Volgens mij loopt er bij ons in het park een labrador met odd-eyes, kan dat? Zal is kijken of ik een foto mag/kan makenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:58 schreef gehotseflotst het volgende:
Wat vinden de odd-eye fans onder ons trouwens van dit hondje?
[ afbeelding ]
Ik vind het hier minder mooi, twee gelijke ogen zou mooier zijn geweest...
Oh-oh: Hoezo wil Chico dan niet lopen? Vindt ie de buggy zo stom?En Kees dan?
Hij noemde het odd-eyed, maar als hij het mis heeft, hoe heet het dan? Vind het wel heel apart, een labrador met die kleur ogen? Hij is zwart trouwens, dus dat ziet er heel ''eng/gevaarlijk'' uit op het eerste gezicht, maar hij is kei liefquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Odd eyed betekent dat ze twee verschillende kleuren ogen hebben
Oh Wow Non, wat een knapperdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:53 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
de husky van mn zwager is odd-eyedzelf hou ik niet zo van blauwe/odd ogen
over 2 weken gaan we op hem passeninmiddels is hij wel een stuk groter dan op de foto, daar wast nog een kleine Lykos
![]()
Wow Belana, wat bijzonder! En wat fijn als dit een mogelijkheid is om wat verder te komen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:52 schreef Belana het volgende:
1 van de andere honden die ook bij die fokster vandaan gehaald is gaat het nu na een aantal sessies met haar heel goed mee. Ik heb goeie hoop.
Mijn arme Gabbertjemaar we gaan hem helpen mijn lieve schatje
Oh die Sjonquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb met Frits ook zulke ervaringen gehad , heeft ook veel geholpen toen.
Sjon is helaas totaal niet vatbaar, maar dat verbaast me niks![]()
Ik hoop dat Gabber en jullie er veel baat bij gaan hebben![]()
Van Chico weet ik ook via haar dat hij zijn verleden helemaal achter zich gelaten heeft, daar ben ik blij mee![]()
Gekke Sjon:
Ja, hij wilde er gewoon niks meer over horen, en hij raakte ook geirriteerd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:15 schreef Belana het volgende:
oh-oh wat mooi zeg van Chico. die vrouw gisteren vertelde dat de andere hond waar ze kwam uiteindelijk ook alleen nog over nu vertelde en dat dan alles goed is.
Ik ben zo blij dat ik Gabber kan helpen op deze manier.
Ohhh wat fijn om te horen van/over Chico...quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, Chico heeft wel altijd nog benchgedrag vertoond, en hij heeft ook wel erge verlatingsangst, beiden zijn te verklaren door die 4 jaar in een bench in een schuur natuurlijk.
Ik wist niet in hoeverre hij daar daadwerkelijk "last"van had natuurlijk, maar een vriendin van me doet ook dat soort werk, en zij kent Chico nog van voor hij bij mij woonde, hij is de vader van haar eerste chineesje, dus ze wilde graag eens proberen of hij er nog iets over kwijt wilde.
Jaren geleden was dit hoor. Maar hij wilde er niks van weten volgens haar, hij bleef telkens aangeven dat hij een heerlijk leven had en dat het verleden niet belangrijk was.
Super dus![]()
Voor Gabber is het allemaal nog heel vers natuurlijk.
hehe, moet al bijna niet meer bukken om m over z'n kop te aaienquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:20 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Boyo is gegroeid!
En hij wordt echt alleen maar leuker![]()
![]()
Ik kan me nog herrineren dat toen ik nog niet zo veel postte een paar foto's van boyo heb gezien als kleintje, en toen was die al best groot, maar hij wordt nu wel heul groot haha !quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hehe, moet al bijna niet meer bukken om m over z'n kop te aaien
Ik geloofde er totaal niet in, tot het me in de schoot geworpen werd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik geloof niet zo in die hondenfluisteraars
Ow ik heb het ook weleens gedaan met James hoor en klopte opzich wel, maar nee.. beetje zelfde als die char en derek vind ik het.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geloofde er totaal niet in, tot het me in de schoot geworpen werd.
Ik kon niet anders dan het maar voor waar aannemen.
Maar het werkt dus echt alleen met dieren die daar open voor staan.
Nog een filmpje, van mn ouwe dibbes, op weg naar boven na de pauze:
Vanaf vandaag krijgt ie glucosamine, tegen stramme pootjes.
Nou, bij mij kon ze precies vertellen welke voerbakken er waren, en welke vriendin welke schoenen droeg en zo, echt belachelijke details gewoonquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ow ik heb het ook weleens gedaan met James hoor en klopte opzich wel, maar nee.. beetje zelfde als die char en derek vind ik het.
Ja hier ook hoor, ook de omgeving en hoe ik woonde, uitzicht..interieur.Waar bepaalde dingen staan enz.. Maar ik geloof er niet in. Ieder zn eigen ding hequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, bij mij kon ze precies vertellen welke voerbakken er waren, en welke vriendin welke schoenen droeg en zo, echt belachelijke details gewoon![]()
En er was es een hondje kwijt, ging zij contact zoeken, en ik lag te slapen, heeft ze echt Frits mij wakker laten maken zodat ik op msn kwam, want ik hoorde mn telefoon niet
Oh die billetjes, net de Page reclamequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
En de speeltuin
Foto's
https://picasaweb.google.(...)v1sRgCJHfpaSr6Y224gE
Zijn mooie honden!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gisteren weer een dagje bij de pups geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn ze groot (en leuk!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:52 schreef Belana het volgende:
de kennel waar Noes vandaan komt heeft weer een nest(van een halfzus van Noes)
https://picasaweb.google.com/109265387567724472431/CNest#
Duitse Dogquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:58 schreef hugsy33 het volgende:
Wow Boyo is echt een enorme hond![]()
Wat voor ras is hij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |