abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106773247
hihi een beetje verwijfd is het inderdaad wel :+

Nog een leuk spelletje voor jullie mischien, ik heb Rocky geleerd snoepjes te zoeken, zo ook wanneer ik ze onder mijn deken hou. Hij word dan helemaal gek en trek eerst de deken van me af en rolt zich dan helemaal in de deken op zoek naar het snoepje :P

En samen lekker bankhangen:

pi_106773345
Maus: Wel goed dat het nu zo'n stuk beter gaat met Koda! En ja, bijwerkingen heb je helaas altijd wel...

Hugsy: Rockyyyyyy O+ Wat was ie mooi toen ie jonger was en wat lijkt ie nu inderdaad een schattig opaatje! O+ Wat zijn Rocky en Bliksem geweldig samen, ik blijf 't herhalen :D

Oh-oh: Wat een leuke puppy O+ En, zoals gewoonlijk: Kees :')

Oscar O+ O+ O+

Triptruffel: Hoezo "onze" tussen aanhalingstekens? Wat een leuke kruising, met dat ruwe haar rond de bek :o

Pim heeft coole oren zo, haha :P

Njosnavelin: Abu ligt geweldig, haha :P Wat een net opgevoede hond! Mijn katten doen het wel, maar Shiva echt niet...
Wat zijn z'n knipvliezen trouwens duidelijk op je tweede foto, was ie daar niet helemaal lekker? :o

--

We klaagden gisteren nog dat er op het losloopterrein weinig honden te vinden waren waren met wie Shiva goed kon spelen... Vandaag ging manlief met haar naar het bos, naar een omheind losloopterrein... En daar was iemand met TIEN honden O+ Shiva heeft heerlijk gespeeld en thuis heeft ze alleen maar geslapen :')

O+
pi_106773382
Hhahah Shiva hoor je voorlopig niet meer O+
pi_106773443
Ja, inderdaad O+

Ze is alleen wel een beetje racistisch -O- Mevrouw trok erg naar de Border Collies toe op dat losloopterrein. De andere honden vond ze eigenlijk maar mwâh in vergelijking tot de BC's :')

[ Bericht 0% gewijzigd door gehotseflotst op 13-01-2012 20:01:08 ]
pi_106773470
quote:
_O_ _O_ _O_

Ik probeer dat moment ook vaak te vangen bij Rocky maar is erg lastig helaas
pi_106773509
... want mevrouw wilde alleen rondracen met haar nieuwe BC-matties. En ergens ver in de verte kachelde er dan nog een Beagle blaffend achteraan _O-
pi_106777905
Oh Nonneke, die foto's :D O+ O+ O+

En Rocky en Shiva O+

Weer wat fotos van de kleine monsters.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106778108
Punkie ligt hier te slapen voor de kachel, en ineens ... pffffrrrrrrrrrrrt. Lekker hoor. :')
pi_106779474
quote:
Ah hoe hij ligt, zo schattig O+

Multiply; wow die pups groeien snel zeg. Wanneer vliegen ze uit?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:39 schreef gehotseflotst het volgende:
Njosnavelin: Abu ligt geweldig, haha :P Wat een net opgevoede hond! Mijn katten doen het wel, maar Shiva echt niet...
Wat zijn z'n knipvliezen trouwens duidelijk op je tweede foto, was ie daar niet helemaal lekker? :o
Hm ik weet niet echt wat je bedoelt, ik zie er niks raars aan eigenlijk :@ Maar misschien komt het door de flits? De andere foto is zonder flits genomen namelijk.

quote:
We klaagden gisteren nog dat er op het losloopterrein weinig honden te vinden waren waren met wie Shiva goed kon spelen... Vandaag ging manlief met haar naar het bos, naar een omheind losloopterrein... En daar was iemand met TIEN honden O+ Shiva heeft heerlijk gespeeld en thuis heeft ze alleen maar geslapen :')

[ afbeelding ]
O+
Ah lief :D Heerlijk als ze zo uitgeput zijn.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_106781103
Dramatische blikken met Punkie. :'( :')

pi_106781584
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ah hoe hij ligt, zo schattig O+

Multiply; wow die pups groeien snel zeg. Wanneer vliegen ze uit?

[..]

Hm ik weet niet echt wat je bedoelt, ik zie er niks raars aan eigenlijk :@ Maar misschien komt het door de flits? De andere foto is zonder flits genomen namelijk.

[..]

Ah lief :D Heerlijk als ze zo uitgeput zijn.
Volgende week woensdag en vrijdag de eerste 2 en de rest een paar dagen later. -O-
pi_106782577
Ah punkie kijkt idd wel erg zielig :+

@multiply, wat zijn het toch prachtige pups, ik zou het wel weten als ik geld had en een huis.

Lijkt me trouwens verschrikkelijk moeilijk als ze weg gaan :@
pi_106784444
Ja ze beheerst de zielige blik als geen ander! Ik wilde haar net wakker maken, normaal is een porretje genoeg maar dit keer geen enkele reactie... tot ik haar poot een stuk omhoog tilde. Pfff dacht even dat het gebeurd was! :{ Bah bah.

[ Bericht 1% gewijzigd door K.Weenie op 14-01-2012 00:02:54 ]
pi_106786294
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef K.Weenie het volgende:
Ja ze beheerst de zielige blik als geen ander! Ik wilde haar net wakker maken, normaal is een porretje genoeg maar dit keer geen enkele reactie... tot ik haar poot omhoog een stuk omhoog tilde. Pfff dacht even dat het gebeurd was! :{ Bah bah.
Oh dat is schrikken :{ Hoe oud is Punkie?
pi_106786497
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh dat is schrikken :{ Hoe oud is Punkie?
Nou inderdaad, 14 en sinds een half jaar een beetje aan het dementeren, ogen en oren zijn ook niet meer wat het geweest is, heel ondenkbaar was het dus niet. :{
pi_106786895
Ja dat kan ik me voorstellen! Nou ik hoop dat ze nog vele jaren gezond bij jullie mag blijven :Y
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:53:51 #242
24188 Belana
kloon van belana
pi_106787527
hugsy wat een lieve foto's O+
stormy waters...
sailin'
pi_106787598
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dat kan ik me voorstellen! Nou ik hoop dat ze nog vele jaren gezond bij jullie mag blijven :Y
Komt goed, volgende week gaan we wandelen met twee jonge labradors dus hopen dat die de pup in haar een beetje kunnen doen ontwaken. :)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:55:18 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_106787620
Chico wordt echt oud oh-oh
stormy waters...
sailin'
pi_106787905
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:53 schreef Belana het volgende:
hugsy wat een lieve foto's O+
dankje :) net weer een geinige foto gemaakt maar die houden jullie tegoed, truste iedereen!
pi_106796690
Multiply: O+ O+ Het worden nu écht hondjes :P Die foto van puppy geel! :o En die een-na-laatste foto van puppy rood in actie O+

K.Weenie: :') !! Altijd fijn he :') Wat heeft Punkie een lief koppie! Enne... kleine hondjes kunnen véééél ouder worden dan 14 he? O+

Njosnavelin: Ik bedoel bij de binnenkant van de ogen, daar lijkt het derde ooglid wat zichtbaarder dan anders ;)

Hugsy: Nou? Nou? Waar blijft die foto? :o :P

Gisteren lag ik hééééérlijk met Shiva en Casper op de bank O+

Maar daarna moest er natuurlijk weer met Pepper getut worden. Toen gebeurde er iets in de keuken, en aangezien Shiva heel erg in de weg stond, ging Pepper zitten als een stokstaartje, om over Shiva heen te kunnen kijken :D

Oh en ik heb net Shiva uitgelaten O+ O+ O+ Manlief is er niet en Shiva moet toch haar behoefte doen, dus met een kruk in de ene hand en hondenriem in de andere hand... Ben blij dat ik zo veel op het netjes aan de riem lopen heb geoefend, want ze heeft helemaal niet aan de riem getrokken en liep ook trap op/af perfect naast me *)

En mensen die hier in de buurt wonen vonden het maar onzin dat ik zo op het goed aan de riem lopen oefende, aangezien Shiva niet opgeleid wordt voor blindengeleidehond o.i.d. vonden ze het maar onzin :|W
pi_106800054
Netjes aan de lijn lopen is nooit onzin :|W
Je hoeft maar heel even niet op te letten en een hond sleurt je zo over straat, hoe lief de hond ook, je hoeft maar 1 konijntje ofzo tegen te komen.

Wat ontzettend gezellig zo met z'n allen op de bank, en lekker warm altijd O+

Hoe gaat het nu met jou ? Hoe lang moet je nog rust houden?

Vooruit dan, ik heb n beetje t gevoel alsof ik hier stalk :+

Gisteravond toen ik Rocky naar z'n slaapplaats voor de nacht had gebracht en nog een kusje gaf :P

:+ :+
pi_106802287

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_106802819
Ik was door wat oudere foto's aan het spitten en kwam deze nog tegen van afgelopen zomer :P

Melk?! Attack!
pi_106802891
Chocolade melk zo te zien :o
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')