960x705 is de laatste, eerste is 1670x2700quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef hugsy33 het volgende:
Oh dat zou ook kunnen, ik heb die foto met de kat verkleint tot 680 of 640, zie jij hem zo of groter?
hmmm vreemd, voortaan ook maar foto emmer gebruiken dan, dankjequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
960x705 is de laatste, eerste is 1670x2700
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:20 schreef hugsy33 het volgende:
Aaaahhhh
Had je niet de neiging om heel de dag met hem als baby in je armen te liggen?
Billyquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt zo'n fan van Rocky
![]()
Die onderste foto ook weer![]()
Vandaag is mijn mooistehondjevandewereld alweer 5 jaar geworden.
Echt mijn droomhondje, ik wilde hem al voor hij gemaakt was, de combinatie van zijn papa en zijn mama was echt mijn droomcombi, en vanaf het moment dat ie geboren was wist ik al dat hij bij mij zou komen wonen![]()
[ afbeelding ]
Toen wassie al cute
Ohhhh... myyyy... God....quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt zo'n fan van Rocky
![]()
Die onderste foto ook weer![]()
Vandaag is mijn mooistehondjevandewereld alweer 5 jaar geworden.
Echt mijn droomhondje, ik wilde hem al voor hij gemaakt was, de combinatie van zijn papa en zijn mama was echt mijn droomcombi, en vanaf het moment dat ie geboren was wist ik al dat hij bij mij zou komen wonen![]()
[ afbeelding ]
Toen wassie al cute
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Onvoorstelbaar dat ze zo klein geboren worden, en toch zo groot kunnen worden
Maar toch, dat je hem zo in 1 hand kan vasthouden, en dat die dan toch ''redelijk'' groot wordquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zo groot issie niet hoor.
Bij geboorte ongeveer een onsje denk ik, nu 7 kilootjes
Die 1e foto, het is echt of ze op pad zijn voor een spannend verhaal, wat leukquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:03 schreef hugsy33 het volgende:
Net catdog uitgelaten, de kat wil per se het hele rondje meelopen maar ik hou m'n hart vast.
Elke keer steekt ie vlak voor een auto over of hij zwalkt gewoon midden over straat![]()
Maar t is wel lief hoe close ze zijn![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |