abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 januari 2012 @ 12:04:51 #26
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_106477134
:') Tuurlijk snap ik het wel, maar die van jou is echt heel fijn, volgens mij zo ook een pak kleiner en echt een teefje, en dit is een grote stevige reu, dat vind ik twee honden die heel verschillend zijn van bouw.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_106477242
Haha, dan is het goed! Ik bedoelde meer dat ze qua bouw hetzelfde zijn, als in... haar broertje heeft dezelfde bouw, niet die van een rottweiler of teckel :P

Shiva is echt een meisje O+ Ook qua gedrag... "Ieuw, een plas water :'( "
  vrijdag 6 januari 2012 @ 12:10:10 #28
176471 oh-oh
pi_106477319
Mijn teefje is de enige vieslap die door stront gaat rollen en zo.
Maar Kees is dan ook ontdaan van haar vrouwelijkheid en echt one of the guys.
Alleen qua karakter is het wel een echte bitch af en toe :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_106477377
Shiva ligt en rolt ook graag in modder en racet graag door slootjes, maar plasjes water vindt ze verschrikkelijk tijdens het uitlaten :P

Kees :') Is ze de baas over de heren of valt dat wel mee?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:32:39 #30
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106480231
Koda is weer thuis, en gelukkig niks geks aan de hand!! Ben zo blij he. Hij heeft een hardnekkige verkoudheid gehad en daar is die eigenlijk nooit helemaal van af gekomen, want er is nog sprake van een kleine ontsteking in de diepere bronchieën (weet niet of ik dit allemaal goed typ). Dit was gelukkig te verhelpen met een sterke anti-biotica kuur. Hij word dus weer helemaal kern gezond! :D We waren ook maar 80 euro kwijt *ahum, maar 80*, maar hij word nu wel weer helemaal gezond en ik ben gerustgesteld :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_106480669
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Koda is weer thuis, en gelukkig niks geks aan de hand!! Ben zo blij he. Hij heeft een hardnekkige verkoudheid gehad en daar is die eigenlijk nooit helemaal van af gekomen, want er is nog sprake van een kleine ontsteking in de diepere bronchieën (weet niet of ik dit allemaal goed typ). Dit was gelukkig te verhelpen met een sterke anti-biotica kuur. Hij word dus weer helemaal kern gezond! :D We waren ook maar 80 euro kwijt *ahum, maar 80*, maar hij word nu wel weer helemaal gezond en ik ben gerustgesteld :D
Gelukkig. Dat is zeker die 80 euro waard. Al moet je elke dag een boterhammetje minder eten. Koda is onbetaalbaar. O+
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:54:32 #32
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106481093
Zo is dat :D
pi_106481121
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat fijn Maus ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_106482727
Ik sluit me helemaal bij Pisces29 aan, hartstikke fijn! Scheelt jou ook een boel zorg! :)
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:37:06 #35
176471 oh-oh
pi_106482823
Heel fijn, is zijn bloed ook nog nagekeken?
^O^
SuperChico kwam net in actie en redde het zakje van de loempiakraam uit de prullenbak:

Van de rest van het verhaal heb ik een filmpje gemaakt, dat is nog ff aan het laden :')
( Groucho Marx )
pi_106482848
quote:
En haar broer! O+
[ afbeelding ]

Die is moooooooooi! :o
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:12:03 #37
176471 oh-oh
pi_106484406
Ok het filmpje, Chico had dat zakje dus uit de prullie gepikt, maar kwam er al snel achter dat er niks lekkers meer in zag. Sjon zag zijn kans schoon en ging er na Chico met het zakkie vandoor.
Maar Billy komt sinds Karel er niet meer is ineens voor zichzelf op, dus die ging met geweld dat zakkie ff afpakken van Sjon. Sjon ging daarom ter compensatie maar Chico zijn mand inpikken, maar Chico stuurt hem daar snel weg, zonder geweld, maar met natuurlijk overwicht.
Billy was klaar met dat lege zakje, dus Sjon gaat weer met dat zakje aan de slag, waarna Billy hem toch nog maar even laat zien dat hij de baas is _O-
Billy komt dan wel nog bij mij bevestiging zoeken , die hij ook krijgt, en dan komt Sjon natuurlijk ook meeschooien om wat aandacht :P
En Kees die doet met dat hele circus niet mee, die staat echt helemaal buiten dat rangorde gebeuren van die mannen :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:20:14 #38
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106484825
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Heel fijn, is zijn bloed ook nog nagekeken?
^O^
SuperChico kwam net in actie en redde het zakje van de loempiakraam uit de prullenbak:
[ afbeelding ]
Van de rest van het verhaal heb ik een filmpje gemaakt, dat is nog ff aan het laden :')
Nee, was niet nodig, want door middel van een nieuwe test konden ze al testen op Parvo en dergelijke, en dat had die niet :)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:21:13 #39
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_106487373
Onze 17 jarige bejaarde zit weer bij de dierenarts! :'( (Ze had dat wratachtige ding wat onder haar kin zat en wat niet geopereerd kon worden. Wellicht zouze niet uit die volledige narcose komen).

Maar mijn vaders gezondheid is ook niet al te best. Hij denkt ook niet erg helder meer na. Ze was naar de kapper geweest (voor een spoelbeurt en de haren rondom die wrat waren weggeschoren). En zonder verstand erbij te gebruiken, opent mijn vader de autodeur volledig. Houdt haar helemaal niet tegen, ze springt eruit en klapt met die kin dus tegen de grond. }:| Zucht..........Ding was een stuk gescheurd, bleef maar bloeden.

Ouders hebben besloten dat ze in een lichte roes dat ding er alsnog gaan afhalen. Dus we zijn benieuwd of ze zometeen wakker wordt.......
pi_106487500
Dat filmpje :D

Biene, wat vervelend!
Maar ongelukjes gebeuren he, tis niet met opzet.

Ik zal voor je duimen, komt vast wel goed allemaal.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:29:05 #41
318361 Bienelientjee
pi_106487720
Neej, tis zeker niet met opzet. Kan het alleen niet begrijpen dat mijn vader er gewoon totaal niet meer rationeel bij na lijkt te denken (lang onderzoek geweest naar zijn symptomen, nix mis met zijn hersenen blijkt 2 jaar later, maar dat zou weer stof voor een ander topic zijn.... :) dus daar laat ik het nu bij.) Aangezien ze al vaker in haar enthousiasme was gevallen en dat enge ding wat drupjes bloed verloor. En wij al vaker hebben gezegd, bij gevaarlijke punten, hou haar rustig voordat ze in haar enthousiasme zichzelf bezeert. En dan nog......

Zucht!

Ach ja. Dus we zien wel of ze hier nog ff door komt. Ze is al 17 en hoogbejaard. Lang leventje gehad. Dus hoogst waarschijnlijk zal 2012 sowiesow haar laatste zijn. Hoop alleen niet dat het door dit gevalletje zal zijn....
pi_106487889
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Neej, tis zeker niet met opzet. Kan het alleen niet begrijpen dat mijn vader er gewoon totaal niet meer rationeel bij na lijkt te denken (lang onderzoek geweest naar zijn symptomen, nix mis met zijn hersenen blijkt 2 jaar later, maar dat zou weer stof voor een ander topic zijn.... :) dus daar laat ik het nu bij.) Aangezien ze al vaker in haar enthousiasme was gevallen en dat enge ding wat drupjes bloed verloor. En wij al vaker hebben gezegd, bij gevaarlijke punten, hou haar rustig voordat ze in haar enthousiasme zichzelf bezeert. En dan nog......

Zucht!

Ach ja. Dus we zien wel of ze hier nog ff door komt. Ze is al 17 en hoogbejaard. Lang leventje gehad. Dus hoogst waarschijnlijk zal 2012 sowiesow haar laatste zijn. Hoop alleen niet dat het door dit gevalletje zal zijn....
oei wat naar,zal duimen voor haar :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_106487902
Het heeft waarschijnlijk gewoon met ouder worden te maken! ;) Toch een zegen dat er niets mis is met je pap's hersenen (Ik weet nooit of het nou hersenen of hersens is. :@ )! :)

Zeventien is echt oud! Maar ik denk dat als het "zeker weten" levensgevaarlijk zou zijn, zo'n roesje, dat de dierenarts er dan niet aan zou beginnen, en de wrat onder lokale verdoving hechten. Misschien geeft dat je wat rust? :)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:37:36 #44
318361 Bienelientjee
pi_106488103
Een zegen, dat wel inderdaad. Na 2 jaar is helaas nog steeds niet achterhaalt wat zijn symptomen betekenen en wat we eraan kunnen doen. Raar gedrag wat je gewoon niet kan plaatsen. (Tjah, de Nederlandse zorg! Rekken, rekken, rekken......heb ik het idee)

Mjah, ik hoop dat ze het doorstaat! Misschien ook wel fijn voor haar, in haar laatste levensjaartjes, om eindelijk niet dat smerige, vieze ding meer onder haar kin te hebben hangen. (Zolang het maar niet weer gaat groeien.... :') )

We wachten hier maar geduldig af.....zal vast niet erg lang duren denk ik.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 18:05:07 #45
318361 Bienelientjee
pi_106492005
*O* She lives! *O*

Beetje jammer dat me ouders niet ff belde. Zat hier thuis maar te wachten en te wachten. Kwamen ze ineens thuis! En de hond is volgens mij super happy. Blijer dan ze in tijden is geweest! (Kan ook weer normaal uit haar etensbak eten natuurlijk!)

Ze heeft alleen denk ik een prik in haar bil ook gehad! :') Ze heeft echt zo dun lijfje en zo'n uitstekende typische billenpartij! :P
  vrijdag 6 januari 2012 @ 18:47:21 #46
176471 oh-oh
pi_106493571
Oh wat fijn *O*
Echt eng, narcose bij zulke oudjes :*
( Groucho Marx )
pi_106494741
*O* *O* *O* wat fijn bienelientje!!

Ik kon het vandaag weer niet laten mijn hondje te verwennen met n lekkere krokodil :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106497241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef Bienelientjee het volgende:
*O* She lives! *O*

Beetje jammer dat me ouders niet ff belde. Zat hier thuis maar te wachten en te wachten. Kwamen ze ineens thuis! En de hond is volgens mij super happy. Blijer dan ze in tijden is geweest! (Kan ook weer normaal uit haar etensbak eten natuurlijk!)

Ze heeft alleen denk ik een prik in haar bil ook gehad! :') Ze heeft echt zo dun lijfje en zo'n uitstekende typische billenpartij! :P
^O^ :D

Leuke foto, hugsy33! Lekker genieten!
Weg met die kerstboom, driekoningen! :@
pi_106499979
Haha morgen gaat ie weg ;)
pi_106506101
Dat superman pakje oh-oh _O- _O- Verkopen ze die ook ergens in Nederland nog? Leuk cadeautje voor Juno :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')