flits? De andere foto is zonder flits genomen namelijk.
[..]
Ah liefHeerlijk als ze zo uitgeput zijn.
Oh dat is schrikkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef K.Weenie het volgende:
Ja ze beheerst de zielige blik als geen ander! Ik wilde haar net wakker maken, normaal is een porretje genoeg maar dit keer geen enkele reactie... tot ik haar poot omhoog een stuk omhoog tilde. Pfff dacht even dat het gebeurd was!Bah bah.
Nou inderdaad, 14 en sinds een half jaar een beetje aan het dementeren, ogen en oren zijn ook niet meer wat het geweest is, heel ondenkbaar was het dus niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is schrikkenHoe oud is Punkie?
Komt goed, volgende week gaan we wandelen met twee jonge labradors dus hopen dat die de pup in haar een beetje kunnen doen ontwaken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dat kan ik me voorstellen! Nou ik hoop dat ze nog vele jaren gezond bij jullie mag blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |