Tis een mix, die oren kunnen alle kanten op, ik zou daar niet aan rommelen hoor , gewoon zien wat ze gaan doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:23 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh, Charlie z'n rechteroor is sinds vandaag ineens gaan staan terwijl de andere nog hangt. Kan ik er met tape voor zorgen dat zn rechteroor weer gaat hangen of zou ik moeten afwachten of allebei de oren gaan staan?
Da's waar. Collie's kunnen allerlei soorten oren hebben natuurlijk, ik stond er alleen wel echt van te kijken dat ' ie opeens recht stond vanochtendquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een mix, die oren kunnen alle kanten op, ik zou daar niet aan rommelen hoor , gewoon zien wat ze gaan doen.
Haha, tis net een surprise-eiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Bij bepaalde rassen "moeten" oren staan of hangen of tippen, dan is het wel fijn als je een handje kan helpen, bij een mix kunnen ze gewoon alle kanten op en zou ik ze gewoon laten gaan.
Altijd een verrassing
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:41 schreef Bamba het volgende:
Hier zie je dat z'n rechteroor omhoog is gaan staan![]()
[ afbeelding ]
Maandag 12 wekenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoe oud issie nu?
Het kan echt ook gewoon weer gaan hangen, je weet het gewoon niet
Hier ging het oor na bijna een jaar ineens knakken, heeft een heeeeeeeeele poos geduurd. Daarna stonden ze weer goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoe oud issie nu?
Het kan echt ook gewoon weer gaan hangen, je weet het gewoon niet
Maar de oren gaan ook vaak hangen als ze gewoon niet helemaal tiptop zijn of zo, bij loopsheid ook heb ik wel es gehoord.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ging het oor na bijna een jaar ineens knakken, heeft een heeeeeeeeele poos geduurd. Daarna stonden ze weer goedEn als pup stonden ze heel snel rechtop, dus dat was echt grappig dat het na maanden ging hangen.
Ja ik dacht toen ook aan fitheid idd!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar de oren gaan ook vaak hangen als ze gewoon niet helemaal tiptop zijn of zo, bij loopsheid ook heb ik wel es gehoord.
Fino, wat een mooie kleur
briljant koppiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:41 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:41 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal die pootjesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Abu ligt altijd zo met zijn 2 pootjes over elkaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wij lachen hem altijd uit omdat het er zo lekker gay uit ziet![]()
Maar nu was ik laatst met Abu een paar dagen bij mijn moeder, die een hond van 9 maanden heeft. En op een gegeven moment lag de hond van mijn moeder dus ook zo met de pootjes gekruist. Dus nu vraag ik me af of heel veel honden dat gewoon doen? Of heeft de hond van mijn moeder het van Abu afgekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |