hehe, moet al bijna niet meer bukken om m over z'n kop te aaienquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:20 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Boyo is gegroeid!
En hij wordt echt alleen maar leuker![]()
![]()
Ik kan me nog herrineren dat toen ik nog niet zo veel postte een paar foto's van boyo heb gezien als kleintje, en toen was die al best groot, maar hij wordt nu wel heul groot haha !quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hehe, moet al bijna niet meer bukken om m over z'n kop te aaien
Ik geloofde er totaal niet in, tot het me in de schoot geworpen werd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik geloof niet zo in die hondenfluisteraars
Ow ik heb het ook weleens gedaan met James hoor en klopte opzich wel, maar nee.. beetje zelfde als die char en derek vind ik het.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geloofde er totaal niet in, tot het me in de schoot geworpen werd.
Ik kon niet anders dan het maar voor waar aannemen.
Maar het werkt dus echt alleen met dieren die daar open voor staan.
Nog een filmpje, van mn ouwe dibbes, op weg naar boven na de pauze:
Vanaf vandaag krijgt ie glucosamine, tegen stramme pootjes.
Nou, bij mij kon ze precies vertellen welke voerbakken er waren, en welke vriendin welke schoenen droeg en zo, echt belachelijke details gewoonquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ow ik heb het ook weleens gedaan met James hoor en klopte opzich wel, maar nee.. beetje zelfde als die char en derek vind ik het.
Ja hier ook hoor, ook de omgeving en hoe ik woonde, uitzicht..interieur.Waar bepaalde dingen staan enz.. Maar ik geloof er niet in. Ieder zn eigen ding hequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, bij mij kon ze precies vertellen welke voerbakken er waren, en welke vriendin welke schoenen droeg en zo, echt belachelijke details gewoon![]()
En er was es een hondje kwijt, ging zij contact zoeken, en ik lag te slapen, heeft ze echt Frits mij wakker laten maken zodat ik op msn kwam, want ik hoorde mn telefoon niet
Oh die billetjes, net de Page reclamequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
En de speeltuin
Foto's
https://picasaweb.google.(...)v1sRgCJHfpaSr6Y224gE
Zijn mooie honden!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gisteren weer een dagje bij de pups geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn ze groot (en leuk!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:52 schreef Belana het volgende:
de kennel waar Noes vandaan komt heeft weer een nest(van een halfzus van Noes)
https://picasaweb.google.com/109265387567724472431/CNest#
Duitse Dogquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:58 schreef hugsy33 het volgende:
Wow Boyo is echt een enorme hond![]()
Wat voor ras is hij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |